Henry Aflechtin Iskuryhmä shokeeraa pedareiden omaisia
Ne on nyt ihan shokissa kun ei monilla ole ollut mitään tietoa noiden toiminnasta.. Osa perheellisiä miehiä. Joiltakin mennyt jo työpaikatkin.. Ainakin näissä törkeämmissä tapauksissa on informoitu sekä perheenjäsenet että työnantajat. Ja nyt jotkut perheet ihan shokissa. No kyllähän sen toki arvaa jos tulee täysin yllätyksenä ja jos työpaikjakin menee ja kaikki..
Mutta ehkä sitä vähän kannattaisi myös miettiä itse etukäteen että mitä sitä tekee. Nyt siellä on ammattilaiset ottamassa noita kiinni yötä päivää ja jälki on arvatenkin karua. Mutta monille lapsille pelastus myöskin.
Kommentit (469)
> Perusta ryhmä kiusaajia vastaan.
> Ala itse kiusata porukalla suomalaisia naisia, joiden mielipide ei miellytä.
Joku aikuinen sinne nyt tarvittaisiin paimentamaan tätä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itseä uhrina järkyttää, miten tämä ryhmä on päätynyt tekemään tästä tällaista some-viihdettä. Tuntuu, että motiivina on päästä rankomaan tekijöitä, uhreista ja sivullisista ei samalla tavalla välitetä.
Näähän pilkkaa uhreja, esiintymällä itse seuraa etsivänä 15-vuotiaana tyttönä... sitten kun joku keskustelee heidän kanssaan alkaa syytös pedofiliasta, vaikkei mitään ole tapahtunut. Oikeista uhreista, jos välittäisi niin ei tekeytyisi itse "uhriksi" vaan auttaisi oikeita uhreja tekemään rikosilmoituksen sekä saamaan apua traumoihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansalaiset noudattavat periaatteessa Suomen lakeja myös Vietnamissa. Poikkeus on jo se että kaksoisrangaistuksesta useimmissa tapauksissa luovutaan. Jos saat polttaa kukkaa Damissa ei siitä Suomessa lähdetä rankaisemaan. Poikkeus on esim. seksuaalirikokset. Jos suojaikäraja on jossain maassa 12v ei tämä koske sinne matkaavia suomalaisia. Eli näiden Vietnamista postaavien olisi oltava paikallisia. Siihen nähden osaavat suomea varsin täydellisesti.
Ei kait noi mitään seksuaalirikoksia tee vaan ottavat kiinni näitä jotka Suomessa niitä tekevät.
On aikamoinen ero ottaa käräyttää seksuaalirikoksentekijä kuin tehdä itse seksuaalirikos, vai syyttätkö nyt tätä ryhmää seksuaalirikosten tekemisistä? Vai miten tuo suomenkielen sujuvuus nyt tähän liittyy?
Sitä että jos suomalainen menee postaamaan Vietnamiin kunniaa loukkaavia videoita niin se on edelleen rikos. Jos on Suomen kansalainen. Jos vietnamilainen niitä siellä tekee niin Suomen valtio ei pysty puuttumaan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansalaiset noudattavat periaatteessa Suomen lakeja myös Vietnamissa. Poikkeus on jo se että kaksoisrangaistuksesta useimmissa tapauksissa luovutaan. Jos saat polttaa kukkaa Damissa ei siitä Suomessa lähdetä rankaisemaan. Poikkeus on esim. seksuaalirikokset. Jos suojaikäraja on jossain maassa 12v ei tämä koske sinne matkaavia suomalaisia. Eli näiden Vietnamista postaavien olisi oltava paikallisia. Siihen nähden osaavat suomea varsin täydellisesti.
Ei kait noi mitään seksuaalirikoksia tee vaan ottavat kiinni näitä jotka Suomessa niitä tekevät.
On aikamoinen ero ottaa käräyttää seksuaalirikoksentekijä kuin tehdä itse seksuaalirikos, vai syyttätkö nyt tätä ryhmää seksuaalirikosten tekemisistä? Vai miten tuo suomenkielen sujuvuus nyt tähän liittyy?
Ja tähän liittyi se että aika hyvää suomea kirjoittaa vietnamilaiseksi.
eri
Ainakin Henry taitaa olla Suomen kansalainen ja Portugalilla lienee luovutussopimus Suomeen. Kuten nyt EU:ssa muutenkin tehdään viranomaisyhteistyötä. Niin se Nacci Tranbergkin painettiin lopulta katuun Espanjassa pakoillessaan. Ei se voi niinkään olla että ilmoitat somessa omalla naamallasi perustaneesi ryhmän ja jos ryhmä parin kuukauden päästä syyllistyy rikoksiin niin voit vaan olla "ryhmän kasvot" ja vapaudut kaikesta kun sanot itse "enhän minä ole siinä mukana".
Ja ei liity siis mitenkään pedofiileihin eikä heidän tuomitsemiseen eikä siihen että he ovat sairaita ja tarvitsevat myös apua.
Minusta poliisi voisi "vähän" pitää silmällä tuota Henryn ryhmää ja sen tiktokkia. Todennäköisemmin valitettavasti tolla äijäkoorillä menee yli ja/tai peittelevät jotain laitonta toimintaa kuin hyvää hyvyyttään ottaisivat kiinni rikollisia, auttaisivat rikoksen uhreja ja sitä rataa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut pedofiilejä oikeassa elämässä. En nyt tiedä mitä heille pitäisi tehdä jos he eivät rikokseen syyllistyneitä ole sentään? Ymmärränkö oikein että nämä jahtaa näitä siis ihan sairaasta huvista?
Eikö pedofiili ole rikos? Onhan se
Äly hoi, älä jätä! Ei seksuaalinen suuntautuminen ole Suomessa rikos. Vasta teko, lapsen hyväksikäyttö on rikos.
Läheskään kaikki pedofiilit eivät tee rikosta. Eiväthän kaikki heterot tai homot aikuisetkaan harjoita seksiä, vaan voivat elää yksinään vaikka koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta poliisi voisi "vähän" pitää silmällä tuota Henryn ryhmää ja sen tiktokkia. Todennäköisemmin valitettavasti tolla äijäkoorillä menee yli ja/tai peittelevät jotain laitonta toimintaa kuin hyvää hyvyyttään ottaisivat kiinni rikollisia, auttaisivat rikoksen uhreja ja sitä rataa
Jotain ylilyöntejä tuossa on varmasti tapahtunut/tapahtuu. Ja itseäni ihmetyttää, että mikä on saanut iskuryhmän "erikoistumaan" juuri pedarien paljastamiseen. Miksi eivät samalla paljasta esimerkiksi liikenne- tai väkivalta-/henkirikoksia. Jotain kytköksiä johonkin jengisuuntaan varmasti on, koska mukana entisiä(?) poliiseja ja väkivaltarikollisia. Vähän epäilykset herää tiettyihin juttuihin, mutta en tarkemmin sano mihin, ettei tule annettua vääriä epäilyksiä...
Kyllläpä tämä keskustelu on huonosti alustettu. Kuka on Henry Afleht, mikä on pedari, mitä on tapahtunut, missä on tapahtunut? Aihe voisi olla kiinnostava, mutta mistään ei selviä, mitä oikein on tapahtunut.
Eikö aina uuden keskustelun aloittajan kuulu alustaa keskustelu kertomalla tapauksesta lyhyesti ydinkohdat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain ylilyöntejä tuossa on varmasti tapahtunut/tapahtuu. Ja itseäni ihmetyttää, että mikä on saanut iskuryhmän "erikoistumaan" juuri pedarien paljastamiseen. Miksi eivät samalla paljasta esimerkiksi liikenne- tai väkivalta-/henkirikoksia. Jotain kytköksiä johonkin jengisuuntaan varmasti on, koska mukana entisiä(?) poliiseja ja väkivaltarikollisia. Vähän epäilykset herää tiettyihin juttuihin, mutta en tarkemmin sano mihin, ettei tule annettua vääriä epäilyksiä...
Jos ihminen on ennen ollut poliisi, hänellä on edelleen poliisikytköksiä. Jos hän on ollut sotilas, hänellä on edelleen armeijakytköksiä. Työkaverit, näet. Jos hän on ennen ollut rikollinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onko nyt siis tietoa että joku Suomen kansalainen on sieltä nuo videot postannut vai onko esimerkiksi niin että suomalainen asuu siellä ja tuntee vietnamilaisia tyyppejä jotka tämän sitten tekevät..
mitä olen ymmärtänyt niin tämä ryhmä ilmoittaa nämä rikokset aina Suomen poliisille ja saa toimeksiannot itse uhreilta/heidän läheisiltään.
Toki voin olla täysin väärässä ja tämä on omaa pohdintaani, eli en lähde tässä ketään syyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä uhrina järkyttää, miten tämä ryhmä on päätynyt tekemään tästä tällaista some-viihdettä. Tuntuu, että motiivina on päästä rankomaan tekijöitä, uhreista ja sivullisista ei samalla tavalla välitetä.
Se on semmosta toisien ihmisten satuttamista ikään kuin luvan kanssa. Sama homma kuin vankilassa, että olisi jotenkin lupa tai toivottavaakin pahoinpidellä jotain vankeja. Ja että murhamies saa tuntea, ettei olekaan kaikkein huonoin ihminen, vaan on vielä huonompia, joille saa antaa turpaan ja on vaan kova oikeamielinen tyyppi. Keskimäärin ihmiset haluaa toisten ihmisten kärsivän... tarvitaan vain riittävä syy, että asian saa ilmaista tai jopa aiheuttaa.
Paljastaako nämä ukot ihmisiä, jotka on pahoinpidelleet jonkun? Jostain syystä kuvitellaan, ettei kiskalla turpiin saaminen traumatisoi eikä pilaa kenenkään elämää. Sen sijaan dickpickin saaminen tuhoaa loppuelämän, ja tällaisen lähettäjän elämä pitää myös tuhota.
Immu Ilmén on sanonut eri yhteyksissä, että mikään kunniakoodisto ei todellisuudessa enää toimi alamaailmassa, myöskään vankiloissa. Ainoastaan tyypin tausta ja hyöty muille ratkaisee. Vankiloissa pyörii pedofiileja, rai*kaajia, vasikoita ja naisten pahoinpitelijöitä sulassa sovussa muiden vankien osastoilla, kunhan niillä on kamaa ja suhteita. Heikompia sitten kiusataan, rai*kataan, kiristetään ja pahoinpidellään. Tuskinpa näiden tekijöitä ryhmä jahtaa, voi tulla nenä kippeeks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on ennen ollut poliisi, hänel
Kyllä tässä casessa nimenomaan kiinnostavaa olisi tietää, miksi ovat entisiä poliiseja, sotilaita... entinen kun voi olla niin monesta eri syystä. Jotenkin kellot soivat, että tässä porukassa monella se liittyy terveyteen.
Olen antanut ilmi iskuryhmälle kaikki palstan vihapuheet! Odottakaa vain kohta teidänkin oven takana on lihaksikkaita naamioituneita kostajia!
"Ja onko nyt siis tietoa että joku Suomen kansalainen on sieltä nuo videot postannut vai onko esimerkiksi niin että suomalainen asuu siellä ja tuntee vietnamilaisia tyyppejä jotka tämän sitten tekevät..
mitä olen ymmärtänyt niin tämä ryhmä ilmoittaa nämä rikokset aina Suomen poliisille ja saa toimeksiannot itse uhreilta/heidän läheisiltään.
Toki voin olla täysin väärässä ja tämä on omaa pohdintaani, eli en lähde tässä ketään syyttelemään."
Saat tietää, että on mahdollisesti tapahtunut rikos, mitä teet? Kerrot poliisille, oikein.
Saat tietää, että mahdollisesti on tapahtumassa vakava (terveyteen ja henkeen kohdistuva) rikos, mitä teet? Kerrot poliisille, oikein.
Et todellakaan lähde itse esittämään "uhria" etkä varsinkaan jäljittämään epäiltyä. Vttu noi sais kaikki vetää alas vessanpöntöstä, kuten tää Henkka uhkasi vastustajilleen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisessä kuvauksessa tuon ryhmän toiminnasta sanottiin, että ovat jotain vanhempia ihmisiä. Käsitin siitä, että eläkkeellä ehkä viroistaan. Luulisi että kun poliisikin pääsee eläkkeelle poliisin työstä, niin ei koskisi pitkällä tikullakaan enää työasioihin. Aika leipääntyneeltä porukalta vaikuttavat.
"Ensimmäisessä kuvauksessa tuon ryhmän toiminnasta sanottiin, että ovat jotain vanhempia ihmisiä. Käsitin siitä, että eläkkeellä ehkä viroistaan. Luulisi että kun poliisikin pääsee eläkkeelle poliisin työstä, niin ei koskisi pitkällä tikullakaan enää työasioihin. Aika leipääntyneeltä porukalta vaikuttavat."
Itsekin epäilen, että ovat eläkkeellä terveydellisistä, mutta ei-fyysistä syistä... uhreista eivät oikeasti välitä pätkääkään, motiivi on jokin aivan muu
Siinä haastattelussa jonka minä luin, ei puhuttu mistään pedofiileistä sanaakaan. Puhuttiin nettivainoajista pelkästään, koska itse ollut nettivainonnan kohteena. Oli tarkoitus saada kiusanteko ja nettivainoaminen loppumaan.