Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Aflechtin Iskuryhmä shokeeraa pedareiden omaisia

Vierailija
25.08.2024 |

Ne on nyt ihan shokissa kun ei monilla ole ollut mitään tietoa noiden toiminnasta.. Osa perheellisiä miehiä. Joiltakin mennyt jo työpaikatkin.. Ainakin näissä törkeämmissä tapauksissa on informoitu sekä perheenjäsenet että työnantajat. Ja nyt jotkut perheet ihan shokissa. No kyllähän sen toki arvaa jos tulee täysin yllätyksenä ja jos työpaikjakin menee ja kaikki..

Mutta ehkä sitä vähän kannattaisi myös miettiä itse etukäteen että mitä sitä tekee. Nyt siellä on ammattilaiset ottamassa noita kiinni yötä päivää ja jälki on arvatenkin karua. Mutta monille lapsille pelastus myöskin. 

Kommentit (469)

Vierailija
361/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut ilmi iskuryhmälle kaikki palstan vihapuheet! Odottakaa vain kohta teidänkin oven takana on lihaksikkaita naamioituneita kostajia! 

Ei ole.

Vierailija
362/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut pedofiilejä oikeassa elämässä. En nyt tiedä mitä heille pitäisi tehdä jos he eivät rikokseen syyllistyneitä ole sentään? Ymmärränkö oikein että nämä jahtaa näitä siis ihan sairaasta huvista?

Eikö pedofiili ole rikos? Onhan se 

Äly hoi, älä jätä! Ei seksuaalinen suuntautuminen ole Suomessa rikos. Vasta teko, lapsen hyväksikäyttö  on rikos.  

Läheskään kaikki pedofiilit eivät tee rikosta. Eiväthän kaikki heterot tai homot aikuisetkaan harjoita seksiä, vaan voivat elää yksinään vaikka koko elämänsä.

Kyllä se lapon tuijottaminenkin on rikos, jos et tiennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä palstalla paljon peedoja vai mistä kauhea vinkuna? 

Vierailija
364/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut pedofiilejä oikeassa elämässä. En nyt tiedä mitä heille pitäisi tehdä jos he eivät rikokseen syyllistyneitä ole sentään? Ymmärränkö oikein että nämä jahtaa näitä siis ihan sairaasta huvista?

Äly hoi, älä jätä! Ei seksuaalinen suuntautuminen ole Suomessa rikos. Vasta teko, lapsen hyväksikäyttö  on rikos.  

Läheskään kaikki pedofiilit eivät tee rikosta. Eiväthän kaikki heterot tai homot aikuisetkaan harjoita seksiä, vaan voivat elää yksinään vaikka koko elämänsä.

Luetun ymmärtäminen! Niinhän hän juuri tuossa sanoikin.

Olisikohan tämä ketju tullut nyt valmiiksi.

Vierailija
365/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aflecht:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009520465.html

Tuon jälkeen lienee selvää, ettei kyseessä ole viaton hyväntekeväisyys tai hyväsydämisyys.

Vierailija
366/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kuulkaas mua ei haittaa yhtään vaikka ylilyöntejä tapahtuisikin. 3 lapsen isänä annan täyden tukeni ryhmälle. Hienoa työtä! 

Vierailija
367/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole lynkkaustuomioistuinten kannalla, joiden suorittajana on nimetön taho toimien toiselta puolelta maapalloa. Tai eivät yleensäkään lynkkaustuomioiden kannalla. Voiko tässä olla jotain jota ei millään ymmärrä?

Vierailija
368/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen! Niinhän hän juuri t

Niin että mielellään jos poistuisi? Miksi? Ei tässä ole kuin joitakin asiattomia viestejä, jotka voi poistattaa erikseen jos siltä tuntuu.

Vierailija
369/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähystellään yksinään kulkevaa mopedia tässä. Popparit on valmiina...

Vierailija
370/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kuulkaas mua ei haittaa yhtään vaikka ylilyöntejä tapahtuisikin. 3 lapsen isänä annan täyden tukeni ryhmälle. Hienoa työtä! 

Moi Henkka

Vierailija
371/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole lynkkaustuomioistuinten kannalla, joiden suorittajana on nimetön taho toimien toiselta puolelta maapalloa. Tai eivät yleensäkään lynkkaustuomioiden kannalla. Voiko tässä olla jotain jota ei millään ymmärrä?

Tässä keskustelussa on mukana niin älyttömiä ihmisiä, että vielä vähemmän kannatan Iskuryhmää. Ymmärryskyky ja luetun tulkitseminen on niin heikkoa, että koen että on suuri vaara, että nämä ottavat kiinni väärän ihmisen taikka sitten jahtaavat jotain nuorta ilkivallan tekijää, jolla ei ole mitään tekoa pedojen kanssa. 

En luottaisi tässä keskustelussa mukana olevien kirjoittajien hoitoon edes pullonpalautuskuittiani, saati toisen ihmisen tulevaisuutta. Sivistysyhteiskunnassa ollaan syyttömiä kunnes toisin todistetaan, ja tämä on meidän kaikkien turvaksi, koska yhtenä kertana se voit olla SINÄ, jota syytetään TURHAAN. Oikeille, poliisin nappaamille pedofiileille en toivo hyvää, mutta toivon että käsitätte, että poliisi opiskelee ammattiinsa vuosia, jotta osaa noudattaa lakia ja kunnioittaa jokaisen mukana olevan oikeuksia. Maailmahan olisi aivan hirveän raaka paikka, jos jokainen saisi vapaasti toteuttaa omaa oikeustajuaan ja toimeenpanna pakkovaltaa. 

Vierailija
372/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole vaikka 13 lapsen isä, mutta sinä et Suomen lakia mielipiteelläsi kumoa. Onneksi. 

Vierailija
373/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aflecht:

Tuon jälkeen lienee selvää, ettei kyseessä ole viaton hyväntekeväisyys tai hyväsydämisyys.

Jos Aflecht on mukana, niin siitä jo tietää ettei kyseessä ole mikään viaton hyväntekeväisyys.

Vierailija
374/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ryhmä ei hanki todisteita ja lähetä poliisille hiljaisuudessa? Miksi mukana pitää olla julkisuus ja jahtaaminen, ja uho?

Vierailija
375/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ryhmä ei hanki todisteita ja lähetä poliisille hiljaisuudessa? Miksi mukana pitää olla julkisuus ja jahtaaminen, ja uho?

Noh, ehkä toimintaa valkopestään jostain syystä. Ehkä ei. Ehkä haluavat tiedottaa että tällainen ryhmä on olemassa, jos tarvii apua. 

Vierailija
376/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tästä lähtien kuka vaan voi sanoa että mulla on joukko ammattilaisia mutta en kerro keitä. Nyt he löytivät tälläisiä todisteita ja tämä henkilö on syyllinen tälläisiin rikoksiin. Ja porukka uskoo sokeasti johonkin tiktokissa mesoavaan heppuun. 

Eikö ihmiset oikeasti ajattele asiaa nyt hieman tarkemmin ja omilla aivoilla että mitä tälläisestä voi aiheutua. Ihan hullua. Tämä tulee riistäytymään käsistä ja jälki ei ole nättiä. 

Vierailija
377/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aflecht:

Jos Aflecht on mukana, niin siitä jo tietää ettei kyseessä ole mikään viaton hyväntekeväisyys.

Aflechtin hyväntekeväisyyskeräyksessäkin rahaa kerättiin uhkapeliongelmaisilta. Aflecht vaan otti itselleen kaiken kunnian. Mainostettiin Twitchin uhkapelistriimeissä.

Vierailija
378/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen ne miehet, joilla on poikkeuksellisen suuri tarve huudella joka paikassa, miten vihaavat naistentenhakkaajia. Neljän seinän sisällä sitten hakkaavat omaa kumppaniaan kuin vierasta sikaa.

Yleisesti ottaen homma menee niin, että jos joku voimakkaasti vastustaa jotain niin hän itse juuri on sellainen mitä hän vastustaa. Meillä ihmisillä on tapana kääntää toisten huomio pois meidän huonoista tavoistamme/ominaisuuksistamme. Esimerkiksi pedofiilin on helppo "kovaäänisesti" vastustaa pedofiliaa koska hän itse tietää millaista on olla sellainen ja siksi hän osaa olla erittäin vakuuttava. Hänellä on tavallaan tietoa mitä "tavallisella" ihmisellä ei ole.

Päteekö tämä myös perussuomalaisiin?

Vierailija
379/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen ne miehet, joilla on poikkeuksellisen suuri tarve huudella joka paikassa, miten vihaavat naistentenhakkaajia. Neljän seinän sisällä sitten hakkaavat omaa kumppaniaan kuin vierasta sikaa.

Yleisesti ottaen homma menee niin, että jos joku voimakkaasti vastustaa jotain niin hän itse juuri on sellainen mitä hän vastustaa. Meillä ihmisillä on tapana kääntää toisten huomio pois meidän huonoista tavoistamme/ominaisuuksistamme. Esimerkiksi pedofiilin on helppo "kovaäänisesti" vastustaa pedofiliaa koska hän itse tietää millaista on olla sellainen ja siksi hän osaa olla erittäin vakuuttava. Hänellä on tavallaan tietoa mitä "tavallisella" ihmisellä ei ole.

Päteekö tämä myös perussuomalaisiin?

Eli että kun vastustat persuja kovasti, niin oot ite persu. Joo, niinhän se menee :) Huhhuh, mikä palsta. Oon oppinu, että kannattaa täältä kattoo porukan mielipide tai ajatukset jostakin jutusta ja olla sitten päinvastasta mieltä, niin sillon on aina oikeilla jäljillä.

Vierailija
380/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tästä lähtien kuka vaan voi sanoa että mulla on joukko ammattilaisia mutta en kerro keitä. Nyt he löytivät tälläisiä todisteita ja tämä henkilö on syyllinen tälläisiin rikoksiin. Ja porukka uskoo sokeasti johonkin tiktokissa mesoavaan heppuun. 

Eikö ihmiset oikeasti ajattele asiaa nyt hieman tarkemmin ja omilla aivoilla että mitä tälläisestä voi aiheutua. Ihan hullua. Tämä tulee riistäytymään käsistä ja jälki ei ole nättiä. 

Siitä vaan yrittämään perässä. Luulette varmaan oikeesti, että kuka tahansa vois tällasen perustaa ja saada näin paljon tuloksia aikaan yhtä nopeesti. Saa yrittää. Mikä tulee ryöstäytymään käsistä, rikollisten ja kiusantekijöiden kiinnijääminen? Totta kai se tulee ryöstäytymään käsistä kun Henkka pistää käsiraudat naksumaan ranteisiin ja pahantekijät lentää putkaan. Mutta älä pelkää, kyllä niitä rikollisia tässä maassa riittää, ettei ne ihan heti lopu. Tai en tiiä, ehkä ne loppuu. Se ois varmaan monelle teistä kauhistus.