Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henry Aflechtin Iskuryhmä shokeeraa pedareiden omaisia

Vierailija
25.08.2024 |

Ne on nyt ihan shokissa kun ei monilla ole ollut mitään tietoa noiden toiminnasta.. Osa perheellisiä miehiä. Joiltakin mennyt jo työpaikatkin.. Ainakin näissä törkeämmissä tapauksissa on informoitu sekä perheenjäsenet että työnantajat. Ja nyt jotkut perheet ihan shokissa. No kyllähän sen toki arvaa jos tulee täysin yllätyksenä ja jos työpaikjakin menee ja kaikki..

Mutta ehkä sitä vähän kannattaisi myös miettiä itse etukäteen että mitä sitä tekee. Nyt siellä on ammattilaiset ottamassa noita kiinni yötä päivää ja jälki on arvatenkin karua. Mutta monille lapsille pelastus myöskin. 

Kommentit (469)

Vierailija
301/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä hyvä!

Ei tarvitse pelätä, kun en ole mitään väärää tehnyt.

Joku iljettävä salaisuus niillä on, jotka nyt pelkäävät.

Vierailija
302/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös kyllä niitä miehiä, jotka lankeaa tuohon. Ei paljon järki päätä pakota. Ja mitä olen noita videoita nähnyt niin vaikuttavat ihan hyvin toimeentulevilta ja ajelevat hienoilla autoilla.

Todella ristiriitaisia fiiliksiä tulee kyllä, ensinnäkin miten ihmeessä hyvin toimeentuleva, keski-ikäinen mies riskeeraa koko elämänsä pyrkiytymällä seksiin alaikäisen teinin kanssa? Kyseessä on rikos ja samalla aviorikos. Miten seksuaalisten halujen tyydytys noin kaiken yli menevää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siellä lukee ihan selvästi syy siihen miksi tuon naisen naama on siellä: levitti väärää tietoa ja valheita ryhmästä. Kerrotaan myös että naisella on ollut mahdollisuus oikaista valheelliset väittämänsä mutta ei ole niin tehnyt.

Nainen on myös itse koko päivän pitänyt omaa livelähetystä ja jakanut näitä mielipiteitään IHAN ITSE omalla tilillään! Ja tekee niin edelleen!"

Niin, Suomessa on semmoinen kuin sananvapaus. Eli ryhmä uhkasi naista poistamaan mielipiteensä tai naama tulee julki. 

Vierailija
304/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien sanojen mukaan ryhmä toimii lakien mukaan. Kuitenkin ryhmää kritisoineen naisen naama laitettiin satojen tuhansien viewsien alle heidän sivuilleen. Jos kritisoit heitä olet heidän fanien mielestä pedareiden puolustelija. Vaikka olisi levittänytkin valheita ei se taida oikeuttaa kunnianloukkauksiin ja laittomiin uhkauksiin. Lisäksi puhelimien hakkerointi ja seuraaminen poliisillekin on laillista vain jos tutkitaan murhaa yms. Ei varmasti jos joku viestittelee 14v teineille ennen kuin rikoksia on edes tapahtunut.

Lehtihaastattelussa kielenkäyttö on melkoisen mielenkiintoista. Aikamoista uhoa ja uhkailua. Ei ihan sellaista hyvää asiaa ajavan kielenkäyttöä. 

Vierailija
305/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä hyvä!

Eipä ole mitään takeita, ettei tarvitsisi pelätä. Johan nyt tässäkin ketjussa on ollut esillä monta tapausta, jossa nimikaimat ja väärien huhujen uhrit ovat joutuneet koston kohteeksi.

Vierailija
306/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysynpä vaan, että ketä se palvelee, jos joku lapsiin suuntautunut menettää nyt työpaikkansa vaikka kirjanpitäjänä, trukkikuskina tai kaupankassana? Ymmärrän, että näitä tyyppejä ei pidä olla kouluissa tai päiväkodeissa, mutta kai heillä on silti oikeus hankkia elantonsa muualtakin kuin kelasta?

Lisäksi kun iso osa noissa videoissa olevista vaikuttaa vähän vajailta. He ovat sairaita ihmisiä jotka ei välttämättä ymmärrä tekevänsä väärää. Sekö on se oikea ratkaisu että he menettävät elämässää kaiken lopunkin?

Vierailija
307/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä hyvä!

Tämä. Jo liian pitkään pahat ihmiset ovat saaneet jatkaa toimiaan kenenkään häiritsemättä. Poliisilla ei ole resursseja tutkia ja jos onkin, niin tuomioistuin antaa korkeintaan päänsilitystä.

Kansan terve oikeudentunto ei sellaista määränsä pidempään suvaitse. Nyt on raja tullut vastaan. Kun yhteiskunta ei kykene asialle tekemään mitään, niin toimiin ryhtyvät sellaiset miehet jotka kykenevät ja pystyvät.

Vierailija
308/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä hyvä!

Sinunkin on syytä pelätä tuollaista yhteenliittymää, voit olla varma siitä. Nimettömiä toimijoita joita ei saa vastuuseen, jos tekevätkin vaikka itse rikoksia.

Vierailija
309/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on nyt kyllä päässä vikaa ja pahasti.

Vierailija
310/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä uhrina järkyttää, miten tämä ryhmä on päätynyt tekemään tästä tällaista some-viihdettä. Tuntuu, että motiivina on päästä rankomaan tekijöitä, uhreista ja sivullisista ei samalla tavalla välitetä.

Vierailija
311/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä hyvä!

Sinunkin on syytä pelätä tuollaista yhteenliittymää, voit olla varma siitä. Nimettömiä toimijoita joita ei saa vastuuseen, jos tekevätkin vaikka itse rikoksia.

Sit laitetaan ryhmää pyörittävä homohenkka vastuuseen, oikeudessa tai samoilla keinoilla mitä ryhmä itse suosii.

Vierailija
312/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynpä vaan, että ketä se palvelee, jos joku lapsiin suuntautunut menettää nyt työpaikkansa vaikka kirjanpitäjänä, trukkikuskina tai kaupankassana? Ymmärrän, että näitä tyyppejä ei pidä olla kouluissa tai päiväkodeissa, mutta kai heillä on silti oikeus hankkia elantonsa muualtakin kuin kelasta?

Lisäksi kun iso osa noissa videoissa olevista vaikuttaa vähän vajailta. He ovat sairaita ihmisiä jotka ei välttämättä ymmärrä tekevänsä väärää. Sekö on se oikea ratkaisu että he menettävät elämässää kaiken lopunkin?

Valitettavasti nykyään näitä päästään tavalla/syystä tai toisella/toisesta sekaisin on entistä enemmän. Mielenterveysongelmia ihan ylintäjohtoa myöten. Nyt tarvittaisiin reilusti rahaa suomalaisten mielenterveyden hoitamiseen ...

Vierailija
313/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä hyvä!

Sit laitetaan ryhmää pyörittävä homohenkka vastuuseen, oikeudessa tai samoilla keinoilla mitä ryhmä itse suosii.

En usko, että saat tuota ryhmää vastuuseen. Ensinnäkin tämä Henry on jo ilmoittanut (täältä luetun perusteella), ettei edes kuulu ryhmään, on vain sen kasvot. Miten saat vastuuseen ihmiset, jos sulla ei ole pienintäkään käryä siitä keitä he ovat?

Vierailija
314/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä hyvä!

En usko, että saat tuota ryhmää vastuuseen. Ensinnäkin tämä Henry on jo ilmoittanut (täältä luetun perusteella), ettei edes kuulu ryhmään, on vain sen kasvot. Miten saat vastuuseen ihmiset, jos sulla ei ole pienintäkään käryä siitä keitä he ovat?

Jos minä ilmoitan että "olen perustanut rikoksia tehtailevan liivijengin" ja viikon päästä ilmoitan etten kuulukaan siihen niin vapaudun kaikesta vastuusta vai?

Vierailija
315/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan peedot kusi puntissa?? Vai mitä tää uho on? 

Vierailija
316/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kyseenalaista lähteä jakamaan oman käden oikeutta. Ei tule päättymään hyvin. Nuokin perheelliset miehet ovat joidenkin isiä, ja heidän lapsensa tulevat kärsimään syyttöminä syrjinnästä ja kiusaamisesta kun koko kansalle levitetään tieto isän perversioista. Onko se sitten oikein? Iskuryhmän kannattaisi tehdä iskujaan, mutta ei julkista lynkkaamista. Kyllä tuollainen kiinni jääminen säikäyttää ja luultavasti pistää pohtimaan onko tässä järkeä ja onko tämä oikein ketään kohtaan.

Vierailija
317/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä hyvä!

En usko, että saat tuota ryhmää vastuuseen. Ensinnäkin tämä Henry on jo ilmoittanut (täältä luetun perusteella), ettei edes kuulu ryhmään, on vain sen kasvot. Miten saat vastuuseen ihmiset, jos sulla ei ole pienintäk

No joo, ehkä noin. Mutta itse tekijöitä et saa. Ei se huippuhakkeri varmaan Aflecht ole.

Vierailija
318/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kyseenalaista lähteä jakamaan oman käden oikeutta. Ei tule päättymään hyvin. Nuokin perheelliset miehet ovat joidenkin isiä, ja heidän lapsensa tulevat kärsimään syyttöminä syrjinnästä ja kiusaamisesta kun koko kansalle levitetään tieto isän perversioista. Onko se sitten oikein? Iskuryhmän kannattaisi tehdä iskujaan, mutta ei julkista lynkkaamista. Kyllä tuollainen kiinni jääminen säikäyttää ja luultavasti pistää pohtimaan onko tässä järkeä ja onko tämä oikein ketään kohtaan.

No moniko syytön nyt on joutunut perusteetta syytetyksi? 

Vierailija
319/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja jos noita oikeasti on houkuteltu, eli siis heille on esiinnytty jonain tapaamista haluavana teininä, niin tuollaiset yksinkertaiset, jotka eivät normaalisti saa keneltäkään naiselta netissä mitään huomiota, ovat kyllä hyvin alttiita houkutukselle, vaikka eivät mitään saalistajia olekaan. Eivät yksinkertaisesti tajua asiassa edes olevan mitään väärää, tai eivät kestä houkutusta, kun kerrankin näyttää flaksi käyvän. Eli siis vaikka se houkuttelija kertoisi olevansa 40v, he lähtisivät tapaamiseen. Eipä tuollaiset miehet yleensä valita saa, vaan hyväksyvät sen, joka heidät näyttää hyväksyvän.

Vierailija
320/469 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan peedot kusi puntissa?? Vai mitä tää uho on? 

Moi Henkka,

Toi sun uhoaminen on aika naurettavaa pelelleilyä. Jos oikeasti elämän sisältö on trollata 15v tyttöä netissä, kannattaa miettiä vaikka pientä nettilomaa ja oikean elämän hankkimista.