Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Enpä tunnistanu Johanna Rusasta siiyä kuvasta. Arvasin tukan väristä. Olis voinu sanoo, et olen blondi tuossa vasemmalla. On ihminen muuttunu.
Onko Johanna eronnut, kun nimi Kartano on jäänyt viivan takaa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia biisejä. En osaa yhtään aavistaa mikä on kenenkin.
Mulla kävi mielessä, että Seela oli mukana Nightwishin Elan-videolla, mutta silti epäröin, hänen ikänsä takia kai... Mutta bändillähän on faneja "vauvasta vaariin", on niin monipuolinen.
Minä jopa näin pätkän Elan-videota "silmieni edessä" kun mietiin että Nightwish biisi Seelan biisi.
Se Hocus Pocus/Focus oli mulle kyllä ihana yllätys, mahtava biisi. Mietin Mato Valtosen biisiksi mutta myös Santtu-Matias Rouvalin biisiksi. En osannut päättää kumman on. No sehän sitten selvisi meille kaikille.
Ei se ikä aina merkkaa mikä kenenkin biisi. Joku nuori voinut kuulla jotain tosi vanhaa biisiä jossain itselle merkityksellisessä elämän vaiheessa. Kuten myös vanhempi, kuten Seela, jotain nuoremman polven biisiä oman elämän kannalta merkitykselliselle ajankohdalle. Kun myös monella on monta ns. elämän biisiä niin niistä valikoi sitten jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tunnistanu Johanna Rusasta siiyä kuvasta. Arvasin tukan väristä. Olis voinu sanoo, et olen blondi tuossa vasemmalla. On ihminen muuttunu.
Onko Johanna eronnut, kun nimi Kartano on jäänyt viivan takaa pois?
En tunnistanut minäkään. Mahtoiko oikeastaan kukaan, eivät kehdanneet sanoa.
On tainnut ura vähän muutenkin olla laskusuunnassa, nimeä ei paljon julkisuudessa näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, enpä ole havainnut kummallisia saati erikoisia biisejä, eilen vähän nikottelin eka kappaleesta, mutta olihan tuo kitarointi huikeaa. Ja tuolle Katjan arvostelijalle, kenet haluaisit hänen tilalleen? Ståhl on ohjelman sielu ja sydän.
Oletettavasti Vappu Pimiän! 🤣
Oku Luukkainen. Pimiä on mukana turhan monessa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli paras kattaus ikinä vieraita!!! Maailman ihanin Seela Sella. Haluan samanlaiseksi, mutta ei minusta ikinä tule. Mutta onpahan mulla kerrankin joku idoli.
N56
Kuka haluaa tulla Seela Sellan näköiseksi? HUH!
Saatat itse olla jo seitsenkymppisenä asiasta aivan eri mieltä peilikuvaa vilkaistuasi.
Vierailija kirjoitti:
Ensi lauantaina vieraina urheiluihmisiä, mm. Shawn Huff ja Minna Kuukka.
Minna Kuukka on radiojuontaja, ei mikään urheiluihminen.
En ole koskaan tuota ohjelmaa katsonut, mutta nyt iltapäivälehtien juttujen vuoksi eilinen piti netistä katsoa.
Räväkkä aloitus, hocus pocus, vau! Ja Seela Sella, ihana ihminen.
Mutta en kyllä meinaa vakiokatsojaksi nyt ruveta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tuota ohjelmaa katsonut, mutta nyt iltapäivälehtien juttujen vuoksi eilinen piti netistä katsoa.
Aha. Tämä viimeinen lause varsinkin oli tärkeätä tietoa.
En ole kinä kuullut tätä Hocus Pocusta, mutta jestas mikä veto! Kyllä tuo kestää katselua, oli eilenillalla jo pakko palata siihen pari kertaa 😂 Aivan hullu viihdeohjelman coveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai kaamea, Marjaranta ei kyllä nyt ole oikein tangolaulaja yhtään.
Ei niin. Avuton turhake. Hento naismainen lauluääni SOOLOLAULAJAN osaan.
Ne omat laulunsa öööö ihan kauheita esim se "kuvittelen yön vierelläsi"..
Jos onkin puku päällä vetämässä evergreeniä tyyliin My Way, ei siinä ole VOIMAA, uskottavuutta. Piipittäjä se on.
Taustalaulajana hyvä.
Ei jatkoon!
Toissakertaisessa Stewen Wilsonin proge-biisi. Parasta kautta aikain. Kitarasoolo parempi kuin alkuperäisessä, vain turhan lyhyt.
Ohjelman alku/tunnari biisi. Onko joku oikea sävellys? Jos ei niin äkkiä säveltämään biisi valmiiksi. Antakaa vaikka Holopaiselle projektiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Tämä viimeinen lause varsinkin oli tärkeätä tietoa.
Sen verran tärkeä näköjään se viimeinen virke, että kommentin sen tärkeydestä kirjoitit.
Hocus pocus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 80-vuotiaana ulkonäkö tuskin on tärkein asia elämässä?🤔
No, ei ole ollut niorenakaan häävi, vaikka kuinka kauneusleikkauksissa juoksi. Se omahyväinen, itserakas, oksettava ilme on niin järkky.
Voin muistaa väärin, mutta oman muistini mukaan Seela Sella korjautti leikkauksella vain nenänsä, joka oli kai jotenkin silmään pistävä muodoltaan. Tämäkin tapahtui jo nuoruusvuosina.
Leikkautti nenänsä Teatterikouluaikoina 1950- luvulla, kun isoa nenää pidettiin esteenä uralle.
Olenko käsittänyt väärin, kun käsitän niin että biisejä on tarkoitus kommentoida ja vieraiden kertomuksia. Niitä on kiva kuunnella. Mutta siis pitääkin ruotia ihmisten ulkonäköä? Minusta se on ikävää ja outoa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa mainion räväkkä aloitus Hocus Pocus, tosi taitava porukka! Olen sen verran vanhempaa katsojakuntaa, että kuulin tämän alkuperäisenä 1970-luvun alussa koulutyttönä ja ihastuin jo silloin sen omaperäisyyteen. Enpä olis uskonut kuulevani sen vielä joskus tämmöisessä yhteydessä.
Samoin, ihan jo alusta tähän tykästyin. Alkuun tämä oli kaikkien radion toivekonserttien vakiokamaa. Onneksi ainakin Radio Suomella tuota on saanut kuulla ajoittain näissä ohjelmissa, missä tulee klassikkobiisejä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa mainion räväkkä aloitus Hocus Pocus, tosi taitava porukka! Olen sen verran vanhempaa katsojakuntaa, että kuulin tämän alkuperäisenä 1970-luvun alussa koulutyttönä ja ihastuin jo silloin sen omaperäisyyteen. Enpä olis uskonut kuulevani sen vielä joskus tämmöisessä yhteydessä.
Joo, kyllä vain, sillä mäkin kuulin tämän aikoinaan 70-luvun alkupuolella nuorena koulupoikana ja teki kyllä jonkinmoisen
vaikutuksen jääden muistiin ja sitten nykyisin muutama vuosi katsoin live-esityken netistä ja alkoi todella naurattaan
sekä hullaannuin täysin ko. esitykseen (katsokaa vaikka itse) :
... !!!https://fi.wikipedia.org/wiki/Diandra_Flores
ja toinen josta on kinattu. Seela musikkivideossa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko käsittänyt väärin, kun käsitän niin että biisejä on tarkoitus kommentoida ja vieraiden kertomuksia. Niitä on kiva kuunnella. Mutta siis pitääkin ruotia ihmisten ulkonäköä? Minusta se on ikävää ja outoa.
Tätä esitetään televisiossa johon liittyy kaikki visuaalinen ja esteettinen. Radio on eri juttu.
Jorma Hynninen
Karita Mattila
Soile Isokoski
Matti Salminen
Olli Mustonen
Iiro Rantala
Elina Vähälä (viulisti)
Tästä jokosta vieraaksi ohjelmaan.