Ihmettelen suuresti sellaisia melkeinpä mallivartaloisia keski-ikäisiä
En ikinä tule pystymään tuohon. Ettekö te koskaan herkuttele? Nauti elämästä? Eräskin kokoa xs-s, keski-ikä jo pitkällä. Mietin vaan että miten ihmeessä!
Kommentit (588)
Johonkin ~40 vuoden ikään tuo onnistuu. Sen jälkeen alkaa muuttumaan mummomalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis miehiä vai naisia? Kyllä herkutellaan, muttei rasvalla ja liiallisella sokerilla.
No oikeastaan molempia.
Vaimo on vielä yli viisikymppisenä samoissa mitoissa kuin parikymppisenä. Syö terveellisesti, kohtuudella, ei käytä alkoholia tai tupakoi ja välttää auringonottamista. Liikkuu myös melko paljon. Toki on varmaan hyvät geenitkin.
Tuntuu suorastaan kiusalliselta, että häntä luullaan paljon minua nuoremmaksi, vaikka on muutaman kuukauden vanhempi.
Joillain on sellaiset geenit, ei niiden tarvitse tehdä mitään sen eteen, syövät ihan normaalisti.
Kyllä herkutellaan, muttei koko ajan. Toisin sanoen herkuttelun jälkeen syödään pari päivää kevyesti, niin paino ei nouse. Monipuolinen urheilu pitää kunnossa. Ja ei, ei tarvitse käydä salilla kun erilaisia urheilumuotoja on satoja.
Minulla upea kroppa KUNNES 58 v tuli vatsa!
Paino on ok, mutta yhtäkkiä löysää vatsan kohdalla. Miten siitä pääsee eroon?
esimerkkiä päivän syömisistä joltain?
Vierailija kirjoitti:
Minulla upea kroppa KUNNES 58 v tuli vatsa!
Paino on ok, mutta yhtäkkiä löysää vatsan kohdalla. Miten siitä pääsee eroon?
Syömällä ruokaa vatsan täyteen.
Minä ihmettelen enemmän sellaisia pullukoita mikseivät tee asialle jotain. Hoikkuus oli ihan normi vielä jokunen vuosikymmen sitten. Herkutelkaa vaikka marjoilla eikä aina niillä makeisilla.
Eipä näy kadulla vastaavia, en usko hetkeäkään.
En vieläkään ymmärrä tätä "elämästä ei voi nauttia jos BMI ei ole yli 30" -mantraa, jota täällä saa toistuvasti lukea.
Tunnen ihmisiä jotka eivät pidä makeasta, kaikille se Daim-kakku naamariin yhdellä istumalla + punkkupullo ei ole nautintoa, vaan se olisi kidutusta. Toiset taas ottavat rivin suklaata, ehkä jopa päivittäin, se riittää sillä saralla. Ihmiset ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Joillain on sellaiset geenit, ei niiden tarvitse tehdä mitään sen eteen, syövät ihan normaalisti.
Siis geenit vai syöminen? Koita nyt päättää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy kadulla vastaavia, en usko hetkeäkään.
Liikut koko Suomen kaduilla?
Vierailija kirjoitti:
41-vuotias, kokoa xs vastaa: tänään aamupala maustamaton jogurtti & maustamatonta rahkaa, puolukoita, mustikoita, mangososetta & kanelia. Sen jälkeen 5 kilsan reipas kävelylenkki. Yksi persikka & pieni omena. Iltapäivällä salaattia, raejuustoa & uunilohta. Salitreeni & pyöräily 1,5 h. Persikka, omena & cantaloupe-meloni. Vielä jotain iltapalaksi.
Eilen syötiin ravintolassa illalla, mutta en yleensäkään sielläkään juo alkoholia tai syö makeaa, jälkkäriä saatan maistaa lusikallisen, jos esim. miehelle sopii. En koe vaikeaksi/jääväni mistään paitsi. Liikun paljon, useasti viikossa, eri lajeja. Rasvat liian alhaalla tällä hetkellä, pitäisi siinä vähän skarpata.
Hyvät geenit ja aktiivinen elämä. Istun nytkin sohvalla, mutta hyppään tästä vähän väliä jotain tekemään. Jos suositus on nousta ylös kerran tunnissa, niin minä nousen ainakin 5 kertaa.
Hyötyliikunta on mun juttu. Inhoan mieheni asennetta lähteä kauppaan aina autolla. Ei halua että tulee hiki. Laiskuus on kuolemansynti ihan syystä.
Hedonisti eli alkoa kuluu, voita laitan ruokaan ja käytän paljon kermaa ja suolaa. Vettä en juo kuin jonkun pakollisen lasin vitamiinien kanssa. Aurinkoa rakastan, mutta siltä suojaudun. Ja ehkä tärkein asia on nukkuminen. Ai että minä rakastan nukkumista!
Olen nyt 44-vuotiaana äitinä paremmassa kunnossa kuin lapsettomana 25-vuotiaana.
Ei ole mallin vartaloa, mutta pysyn hoikahkona sillä, että liikun lähes päivittäin (kävelyä, pyöräilyä, jumppaa), en käytä alkoholia ja ruoka-annokset on kohtuullisia. Sekin luo todellista hoikemman vaikutelman kun ylävartalo ja vyötärö on pienempää kokoa kuin alavartalo.
Tämmöinen vain olen, äitini on myös. Nuorena kyllä lihoin joksikin aikaa kovasti e-pilleristä, varmaankin jopa lievän ylipainon puolelle. Kun lopetin hoikistuin takaisin. Syön terveellisesti mutta myös herkkuja jos huvittaa. En himoliiku mutta en ole mikään sohvaperunakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41-vuotias, kokoa xs vastaa: tänään aamupala maustamaton jogurtti & maustamatonta rahkaa, puolukoita, mustikoita, mangososetta & kanelia. Sen jälkeen 5 kilsan reipas kävelylenkki. Yksi persikka & pieni omena. Iltapäivällä salaattia, raejuustoa & uunilohta. Salitreeni & pyöräily 1,5 h. Persikka, omena & cantaloupe-meloni. Vielä jotain iltapalaksi.
Eilen syötiin ravintolassa illalla, mutta en yleensäkään sielläkään juo alkoholia tai syö makeaa, jälkkäriä saatan maistaa lusikallisen, jos esim. miehelle sopii. En koe vaikeaksi/jääväni mistään paitsi. Liikun paljon, useasti viikossa, eri lajeja. Rasvat liian alhaalla tällä hetkellä, pitäisi siinä vähän skarpata.
Kuulostaa hyvältä. :) mitä syöt yleensä iltapalaksi? Syötkö ikinä ns. "kotiruokaa", tyyliin tuon lohisalaatin tilalla, juotko kahvia jne?
Siis miehiä vai naisia? Kyllä herkutellaan, muttei rasvalla ja liiallisella sokerilla.