Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnittelin exää uudesta suhteesta

Vierailija
25.08.2024 |

Erosta on siis jo 5 vuotta. Kuulin lapselta,että exällä on uusi.Laitoin viestiä,onnittelin ja sanoin olevani iloinen hänen puolestaan.

Ex vastasi "Ookoo. Mun elämä ei kuulu sinulle,älä jatkossa laita tuollaisia viestejä tai kysele mun elämästä".

Siis wtf? Ero meni ihan asiallisesti.Tapahtui kyllä mun aloitteesta (tunteet enemmän kaveruutta kuin parisuhde fiilistä). Aidosti olin iloinen,että on löytänyt rakkauden.

Miten te muut reagoisitte vastaavassa tilanteessa? Itse kiittäisin onnitteluista!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi elämä ei todellakaan sulle kuulu.

Vierailija
2/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi katsoa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiraako sulla noin niinkun muutenkin usein nupissa? Ei ihme että olet ex.

Vierailija
4/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin vaan olla tai vastaisin, että selvä homma, en tarkoittanut tungetella ja otan jatkossa yhteyttä vain lapsen asioissa. Hän tulkitsi viestin todennäköisesti eri lailla, kuin sen tarkoitit. Esimerkiksi että saat tietoa hänen yksityiselämästään ja haluat hänen tietävän sen tms. 

Vierailija
5/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Mitä te vastaajat nro 1 ja 2 meinaatte ja mitä ihmettä ap:n ex sekoilee. Se että onnittelee toista ihmistä ei ole mitään toisen ihmisen elämän sekoamista ja normaalia kohteliasta toimintaa. Eli jatkossa, kun joku onnittelee mua, niin pitääkö mun vastata, että mun elämä ei kuulu sulle.

Luoja paratkoon, miten ootte juntteja.

Vierailija
6/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, on ex vielä kovin katkera ja kuvittelee toisaalta itsestään liikoja. On aivan normaalia onnitella.

Vierailija
7/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Jos exäsi ei ole itse asiasta sinulle kertonut, niin miksi härkkäät 🙈. Taisi tilannetaju nyt pettää ja pahasti.... 

Vierailija
8/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Mitä te vastaajat nro 1 ja 2 meinaatte ja mitä ihmettä ap:n ex sekoilee. Se että onnittelee toista ihmistä ei ole mitään toisen ihmisen elämän sekoamista ja normaalia kohteliasta toimintaa. Eli jatkossa, kun joku onnittelee mua, niin pitääkö mun vastata, että mun elämä ei kuulu sulle.

Kun on erottu,se on siinä.Ei ole tarpeen onnitella.Enkä halua kuulla mitään imeliä p a s ka p u h ei ta 

Vierailija
9/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain juntti 5 vuotta eron jälkeen yrittää olla joku super huomaavainen. Se jos mikä on junttia. Ihan ufojuttu. -eri

Vierailija
10/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato kokonaisuutta.

aapee itse päätyy siihen, että haluaa eron.

Nyt kun exällä on suhde, niin aapee onnittelelee suhteesta. Karseeta.

Kontrolloiva noita.

Olisin vastannut ihan samalla tavalla kuin se eksä vastasi. Minusta tuonon törkeää toiseen puuttumista.

Lapsen asiat on erikseen.

Kyllä sä aapee olet aikamoinen friikki ja toisten ylikävelijä. En kyllä kestäisi sua ollenkaan. 

Onneks se eksä on irti.

Sinulta puuttuu tilannetaju ja toisen kunnioittaminen.

Jätit. Anna siis olla.

Ei kuulu sinulle enää. Olet ULKONA.

Adios.

Vierailija
11/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, on ex vielä kovin katkera ja kuvittelee toisaalta itsestään liikoja. On aivan normaalia onnitella.

AP luulee.Kuvittelee,et hänen onnitteluilla on väliä ja sillä, että iloitsee.Ystävien puolesta iloitaan,ex on nobody.

Vierailija
12/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri

Vierailija
13/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pyyteettömästi  onnittele, se haluaa vain huomiota.

Ei ollenkaan tajua toisia ihmisiä.

leikkii ihmisen tunteilla. Hyh.

Vierailija
14/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
15/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattaahan se, tapauskohtaisesti toki, kuulostaa vähän tekopyhältä.  Että saattaapi ärsyttääkin. Mutta vaikea sanoa kun ei teistä enempää tiedetä. Kohteliasta olis tietty vastata asiallisesti,  mutta kuten sanottu täytyis tietää teistä enemmän.  

Vierailija
16/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy 🤯

Vierailija
17/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on omituista onnitella suhteesta, oli kyseessä sitten kaveri, sisarus tai ex.

Mutta omituinen oli exän vastauskin, kun kerran tekemisissä ovat lapsen takia. Jotain sillä on jäänyt käsittelemättä erosta.

Vierailija
18/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelusuhteesta pitäisi edes onnitella? Eipä ole tullut tehtyä niin, ei ole tullut edes mieleen.

Vierailija
19/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kontrollifriikki. Narsistisia piirtetä havaittavissa.

Vierailija
20/74 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mun miehen ex teki noin. Onnittelut suhteesta eivät oikein innostaneet. Myöhemmin hän oli juorunnut myös uudesta kodistamme sukulaisilleen. Siis siltikin, vaikka mies ei ollut ollut ko. sukulaisten kanssa tekemisissä viiteen vuoteen. Saimme heiltä onnitteluja uudesta kodista. Vaikka ajatus onnitellessa on ystävällinen, näissä tapauksissa se on vastaanottajasta vain creepyä. Näin uutena puolisona ei tunnu yhtään kivalta, että miehen ex puhuu meistä sukulaistensa kanssa. Se tuntuu lähinnä tirkistelyltä, kun emme ole itse onnittelijoille mitään kertoneet. Sinunkin olisi ennen onnittelua pitänyt odottaa, että mies kertoo sinulle itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi