Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Kenen joukoissa seisot on ihan paras vappubiisi. Minulla ei ole kommareihin mitään kytköstä vaan olen ihan tavallinen moderni 3-kymppinen punavihreä. Johanna Rusasen pisteet nousi huimasti, siinä on ihminen, joka ymmärtää hyvän musiikin päälle eikä ole niin sanotusti pikkusieluinen ja mustavalkoinen tosikko. Rohkeakin on, kun miettii klassisen musiikin konservatiivista/elitististä puolta. Olen kuullutkin kerrottavan, että Agit Propien ja vastaavanlaisen musan vuosina aikalaiset porvarit myönsivät tuollaisen musiikin mukaansatempaavuuden ja kaipailivat samanlaista porvarimusaa. Eli sävellysten ja sanoitusten laatu myönnettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena voi olla naivi ja hölmö, äännestää jotain utopiahöttöä eli vihervasemmalla olijoita mutta kyllä iän myötä normaali-ihminen järkiintyy ja äänestää oikeistoa.
Irvistelevän saksienheiluttajan äänestäjät on kaukana järkevyydestä.
Saksien heiluttaminen kansan edessä se vasta epänormaalia on. Ei lainkaan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa tulla Seela Sellan näköiseksi? HUH!
Seela Sella on elävä ikkuna vanhaan maailmaan. Näytellyt monien legendojen kanssa ja nähnyt muuttuvia aikoja. Tarinoita varmasti riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandrahan on Kolumbialainen eli mahdollisesti alkuperäiskansaa intiaani itsekin, joten voisin varmaan esittää muiden kansojen musiikkia?
Ei Diandran sukunimi ole Kolumbialainen vaan Flores, pölkkypää.
Tämä 🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä taistolaiset kappaleet eivät kyllä minua miellytä, ollenkaan.
Minua miellyttää. Ja ovat erittäin ajankohtaisia taas tänä päivänä. Kenen joukossa seisot... En ainakaan hallituksen joukossa.
"Niin kauan kuin leivästä jää reikä leipojan käteen..."
EIkun ALKUTUOTTAJAN käteen! Leipuri voi mennä lakkoon, jotta palkka nousisi, alkutuottaja EI. Maanviljelijälle ei jää mitään käteen, ei edesa reikää, silti ihmiset haluavat kotimaista ruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.
N56
Yli 80-vuotiaana ulkonäkö tuskin on tärkein asia elämässä?🤔
Seela on kaunis, jotenkin iätön nainen. Mikä karisma, upea ura, edelleen näyttelee eri teattereissa. Nostan hattua.
Häneltä ei ole tainnut tulla vielä elämäkertaa, korjatkaa jos olen väärässä. Sara turhake Siepiltä on toki tulossa.
Juontaja Ståhlin asenne on ikävää katsottavaa, muuten ohjelma on ihan hyvä.
Ståhl yliesittää ja on muka nokkela, mutta liika on liikaa. En enää ihmettele miksi kyseinen nainen on yksineläjä, ei tuommoista kaakattajaa jaksaisi. Kai hänelläkin on kannattajansa, mutta minä en pidä hänen päsmäröinnistään.
Muistaakseni jokainen vieras saa ehdottaa 3 biisitoivetta, joista tuottaja (YLE) valitsee esitettävän biisin.
Jos näin on, niin haluaisin tietää, kuka tuo henkilö on. Sillä sen verran kummallisia ja erikoisia biisejä on tällä kaudella ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi lauloi tunnelmallisesti Telepatiaa. Tykkäsin.
Mun mielestä siitä nimenomaan puuttui alkuperäisen version tunnelma. Nyt oli jotenkin surumielinen, kun itse en ainakaan ole koskaan kokenut alkuperäistä surumieliseksi vaan joku positiivinen fiilishän siinä on kun tuntee toisen ihmisen kanssa telepatiaa.
Minusta siinä haikeana muistellaan taakse jäänyttä nuoruutta.
Jaa, enpä ole havainnut kummallisia saati erikoisia biisejä, eilen vähän nikottelin eka kappaleesta, mutta olihan tuo kitarointi huikeaa. Ja tuolle Katjan arvostelijalle, kenet haluaisit hänen tilalleen? Ståhl on ohjelman sielu ja sydän.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko muuten valkolainen esittää vaikkapa Hortto Kaalon kappaleen, tai Rainer Frimannin? Entä jos jonkun elämän biisi olisi vaikkapa Mari Boinen kappale eli joiku, olisiko se kulttuurista omimista?
tuskin pelkoa että mann..e jollotusta kukaan haluaa vapaaehtoisesti kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni jokainen vieras saa ehdottaa 3 biisitoivetta, joista tuottaja (YLE) valitsee esitettävän biisin.
Jos näin on, niin haluaisin tietää, kuka tuo henkilö on. Sillä sen verran kummallisia ja erikoisia biisejä on tällä kaudella ollut.
Ehkä siksi ette kaudesta toiseen soitettaisi samoja biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä taistolaiset kappaleet eivät kyllä minua miellytä, ollenkaan.
Minua miellyttää. Ja ovat erittäin ajankohtaisia taas tänä päivänä. Kenen joukossa seisot... En ainakaan hallituksen joukossa.
"Niin kauan kuin leivästä jää reikä leipojan käteen..."
EIkun ALKUTUOTTAJAN käteen! Leipuri voi mennä lakkoon, jotta palkka nousisi, alkutuottaja EI.
Maanviljelijälle ei jää mitään käteen, ei edesa reikää, silti ihmiset haluavat kotimaista ruokaa!
Se on kun hankitaan usein liian kalliita traktoreita ja muita koneita velkarahalla. Nykymaatalouden harjoittaminen vaatii parempaa talousosaamista kun ei ole enää torpparilaitosta eikä piikoja ja renkejä vaan pitää itte valmetilla työt tehdä.
Onneksi riittää sentään vielä suht hyvin toimeen tulevia alkutuottajia maajussille morsian -ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Diandrahan on Kolumbialainen eli mahdollisesti alkuperäiskansaa intiaani itsekin, joten voisin varmaan esittää muiden kansojen musiikkia?
Diandralla on chileläiset sukujuuret, isä sieltä, äiti suomalainen. Didi on huippulaulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandralla on chileläiset sukujuuret, isä sieltä, äiti suomalainen. Didi on huippulaulaja.
Didi on niitä todella harvoja laulajia tässä maassa, jolle uskaltaa antaa esitettäväksi Nightwishiä. Ihan kelpo suoritus se oli Diandralta, ei tarvitse hävetä yhtään. Tuskin kukaan edes odotti, että hänen pitäisi päästä ihan siihen samaan, kuin Floor Jansen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä toinen laulajamies, Leppäluoto? , ei vakuuta.
Ei ollut Leppäluoto nyt mukana, kun hänellä oli keikka. Vakuutti kyllä mm. viime lauantaina esittäessään Leonardo Cohenin kappaleen Future.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko, että vieraille on annettu ohjeistus ehdottaa kaksi tavallista ja yksi kummallinen ja on valittu aina se kummallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandralla liikaa fylliä huulissa, usch.
Ja poskissa. Miksi on pilannut kasvonsa?
Ei ole mitään pilannut. Maltillisesti laitettu jos on, upea on edelleen.
No on kyllä kovaa vauhtia pilaamassa. Otsa täynnä botoxia, ei lihaskaan värähdä, huulet täytetty ja kun kasvot on jo luonnostaan pyöreät, ei mitään järkeä tunkea yhtään mitään nahan alle. Nuori ihminen, miksi, oi miksi?