Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen suuresti sellaisia melkeinpä mallivartaloisia keski-ikäisiä

Vierailija
25.08.2024 |

En ikinä tule pystymään tuohon. Ettekö te koskaan herkuttele? Nauti elämästä? Eräskin kokoa xs-s, keski-ikä jo pitkällä. Mietin vaan että miten ihmeessä!

Kommentit (588)

Vierailija
21/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin ~40 vuoden ikään tuo onnistuu. Sen jälkeen alkaa muuttumaan mummomalliseksi.

Kyllä se menee monilla luonnostaan yli 50v ennen kuin ikä alkaa vartalossa näkyä. itse olin nuorena laiha 168/52 ja vasta pitkästi yli 50v paino alkoi nousemaan ja vartalon malli muuttui. Sitä ennen oli ihan sutjakka ja koska olen liikunnallinen olin nuorekas. Eikä se teettänyt yhtään mitään työtä tai luopumista mistään. Mutta olin kyllä huomannut, että kun käytiin työporukoiden kanssa syömässä jossakin, söin murto-osan siitä mitä muut. En vain jaksanut syödä enempää.

Vierailija
22/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esimerkkiä päivän syömisistä joltain?

41-vuotias, kokoa xs vastaa: tänään aamupala maustamaton jogurtti & maustamatonta rahkaa, puolukoita, mustikoita, mangososetta & kanelia. Sen jälkeen 5 kilsan reipas kävelylenkki. Yksi persikka & pieni omena. Iltapäivällä salaattia, raejuustoa & uunilohta. Salitreeni & pyöräily 1,5 h. Persikka, omena & cantaloupe-meloni. Vielä jotain iltapalaksi.

Eilen syötiin ravintolassa illalla, mutta en yleensäkään sielläkään juo alkoholia tai syö makeaa, jälkkäriä saatan maistaa lusikallisen, jos esim. miehelle sopii. En koe vaikeaksi/jääväni mistään paitsi. Liikun paljon, useasti viikossa, eri lajeja. Rasvat liian alhaalla tällä hetkellä, pitäisi siinä vähän skarpata.

Kuulostaa hyvältä. :) mitä syöt yleensä iltapalaksi? Syötkö

Yleensä iltapala aika vastaava kuin tuo aamupala, varioiden mitä on. Aina kuitenkin marjoja, jogurtti tms. lisänä pähkinöitä yms. Viljoja joudun välttämään vatsani vuoksi, siksi rajoitetumpi ruokavalio. Syön ns. kotiruokaa (huomioiden nuo viljat), mutta syön hyvin kasvis-, kala-, kanapainotteisesti. En myöskään välitä kermaisista kastikkeista, juustoista tms. Kahvia ja teetä join aiemmin paljon, lopetin keväällä kun alkoi vaikuttamaan uneen. Juon paljon vettä ja vissyä tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että kun kerran elämässä hankit rasvasolut vyötärölle, niin ne ei katoa kuin rasvaimussa. Treenaamalla ja laihduttamalla saat sen rasvan pois niistä, mutta se tyhjät jää odottamaan seuraavaa herkuttelua ja täyttyy helposti.

Tämä takia laihduttaminen on yhtä jojoilua.

Vierailija
24/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen vain olen, äitini on myös. Nuorena kyllä lihoin joksikin aikaa kovasti e-pilleristä, varmaankin jopa lievän ylipainon puolelle. Kun lopetin hoikistuin takaisin. Syön terveellisesti mutta myös herkkuja jos huvittaa. En himoliiku mutta en ole mikään sohvaperunakaan.

Siis nimenomaan, ne HORMONIT! Vaikuttaa aivan kaikkeen.

Vierailija
25/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kahvinjuonti kurtistaa ja vanhentaa. Itse 10 vuotta nuoremman näköinen kuin muut ikäiseni, koskaan en ole kahvia juonut.

Vierailija
26/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuroa, kalapuikkoja, makrillia / sardiinia / muikkuja, perunaa / riisiä / kvinoaa / pastaa, paljon leipää kasvispäällysteillä, kaalia, kesäkurpitsaa, paprikaa ym. juureksia, marjoja, eriksisia hedelmiä, pähkinöitä, siemeniä, soijaa, erilaisia papuja / linssejä, soijajugurttia, joskus olutta tai vodkaa. Vettä juomaksi ja kahvi mustana, teetä. Siinä perussettiä.

Vierailija
27/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi mitää kurtistaa =D

Vierailija
28/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on sellaiset geenit, ei niiden tarvitse tehdä mitään sen eteen, syövät ihan normaalisti. 

En usko tuohon. Eivät syö liikaa. 

Vierailija
29/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41-vuotias, kokoa xs vastaa: tänään aamupala maustamaton jogurtti & maustamatonta rahkaa, puolukoita, mustikoita, mangososetta & kanelia. Sen jälkeen 5 kilsan reipas kävelylenkki. Yksi persikka & pieni omena. Iltapäivällä salaattia, raejuustoa & uunilohta. Salitreeni & pyöräily 1,5 h. Persikka, omena & cantaloupe-meloni. Vielä jotain iltapalaksi.

Eilen syötiin ravintolassa illalla, mutta en yleensäkään sielläkään juo alkoholia tai syö makeaa, jälkkäriä saatan maistaa lusikallisen, jos esim. miehelle sopii. En koe vaikeaksi/jääväni mistään paitsi. Liikun paljon, useasti viikossa, eri lajeja. Rasvat liian alhaalla tällä hetkellä, pitäisi siinä vähän skarpata.

Itsekurittajan ruokapäiväkirja ja -treeni.

Vierailija
30/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudet pilaavat vartalon. 

Vierailija
31/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

53, koko 38-40 (olin nelikymppisenä kokoa 46/48)

Olen kulinaristi ja herkuttelen usein, tänäänkin tilasin lounaan jälkeen jälkkäriä, niin kuin teen ainakin kolmesti viikossa. 

Mä harrastan liikuntaa viidestä kuuten kertaan viikossa, reilu puoli tuntia kerrallaan ja kävelen kaikki mahdolliset välimatkat. Syön kolme ateriaa päivässä, paljon kasviksia joka aterialla, aniharvoin välipaloja. 

Ruokavaliota ja ennen kaikkea annoskokoja on pitänyt säätää iän myötä ja liikuntaan lisätä enemmän voimaharjoittelua.   

Vierailija
32/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä haluan, en tee mitään. Joskus kävelen vähän tai teen pihatöitä.

Vierailija
33/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken söin hiukan sinihomejuustoa alkuun ja sitten pasta bolognesea sekä lasi punaviiniä. Annoskoot ja kunnon ruokaa. En pupella mitään sipsejä yms. Aamupala, lounas, välipala ja illallinen. Tv. Rouva 53v.  Koko XS.

Vierailija
34/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että kun kerran elämässä hankit rasvasolut vyötärölle, niin ne ei katoa kuin rasvaimussa. Treenaamalla ja laihduttamalla saat sen rasvan pois niistä, mutta se tyhjät jää odottamaan seuraavaa herkuttelua ja täyttyy helposti.

Jaa onkohan tämä aivan näinkään. Eikö rasvasolujen määrä ole ns vakio ja niiden koko vaan vaihtelee 

Vierailija
35/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti 80 v on mallia Aira Samulin. Syö kuin lintu.

Itse en ole tullut äitiini plus riesana on kilpirauhasen vajaatoiminta ja heikentynyt sokerinsietokin. Saan painoa putoamaan oikeastaan vain vesipaastolla. Painoni on pikkusen ylipainon puolella.

Vierailija
36/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me muutkin liikutaan itsemme näännyksiin, mutta mitä se auttaa, kun synnyinlahjaksi on saanut helposti paisuvan kehon. Se tarkoittaa myös sitä, että kaikesta syömisestä on jatkuvasti huono omatunto ja energiaa kuluu valtava määrä painon murehtimiseen. Laihduttamista on harrastettu koko elämä, mutta kilot tulevat aina takaisin. Tästä ei valitettavasti voi parantua ikinä. Ollapa mallivartaloinen keski-ikäinen, kyllä olisi elämä helppoa ja huoletonta.  

Vierailija
37/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaudet pilaavat vartalon. 

Pötyä. Monella meidän suvussa on käynyt niin, että lapsen saannin myötä on tullut tehtyä elämäntaparemontti kuin huomaamattaan. Näin kävi myös minulle. Vaunulenkkejä, imetystä.. kyllä siinä laihtui! Ja sitten kun lapselle halusi tarjota monipuolista ja laadukasta ruokaa, niin sitä söi itsekin. Eikä ehtinyt tulla napostelunälkä. En tunnista yhtään sitä ilmiötä, että lapsi nukkumaan ja herkkujen kanssa telkkaria katsomaan.

Vierailija
38/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin ~40 vuoden ikään tuo onnistuu. Sen jälkeen alkaa muuttumaan mummomalliseksi.

Mulla onnistui 47v asti, sitten tuli maha ja allit hormonaalisten muutosten myötä.

Vierailija
39/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nälkä lähtee tosi vähästä. Jos olen syönyt tuhdin illallisen, en seuraavana päivänä välttämättä kaipaa lounasta. Menen aamiaisella ja jollain banaanilla pitkälle iltapäivään.

Jos taas syön kunnollisen lounaan, esim. broilerkiusausta ja salaattia, leipää, ja sitten vielä päivällisen esim. lihapullia ja muusia, en jaksa iltapalaa ollenkaan. Ei uppoa edes muutama mansikka. 

Vierailija
40/588 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tuo on psykologinen ongelma. Jollei jatka herkuttelulinjalla, ne mahamakkarat pysyy poissa. Ei herkuttelua tarvitse kokonaan lopettaa, mutta ihmettelen ihmisten tarvetta mättää pullaa ja suklaata jopa päivittäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän