Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.
N56
Kuka haluaa tulla Seela Sellan näköiseksi? HUH!
Yli 80-vuotiaana ulkonäkö tuskin on tärkein asia elämässä?🤔
No, ei ole ollut niorenakaan häävi, vaikka kuinka kauneusleikkauksissa juoksi. Se omahyväinen, itserakas, oksettava ilme on niin järkky.
Vierailija kirjoitti:
Seela on kaunis, jotenkin iätön nainen. Mikä karisma, upea ura, edelleen näyttelee eri teattereissa. Nostan hattua.
Häneltä ei ole tainnut tulla vielä elämäkertaa, korjatkaa jos olen väärässä. Sara turhake Siepiltä on toki tulossa.
On montakin kirjaa. Viimeisin Antti Heikkisen kirjoittama elämänkerta Seelasta. Seela on aika rohkea julkisuuden nainen, joka on tunnustanut mm avioliiton aikaiset syrjähypyt jo aiemmin ja monta muuta seikkaa elämästään. No niin on tehnyt myös Elisabeth Rehn ja Jutta zilliacus kun kertoneet syrjähypyistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän ton Kämäräisen vois tilata soittaan skebaa mun hautajaisiin? On meinaan niin jäätävää, että potkaisisin arkun kannen auki, ei mulla muuta.
Mäkäräinen tiluttelemassa omalla arkulla, olis kyllä hyvä lähtö!
Kaisa? Osaako se tilutella? En tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja Ståhlin asenne on ikävää katsottavaa, muuten ohjelma on ihan hyvä.
Ståhl yliesittää ja on muka nokkela, mutta liika on liikaa. En enää ihmettele miksi kyseinen nainen on yksineläjä, ei tuommoista kaakattajaa jaksaisi. Kai hänelläkin on kannattajansa, mutta minä en pidä hänen päsmäröinnistään.
Juontaja ei ärsytä lainkaan vaan päinvastoin. Katjan sarkasmia ei ymmärrä kun älyköt👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontaja Ståhlin asenne on ikävää katsottavaa, muuten ohjelma on ihan hyvä.
Ståhl yliesittää ja on muka nokkela, mutta liika on liikaa. En enää ihmettele miksi kyseinen nainen on yksineläjä, ei tuommoista kaakattajaa jaksaisi. Kai hänelläkin on kannattajansa, mutta minä en pidä hänen päsmäröinnistään.
Juontaja ei ärsytä lainkaan vaan päinvastoin. Katjan sarkasmia ei ymmärrä kun älyköt👍
Oho, kiitos. Olen siis älykkö, kun ymmärrän ja pidän Katjan heitoista.
Diandran ääni on kyllä huikea ja hän laulaa upeasti.
Naama sitä vastoin alkaa olla jo hullunkurisen näköinen. Kun Diandra kurkisti sieltä pahvisesta aukosta niin lähikuvassa pääsi (joutui) katsomaan miten pulleat posket ja huulet sille on ruiskutettu. Miksi ihmeessä? Siepin innoittamana varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei ole ollut niorenakaan häävi, vaikka kuinka kauneusleikkauksissa juoksi. Se omahyväinen, itserakas, oksettava ilme on niin järkky.
Voin muistaa väärin, mutta oman muistini mukaan Seela Sella korjautti leikkauksella vain nenänsä, joka oli kai jotenkin silmään pistävä muodoltaan. Tämäkin tapahtui jo nuoruusvuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin muistaa väärin, mutta oman muistini mukaan Seela Sella korjautti leikkauksella vain nenänsä, joka oli kai jotenkin silmään pistävä muodoltaan. Tämäkin tapahtui jo nuoruusvuosina.
Aika iso nenä on Katja Ståhlillakin.😆
Vierailija kirjoitti:
Jaa, enpä ole havainnut kummallisia saati erikoisia biisejä, eilen vähän nikottelin eka kappaleesta, mutta olihan tuo kitarointi huikeaa. Ja tuolle Katjan arvostelijalle, kenet haluaisit hänen tilalleen? Ståhl on ohjelman sielu ja sydän.
Oletettavasti Vappu Pimiän! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Diandran ääni on kyllä huikea ja hän laulaa upeasti.
Naama sitä vastoin alkaa olla jo hullunkurisen näköinen. Kun Diandra kurkisti sieltä pahvisesta aukosta niin lähikuvassa pääsi (joutui) katsomaan miten pulleat posket ja huulet sille on ruiskutettu. Miksi ihmeessä? Siepin innoittamana varmaankin.
Diandralla on ollut aina pulleat posket ja täyteläiset huulet. En todellakaan usko että olisi vielä ertyisesti korostanut niitä täyteaineilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandralla liikaa fylliä huulissa, usch.
Ja poskissa. Miksi on pilannut kasvonsa?
Läskiä ne posket on! 🤣
Näinn Seela Sellan ja Esko Roineen teatterissa viime keväänä. Upea esitys! Karisma kantoi hienovireisessä kahden ihmisen rakkaustarinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.
N56
Välillä tuntuu haluanko elää maailmassa, missä joku kokee asiakseen suoltaa näppäimistöltään tuollaista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
Sinun kommenttisi on just tuommoinen: oksettava ja järkky ynnä muuta paskaa
Ensi lauantaina vieraina urheiluihmisiä, mm. Shawn Huff ja Minna Kuukka.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia biisejä. En osaa yhtään aavistaa mikä on kenenkin.
Mulla kävi mielessä, että Seela oli mukana Nightwishin Elan-videolla, mutta silti epäröin, hänen ikänsä takia kai... Mutta bändillähän on faneja "vauvasta vaariin", on niin monipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmikset, hieno biisi tämä Kalliolle kukkulalle!
Tuollaista neuvostoliittolaista ihannemaailmaa siinä toivovat. Aurinko loimottaa takana ja viljapellolla kaksi riuskaa nuorta ihmistä hymyssä suin. Ja totuus tämän takana on ihan toinen.
Höpö höpö, tuon voi siirtää niin moneen muuhun maahan, ei tarvitse jämähtää yhteen ajatusmuottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko muuten valkolainen esittää vaikkapa Hortto Kaalon kappaleen, tai Rainer Frimannin? Entä jos jonkun elämän biisi olisi vaikkapa Mari Boinen kappale eli joiku, olisiko se kulttuurista omimista?
tuskin pelkoa että mann..e jollotusta kukaan haluaa vapaaehtoisesti kuunnella.
Mistäs tiedät? Jos vieraaksi tulee joskus vaikkapa Amadeus Lundberg, Anneli Sari tai Mercedes Bentso? Toki varmaan silloin olisi helppo arvata elämän biisille oikea ihminen, mutta silti. On tuo nyt mahdollista kuitenkin. Toki YLE syrjii vähemmistöjä kuten Llloyd Libizob tapaus osoitti. Vähänpä tuolla on muita kuin valkolaisia ollut vieraana.
Olipa mainion räväkkä aloitus Hocus Pocus, tosi taitava porukka! Olen sen verran vanhempaa katsojakuntaa, että kuulin tämän alkuperäisenä 1970-luvun alussa koulutyttönä ja ihastuin jo silloin sen omaperäisyyteen. Enpä olis uskonut kuulevani sen vielä joskus tämmöisessä yhteydessä.
Tarkoitat varmaan Madon? Mutta ihmettelin samaa, ettei noi vieraat sitä tajunnut. Minä tiesin heti, kun tosta porukasta piti arvata.