Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirvittävää tuo Jennin käytös. "No niin nyt mää jaan tehtäviä. Tuossa se mun papparainen läpsyttelee". Samaan aikaan kuvaa Jyrkiä kun Jyrki kuljettaa pyykkitelinettä. Sitten ohjeistaa vierestä mitä pyykeille tehdään. Seisoo kyttäämässä vieressä kun Jyrki nostelee märkiä pyykkejä koneesta. Pyörittelee silmiään siinä aikansa, välillä vessanpytyllä istuen vahtimassa. Kunnes kaappaa kameran mukaansa ja lähtee teatraalisesti ulos puhaltamaan hermoromahdustaan.
Tuo tapa miten kohtelee Jyrkiä menee jo henkisen väkivallan puolelle.
Itselle ei ainakaan naisena ole vierasta maksaa omaa osuuttani. Tälläkin hetkellä olen suhteessa jossa kulut jaetaan tasan. Myös ne ravintolakäynnit, oli sitten kumpi vaan ehdottanut sinne menemistä.
Mun mielestä romanttisuudessa ei ole kyse tuollaisista maksamisista. En koe mitään romantiikkaa siinä jos mies maksaa ravintolalaskun.
Jos jompikumpi tässä on narsisti, niin Jenni. Jyrki on vaan ehkä masentunut eikä niin kunnianhimoinen. Asiat vaatii enemmän potkua perseelle. Jenni taas oli niin feikki ja ärsyttävä aluksi ja sitten alkoi tuo henkinen väkivalta. Silmien muljauttelukin on narsisteille tyypillinen tapa, vaikka se ei tarkoita sitä etteikö muutkin muljauttele silmiään.
Vierailija kirjoitti:
#19491, oletko itse kokenut tuollaisen lapsuuden? Minä olen osittain enkä haluaisi samaa jälkikasvulleni. Hyvin helposti tulee kiusatuksi. Ja ei välttämättä pysty toteuttamaan itseään siinä harrastuksessa missä haluaisi sen kalleuden takia, mikä voi jäädä vähän kaivertamaan mieltä aikuisenakin.
Sori, mutta se on vain elämää, ettei kaikkea haluamaansa saa. Ei lapsetkaan, eikä teinit. On aika normaalia, ettei kodilla ole mahdollisuutta tarjota lapselle niitä harrastuksia, joita hän haluaisi. Esimerkiksi urheiluseurojen leiri- ja kisamaksut voivat olla ihan älyttömiä.
En silti jättänyt lapsia hankkimatta, vaikka tiesin, että ei välttämättä ole varaa kaikkeen mitä haluaisivat. On koetettu enemmän panostaa siihen, että on kivaa yhteistä mutta edullista tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on meitä täällä aika joukko jotka olemme sitä mieltä, että Taina ei ollut oikea valinta tähän ohjelmaan.
Minunkaan mielestä hän ei edes yrittänyt!
Kyllähän Tarinasta näki, että yritti. Ihan loppu oli.
No kun ei yrittänyt.
Yritti, mutta kylmän itsekään ihmisen kanssa ei kannata pelailla pidempään.
No pitkäänhän se Matti yritti Tainan kanssa jatkaa vaikka T olikin kylmä ja itsekäs. Pointsit Matille jaksamisesta.
Siis Matti on kylmä, sanoi sen itsekin.
Mua ihmetyttää täällä se, että mitä ne on ne asiat mitä Matti on muka sanonut väärällä tavalla Tainalle - joista Taina ei millään pääse yli? Onko joku kartalla? Matti vaikuttaa niin mukavalta ja huomaavaiselta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti saa ja ansaitsee paljon parempaa!
Todellakin! Varmasti on jo saanut paljon yhteydenottoja naisilta.
Hän on jättänyt exiäänkin tosta noin vaan pikkujuttujen takia, sanoi tämän itse. Parempi kun on vaan yksin.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko jo lopettaa Jennin ja Jyrkin rahoista puhuminen? 😄 Haluaisin osallistua tähän keskusteluun mutta en jaksa enää kun tämä on jatkunut jo varmaan sata sivua.
Etkö tiedä, että tänne on jalkautunut ryhmä, joka tekee talousneuvonnan opintoihin kuuluvaa harjoituskurssia. Jokaisesta kommentista saa pisteen. Päästäkseen läpi kurssista täytyy kerätä 60 pistettä. Kurssilla on 23 opiskelijaa. - ohjaaja
Merkonomiopiskelijat harjoittelee verotukseen, sijoittamiseen ja kulutukseen liittyviä juttuja tämän palstan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ystävät hyvät jättäkää nyt jo se Kari Kanala rauhaan.. Vai mitä pahaa Han on teille tehnyt?
Se mies on latteuksia lateleva pelle, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään! Noussut se kuuluisa keltainen neste päähän julkisuuden myötä. Tän viikon aikana on tullut jo todella yliannostus sen naamasta! Keskittyisi olemaan joko pappi, tai wanna be julkkis kokopäiväisesti. Ja ei, ei voi olla molempia. Mä olen joutunut katsomaan sen naamaa ja kuuntelemaan typeriä, muka hauskoja läppiä tällä viikolla Pitääkö olla huolissaan, Ensi treffit alttarilla, Myyrä ja Jeopardy ohjelmissa!!!! Mikä hiivatin tv tyrkky siitä on tullut?! Mä en ainakaan jaksa enää yhtään koko tyyppiä!
Ongelma ei ole Hanessa vaan ongelma on Sinussa ! Kari Kanala ei ole vastuussa tunnetiloistasi. Ja jos et tykkää
Hanta sulla on housuissas!
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää täällä se, että mitä ne on ne asiat mitä Matti on muka sanonut väärällä tavalla Tainalle - joista Taina ei millään pääse yli? Onko joku kartalla? Matti vaikuttaa niin mukavalta ja huomaavaiselta mieheltä.
Mulle ainakin se kylmyys-keskustelu olisi ollut deal breaker. Ja paineistaminen ja se, ettei usko minun puhuvan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei Jenni ole vaatinyt Jykältä mitään CEO pestiä, kunhan nyt edes näyttäisi siltä että yrittää..mutkun ei yritä kun ei huvita."
Ei Jennikään kaikkea ihan loppuun saakka ajatellut. Kun Jyrki kysyi hakisiko töitä myös Helsingistä (jossa paikkoja on monikertaisesti pikkukaupunkiin verrattuna), Jenni sanoi heti että ei. Ja tämä vain siksi että haluaa asua kauempana. Joten eivät Jennin preferenssitkään Jyrkin työllistymistä tue.
Jenni näki kenties tässä sen vaaran että Jyrki pesiytyisi sen nurkkiin pysyvästi eikä muka löytäisi töitä. Voin vain kuvitella kuinka "reipas" Jyrki on haastatteluisssa.
''Jenni näki kenties tässä sen vaaran että Jyrki pesiytyisi sen nurkkiin pysyvästi eikä muka löytäisi töitä. Voin vain kuvitella kuinka "reipas" Jyrki on haastatteluisssa.''
Apua, Jyrki työhaastattelussa. Varmaan pillahtaisi itkuun, kun kysytään lopuksi, että miksi ihmeessä palkkaisimme sinut. Huuli väpättäen vaikeroisi. että mie en millään halua, että vaimo elättää minnuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin se kylmyys-keskustelu olisi ollut deal breaker. Ja paineistaminen ja se, ettei usko minun puhuvan totta.
Samoin, kylmyys huokui Matista jo ennen kuin sanoi sen, hän ei juuri hymyile eikä näytä muitakaan tunteita. Jäätävää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voisiko edes Jenni lähteä reissuun itsekseen tai ystävän kanssa, kun Jyrkiä ei kiinnosta? Tuskinpa vain. Jyrki on just sitä tyyppiä, että mökötystä olisi tiedossa.
Olihan jo se kova paikka, kun Jenni olisi lähtenyt juoksemaan, mutta Jyrki halusi YHDESSÄ kävelylle.
Just niin. Aina kun ei mene Jyrkin mielen mukaan, hän alkaa mököttää tai purskahtaa itkuun.
Niin, so? Miksi Jyrki ei saisi tehdä näin, mutta Tainalle samanlainen käytös on ihan ok?
Anna ei muuten enää puhu sitä enkun ja suomen sekoitusta. Oliko se jotain esittelyä, kato kuinka kansainvälinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"MUTTA joka jousimiesmiehellä ei ole rapuvaimon kuu jousimiehessä, jokaisella ei ole venus ja aurinko samassa paikassa esim kaloissa, tai mars saturnukset eivät ole vastakkain tai ristissä keskenään. Eräällä syyslomalla opettaja surmasi vaimonsa - aika pahasti olivat palaneetat solmussa ja paha konjuktio oli vaa`an tähtikuviossa - heidän tähtikartoillaan siinä eivät olleet yhdessä lempeät planeetat kuten aurinko, venus tai kuu. Lehdistä sain tämän pariskunnan syntymäajat - en niitä tosin enää muista ja tarkkaa kellonaikaahan niissä ei ollut. Jännitteet olivat heillä ilmassa yhdistyneenä sen hetkisiin planeettojen kulkuun/transiitit."
Provo tai sitten oikeasti kaheli kirjoittaja.
Niin tuo astrologia on vanhempi ja tutkittu tiede kuin meidän
Kyllä ne planeetat johonkin jotain vaikuttaa. Tosin on aika vaikea ymmärtää, miten esim. uranuksen, joka on yli 3000 milj.kilometrin etäisyydellä maasta, asento aurinkoon nähden, voisi vaikuttaa maassa syntyvän ihmisen luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voisiko edes Jenni lähteä reissuun itsekseen tai ystävän kanssa, kun Jyrkiä ei kiinnosta? Tuskinpa vain. Jyrki on just sitä tyyppiä, että mökötystä olisi tiedossa.
Olihan jo se kova paikka, kun Jenni olisi lähtenyt juoksemaan, mutta Jyrki halusi YHDESSÄ kävelylle.
Just niin. Aina kun ei mene Jyrkin mielen mukaan, hän alkaa mököttää tai purskahtaa itkuun.
Niin, so? Miksi Jyrki ei saisi tehdä näin, mutta Tainalle samanlainen käytös on ihan ok?
No eihän ole! Ei se ole keneltäkään ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ystävät hyvät jättäkää nyt jo se Kari Kanala rauhaan.. Vai mitä pahaa Han on teille tehnyt?
Se mies on latteuksia lateleva pelle, jolla on aivan liian suuret luulot itsestään! Noussut se kuuluisa keltainen neste päähän julkisuuden myötä. Tän viikon aikana on tullut jo todella yliannostus sen naamasta! Keskittyisi olemaan joko pappi, tai wanna be julkkis kokopäiväisesti. Ja ei, ei voi olla molempia. Mä olen joutunut katsomaan sen naamaa ja kuuntelemaan typeriä, muka hauskoja läppiä tällä viikolla Pitääkö olla huolissaan, Ensi treffit alttarilla, Myyrä ja Jeopardy ohjelmissa!!!! Mikä hiivatin tv tyrkky siitä on tullut?! Mä en ainakaan jaksa enää yhtään koko tyyppiä!
Ongelma ei ole Hanessa vaan ongelma on Sinussa ! Kari Kanala ei ole vastuussa tunnetiloistasi. Ja jos et tykkää
Mikä Kanalan fanittaja ja suojelija se sinä olet olevinaan? Tuollaista tyrkkyä perverssiä nahjaketta saa kyllä arvostella, jos haluaa. Mitä tunkee naamansa joka paikkaan mukavälkkyine laatteuksineen. Hyh mikä ukko!
Vierailija kirjoitti:
Ja Matti on joku päällikkö raksa-alalla, noinko vähän siinä tienaa (38000)
3 000 e kuussa, surkea palkka tuolla alalla. Ei ainakaan rakennusinsinööri ole, jossain pikkupomohommissa voi olla , mutta inssin palkka tuo ei ole.
Kirvesmieskin tienaa enemmän.
Raksa-alalla on ollut paljon lomautuksia, iskee nopeasti vuoden kertymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, kylmyys huokui Matista jo ennen kuin sanoi sen, hän ei juuri hymyile eikä näytä muitakaan tunteita. Jäätävää..
Paljonkohan sua hymyilyttäis, jos sut olisi paritettu Tainan kaltaiselle hermoheikolle sekopäälle?
Vierailija kirjoitti:
"Jennillä puolestaan on kovin erilainen tilanne. On omistusasunto, suht moderni sisustus jne. Hän on käyttänyt rahansa tähän sekä herkutteluun ja matkusteluun. "
Juuri ja juuri kolmikymppisellä vähän päälle parin tonnin nettotulot mutta silti kohtuu kokoinen omistusrivari pääkaupunkiseudulla, hyvä sisustus plus herkuttelu ja matkustelu huutavat sitä että sitä rahaa tai varallisuutta on kyllä saatu myös vähän muualtakin kuin omasta palkasta.
Se ei siis kerro vain hyvästä rahankäytöstä vaikka toki siitäkin.
Itse asiassa tuo on paritalo ja instan mukaan aika vähän aikaa sitten Jenni rempannutkin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin kauden takaiset Emma ja Tuomas olivat kuin kissa ja koira, joita yritettiin naittaa keskenään. Tai kuin olisi yritetty jäätä polttaa.
Se oli kyllä niin epäonnistunut paritus. Asiantuntijat puhui, kun molemmat liikunnallisia. Niin toinen harrastaa extreme lajeja ja toinen koiran lenkittämistä. No liikuntaa molemmat, siinäpä vasta hyvä syy pistää kaksi ihmistä yhteen
Voi kääk tuo Emma oli niin kauhea (r u m a) että näen vieläkin painajaisia. Järkky myötähäpeä tästä parista.
Joku sanoi, että Tuomas muka yritti, mutta ei todellakaan tosissaan parisuhdetta vaan enemmin olla vain väleissä Emman kanssa sarjaa varten. Näkihän sen jo hääjaksosta, että Emma ei miellyttänyt silmää. Se homma oli sinetöity silloin kun Emma laskeutui tennareissaan rappuja alas. Tuomas kommentoikin hääjaksossa ettei olisi kiinnittänyt Emmaan huomiota normielämässä. Emma oli ihan sievä, eikä Tuomas kyllä mielestäni itsekään ollut mikään luojan lahja naisille
Tuskin jaksoissa näytetään kuin murto-osa siitä, mitä kukakin on kellekin sanonut, asiantuntijat mukaanluettuina. Ja ehkä osallistujat saavat päättää, mitä julkaistaan ja milloin kamera on päällä?