Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehistä, ketkä eivät osaa tehdä käsillään mitään remontteja yms?

Vierailija
25.08.2024 |

Mitä mieltä olette miehistä, ketkä eivät osaa tehdä omilla käsillään mitään remontteja, rakennuksia, nikkarointeja, hitsauksia, talon huoltotöitä, rakennusten korjauksia, auton korjauksia yms? Vanhoja kunnon miesten töitä.

Osa miehistähän osaa ja tekee lähes kaiken itse. Ja nykyään osa miehistä ei osaa kertakaikkiaan edes taulua seinälle laittaa.

Mitä ajatuksia herättää nykyaikana.

Kommentit (239)

Vierailija
141/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ne kaikki miehet ennenkään oo osannut kädentaitoja. 

Taito se on siinä missä joku muukin taito. En arvosta yhtään ylemmäksi. Itse asiassa sen sen verran yleinen taito ettei sillä hirveästi kannata fleksailla jos osaa jotain vasaraa paukuttaa.

Kunnon nikkarilla on vähintään sata työvälinettä, joita pitää osata myös käyttää. Pelkkä vasarointiosaaminen on aika vähän. Muutoin olen kanssasi samaa mieltä. Ei taito miestä pahenna, jos se on hyödyllinen.

Vierailija
142/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakentamisen osaaminen ole yhtään pienemmän likviditeetin osaamista. Osaava mies voi itse määrittää työnsä hinnat. Ja voi valita haluamansa työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen mikään mies ole

Vierailija
144/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat ongelmat aiheuttaa miehet, jotka kuvittelee osaavansa, eivät myönnä että eivät osaa ja että parempi olisi palkata ammattilainen. Tällainen kun sitten tekee itse ja säästää. Se että rehellisesti myöntää, ettei osaa jotain, se on hyvä lähtökohta kaikkeen.

Vierailija
145/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miehistä, JOTKA..

Vierailija
146/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska mies. 

Åitääkö naisten sitten osata vaatteet ommella ja neuloa alusta saakka? Ei sitäkään kaikki naiset osaa.

Vierailija
147/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on taipuvainen nikkarointiin ja remontointiin, niin todennäköisesti asuu omakotitalossa ja/tai omistaa kesämökin. Nämä ovat valintoja ja elämäntyylejä. Ei enää olla 60-luvulla, jossa suurin osa teki pakon sanelemana käsillään milloin mitäkin.

Vierailija
148/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laatusana heistä,ovat neitejä.

Vierailija
149/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat ongelmat aiheuttaa miehet, jotka kuvittelee osaavansa, eivät myönnä että eivät osaa ja että parempi olisi palkata ammattilainen. Tällainen kun sitten tekee itse ja säästää. Se että rehellisesti myöntää, ettei osaa jotain, se on hyvä lähtökohta kaikkeen.

Se on hyvä lähtökohta myös siihen, että alkaa opetella, ja mieluummin ensin sieltä helpommasta päästä. Kun taidot karttuvat ja jälki paranee, tekee vain niitä korjauksia jotka osaa, ja tilaa sitten vaikeammat hommat ammattilaisilta.

Vierailija
150/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että mies tekee sitten ne lapiohommat ja raskaimmat nostelut apuna. Naisena olen opetellut tekemään tarvittavat remontit tai sitten palkannut ammattilaisen. 

Vierailija
151/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä lähtökohta myös siihen, että alkaa opetella, ja mieluummin ensin sieltä helpommasta päästä. Kun taidot karttuvat ja jälki paranee, tekee vain niitä korjauksia jotka osaa, ja tilaa sitten vaikeammat hommat ammattilaisilta.

Niin ja sitähän ei kysytty,kyllä mies jolla ei vasara pysy kädessä eikä saa naulaa ..on se ressukka,ruuvimeisseli,mikä tämä on kysyy hän hui.

Vierailija
152/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että teetättää nuo työt ammattilaisella ja käyttää oman aikansa johonkin mielenkiintoisempaan niin kuin minä itsekin teen.

Vierailija
153/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on laatusana heistä,ovat neitejä.

Mitä ovat sitten naiset jotka eivät osaa kokata tai pitää kotiaan järjestyksessä? Näitä kun löytyy yllättävän paljon.

Vierailija
154/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että teetättää nuo työt ammattilaisella ja käyttää oman aikansa johonkin mielenkiintoisempaan niin kuin minä itsekin teen.

Niinkuin meikkaamiseen.

Vierailija
155/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on laiska mies. 

Vierailija
156/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitähän ei kysytty,kyllä mies jolla ei vasara pysy kädessä eikä saa naulaa ..on se ressukka,ruuvimeisseli,mikä tämä on kysyy hän hui.

Ei sellainen mies välttämättä ressukka ole. Hänellä voi olla muita hyödyllisiä taitoja. Esimerkiksi mies voi taidokkaasti käyttää kirurginveistä vaikkapa syöpäkasvainten poistoon, mutta jättää rakennushommat naulojen vasarointeineen osaavammille.

Vierailija
157/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin meikkaamiseen.

Mun mieheni ei meikkaa, mutta lähdetään vaikka yhdessä lomalle ja sillä aikaa ammattilaiset laittavat kodin kuntoon. 

Vierailija
158/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa osata tehdä mitään tuollaista. Tärkeintä on että osaa Tiktokata ja ajaa Skuutilla.

Nykyajan tosimies osaa pelata Runescapea 8 tuntia putkeen juoden 4 energiajuomaa samalla.

Vierailija
159/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin meikkaamiseen.

Toki sinä saat meikata jos haluat. Oletko ihan itseoppinut vai kysynyt ammattilaiselta apua? 

Vierailija
160/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harmissani että joutuu joka remonttiin hankkimaan ammattilaisen. Toisaalta en osaa itse senkään vertaa tehdä käsillä, joten onko minulla vara harmitella miehenkään osaamattomuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi