Mikä on törkein/mieleenjäävin kommentti, jonka olet saanut ulkonäöstäsi?
Kommentit (89)
Eksäni päätti huomauttaa siitä, etten ole tarpeeksi naisellinen kun en käytä hameita. Tämän kommentin hän päätti antaa samalla, kun olimme hakemassa lisää tarvikkeita remonttiin rautakaupasta. Olimme remontoinneet kämppää viimeiset pari kuukautta koko ajan, eikä siinä tullut missään kesämekoissa hengattua :D
Työpaikan ruokalassa minua parikymmentä vuotta vanhempi mieskollega totesi pöytäseurueelleen, että näytän omituiselta.
Loksautti kyllä suun auki. Toinen mieskollega puolestaan totesi heti perään, että olen missityyppinen. Tiedän sitten, mikä oli totuus ulkonäöstäni. Minä en mitään kommentteja ollut pyytänyt.
Imetin lastani niin äitini alkoi nauraa vedet silmissä ja sanoi hän ihmetteli mikä ihme se tuo on, mutta onkin rinta ja kuvaili sitten ivallisesti. Eipä ainoa hänen suustaan. En ole ollut tekemisissä noin 16 vuoteen enää.
Mieleenjäänein oli varmaankin se, kun talutin joskus parikymppisenä koiriani puistossa ja pari juoppoa istui penkillä meitä arvioimassa.
- tuokaan kuin jatke tuolle narulle, liian laiha.
- hei neiti, hyvännäköiset koirat sulla! Taluttajasta ei vain voi sanoa samaa! Kjeh räh.
Jäi mieleeni siksi, että oli niin käsittämätöntä juntteutta ja turhaa ilkeyttä, etten edelleenkään ymmärrä, mikä tähän heitä provosoi. Joo, känni varmasti, mutta mistä itse idea kumpuaa lähteä huutelemaan ilkeitä nuorelle tytölle?
Eksä olikin sitten oma lukunsa, se oli jo suoraa henkistä väkivaltaa, mutta sitä en muistele juurikaan enää. Eksät on syystä eksiä. Sen sijaan tuo juoppojen kommentti on sellainen, joka edelleen välillä tulee mieleen ja hämmästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani oli oinas nainen. Se sanoa paukutti toisille ihan mitä vaan, myös ulkonäöstä. Ei itsekään ollut mikään kaunotar. Karvat nousee pystyyn, jos näen sen vielä jossain.
Minullakin oli työkaverina nainen, joka on oinas horoskoopissa. Monenlaista epämiellyttävää kommenttia tuli ulkonäöstä. Olisi pitänyt käskeä katsomaan peiliin, mutta en nuorena uskaltanut. Nyt uskaltaisin. Tai tekisin jotain muuta, istuisin vaikka päälle. Terveisin "norsu".
Vierailija kirjoitti:
Mieleenjäänein oli varmaankin se, kun talutin joskus parikymppisenä koiriani puistossa ja pari juoppoa istui penkillä meitä arvioimassa.
- hei neiti, hyvännäköiset koirat sulla! Taluttajasta ei vain voi sanoa samaa! Kjeh räh.
Jäi mieleeni siksi, että oli niin käsittämätöntä juntteutta ja turhaa ilkeyttä, etten edelleenkään ymmärrä, mikä tähän heitä provosoi. Joo, känni varmasti, mutta mistä itse idea kumpuaa lähteä huutelemaan ilkeitä nuorelle tytölle?
Eksä olikin sitten oma lukunsa, se oli jo suoraa henkistä väkivaltaa, mutta sitä en muistele juurikaan enää. Eksät on syystä eksiä. Sen sijaan tuo juoppojen kommentti on sellainen, joka edelleen välillä tulee mieleen ja hämmästyttää.
Mullakin on parin juopon arvostelua, mutta oli joku kallion räkälä, jonne eksyin kaverin kanssa, kun asui lähellä. Alkoivat suoraan arvostella ulkonäköäni ja nenääni ja miten ei pantaisi. En katsonut kohtikaan tai huomioinut mitenkään. Olin kuin en kuulisi. Ehkä ne haki jotain huomiota, jotta olisivat voineet alkaa tappelun ja lopulta tullut pöytään. Olivat siis ulkonäöllisesti jotain ikivanhoja joka päivä aamusta iltaan ryyppääviä spurguja.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ne spurgut on omasta mielestään komeita.
Mulla on näitä paljon ja lisänä yksi on miten kävelin Hesassa kun kaksi nuorta miestä alkoi seurata ja arvostella ettei maksa euroakaan. Käännyin sivuun ja luulivat varmaan minun menevän karkuun kun oli tien loppu, mutta mulle oli kyyti tulossa sinne sovitusti.
Eräillä messuilla kaksi naista alkoi erääseen arvontaan osallistuessani kovaan ääneen arvostella miten nenäleikkauksen voittoako siitä havittelen (mulla iso nenä). Ja perään naurua.
Voisin luetella näitä huomattavan määrän.
Yläasteella silloinen "kaverini" totesi yhtenä päivänä koulussa, että sulla on oudon pitkät kädet😂 Tosi erikoinen kommentti. Olen siitä pitäen silloin tällöin tullut miettineeksi, ovatko käteni todella normaalia pitemmät.
Baarissa 90-luvulla: mikäs killisilmä se sinä luulet olevasi?
"Olisit sanonut että tuo tankkerikin on täällä", sanoi yksi tuttava kaverilleni joskus teininä kun tuli paikalle ja näki minut.
Vierailija kirjoitti:
Imetin lastani niin äitini alkoi nauraa vedet silmissä ja sanoi hän ihmetteli mikä ihme se tuo on, mutta onkin rinta ja kuvaili sitten ivallisesti. Eipä ainoa hänen suustaan. En ole ollut tekemisissä noin 16 vuoteen enää.
😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En noteeraa ihmisten sanomisia mitenkään .On vahva itsetunto.
Oikein! Kateelliset ihmiset haukkuvat toisia.
Tsemppiä kaikille kiusatuille ja haukutuille.Ei leijonakaan välitä siitä mitä mieltä lampaat hänestä on.
Tuolla nenällä et voi ikinä näyttää ylpeältä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi s..tana.
Mulla myös. Olen ollut useampaan otteeseen kalju enkä mä sitä jaksa lämpimillä keleillä peitellä.
Joskus kaupungilla tuli vastaan kikattelevia teinityttöjä. Toinen katsoi mua päästä varpaisiin, otti hyvin halveksuvan ilmeen ja totesi silmiin katsoen "hyi ..ttu".
Ei edes se itse reaktio hämmästyttänyt ja loukannut, ihmettelin vaan miten kukaan pystyy olemaan tuntemattomalle niin halveksuva ja millaisessa ympäristössä tuo elää, jos tämä on ihan normaalia ja ilmeisesti hänelle hyväksyttävää.( En edes sano, minkälainen hänen oma ulkoinen olemuksensa oli).
Täällä on ihan kamalia kertomuksia ihmisistä.
Ollaan kiltimpiä toisillemme!
Läskiksi huutelua saa kuulla usein. Tottahan se on, että massaa on, mutta ei sitä tarvitse huudella. Olen siitä ihan itsekkin tietoinen.
Jalat on kuin kaksi puhelinpylvästä, sanoi edesmennyt lankomieheni minulle kun olin kymmenvuotias! Sääreni ovat kyllä tavallista tukevammat, mutten ole niitä itse itselleni valinnut!
Jostain syystä mieleeni on jäänyt yksi "kaverini", joka hehkutti sitä kuinka hänen mielestään kaikki ihmiset ovat kauniita, jopa minä. Jostain syystä tosiaan yllätyin kommentista, ja siksi ehkä jäikin mieleen. Kyseinen rouva on koko ikänsä taistellut ylipainoa vastaan ilman pysyvää voittoa, käynyt kauneusoperaatioissa ja kävelee omalla aika erikoisella tyylillään, joka ei ehkä ole ihan kaikkein esteettisin. Eli itse ei mikään kaunotar ole. En ole itsekään, mutta en sentään ole kenellekään omaa ulkonäköään kommentoinut päin naamaa sen jälkeen kun 17-vuotiaana sanoin eräälle minusta kiinnostuneelle ihan kivalla pojalle, että juu juu, mutta huulesi ovat liian paksut. Sekin jäi mieleen, koska häpesin kommenttia saman tien, taisin olla kännissäkin.