Ihmettelen suuresti sellaisia melkeinpä mallivartaloisia keski-ikäisiä
En ikinä tule pystymään tuohon. Ettekö te koskaan herkuttele? Nauti elämästä? Eräskin kokoa xs-s, keski-ikä jo pitkällä. Mietin vaan että miten ihmeessä!
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ihan normaalia ruokaa syön ja herkuttelenkin (toki kohtuudella). Oon aina liikkunut. Käyn sallila ja joogassa, työssä tulee myös askeleita paljon. Kroppa on kuin parikymppisen ja samaa kokoa oon ollut aina (168cm ja 60kg). Salitreenin kun aloitin, niin se kyllä näkyi kropassa positiivisesti :)
Lapsiakin löytyy kolme.
N49
Oletpa hurjan hoikka.
Miten niin hurjan hoikka? Normaalipainoinen. Eri
Taitaa olla keskivartalomallia jotkut mallit.
Epäilen, että nämä ovat olleet hoikkia koko ikänsä (montako aikuisiällä laijduttanutta, oikeasti hoikkaa tunnet?)
Ne harrastaa liikuntaa. Sen ajan mieskin voi olla lapsen kanssa.
Mies sanoi ettei halua koskea vanhemman naisen ryppyiseen ihoon. Oli minkälainen mallivartalo hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi ettei halua koskea vanhemman naisen ryppyiseen ihoon. Oli minkälainen mallivartalo hyvänsä.
Eli minkä ikäisenä eroatte?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa lukea, millaisia toimintasuunnitelmia ihmisillä on jatkuvaan kuoleman kesyttämiseen ja nuorekkaan kehon säilyttämiseen. Jos kuulut niihin, jotka eivät tuollaiseen itsehillintään, hallintaan ja askeesiin pysty ja syyllistät itsesi, kannattaa muistaa, millainen on keskiverto keski-ikäinen mies. Hän syö lihapullia ja keitinperunoita vihersalaatilla, laittaa jälkiruokakiisseliin paksua vaniljakastiketta ja nauttii kahvin kanssa keksin tai suklaakohvehdin. Liikuntaa saa, kun ulkoiluttaa koiraa korttelin ympäri, lakaisee ulkoportaat ja vähän haravavoi. Sitten voi jo lämmittää saunan, ottaa kaljan ja tehdä kinkkuvoileivän sinapilla. Illalla köllähtää unille hiukan tukevan eukon viereen. Eukko on käynyt vesijumpassa ja tuoksuu vienosti vieläkin kloorille. Jos mies käy määräaikaistarkastuksissa, syö verenpainelääkkeen ja kolesterolilääkkeen, elää hyvinkin reilusti yli 80-vuotiaaksi. Mikäs siinä, elämä on mukavaa näinkin. Pingottamatta.
Minun mieheni on hoikka ja kaunis kuin kreikkalainen veistos, tuuheat hieman lyonnonkiharat hiukset .ikä 58v
Minä olen kurvikas ja hoikka kaunis aikuinen nainen, tuoksun hiukan lempituoksultani, lumoan mieheni aina uudestaan.
Käymme pitkiä keskusteluja, matkustamme, naurimme toistemme seurasta.
Itkisin jos komea mieheni kasvattaisi roikkuvan läskimahan ja joisi kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa lukea, millaisia toimintasuunnitelmia ihmisillä on jatkuvaan kuoleman kesyttämiseen ja nuorekkaan kehon säilyttämiseen. Jos kuulut niihin, jotka eivät tuollaiseen itsehillintään, hallintaan ja askeesiin pysty ja syyllistät itsesi, kannattaa muistaa, millainen on keskiverto keski-ikäinen mies. Hän syö lihapullia ja keitinperunoita vihersalaatilla, laittaa jälkiruokakiisseliin paksua vaniljakastiketta ja nauttii kahvin kanssa keksin tai suklaakohvehdin. Liikuntaa saa, kun ulkoiluttaa koiraa korttelin ympäri, lakaisee ulkoportaat ja vähän haravavoi. Sitten voi jo lämmittää saunan, ottaa kaljan ja tehdä kinkkuvoileivän sinapilla. Illalla köllähtää unille hiukan tukevan eukon viereen. Eukko on käynyt vesijumpassa ja tuoksuu vienosti vieläkin kloorille. Jos mies käy määräaikaistarkastuksissa, syö verenpainelääkkeen ja kolesterolilääkkeen, elää hyvinkin reilusti yli 80-vuotiaaksi. Mikäs s
Voi apua 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ihan normaalia ruokaa syön ja herkuttelenkin (toki kohtuudella). Oon aina liikkunut. Käyn sallila ja joogassa, työssä tulee myös askeleita paljon. Kroppa on kuin parikymppisen ja samaa kokoa oon ollut aina (168cm ja 60kg). Salitreenin kun aloitin, niin se kyllä näkyi kropassa positiivisesti :)
Lapsiakin löytyy kolme.
N49
Oletpa hurjan hoikka.
Miten niin hurjan hoikka? Normaalipainoinen. Eri
Jep 😅
45 ja yli naisilla hyvin harvoin näkee sellaista oikein hoikkaa vyötäröä tai paksua pitkää tukkaa, vaikka 35-vuotiaana olisi keho nuoruuden kukoistuksessa vielä ollutkin. Estrogeenin ja progesteronin muutokset ikäänkuin deletoivat lantionseudun venusmuodot. Lantio kapenee, mutta vyötärö levenee. Mies ja nainen alkavatkin 55 jälkeen muistuttaa fysiikaltaan toisiaan, totesi joku tunnettu usalainen gynekologi.
Se on se Prisma-pariskunta se! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Johonkin ~40 vuoden ikään tuo onnistuu. Sen jälkeen alkaa muuttumaan mummomalliseksi.
Mun kroppa muuttui vasta 60v:nä. Siihen saakka olin kiinteä ja ryhdikäs. Jostain tuli "yhdessä yössä" selkäläskit ja vatsan alle pieni poimu (n 4 raskautta joten on jo aikakin). Rinnat vielä kiinteät. Ja kipujen takia tuli kumaruus ja kömpelyys samaan aikaan. Ylipainoa oli 5kg.
Nyt on paino pudotettu ja vieläkin saa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiakin löytyy kolme.
N49
Oletpa hurjan hoikka.
Mitä ihmettä? Ihan normaalipainoinen nainen. Minä 166/54, ikää 43v enkä pidä itseäni erityisen hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esimerkkiä päivän syömisistä joltain?
Arki näyttää tältä:
Aamiainen: mantelimaitoon tehty tuorepuuro tai chiavanukas. Seassa maapähkinävoita, marjoja ja paahdettuja mantelilastuja. Kahvia tai teetä mustana.
Lounas: edellisen illan tähteitä usein ( viime viikolla esim kaalilaatikkoa, espanjalaista munakasta, chili con carnea, plus alkusalaatti. Jokin pieni makea juttu jälkkäriksi, usein suklaata. Juomana vettä
Päivällinen: uunilohta, perunoita ja uunissa paahdettuja asviksia, juomana yleensä vettä, joskus viiniä tai olut. Pala suklaata jälkkäriksi.
Viikonloppuisin sitten usein brunssi ja päivällinen pitkän kaavan mukaan.
Tärkeimmät jutut mun ruokavaliossa on:
-kasviksia joka aterialla ja aina alkuun
-kun syön makeaa, syön sen aina jälkkäriksi
-p
Siis kaukana mallivartaloisesta enkä ihmettele noilla ruokamäärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miehiä vai naisia? Kyllä herkutellaan, muttei rasvalla ja liiallisella sokerilla.
No oikeastaan molempia.
Olen yli 6-kymppinen mies, hoikka, ei vatsaa ja muutenkin nuorekas. Onhan meitä
Vierailija kirjoitti:
45 ja yli naisilla hyvin harvoin näkee sellaista oikein hoikkaa vyötäröä tai paksua pitkää tukkaa, vaikka 35-vuotiaana olisi keho nuoruuden kukoistuksessa vielä ollutkin. Estrogeenin ja progesteronin muutokset ikäänkuin deletoivat lantionseudun venusmuodot. Lantio kapenee, mutta vyötärö levenee. Mies ja nainen alkavatkin 55 jälkeen muistuttaa fysiikaltaan toisiaan, totesi joku tunnettu usalainen gynekologi.
Se on se Prisma-pariskunta se! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten lantio voisi kaveta iän myötä jos kyse ei ole laihtumisesta. Mulla on aina ollut leveä lantio ja se on johtunut ihan lantion luustosta, ei rasvasta. Jos lantio on iso lihavuuden takia, voikin keski-iässä käydä niin että vanhemmiten rasva alkaa kerääntyä lantion sijasta vyötärölle. Mutta jos rasvaa ei pahemmin ole, lantio-vyötärösuhde pysyy samana kuin nuorena, ainakin itselläni on ihan samat mitat nyt viisikymppisenä kuin 20-vuotiaana. Pepun leveys tulee luista ja pyöreys lihaksista.
Mun työpaikalla ei ole yhtään mallivartaloista keski-ikäistä. Yksi hoikka kuiva käppänä, muut keskivartalolihavia, vaikka ei olis muutoin ylipainoa
Nuo ovat käyneet painonvartijoissa ja rasvaimussa. Kirurgilla tehty myös tissit ja pieniä lisäkorjauksia. Sitten naamaan vitamiinipiikit ja mikrohionnat ja botoxit.