Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehistä, ketkä eivät osaa tehdä käsillään mitään remontteja yms?

Vierailija
25.08.2024 |

Mitä mieltä olette miehistä, ketkä eivät osaa tehdä omilla käsillään mitään remontteja, rakennuksia, nikkarointeja, hitsauksia, talon huoltotöitä, rakennusten korjauksia, auton korjauksia yms? Vanhoja kunnon miesten töitä.

Osa miehistähän osaa ja tekee lähes kaiken itse. Ja nykyään osa miehistä ei osaa kertakaikkiaan edes taulua seinälle laittaa.

Mitä ajatuksia herättää nykyaikana.

Kommentit (239)

Vierailija
121/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on tuollainen ja häntä vähän harmittaa osaamattomuutensa.  Se johtuu siitä, että isäämme ei paljon lastensa kasvatus kiinnostanut. Niinpä hän jäi meille etäiseksi.

Veli on kuitenkin tehnyt huikean savotan psykiatrian erikoislääkärinä ja tienaa yli sata tonnia vuodessa, joten eiköhän hänellä likviditeetti riitä teettää matalamman osaamistason hommat matalapalkkaisemmilla.

Vierailija
122/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mieheltä enää nykyään mitään saa odottaa kun ei naisiltakaan saa. Vai onko se ihan eri asia, no tietysti on. Eikös se mennyt niin että miehiä ei mihinkään tarvita? Eikö se nainen voi itse tehdä ne hommat? Eihän nykyään ole mitään naisten töitä niin ei varmaan sitten ole myöskään mitään miesten töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ne kaikki miehet ennenkään oo osannut kädentaitoja. 

Taito se on siinä missä joku muukin taito. En arvosta yhtään ylemmäksi. Itse asiassa sen sen verran yleinen taito ettei sillä hirveästi kannata fleksailla jos osaa jotain vasaraa paukuttaa.

Vierailija
124/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse pikkuhomma renkaan vaihdoista ja lumitöistä. Ne on ihan perushommia. Monet nykymiehet eivät osaa itse korjata pienintäkään rikki mennyttä asiaa. Lumityöt eivät ole verrattavissa käsillä tehtäviin töihin joita vain osa osaa ja valitettavasti läheskään kaikki eivät osaa. Osa pelaa höpö pelikoneita, osa rakentaa itse vaikka savusaunoja. 

Vierailija
125/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handymänit ovat seksyjä, mutta seksy on myös mies, jolla on pinkka kunnossa ja pystyy ostamaan ammattilaisen palveluita. Pääasia on, että homma hoituu.

Vierailija
126/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset kelpuuttaa kaikenlaisia juoppoja jotka ei osaa mitään remontoida se on monta kertaa todettu ja nähty. Ja sellaisia miehiä naiset haluaa jotka ei tee edes kotitöitä.

ÄItiskö semmoisen otti sulle isäksi?

Vierailija
127/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pari taloa rakentanut ja remontoinut 20 taloa mutta en kelpaa naisille. Joskus remontoin sellaisen yli 100 vuotiaan talon joka paloi tulipalossa. Sain sen homman ja remontoin sitä yhden palomies kirvesmiehen kanssa kahdestaan. Siihen meni 8 kuukautta.

Arvostan ja paljon! Kyllä kannattaisi naisille tällaiset miehet kelvata! Tässäkin ketjussa näkee ilmiön, että ihmiset ostavat kaiken valmiina. Itse eivät osaa tehdä käytännössä mitään käsitöitä ja nikkarointeja, joista oikeasti elämässä on apua. 

Sulla on hallusinaatioita. Osaatko hoitaa pääsi kuntoon? Et.

Vierailija
128/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kouluttamattoman homma tehdä remontteja. Ei tartte osata.

Kyllä kannattaisi monen osata. Nämä on niitä sukupolvelta toiselle siirtyviä oppeja. Jos vain puhelinta näpelöidään niin ei siinä kyllä omin käsin mitään opi tekemäänkään.

Ethän sinäkään muuta tee kuin näpelöit puhelinta. Mene vttu sitä remppaas tekemään nyt.

Vierailija
129/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, että jokaisen miehen pitäisi olla remonttireiska. Ollut pitkäaikaisessa suhteessa, jossa näpertelijä olin minä. Hän sitten osasi korjata tietokonejutut, mistä en itse tajunnut mitään.

Vierailija
130/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodat ja epävarma aika voi vaikuttaa siihen, että kaipuu perinteisiin miesten ja naisten rooleihin hiljalleen heräilee.

Vierailija
131/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eletään vuotta 2024 ja nainen pystyy samaan ja enempäänkin kuin mies.

Mutta sun kyvyt riittää vain ulinaan miesvauva.fissä.

Vierailija
132/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiska mies. 

Tai tyhmä ja yksinkertainen, joka ei vaan osaa. Silloin onkin parempi pyytää ammattilaiset tekemään ettei tule virheitä ja vahinkoa.

Ammattilaiset vasta virheitä ja huonoa jälkeä tekevätkin. Ja siitä pitää vielä maksaa ja tilata uusi ammattilainen korjaamaan. Hyvä, jos mies osaa tehdä ja myös tekee. 

Vierailija
133/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole alan ammattilaisia. Toki kaikkea voi itse koettaa tehdä mutta jos ei tiedä mitä tekee niin tuloksena on usein vain vahinkoa. Pienet nikkaroinnit on sitten asia erikseen.

Vierailija
134/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodat ja epävarma aika voi vaikuttaa siihen, että kaipuu perinteisiin miesten ja naisten rooleihin hiljalleen heräilee.

Päin vastoin, todennäköisintä on, että tulevaisuudessa valta on naisilla, kuten Sam Vaknin sanoi tässä taannoin.

Vierailija
135/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni on tuollainen ja häntä vähän harmittaa osaamattomuutensa.  Se johtuu siitä, että isäämme ei paljon lastensa kasvatus kiinnostanut. Niinpä hän jäi meille etäiseksi.

Veli on kuitenkin tehnyt huikean savotan psykiatrian erikoislääkärinä ja tienaa yli sata tonnia vuodessa, joten eiköhän hänellä likviditeetti riitä teettää matalamman osaamistason hommat matalapalkkaisemmilla.

Jos ne hommat ovat niin matalan osaamistason hommia, niin luulisi sitten noin fiksun kaverin niistä selviytyvän itse.

Vierailija
136/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakennusrempoista puhutaan, niin varmaan moni osaa mutta eivät halua suuria rangaistuksia esim asunnon myynnin jälkeen kun ei tehty säännösten mukaan. Sinä pitää jo olla ammattilainen että tuntee kaikki säännökset.

Vierailija
137/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies kun ei luule itsestään liikoja vaan antaa ammattilaisten hoitaa. Ei tee sutta ja sekundaa.

Vierailija
138/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaan tehdä nikkarointeja jonkun verran, mutta mitkään remontoinnit ei kiinnosta tippaakaan. Tylsää. Samaan kategoriaan menee auton hinkkaaminen, lumityöt ja muu perinteinen miesten työ.

Sen sijaan omaan harrastukseeni liittyviä nikkarointeja ja välineitä olen käsilläni tehnyt, koska ne ovat hauskoja tuottavat mielihyvää.

Vierailija
139/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiska mies. 

Tai tyhmä ja yksinkertainen, joka ei vaan osaa. Silloin onkin parempi pyytää ammattilaiset tekemään ettei tule virheitä ja vahinkoa.

Ammattilaiset vasta virheitä ja huonoa jälkeä tekevätkin. Ja siitä pitää vielä maksaa ja tilata uusi ammattilainen korjaamaan. Hyvä, jos mies osaa tehdä ja myös tekee. 

No miksi sitten tilaat niitä ammattilaisia? Tee itse jos osaat. 

Vierailija
140/239 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miepä ossoon lirputtaa sormella,  niin että naaset kiemurtellee ku ankeriaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi