Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi syksy 2024

Vierailija
26.08.2024 |

Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html

Kommentit (1856)

Vierailija
881/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu jostain halpiskaupasta.

Vierailija
882/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettu jostain halpiskaupasta. Siis kynttilälyhdyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandrahan on Kolumbialainen eli mahdollisesti alkuperäiskansaa intiaani itsekin, joten voisin varmaan esittää muiden kansojen musiikkia?

Vierailija
884/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmikset, hieno biisi tämä Kalliolle kukkulalle! 

Tuollaista neuvostoliittolaista ihannemaailmaa siinä toivovat. Aurinko loimottaa takana ja viljapellolla kaksi riuskaa nuorta ihmistä hymyssä suin. Ja totuus tämän takana on ihan toinen.

Ei siinä kyllä mielestäni mistään Neuvostoliitosta laulettu, vaan enemmänkin nuoruudesta, rakkaudesta ja sen sellaisesta. Onko NL sulle joku pakkomielle?

Vierailija
885/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja Ståhl joutaa vaihtoon. Kuka se hillittömän lihava naislaulaja taustalla on?

Ei todellakaan saa Katjaa vaihtaa! Katja on aivan ihana lakonisine sutjautuksineen, mulla niin kotoisan leppoisa fiilis Katjan seurassa. Katja on niin upean luonteva juontaja, minä en ainakaan halua tilalle jotain tekopirteää latteuksia latelevaa pusuhuulihihittelijää, silikontissinukkea. Jos Katja vaihdetaan, vaihdan minä kanavaa.

Vierailija
886/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena voi olla naivi ja hölmö, äännestää jotain utopiahöttöä eli vihervasemmalla olijoita mutta kyllä iän myötä normaali-ihminen järkiintyy ja äänestää oikeistoa.

Irvistelevän saksienheiluttajan äänestäjät on kaukana järkevyydestä.

Vierailija
887/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Eläköön YLE!

Kyllä! Parhautta!

Vierailija
888/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna luokkapetturi! Kokoomuslainen kuuntelee kommarien hoilotusta, häpeä!

Löysää vähän sitä piponnyöriä.

Vierailija
889/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena voi olla naivi ja hölmö, äännestää jotain utopiahöttöä eli vihervasemmalla olijoita mutta kyllä iän myötä normaali-ihminen järkiintyy ja äänestää oikeistoa.

Olen tykännyt noista työväenlauluista jo 70 luvulta ja tykkäsin Ultrabrasta enkä ole ikinä äänestänyt vasemmistoa.

Aika rajoittunut olet.

Vierailija
890/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivathan Aretha ja Mahaliakin lihavia ja miten loistavia laulajia, joten ei se ylipaino ainakaan vaikeuta laulajaa. Päinvastoin, toimii kaikukammiona. Tämä sille, joka taivasteli taustalaulajan kehoa.

Vierailija
891/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmikset, hieno biisi tämä Kalliolle kukkulalle! 

Tuollaista neuvostoliittolaista ihannemaailmaa siinä toivovat. Aurinko loimottaa takana ja viljapellolla kaksi riuskaa nuorta ihmistä hymyssä suin. Ja totuus tämän takana on ihan toinen.

Tirsk! Tämä osoittaa taas palstan ymmärryksen tason. Kalliolle kukkulalle perustuu vanhaan kansanlauluun, johon Chydenius teki uuden sävellyksen. Ilmeisesti sekin voi olla paha, jos on väärän henkilön tekemä ja viattoman kansanlaulun sanatkin muuttuu neuvostohenkisiksi, kun tarpeeksi päätä kiristää.

Vierailija
892/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä taistolaiset kappaleet eivät kyllä  minua miellytä, ollenkaan.

Minua miellyttää. Ja ovat erittäin ajankohtaisia taas tänä päivänä. Kenen joukossa seisot... En ainakaan hallituksen joukossa.

"Niin kauan kuin leivästä jää reikä leipojan käteen..."

Vierailija
893/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diandrahan on Kolumbialainen eli mahdollisesti alkuperäiskansaa intiaani itsekin, joten voisin varmaan esittää muiden kansojen musiikkia?

Ei Diandran sukunimi ole Kolumbialainen vaan Flores, pölkkypää.

Vierailija
894/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chileläinen.

Vierailija
895/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.

N56

Vierailija
896/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Katja Ståhl arvailee? Eikö hänen tehtävänsä ole juontaa eikä hölöttää joutavia? Ärsyttävä nainen.

Voi sinua tylsimystä ja tosikkoa. Katjan letkautukset ovat Elämäni biisin suola.

Vierailija
897/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko muuten valkolainen esittää vaikkapa Hortto Kaalon kappaleen, tai Rainer Frimannin? Entä jos jonkun elämän biisi olisi vaikkapa Mari Boinen kappale eli joiku, olisiko se kulttuurista omimista?

Vierailija
898/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna luokkapetturi! Kokoomuslainen kuuntelee kommarien hoilotusta, häpeä!

Hyvä Johanna! The Rebel!

Vierailija
899/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.

N56

Älä muuta viserrä! Seela on aivan ihastuttava, meillä on jopa sama syntymäpäivä 30.12. Hän täyttää 88 ja mä vasta 61. Nostan hattua tälle ihanalle ladylle.

Vierailija
900/1856 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjaa ei korvaa kukaan ja Johanna Rusanen on ihana.õ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi