Ihmettelen suuresti sellaisia melkeinpä mallivartaloisia keski-ikäisiä
En ikinä tule pystymään tuohon. Ettekö te koskaan herkuttele? Nauti elämästä? Eräskin kokoa xs-s, keski-ikä jo pitkällä. Mietin vaan että miten ihmeessä!
Kommentit (588)
Laihduttajille vinkkinä, että iltasyöpöttelyn tilalle paljon tomaatteja. Ne täyttävät pitkäksi aikaa. Porkkanat ja lanttu on toinen hyvä keino. Lisäksi vettä ja sitten aatuutilullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla upea kroppa KUNNES 58 v tuli vatsa!
Paino on ok, mutta yhtäkkiä löysää vatsan kohdalla. Miten siitä pääsee eroon?
Kuntosaleilla olevilla laitteilla ja tarpeeksi isoilla käsipainoilla treenaamalla saa vatsalihakset kiinteäksi ja painollisen (väh. 1,5-2 kg) hulavanteen pyöritys (n. 15 min. päivä) kiinteyttää myös ja näkyviä tuloksia tulee melko nopeasti. Jos on kertynyt myös painoa liikaa ja vyötärön ympärysmittakaan ei ole suositusten mukainen, niin painonpudotus myös tietysti on paikallaan.
15min hulavannetta joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen enemmän sellaisia pullukoita mikseivät tee asialle jotain. Hoikkuus oli ihan normi vielä jokunen vuosikymmen sitten. Herkutelkaa vaikka marjoilla eikä aina niillä makeisilla.
En itse ole pullukka mutta ei moni kyllä näe marjoja itsessään herkkuna, en minäkään. Mulle olisi sama kun joku sanoisi että herkuttele porkkanalla. :D Ihan hyvää, mutta ei herkku.
Tämä johtuu siitä, että nykyään ei saisi esimerkiksi kutsua ruoka-addiktiota siksi mitä se juuri on: addiktio.
Ruokaa kahdesti päivässä, liikuntaa kerran.
Pidän paljon herkuista, mutta silti olen vielä normaalin mitoissa. Tänäänkin olen syönyt suklaapatukan, croisantin ja kuusi suklaakeksiä kaiken muun lisäksi.
No kerrotaanpas nyt se "salaisuus". Olen siis 39 v. nainen, kokoa s.
Söin tänään buffet-aterian kiinalaisessa ravintolassa ja eilen herkuttelin pienellä määrällä sipsiä ja karkkia. Salaisuus piilee siinä ettei syö enemmän kuin kuluttaa, silkkaa matikkaa. Liikun joka päivä, 2-7 km kävelylenkkejä, mutta ei liikkumalla laihdu. 7000 kcal syömällä tulee 1 kg painoa lisää. Eli 2 maratonia kun vetäiset olet kuitannut tuon määrän. Kun syö pienempiä määriä pysyy vatsalaukkukin pienempänä ja tulee täyteen helposti. Ei sen kummempaa.
Nautin pitkistä kävelylenkeistä ja terveellisestä ruoasta. Menen nukkumaan aikaisin ja herään virkeänä. Tällainen elämäntapa on mielestäni nautinnollinen.
Olen normaalipainoinen keski-ikäinen. En ole koskaan ollut laihdutuskuurilla.
Hyvin yksinkertaista. Hyötyliikuntaa ja puuhastelua päivä täynnä. En viihdy television äärellä enkä löhöilemässä. Syön oikeaa ruokaa kun on nälkä.
Ap vetää yhtäläisyysmerkin herkuttelun ja elämästä nauttimisen välille. Melko synkkää elämää.
Mua hävettää syödä julkisesti, koska ruoka-annoskokoni on isompi kuin monilla miehillä. Esim pihviateria ravintolassa ja mietin voisko saada santsikierroksen... Ja syön karkkia ihan liikaa.
Toisaalta, päivittäinen kävely voi olla 10-15km tai max kilsa. En ole pitkään aikaan käynyt salilla, kun siellä ei ole naisten vuoroa.
Kieltämättä olis kiva olla hoikempi
Olen 160/53
Mun salaisuus on liikunnallinen elämäntapa. Syön isoja annoksia " tavallista kotiruokaa", käytän voita ja täysmaitoa, syön päivittäin jotain makeaa kuten pullaa, jäätelöä tai karkkia.
Kompensoin syömisen liikkumisella, menen pyörällä töihin muutaman kerran viikossa, teen seisomatyötä jossa askeleita tulee työpäivän aikana helposti 10k. Kotona teen pihatöitä, lenkkeilen koiran kanssa ja ilman, marjastan, sienestän, uin luonnonvesissä. Olen aika vähän paikallaan.
Mitat 160cm/50kg, suunnilleen samat nuoresta asti, olen 46- vuotias. En tosin ole koskaan omistanut vaakaa, siksi sanon painon suunnilleen, mutta vaatekoko ei ole muuttunut ja keväällä punnittiin työterveydessä viimeksi.
Totesin, että jos aamiaiseksi syö sen, mitä suunnitteli lounaaksi, on kylläinen todella pitkään, eikä iltapäivälläkään iske nälkäkiukku. Toki välipalaa pitää syödä, mutta sellainen huutava nälkä jää pois
M48
185cm 96kg vyö 83cm ja ruskea. Laji on kungfu.
Vierailija kirjoitti:
Totesin, että jos aamiaiseksi syö sen, mitä suunnitteli lounaaksi, on kylläinen todella pitkään, eikä iltapäivälläkään iske nälkäkiukku. Toki välipalaa pitää syödä, mutta sellainen huutava nälkä jää pois
Aikuinen ihminen ja nälkäkiukku samassa lauseessa. Naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen enemmän sellaisia pullukoita mikseivät tee asialle jotain. Hoikkuus oli ihan normi vielä jokunen vuosikymmen sitten. Herkutelkaa vaikka marjoilla eikä aina niillä makeisilla.
En itse ole pullukka mutta ei moni kyllä näe marjoja itsessään herkkuna, en minäkään. Mulle olisi sama kun joku sanoisi että herkuttele porkkanalla. :D Ihan hyvää, mutta ei herkku.
Miksi se herkkujen olemassaolo omassa elämässä tuntuu niin tärkeältä?
Syö vähemmän. Opettele sietämään nälän tunnetta kuin aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää syödä julkisesti, koska ruoka-annoskokoni on isompi kuin monilla miehillä. Esim pihviateria ravintolassa ja mietin voisko saada santsikierroksen... Ja syön karkkia ihan liikaa.
Toisaalta, päivittäinen kävely voi olla 10-15km tai max kilsa. En ole pitkään aikaan käynyt salilla, kun siellä ei ole naisten vuoroa.
Kieltämättä olis kiva olla hoikempi
Olen 160/53
Mikä sinua vaivaa? Miksi pitäisi olla naisten vuoro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ja nälkäkiukku samassa lauseessa. Naurattaa.
Täysin samaa mieltä. Minuakin tympäisee helpommin jos on nälkä, mutta en ikinä kiukuttele asiasta saati pura kiukkua muihin.
Ettekö te ole koulun liikuntatunneilla oppineet hulavannetta käyttämään. Minulla ja kavereillani oli lapsena kotona semmoiset ja leikittiin havaijilaista :D