Miehen peniksen koolla ON väliä
Jos nyt puhutaan suoraan, niin Koolla ei ole väliä -puhe on ihan p*skapuhetta. Näin naisena sillä on todellakin väliä, millaista munaa saa sisäänsä ja se nyt vaan on karu totuus, että pieni ei tyydytä samalla tavalla kuin iso. Deittailen siis vain miehiä, joilla on iso ja otan mielelläni vastaan dickpickejä, jotta saa heti selvyyden, onko toisella pieni vai iso, niin kenenkään aikaa ei tarvitse tuhlata selvittämällä asia vasta sängyssä.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
"Liian pitkä tökkii kipeästi kohdunnapukkaa."
Ei sitä ole pakko voimalla runtata kohtuun saakka. Omalla miehellänikin on varsin pitkä mutta ei hän sitä juntaa liian syvälle.
Minusta pitkän paras puoli ei ole että se menisi sen syvemmälle vaan että silloin on helpompi olla monenlaisissa asennoissa koska ylettyy aina "perille saakka".
Ei voi harrastaa rajua seksiä, kun pitää koko ajan varoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole pakko voimalla runtata kohtuun saakka. Omalla miehellänikin on varsin pitkä mutta ei hän sitä juntaa liian syvälle.
Minusta pitkän paras puoli ei ole että se menisi sen syvemmälle vaan että silloin on helpompi olla monenlaisissa asennoissa koska ylettyy aina "perille saakka".
Kun on tarpeeksi pitkä voi työntää rauhallisesti kohdun nipukan taakse ja pitää siellä hieromassa pillun pohjaa. Venyttää pillua ja pillu puristuu venyessään kullin varteen kiinni. Silloin pienikin liike hyväilee kaikki erogeenisia pisteitä kun pillu on äärimmilleen täynnä. Näin jörnimällä melllä on aina naitu vaimolle orgasmit. eikä ole tarvinnut isolla kolistellla kohdunnipukkaa kivuliaasti. Vaimo opetti tuon tekniikan ihan itse ja minä vain mukauduin siihen, kun pillun ote kullista ja orgasmit oli
Haha, tästäkin huomaa, että kommentti oli miehen. Vai että kohdun nipukan taakse
Mulla on 17/5. Hyvää vin on kelvannut kaikille joille se on yleensäkään kelvannut. Eräältä yh rouvalta kysyin aikoja sitten kuinka isoa hän on saanut kun aika vapaasti puhuttiin aiheesta. Hän sanoi saaneensa 23 cm pitkää, mutta siitä oli jäi ulos ainakin 5 cm kun pohjasi ja sattui. Oli se kuulemma kiva katsella. En ollut kateellinen kun vonkui ja meni punaiseksi kun panin.
Vierailija kirjoitti:
Njaa, taasko näitä.
Itse ihastun persoonaan. Ja se melan koko. Onhan se kivaa jos on kookas, mutta naisen paikat kyllä mukautuu ja sitä voi treenata.
En ole ikinä ymmärtänyt tätä miesten lyttäämistä elimen koon perusteella kun akat tunkee sisäänsä jatkuvasti aina edellistä isompaa ja mikään ei riitä. Ainakin mulla on ollut vähän joka kokoista ja kaikki on tuntuneet hyviltä.
Jos mies tuntuu pieneltä niin vois katsoa peiliin, miten ne omat paikat?
Et ole ikinä ymmärtäny miesten lyttäämistä, mutta seuraavissa lauseissa et koe mitään ongelmaa lytätä naiset. Niinpä tietenkin.
On sillä jossain määrin väliä jos mennään paljon keskiverron ulkopuolelle. Liian iso sattuu ja liian pieni on yhtä tyhjän kanssa. Parhaat on olleet jotain 15 sentin luokkaa, hiukan enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ap:n porttikongi sitten tarvitsee vähän enemmän täytettä, ettei ihan kaiku käy.
Keskikokoinen tai vähän pienempi on omasta mielestäni paras, voi panna menemään niin rajusti kuin haluaa eikä tarvitse pelätä että mies moukaroi kohdunsuun (=mikä ei siis todellakaan tunnu hyvältä).
Huonoin on tietty ohut ja pitkä. Pitkän ja paksun kun hiljalleen saa naisen sisään ja kaikki paikat on täynnä - ihan hiljaa pitää paikallaan tovin - sormettaa - _hitaita_ työntöjä - pikkuhiljaa vetää lähes ulos, tai kokonaan ulos - hieroo terskalla häpyhuulien välistä klitorista - uusi hidas sisääntyöntyminen...
Samalla suutelua, suukottelua, naisen vartalon ja raajojen hyväilyä - kauniita sanoja - katsekontaktia
Kaikkea muuta muttei nylkyttämistä
Uuuh... Mulle just tuollaista kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarpeeksi pitkä voi työntää rauhallisesti kohdun nipukan taakse ja pitää siellä hieromassa pillun pohjaa. Venyttää pillua ja pillu puristuu venyessään kullin varteen kiinni. Silloin pienikin liike hyväilee kaikki erogeenisia pisteitä kun pillu on äärimmilleen täynnä. Näin jörnimällä melllä on aina naitu vaimolle orgasmit. eikä ole tarvinnut isolla kolistellla kohdunnipukkaa kivuliaasti. Vaimo opetti tuon tekniikan ihan itse ja minä vain mukau
Haha, tästäkin huomaa, että kommentti oli miehen. Vai että kohdun nipukan taakse
Jos et tiedä,niin kohdunkaulan takana on pillussa tilaa, syvä pillun pohjukka. https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.quora.com%2FIs-it…
Tietysti on väliä löysälle tytölle, mutta pieni penis sopii myös tiukalle, jolle suuri on mahdoton.
Ei minullekaan sillä ennen ollut väliä, kunnes ekan kerran sain isoa. Se suhde kesti vuoden ja meillä oli todella aktiivinen seksielämä. Sen jälkeen pienet ei tunnu miltään, eikä oikein keskikokoisetkaan, enkä kiihotu sellaisista =(
Mitä Tero? Onko paha mieli kun poikaystäväsi ei ole kehunut pippeliäsi hetkeen
Vierailija kirjoitti:
Oisko tuossa nyt oikea kuva
https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-1f4611a6cd53ae4b9d69b51eb6729b0b
Kyllähän tuo noin menee. Varmasti naistenkin alakerroissa on eroa, mutta omaa vaimoa väärästä kulmasta kolauttaa yllättävän helpostikkin kivuliaasti ja oma työmitta on 17-18cm Eli tuon kohdunkaulan yli menee yllättävän helpolla hänen kohdallaan. Ei hän silti siitä mitään sen ihmeempää extraa saa. Joskus haluaa silti, että työnnän ihan pohjaan ja sitten vain ihan muutamia senttejä ulos ja takaisin. En usko, että isompaa hän ainakaan haluaisi. Paksuudesta en tiedä, mulla sen ympärys on hieman yli 13cm. Ainakin omien puheidensa mukaam ei yhtään isompaa kuulemma tarvitse. Sinänsä uskon, koska normisti naidessa kuinkin käyttövaraa jää jokusia senttejä asennosta riippuen.
Hohhoijjaa. Eikö teillä olet parempaa tekemistä kuin nämä ketjut. Kokokeskustelu 10000
Kokeile aloittaja testokuuria? Ug sutikkaa vaikka eka 250ml viikko. Tunnet olosi kerrankin mieheksi, eikä tarvi kirjoitella tällaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo noin menee. Varmasti naistenkin alakerroissa on eroa, mutta omaa vaimoa väärästä kulmasta kolauttaa yllättävän helpostikkin kivuliaasti ja oma työmitta on 17-18cm Eli tuon kohdunkaulan yli menee yllättävän helpolla hänen kohdallaan. Ei hän silti siitä mitään sen ihmeempää extraa saa. Joskus haluaa silti, että työnnän ihan pohjaan ja sitten vain ihan muutamia senttejä ulos ja takaisin. En usko, että isompaa hän ainakaan haluaisi. Paksuudesta en tiedä, mulla sen ympärys on hieman yli 13cm. Ainakin omien puheidensa mukaam ei yhtään isompaa kuulemma tarvitse. Sinänsä uskon, koska normisti naidessa kuinkin käyttövaraa jää jokusia senttejä asennosta riippuen.
Vaimoni saanut kaikki orgasminsa vain kun olen työtänyt kokonaan sisään ja venyttänyt pillunpohjaa äärimmilleen. Asennot ja kulmat on aina valittu sen mukaan, ettei satu tai ainakaan kovin paljoa,. Lähärissä esti liikkumiseni ja siten myös kivuliaan kolhimisen lukitsemalla minut jaloillaan kulli tyveä myöten sisällä. Hänelle herkimmät paikat olleet aina pillun pohjalla. Näin siis kaikki tuhannet naimaorgasmit. Suuseksillä on kyllä saanut g-pistettä yms sormettaen, muttei koskaan puolisääreen kullilla naiden, paksuuttakin on riittänyt kullissa reilusti.
Niillä kerroilla kun vaimon pillu on kipuillut on se johtunut vaimon omasta rajusta ja brutaalista orgasmin ottamisesta kaluni avulla. Monesti terska tulllut kipeäksi kun tuntunut, että koko vaimon paino on sen päällä vaimon ratsastaessa tai keinuessa kullini päällä. Vaimon pillun suu on tiukempi kuin kullini paksu tyviosa, joten puristaa kuin tiukka penisrengas turvottaen kullini äärimmilleen, joten kovan kullin mitta pillussa voi olla suurempikin kuin 20/15cm. . Vaimon orgasmeissa tuntunut, että kullini räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä tänä päivänä. Vieläkö pillu puristaa kullia orkun tullessa? Ehei, ei purista ei...
Taas samaa sontaa. Varmaan vaikea ymmärtää, että osalle on koolla merkitystä, osalle ei. Mitä sitä jankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko aina virallisen tuloksen mittanauhalla ennen penetraatiota, vai miten tuo oikein toimii? Onko joku standardimitta, jonka ali ei saa mennä? Mennäänkö millimetrin tarkkuudella?
Omilla silmilläni kyllä erotan isot ja pienet penikset keskenään. Sillä on eroa, onko 15cm vai 20cm.
Ap
Ok. Kai kuitenkin tiedät, että peruspenis on Suomessa(kin) noin 13-14 cm? Jos on pakko olla reilusti tuota pidempi, saa melkeinpä etsiä kissojen ja koirien kanssa.
No ei kyllä ole takuulla noin pieniä keskivertomunat. Tätä epätarkoilla menetelmillä hankittua mittaa täällä toistetaan kun jotain mantraa
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noinhan se menee - väärässä asennossa penis voi tökkiä kipeästi.
Ja kyllä tuo pidemmän session myötä tekee daamin paikat helliksi ja aroiksi.
Hitaasti on aloitettava...
Kun on tarpeeksi pitkä voi työntää rauhallisesti kohdun nipukan taakse ja pitää siellä hieromassa pillun pohjaa. Venyttää pillua ja pillu puristuu venyessään kullin varteen kiinni. Silloin pienikin liike hyväilee kaikki erogeenisia pisteitä kun pillu on äärimmilleen täynnä. Näin jörnimällä melllä on aina naitu vaimolle orgasmit. eikä ole tarvinnut isolla kolistellla kohdunnipukkaa kivuliaasti. Vaimo opetti tuon tekniikan ihan itse ja minä vain mukauduin siihen, kun pillun ote kullista ja orgasmit oli niin taivaallisia.