Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että kaveripariskunnat käy keskenään sekasaunassa?

Vierailija
25.08.2024 |

Naispuolinen työkaveri sanoi, että heidän kaveripiirissä se ei ole mitenkään tavatonta. Onko tämä yleistäkin? Omassa kaveripiirissä tuota ei ole harrastettu.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Tuntuu aika kylmältä ajatukselta. Mut on ollut itsellekin hankala löytää miespuolisia kavereita. 

Vierailija
62/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies oli saanu kutsun paljuun, kertoi sitten että tytöt olivat olleet alasti. Vaimo hoiti kotona lapsia. Tuntemattomia, jotkut tuttuja. Selitys oli ollut: en voi estää toisia olemasta alasti. Saunominen on luonnollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaporukalla alasti tietysti. Itse lähden nykyään yleensä aiemmin nukkumaan kuin muut, jotka saattavat saunoa ja ryypiskellä aamuun asti. 

Vierailija
64/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin mies oli saanu kutsun paljuun, kertoi sitten että tytöt olivat olleet alasti. Vaimo hoiti kotona lapsia. Tuntemattomia, jotkut tuttuja. Selitys oli ollut: en voi estää toisia olemasta alasti. Saunominen on luonnollista. 

No musta se on jokaisen ihmisen oma asia, jos haluaa tuohon paljuun mennä. Jos jostakin tuntuu ikävälle, niin sitten ei ole ok. Mä en esim. omaa miestäni em. tilanteessa kieltäisi, ajattelen, ettei mulla nyt ole oikeus sitä edes tehdä. 

Vierailija
65/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teistä oikeasti ole kiusallista olla tissit paljaana tai pimpero esillä jonkun kaverinne miehen silmien edessä? :D :D

Oletko 13 vuotias? Hihihi tissi, hihihi pimppi...

Aivan, ei niissä ole mitään ihmeellistä. Turhaan niitä vaatteita pidetään. Ihan normaalia olla alasti tuttujen edessä - myös kavereiden puolisoiden edessä. Av-palstalla kaikki on erilaista ja alastomuus tottakai ok, myös työpaikalla ja naapurissa kyläillessä.

Tosin itse en ole koskaan sekasaunonut, nähnyt tai kuullut kenenkään tutun sekasaunovan ilman uikkareita. Mutta ihan tavallista ainakin Porvoossa. Vai missäpäin suomea tällaista tehdään, voihan kyseessä olla alueellinen piirre?

Vierailija
66/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekaporukalla alasti tietysti. Itse lähden nykyään yleensä aiemmin nukkumaan kuin muut, jotka saattavat saunoa ja ryypiskellä aamuun asti. 

Tässä oleellinen: porukoissa, joissa promillet nousee, on normaalia.

Vierailija
67/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
68/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
69/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään sekaisin tai sukupuolittain, riippuen tilanteesta. Alastomuus ei ole ongelma.

Vierailija
70/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käydään kaveriporukan kanssa sekasaunassa. Ei ole mitään seksuaalista, myös nuoremmasta polvesta ne, jotka eivät koe sekasaunaa kiusalliseksi, saunovat muiden joukossa. Heillä tosin on yleensä uikkarit päällä.

Vierailija
71/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teistä oikeasti ole kiusallista olla tissit paljaana tai pimpero esillä jonkun kaverinne miehen silmien edessä? :D :D

Aivan, ei niissä ole mitään ihmeellistä. Turhaan niitä vaatteita pidetään. Ihan normaalia olla alasti tuttujen edessä - myös kavereiden puolisoiden edessä. Av-palstalla kaikki on erilaista ja alastomuus tottakai ok, myös työpaikalla ja naapurissa kyläillessä.

Tosin itse en ole koskaan sekasaunonut, nähnyt tai kuullut kenenkään tutun sekasaunovan ilman uikkareita. Mutta ihan tavallista ainakin Porvoossa. Vai missäpäin suomea tällaista tehdään, voihan kyseessä olla alueellinen piirre?

Ei alastomassa ihmiskehossa mitään niin ällistyttävää ja kummastuttavaa ole. Ollaan sitä uimarannallakin käytännössä lähes alasti tuntemattomien ihmisten keskellä. Eikä siitäkään kukaan ajattele mitään sen kummempaa. Ne pikku-pikku-bikinit ei juuri mitään jätä mielikuvituksen varaan.

Vierailija
72/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullu harrastettua. Menee kyllä välillä meno myös hieman levottomaksi. Saattaa kaverin rouva lauteilla istua tuttavallisesti syliin. Siinä toki sitte erektiota pukkaa ja tämä rouva vaivihkaa saattaa pyöritellä itseään sillai sopivasti että sinnehän se luikahtaa :D

Vierailija
73/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse olisi saunassa "seka" porukassa alasti. Mutta tottakai koko porukka menee saunaan ja paljuun samaan aikaan esim. mökki reissulla (uikkarit tai pyyhe)päällä. Oon ihan yllättynyt, että siinä olis jotain outoa, voitteko te sitten käydä rannalla 😮

Vierailija
74/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, minä ainakin oon täällä vilautellut! Liikaakin.

Vierailija
75/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä aina sekasauna. Uikkarit päällä tai ilman miten kukin haluaa. Säästyy aikaa ja kaveriporukan ei jakautua miesten ja naisten juttuihin kun kaikki kuitenkin tulee juttuun keskenään. Monesti saunotaan ja uidaan monta tuntia putkeen. 

Vierailija
76/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa. 

Vierailija
77/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä aina sekasauna. Uikkarit päällä tai ilman miten kukin haluaa. Säästyy aikaa ja kaveriporukan ei jakautua miesten ja naisten juttuihin kun kaikki kuitenkin tulee juttuun keskenään. Monesti saunotaan ja naidaan monta tuntia putkeen. 

Tuo on kyllä kivan kuuloista meininkiä :)

Vierailija
78/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran on käyty seitkytluvulla, ei ollut vapauttavaa.

Vierailija
79/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ollaan mökillä, niin ei aleta mitään saunavuoroja jakamaan, kun sauna on lämmin saa sinne halukkaat mennä omaa tahtiaan.

Samoin, kun oltiin kaveripariskunnan kanssa mökillä, niin yhdessä saunottiin.

Ei mitään järkee alkaa säätään, että nyt te saunotte eka tunnin ja sit me saunotaan tunti.

Vierailija
80/129 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ku räplätään kaikki kerralla märäksi, niin voi useampi mies käydä kerralla pussit tyhjentämässä samoilla liukkailla.