Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että kaveripariskunnat käy keskenään sekasaunassa?

Vierailija
25.08.2024 |

Naispuolinen työkaveri sanoi, että heidän kaveripiirissä se ei ole mitenkään tavatonta. Onko tämä yleistäkin? Omassa kaveripiirissä tuota ei ole harrastettu.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni kuvittelee, että sekasauna on synonyymi alastomana saunomiselle? Aloituksessa ei tähän viitata, mutta monessa vastauksessa kauhistellaan, että ei voi alasti saunoa vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Meidän porukassa saunotaan kaikki sinne haluavat yhdessä uikkarit päällä ilman, että tämä sanotaan erikseen.

Saunotteko uikkarit päällä muuallakin kuin esim mökillä?

Ei oo tapana kotikokoontumisissa saunoo, kun ei taida edes kenelläkään olla kerrostaloasunnossaan saunaa.

Vierailija
122/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko nainen mennä miesten lenkkisaunaan?

Mielestäni ei. Miehillä tulee olla oikeus käydä saunassa ilman häirintää. Toki mistä sitä koskaan tietää, jos sinne miesten lenkkisaunaan tulee joku homo pelkästään kuolaamaan muiden miesten perseitä ja kaluja. Yhden mieshomoparin tiedän, jotka eivät käy lenkkisaunassa siksi, ettei muut kokisi oloaan vaivautuneeksi. En tiedä, onko sekään sit hyvä, että joutuvat rajoittamaan muiden vuoksi saunassa käyntiä.

Siinä kerrostalossa, jossa asun on tällä hetkellä ongelma se, ettei juuri kukaan käytä lenkkisaunaa. Itse käyn säännöllisesti, välillä olen yksin, välillä yhden tai max. kahden naapurin miehen kanssa yhtäaikaisesti lenkkisaunassa. Naisten vuorolla kuulema sama juttu, vaimoni käy siellä yksin tai joskus on joku muu nainen yhtäaikaa, koskaan ei tungosta. Vuorot voisi ihan hyvin lyhentää nykyisestä tunnilla. Varatuistakin vuoroista ehkä n. 40-50% käytetään.

Miksi lenkkisaunavuoroja pitäisi lyhentää, kun varattuja vuorojakaa ei käytetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en lähtökohtaisesti liitä saunomiseen mitään seksuaalista, joten miksi en kävisi. En toki pakota ketään sekasaunaan, jos se ei ole hänelle luontaista.

Käytkö sekasaunassa esim. omien vanhempiesi tai sisarustesi kanssa?

Mä käyn, ja myös esim puolison vanhempien, sisarusten & sisarusten puolisoiden kanssa. 

Meillä on aina saunottu vanhemmat ja sisarukset yhdessä, aikuisinakin. Toki, nyt kun mukaan on tullut omia kumppaneita ja lapsiakin, jokainen perhe käy keskenään yhdessä saunassa esim. mökillä. 

Vierailija
124/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotteko koskaan kateellisena kaverin miehen munaa, että voi kun on ihanan jyhkeä elin. Miks mun ukolla pitää olla semmonen nysä 😔

Vierailija
125/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty tuota iät ja ajat. Alastomuus on maailman luonnollisin asia.

Vierailija
126/129 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia mun piireissä. Miehet käy keskenään ja samoin naiset. Joskus pariskunnat keskenään myös, mutta tuo on harvinaisempaa.

Vierailija
127/129 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, me ainaki harrastetaan ryhmäseksiä saunassa!

Vierailija
128/129 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotteko koskaan kateellisena kaverin miehen munaa, että voi kun on ihanan jyhkeä elin. Miks mun ukolla pitää olla semmonen nysä 😔

Kyllä niitä on mukava katsella kun ne puolijäykkänä ovat. Joskus on ihan täysi seisokkikin päällä.

Vierailija
129/129 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja sauna ei ole seksi sauna vaan kaksi eri asiaa erikseen.luusin nyt ihmisten tietävän.Tosin asanen en ole nudisti enkä kavereiden vaimojha tyttöystäviä paanu. oma on oma.