Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen suuresti sellaisia melkeinpä mallivartaloisia keski-ikäisiä

Vierailija
25.08.2024 |

En ikinä tule pystymään tuohon. Ettekö te koskaan herkuttele? Nauti elämästä? Eräskin kokoa xs-s, keski-ikä jo pitkällä. Mietin vaan että miten ihmeessä!

Kommentit (588)

Vierailija
421/588 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pomppasi viisikymppisenä rasva lanteilta vyötärölle. Eikä se siitä mihinkään lähtenyt vaikka mitä yritti. Kaikki laihdutusyritykset kavensivat vain reisiä, mutta mahasta ei lähtenyt mitään. Siitä alkoi tulla jo terveysongelmia.

Onneksi sain lääkäriltä laihdutuspillerit. Niiden avulla lähti rasva pois vatsasta ja vyötäröltä.

Vierailija
422/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä välillä herkuttelen. En koskaan laske kaloreita. Syön usein myöhään, otan ilta/yöpalaakin. 

Vanhemmat ovat olleet aina aika hoikkia, geeneissä enemmän hoikkuutta sukujen puolilta. Aika terveelliset elämisentavat : en juo alkoholia lähes yhtään, herkkuja syön viikonloppuisin en koko ajan, urheilen jonkin verran, syön sekaruokaa ja olen perehtynyt terveellisiin aineksiin. .Olen suunnilleen samoissa mitoissa kuin 20senäkin. 45-48 kg. Joinain vuosina olin enemmän lähes 50 kg, en ramppaa vaa'alla tai tarkkaile painoa silmät tapissa. Nyt olen 45 kg ja seuraan etten mene sen alle ja että syön hyvin, taustalla se että jostain syystä (hormonit, rokote, leikkaus) aineenvaihdunta muuttunut aiemmasta nopeampaan/tms ei kerrytä lihasta/painoa samoin. Kroppa näyttää pikkuiselta mallin kropalta, se on ihan jees.

Tietenkin ei ole kaikkien mieleen, esim osa miehistä tykkää näyttävistä kurvipomminaisista, mutta en ole elämässä heitä

Pakko kysyä, mitähän mahdat syödä sitten päivän aikana? Olen kaksi kertaa kokoisesi, en vaan käsitä ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta on kuitenkin paljon, 173 cm, ei sen pituiselle 69 kg ole paljon. Olen itse 170cm ja painan 66 kg, ja saan paljon kommentteja hoikkuudesta, vaikka en ole oikeasti hoikka, vaan normaalivartaloinen. 

Vierailija
424/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan sanon että varsinkin jos on lyhyt, on ihmisen peruskulutus yllättävän vähäinen. Jos esimerkiksi normaalipäivänä (eli normi arkipäivä ilman liikuntasuorituksia) kulutus on esimerkiksi vain 1900kcal, ei siihen normisyömisten lisäksi hirveästi jää tilaa herkuttelulle. Se on ikävä tosiasia, että silloin elämän nautinnot pitää vain etsiä jostain muualta jos meinaa hoikkana pysyä. Tuon peruskulutuksen laskuri löytyy netistä. Itse yllätyin miten pieni kulutus itselläni on. 

Vierailija
425/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituutta on kuitenkin paljon, 173 cm, ei sen pituiselle 69 kg ole paljon. Olen itse 170cm ja painan 66 kg, ja saan paljon kommentteja hoikkuudesta, vaikka en ole oikeasti hoikka, vaan normaalivartaloinen. 

Noin voi olla, ja voi olla olematta, minä olen 175 ja 63 kg, ja ei kukaan sano hoikkuudesta mitään, lol, tai ainakaan minulle, ties mitä itse ajattelevat sitten

Vierailija
426/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin ~40 vuoden ikään tuo onnistuu. Sen jälkeen alkaa muuttumaan mummomalliseksi.

Puhutko Nyt itsestäsi 👵? 

Vierailija
427/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin ~40 vuoden ikään tuo onnistuu. Sen jälkeen alkaa muuttumaan mummomalliseksi.

Jaa, oon 49v. ja edelleen hoikka. Btw. syön herkkuja melkeen päivittäin. 

Vierailija
428/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173 ei ole paljon pituutta.

Vierailija
429/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin voi olla, ja voi olla olematta, minä olen 175 ja 63 kg, ja ei kukaan sano hoikkuudesta mitään, lol, tai ainakaan minulle, ties mitä itse ajattelevat sitten

Tämä, ei hoikkuudesta kommentoida. Paitsi jotkut kateelliset, mutta heitä ei lasketa.

Vierailija
430/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Koivu on hyvä esimerkki, nelikymppinen perheenäiti kaksikymppisen kropalla, semmoinen pyllyynvingutettava taskuvenus.

Vierailija
431/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti myös ruoan laadulla on tekemistä, ei näy selluliitti, ei rypyt.

Vierailija
432/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vaan sanon että varsinkin jos on lyhyt, on ihmisen peruskulutus yllättävän vähäinen. Jos esimerkiksi normaalipäivänä (eli normi arkipäivä ilman liikuntasuorituksia) kulutus on esimerkiksi vain 1900kcal, ei siihen normisyömisten lisäksi hirveästi jää tilaa herkuttelulle. Se on ikävä tosiasia, että silloin elämän nautinnot pitää vain etsiä jostain muualta jos meinaa hoikkana pysyä. Tuon peruskulutuksen laskuri löytyy netistä. Itse yllätyin miten pieni kulutus itselläni on. 

juuri näin! ja tälläinen ihminen, jos vielä työssä jossa lähinnä ollaan tietokoneella, ja hoikka ja siro, ei todellakaan päde mitkään "naisen peruskulutus 2000 kaloria"! 

Vierailija
433/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ruoan kanssa leikkijöitä nämä lihavat oikeastaan ovat?

Vierailija
434/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ihan normaalia ruokaa syön ja herkuttelenkin (toki kohtuudella). Oon aina liikkunut. Käyn sallila ja joogassa, työssä tulee myös askeleita paljon. Kroppa on kuin parikymppisen ja samaa kokoa oon ollut aina (168cm ja 60kg). Salitreenin kun aloitin, niin se kyllä näkyi kropassa positiivisesti :)

Lapsiakin löytyy kolme.

N49

Vierailija
435/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä onnistu jos on lyhyt...

Silloinhan on aina xs-kokoa. Mallit harvemmin ovat xs-kokoa, vaan s-kokoa useimmin, koska ovat 180 cm pitkiä.

Vierailija
436/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa syömishäiriöltä! Jos liikkuu noin paljon pitää syödä paljon enemmän ja ennen kaikkea monipuolisemmin. 

Vierailija
437/588 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla upea kroppa KUNNES 58 v tuli vatsa!

Paino on ok, mutta yhtäkkiä löysää vatsan kohdalla. Miten siitä pääsee eroon?

Ihan yksinkertaisesti kirurgialla.

Vierailija
438/588 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä onnistu jos on lyhyt...

Silloinhan on aina xs-kokoa. Mallit harvemmin ovat xs-kokoa, vaan s-kokoa useimmin, koska ovat 180 cm pitkiä.

Vierailija
439/588 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ihan normaalia ruokaa syön ja herkuttelenkin (toki kohtuudella). Oon aina liikkunut. Käyn sallila ja joogassa, työssä tulee myös askeleita paljon. Kroppa on kuin parikymppisen ja samaa kokoa oon ollut aina (168cm ja 60kg). Salitreenin kun aloitin, niin se kyllä näkyi kropassa positiivisesti :)

Lapsiakin löytyy kolme.

N49

Oletpa hurjan hoikka.

Vierailija
440/588 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan fakta, että keski-iässä tuollaisen kehon omaaminen vaatii jo oikeasti työtä ja tietoisia valintoja (kuten myös se herkkujen mättäminen). Ihan rehellisesti puhuen, eniten vaikuttaa kuitenkin itsekuri tässä yhteiskunnassa, jossa rasvaista ja sokerista/suolaista herkkua on saatavilla lähes rajattomasti (myös edullisimmat einekset, jne.)