Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni biisi syksy 2024

Vierailija
26.08.2024 |

Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html

Kommentit (1856)

Vierailija
961/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi lauantaina vieraina urheiluihmisiä, mm. Shawn Huff ja Minna Kuukka. 

Minna Kuukka on radiojuontaja, ei mikään urheiluihminen.

Sekoitatko Minnat Kuukka ja Kauppi? Jälkimmäinen suunnistuksen moninkertainen maailmanmestari.

Vierailija
962/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seela kyllä harhautti upeasti - taitava näyttelijä kun on - Kenen joukossa seisot -esityksen jälkeen. Oli aivan kuin vanha nainen olisi tullut yllätetyksi oman kappaleensa jälkeen, että nyt pitäisikin ehdottaa jotakin toista ja ei ole miettinyt tätä. Aivan hätäpäissään ehdotti sitten Matoa. Menin lankaan, että onpas ikä tavoittanut Seelannin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni jokainen vieras saa ehdottaa 3 biisitoivetta, joista tuottaja (YLE) valitsee esitettävän biisin.

Jos näin on, niin haluaisin tietää, kuka tuo henkilö on. Sillä sen verran kummallisia ja erikoisia biisejä on tällä kaudella ollut.

Mitä sinä sillä tiedolla teet, että tiedät kuka tuo henkilö on? Miten niin erikoisia biisejä? Anna nyt hyvä ihminen ihmisten kokea elämänsä biisit, kuten he ne kokevat. Jos ovat sinun mielestä kummallisia, niin muille ovat merkittäviä. Mitä ovat sitten oman elämäsi ei-erikoiset biisit? Kaikki varmat listahitit: finnhitsit tai iskelmäpopit, kaikkien kuuntelemat samat hittiluritukset? Minusta Elämäni biisissä on kuultu hyvin monenlaista skaalaa musiikista, mikä on minusta hienoa. Itse nautin erityisesti noista "kummallisista ja erikoisista" biiseistä, yllätyksellisyys on sitä paitsi mielenkiintoista. Kuvitelkaa, jos kaikkien Elämäni biisi olisi joku PMMP:n Rusketusraidat tai Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas. Tylsää minusta.

Vierailija
964/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tuota ohjelmaa katsonut, mutta nyt iltapäivälehtien juttujen vuoksi eilinen piti netistä katsoa.

Räväkkä aloitus, hocus pocus, vau! Ja Seela Sella, ihana ihminen.

Mutta en kyllä meinaa vakiokatsojaksi nyt ruveta.

Aha. Tämä viimeinen lause varsinkin oli tärkeätä tietoa.

Aha. Salaa katsot kuitenkin.

Oot sellasta hienompaa väkeä.

Vierailija
965/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.

N56

Kuka haluaa tulla Seela Sellan näköiseksi? HUH!

Yli 80-vuotiaana ulkonäkö tuskin on tärkein asia elämässä?🤔

No, ei ole ollut niorenakaan häävi, vaikka kuinka kauneusleikkauksissa juoksi. Se omahyväinen, itserakas, oksettava ilme on niin järkky.

Huh huh. Mikähän mahtaa olla oma ilmeesi?

Vierailija
966/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 80-vuotiaana ulkonäkö tuskin on tärkein asia elämässä?🤔

No, ei ole ollut niorenakaan häävi, vaikka kuinka kauneusleikkauksissa juoksi. Se omahyväinen, itserakas, oksettava ilme on niin järkky.

Voin muistaa väärin, mutta oman muistini mukaan Seela Sella korjautti leikkauksella vain nenänsä, joka oli kai jotenkin silmään pistävä muodoltaan. Tämäkin tapahtui jo nuoruusvuosina.  

Aika iso nenä on Katja Ståhlillakin.😆

So what, voi herran tähden.

Vierailija
967/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kinä kuullut tätä Hocus Pocusta, mutta jestas mikä veto! Kyllä tuo kestää katselua, oli eilenillalla jo pakko palata siihen pari kertaa 😂 Aivan hullu viihdeohjelman coveriksi.

Kuuntele jostain Focucksen alkuperäinen ja yllätyt, kuinka paljon parempi se on. Minä olen niin vanha, että kuulin sen jo 1974.

Vierailija
968/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vieraat jälleen ja biisit yllätyksiä 😊 Seela on niin mahtavan upea persoona. Diandran äänestä en ole vaan oppinut pitämään,en myöskään hänen lavaesiintymisestään. Jymähtänyt jotenkin siihen millä aloitti. Mutta ei tarvita minun tykkäämistä, riittänee hänellä tykkääjiä muutenkin. 

Vierailija
969/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tosi hyvä jakso, sekä musiikin että juttujen puolesta! Loppulaulutkin oli ihanat - ja liikuttavatkin. Tällä porukalla sai nauttia ihanasta äänten puhtaudesta unisonoissakin.

Vierailija
970/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitatko Minnat Kuukka ja Kauppi? Jälkimmäinen suunnistuksen moninkertainen maailmanmestari.

Ihan erinäköisiä.

Vierailija
971/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan erinäköisiä.

Molemmat vaaleatukkaisia naisia, noin 40-55  vuotiaita ja molempien sukunimi alkaa K kirjaimella ja siinä on 6 kirjainta. Ihan riittävästi yhtäläisyyksiä.

Vierailija
972/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kinä kuullut tätä Hocus Pocusta, mutta jestas mikä veto! Kyllä tuo kestää katselua, oli eilenillalla jo pakko palata siihen pari kertaa 😂 Aivan hullu viihdeohjelman coveriksi.

Kuuntele jostain Focucksen alkuperäinen ja yllätyt, kuinka paljon parempi se on. Minä olen niin vanha, että kuulin sen jo 1974.

Minä lähes tuoreeltaan radiosta 1971. Tämä nyt kuultu oli erittäin hyvä versio, biisihän ei ole mitenkään helpoimmasta päästä.

Vierailija
973/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma,hyvät vieraat,  mutta hämmästyin Dianan kasvoista, botoksia myös huulissa???? Muuten en arvostele , esiintyjiä enkä vieraita..

Vierailija
974/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni jokainen vieras saa ehdottaa 3 biisitoivetta, joista tuottaja (YLE) valitsee esitettävän biisin.

Jos näin on, niin haluaisin tietää, kuka tuo henkilö on. Sillä sen verran kummallisia ja erikoisia biisejä on tällä kaudella ollut.

Mitä sinä sillä tiedolla teet, että tiedät kuka tuo henkilö on? Miten niin erikoisia biisejä? Anna nyt hyvä ihminen ihmisten kokea elämänsä biisit, kuten he ne kokevat. Jos ovat sinun mielestä kummallisia, niin muille ovat merkittäviä. Mitä ovat sitten oman elämäsi ei-erikoiset biisit? Kaikki varmat listahitit: finnhitsit tai iskelmäpopit, kaikkien kuuntelemat samat hittiluritukset? Minusta Elämäni biisissä on kuultu hyvin monenlaista skaalaa musiikista, mikä on minusta hienoa. Itse nautin erityisesti noista "kummallisista ja erikoisista" biiseistä, yllätyksellisyys on sitä paitsi mielenkiintoista. Kuvitelkaa, jos kaikkien El

Voi kulta pieni, kyllä olet naiivi.

Vierailija
975/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh no, kyllähän mä Youtubesta katsoin siitäkin livevedon eilen. Melko vähän progea kuuntelen, mutta viimeviikkoinen Wilsonin biisi oli myöskin hauska yllätys. Myönnettävä että minuakin tämä ohjelma on jonkin verran välillä kyllästyttänyt, mutta onneksi on näitä piristyksen hetkiäkin.

Vierailija
976/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.

N56

Saatat itse olla jo seitsenkymppisenä asiasta aivan eri mieltä peilikuvaa vilkaistuasi.

Seela on jo peräti 87-vuotias!! On ikäisekseen hyvinkin pirtsakka ja hävetköön nuo alaikäiset törkyturvat, jotka ei tajua vanhenevansa itsekin koko ajan.

Vierailija
977/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seela Sella oli eilen ihana, kuin keijukainen sadusta. Hörselökoriste rinnassa ja kauniisti hiukset, hillitty meikki. Kuitenkin punaiset kynnet. Ja ne eloisat kasvot, simpsakka olemus. Ihminen täynnä taikaa.

Vierailija
978/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin Seela Sellan tarinaan laulun takana. Olisin toivonut jotain syvällisempää. Sekoili vähän puheessaankin.

Vierailija
979/1856 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan erinäköisiä.

Molemmat vaaleatukkaisia naisia, noin 40-55  vuotiaita ja molempien sukunimi alkaa K kirjaimella ja siinä on 6 kirjainta. Ihan riittävästi yhtäläisyyksiä.

Kauppi paljon nuorempi ja laihempi, hyvin sporttinen ja ihan eri näköinen kuin Kuukka. Kuukka on vanhempi nainen ja pyöreämpi. Ei niitä ole helppo sekoittaa.

Vierailija
980/1856 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on se, joka on tuomittu näpistyksistä ja petoksista? Sellainen pyöreä naama ja siihen sopimaton liian pieneksi leikelty nenä? Huh huh, tuomiot sitten varmaan lusittu jo, kun viihdeohjelmiin taas kelpaa.