Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on törkein/mieleenjäävin kommentti, jonka olet saanut ulkonäöstäsi?

Vierailija
26.08.2024 |

Keskustelua! 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku pikkupoika joskus kauan sitten kysyi, että onko mua pistänyt nokkonen. Mulla on siis melkoisen iso arpi toisessa poskessa, niin sitä se poika ihmetteli. 

Vierailija
82/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei liittynyt haukkumasanoja, mutta teot puhuivat puolestaan. Yläasteella kärsin vakavasta aknesta ja eräs poika, (olen itse naispuoleinen) tuli oppitunnilla ihan yht'äkkiä lyömään minua päähän ja meni sen jälkeen suurieleisesti pesemään saastuneita käsiään. En muista eikö ope ollut luokassa, vai eikö hän vaan välittänyt. Tämä pojan toiminta nauratti ihan hysteerisesti suurinta osaa luokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleenjäänein oli varmaankin se, kun talutin joskus parikymppisenä koiriani puistossa ja pari juoppoa istui penkillä meitä arvioimassa.

- tuokaan kuin jatke tuolle narulle, liian laiha.

- hei neiti, hyvännäköiset koirat sulla! Taluttajasta ei vain voi sanoa samaa! Kjeh räh.

Jäi mieleeni siksi, että oli niin käsittämätöntä juntteutta ja turhaa ilkeyttä, etten edelleenkään ymmärrä, mikä tähän heitä provosoi. Joo, känni varmasti, mutta mistä itse idea kumpuaa lähteä huutelemaan ilkeitä nuorelle tytölle? 

Eksä olikin sitten oma lukunsa, se oli jo suoraa henkistä väkivaltaa, mutta sitä en muistele juurikaan enää. Eksät on syystä eksiä. Sen sijaan tuo juoppojen kommentti on sellainen, joka edelleen välillä tulee mieleen ja hämmästyttää. 

Mullakin on parin juopon arvostelua, mutta oli joku kallion rä

Luuleekohan nää että heidän arvostelua on sit minkään valtakunnan väliä kenellekään tai että jotkut heitä katselee muuten kuin säälittävinä juoppoina?

Vierailija
84/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ "kaveri" sanoi baarissa rumaksi. En ollut uskoa tämän tölväystä kun kuvittelisi että aikuinen ihminen olisi fiksumpi. "Ystävyys" loppui lyhyeen sen baarireissun jälkeen.

Vierailija
85/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma maailman komein mies heti Brandon Leen jälkeen. Ja Brandon Lee on kuollut joten....

Vierailija
86/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään törkeä, mutta jälkikäteen katsottuna aika mulkku kommentti parhaan ystäväni exältä (oltiin kaikki 16-vuotiaita tuolloin). Tapasin tämän pojan ensi kertaa ja hän päätti luikauttaa: "Sä näytät ihan mun 50-vuotiaalta tädiltä". :DD

Oletan tämän liittyneen kirpparityylini ja lyhyisiin hiuksiini. Tälle on jälkikäteen naurettu ystäväni kanssa.

Muistan kun joku sukulaistäti kehui minua siitä miten paljon olin laihtunut samalla, kun kamppailin ahmimishäiriön kanssa. Kiitti vaan. Olin 15-vuotias, kun kuulin tuon kommentin. 

Vierailija
87/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly sanoi 10 kk ikäisenä kävelemään oppineesta lapsestani, että hänelle tulee väärät sääret. No ei tullut. 

Vierailija
88/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleenjäänein oli varmaankin se, kun talutin joskus parikymppisenä koiriani puistossa ja pari juoppoa istui penkillä meitä arvioimassa.

- tuokaan kuin jatke tuolle narulle, liian laiha.

- hei neiti, hyvännäköiset koirat sulla! Taluttajasta ei vain voi sanoa samaa! Kjeh räh.

Jäi mieleeni siksi, että oli niin käsittämätöntä juntteutta ja turhaa ilkeyttä, etten edelleenkään ymmärrä, mikä tähän heitä provosoi. Joo, känni varmasti, mutta mistä itse idea kumpuaa lähteä huutelemaan ilkeitä nuorelle tytölle? 

Eksä olikin sitten oma lukunsa, se oli jo suoraa henkistä väkivaltaa, mutta sitä en muistele juurikaan enää. Eksät on syystä eksiä. Sen sijaan tuo juoppojen kommentti on sellainen, joka edelleen välillä tulee mieleen ja hämmästyttää. 

Niinpä, ne spurgut on omasta mielestään komeita.

Näin on ja niiden  on pidettävä känniä yllä, koska heti kun lopettaa  juomisen, iskee totuus  kovaa ja se sattuu. Siksi kai ovat ilkeitä. Unohda  heidän ilkeilynsä. Ei ollut kyse sinusta.

Vierailija
89/89 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kuultu. Pahinta ehkä se, kuka sanoo.