Miehen peniksen koolla ON väliä
Jos nyt puhutaan suoraan, niin Koolla ei ole väliä -puhe on ihan p*skapuhetta. Näin naisena sillä on todellakin väliä, millaista munaa saa sisäänsä ja se nyt vaan on karu totuus, että pieni ei tyydytä samalla tavalla kuin iso. Deittailen siis vain miehiä, joilla on iso ja otan mielelläni vastaan dickpickejä, jotta saa heti selvyyden, onko toisella pieni vai iso, niin kenenkään aikaa ei tarvitse tuhlata selvittämällä asia vasta sängyssä.
Kommentit (103)
Iso kulli on kirsikka kakun päällä, JOS ensin mies hoitaa naiselle sen kakun. Pelkästä kirsikasta ei ole mitään hyötyä naiselle.
Isoin on ollut noin kouluviivoittimen pituinen, kauniin suonikas ja niin paksu, etten saanut sormiani sen ympäri. Onneksi poika oli ihanin ja taitavin rakastaja, joka minulla on koskaan ollut. Luonnollinen ja kiihkeä, lahjakkuus ilman muuta. Oltiin 16 ja rakasteltiin koko ajan. Tutkittiin huolella toistemme erilaisuuksia ja kiihotuttiin niistä. Olin niin märkä ja herkkä. Hänellä nousi jatkuvasti aivan pystyyn. Meillä oli niin upeaa.
Pikkupojat kirjoittelee ison munan kaipuussaan. Ei voi myöntää olevansa homo, kun pikkupaikkakunnalla voi saa turpaan.
Nuoret homopojat runkkailevat täällä ajatellessaan isoja kaluja, eivät laukea kun ovat ssri-lääkityksellä ja testot matalat. Sitten ollaan vihaisia tai kirjoitellaan naisina
Vierailija kirjoitti:
Nuoret homopojat runkkailevat täällä ajatellessaan isoja kaluja, eivät laukea kun ovat ssri-lääkityksellä ja testot matalat. Sitten ollaan vihaisia tai kirjoitellaan naisina
Onpa sulla hyvä tietopohja mielialahäiriöistä. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla hyvä tietopohja mielialahäiriöistä. Miksiköhän?
Olen yksi noista homopojista. Otin muuten isältäsi suihin viikko sitten. Äitisi on kuulemma onneton siinä
Aina kun täällä keskustellaan isommista kulleista tulee joku pienikullinen sotkemaan keskusteja kaiken maailman verukkeilla ja väitteillä. Niiin tässäkin taas.
Villi veikkaus että aloittaja on trollaava mies.
Minusta on paljon enemmän väliä sillä, että millainen vartalo miehellä on. Kaljamaha ei kiihota vaikka sen alla olisi minkälainen pylväs.
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus että aloittaja on trollaava mies.
Tottakai, koska naisia ei seksi ole koskaan kiinnostanut. Naisille seksi on vain tapa päästä kiinni isoihin rahoihin.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun täällä keskustellaan isommista kulleista tulee joku pienikullinen sotkemaan keskusteja kaiken maailman verukkeilla ja väitteillä. Niiin tässäkin taas.
Älä nyt viitsi. Jos sun on pakko saada huonoa itsetuntoa paremmaksi tuhansilla ketjuilla ja jankkauksilla, hae apua. Mielenterveyttä voidaan hoitaa. Typeryyttä ei.
Ihan oikeasti, ketä kiinnosta viikosta toiseen vaihtuvat, mutta samaa aihetta toistavat ketjut.
Tämän kirjoitti isokullinen mies, joka on aikuinen, eikä loukkaannu vaikka lapsiaikuiset koittavat kääntää ja vääntää sanoja.
Totuus on, että kuka vit jaksaa näitä ketjuja enää. Mitä uutta nämä tuovat pöydälle? Mistä tiedät, mitä kukakin valehtelee netissä itsestään. Aina joku typer vääntää vanhaa mantraa pikkukullit sitä ja tätä. Sinulle tiedoksi: eiköhän monella pikkukullilla ole parempi itsetunto kuin isosta netissä jankkaavalla. Tuskin on muuten kovin haluttava mies, en voi uskoa tällaisen olevan komea, älykäs ja koulutettu. Muuten ei tarvitsisi jankuttaa.
Tähän voit vastata että pikkukullisten ulinaa. Se alleviivaa sitten typeryyttäsi. Ainakin minulla on naisia ja elämä luistaa muutenkin hyvin. Kullikin toimii ja on keskikokoa isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ap:n porttikongi sitten tarvitsee vähän enemmän täytettä, ettei ihan kaiku käy.
Keskikokoinen tai vähän pienempi on omasta mielestäni paras, voi panna menemään niin rajusti kuin haluaa eikä tarvitse pelätä että mies moukaroi kohdunsuun (=mikä ei siis todellakaan tunnu hyvältä).
Huonoin on tietty ohut ja pitkä. Pitkän ja paksun kun hiljalleen saa naisen sisään ja kaikki paikat on täynnä - ihan hiljaa pitää paikallaan tovin - sormettaa - _hitaita_ työntöjä - pikkuhiljaa vetää lähes ulos, tai kokonaan ulos - hieroo terskalla häpyhuulien välistä klitorista - uusi hidas sisääntyöntyminen...
Samalla suutelua, suukottelua, naisen vartalon ja raajojen hyväilyä - kauniita sanoja - katsekontaktia
Kaikkea muuta muttei nylkyttämistä
Uuuh... Mulle just
Heh - rakastuisit vielä...
Unelmoin mäkin isoista kaluista. Kunpa joku panis mun pientä persereikää
Make87
Vierailija kirjoitti:
Unelmoin mäkin isoista kaluista. Kunpa joku panis mun pientä persereikää
Make87
Voisin - ehkä... Jos olet femme...
Onhan sillä koolla todella väliä jos on VÄLIÄ/LÖYSÄ/LÄSKINPEITOSSA
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10410197/
Lukekaapa tuo tutkimus. Se osoittaa, että peniksen koko korreloi seksuaalisen suuntautumisen kanssa siten, että isomman peniksen omaavat miehet ovat todennäköisemmin homo- tai biseksuaaleja ja pienemmän/keskiverron omaavat miehet ovat todennäköisemmin heteromiehiä.
Tilastollisesti siis ne naiset, jotka pitävät isoista, panevat myös biseksuaaleja miehiä enemmän.
Yksi kumppanini seurusteli kanssani pelkästään kokoni ja "taitojeni" takia. Asiassa ei muutoin olisi ollut ongelmaa, mutta kyseessä oli elämäni rajuin rakastuminen. Sattuu vielä seitsemän vuoden jälkeen ajoittain, vaikka uusi hyvä suhde onkin. Hukkasin neljä vuotta elämästäni olemalla pelkkä panopuu. M50
Vierailija kirjoitti:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10410197/
Lukekaapa tuo tutkimus. Se osoittaa, että peniksen koko korreloi seksuaalisen suuntautumisen kanssa siten, että isomman peniksen omaavat miehet ovat todennäköisemmin homo- tai biseksuaaleja ja pienemmän/keskiverron omaavat miehet ovat todennäköisemmin heteromiehiä.
Tilastollisesti siis ne naiset, jotka pitävät isoista, panevat myös biseksuaaleja miehiä enemmän.
Ainakin mun kohdallani tää tutkimus tuntuu pätevän sillä isomunaisimmat miehet on olleet bissejä ja mun ihan eka exä tuli kaapista homona ja sillä oli myös iso.
Se siinä vaan että naisilla on tuon löysyyden suhteen jotain tehtävissä mutta miehillä ei koon suhteen ole. Se joka tekee pilaa sellaisesta ominaisuudesta mikä on synnynnäistä ja jolle ei toinen voi mitään niin paljastaa oman idiootisminsa.