Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
18581/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Jenni oletti saavansa ohjelman kautta varakkaan miehen? Eihän sellaisia ole tässä realityssa koskaan ollut tarjolla. Jenni oli outo valinta ohjelmaan. Varmaan luritteli kaunopuheisesti, kuinka vaan henkiset ominaisuudet merkitsevät.🙄

On tässä ohjelmassa ollut mm. kauppatieteiden maisteri Lari ja verojuristi Sami jotka olivat oman alansa vakitöissä kummatkin. Ja sitten on ollut iso liuta ihan tavallisissa vakiduuneissa olevia asiansa hoitavia miehiä. Mieleen tulee ainakin matikan opettaja, yrittäjä, toimittaja...

Mutta ei nuokaan miehet kestäisi Jennin päsmäröintiä. 

Jennin ei edes tarvitsisi "päsmäröidä", koska normaali sivistynyt ja omatkin asiansa kunnolla hoitava mies, osaisi ne ilman muuta automaattisesti tehdä.

Jykän siiteys-ym tavat on jostain peräkylän kapakasta peräisin. 

Vierailija
18582/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freehai

Hän on ihana rauhallinen perheihminen. Hienosti vetää kuvaukset läpi.

Liitutaulunarisija saa jäädä kivelle lässyttämään

Menehän sitten vapauttamaan Hai sieltä äitinsä siivouskomerosta. Eipä taida poju naisten matkaan lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18583/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos Matti ei ole sanoittanut Tainalle pitävänsä esim halaamisesta hän on toiminut väärin, koska Taina ei voi olla ajatusten lukija?

Ja jos hän olisi toiveensa Tainalle ilmaissut hän olisi ahdistelija ja läheisyyteen pakottaja? 

Miten hänen olisi pitänyt toimia??

Jos nyt pitäydytään tosiseikoissa eikä olla itse selvännäkijoitä.

Matti on itse todennut paineistaneensa. Matti on itse sanonut olevansa ajoittain kylmä (edelleen ja pysyvästi). Minä en käsitä kylmyyttä ihmisessä muuten kuin kykynä vahingoittaa toista tai katsoa vierestä ilman empatiaa toisen tarpeetonta kärsimystä. 

Sitä, mitä on tapahtunut tai ei, kukaan ei tiedä. 

Vierailija
18584/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on ihan fiksun ja kivan näköinen. 

Mutta makuasioista ei kannata kiistellä. 

Mutta kun on tällaiseen ohjelmaan mennyt, pitäisi Tainan aikuisena naisena käyttäytyä ikänsä mukaisesti eikä näyttää kuin lapsi mutrusuin jos ei jostain tyklää. Ei hänenkään pidä halveksua Mattia käytöksellään julkisesti kameroiden edessä.

Vierailija
18585/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi tarkka kotitöistä ja kodin siisteydestä.

Jennille vinkkinä, että viimeistään siinä vaiheessa kun lapset alkavat kasvaa ja alat osallistamaan heitä kodin töihin niin joudut luopumaan tuosta *vain minun tapa tehdä on oikea*

Eli kasvun paikka sinulle Jenni on tässä asiassa edessä, ellet sitä jo nyt käsitä. 

Vierailija
18586/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että mies ei saa itkeä, tai muuten haukutaan miesvauvaksi. 

Olisko se vähän siitä kiinni, minkä asian takia itkee?

Olen nähnyt miesten itkevän omaisten menetystä, eikä se heistä ole silmissäni miesvauvaa tehnyt. Eikä sekään, kun urheilujooukkue kokee katkeran tappion tärkeässä ottelussa ja sitten porataan.

Jykä itkee, kun hänen toivotaan vähän ponnistelevan ja lykkäävän hetkeksi mielitekojaan. Sama kuin lapsi, jolle ei kaupasta ostettukaan tänään karkkia tai sitä kivaa lelua sieltä.

Vierailija
18587/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voidaan näyttää tuollaista romahtamista, mitä Tainasta esitetään? Mitä mahtaa miettiä työkaverit, vanhemmat, naapurit? Muutamaa sanaa toistaa joka lauseessa levysoittimen lailla. 

Vierailija
18588/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten taas oikeasti menestyvän miehen kanssa asetun ihan kauniisti olemaan se suhteen nainen, joka ei ole äiti eikä ole mies vaan nainen miehelle. "

Tuskin asetut. Luonteesi sisältää halun päsmäröidä eikä se rahallakaan mihinkään katoa.

Ja aika harva menetynyt mies haluaa enää itselleen mitään pikkurouvaa. Koulutetuilla ja menestyneillä miehillä on järjestään menestyneet ja koulutetut vaimot, ei mitään kotipalvelijoita.

Vierailija
18589/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voidaan näyttää tuollaista romahtamista, mitä Tainasta esitetään? Mitä mahtaa miettiä työkaverit, vanhemmat, naapurit? Muutamaa sanaa toistaa joka lauseessa levysoittimen lailla. 

On kyllä outoa miten hän voi puhua niin ympäripyöreästi asioista, ei saa siis minkäänlaista otetta tapahtumien kulusta. Onko tuo sitä terapiakieltä?

Vierailija
18590/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Jenni oletti saavansa ohjelman kautta varakkaan miehen? Eihän sellaisia ole tässä realityssa koskaan ollut tarjolla. Jenni oli outo valinta ohjelmaan. Varmaan luritteli kaunopuheisesti, kuinka vaan henkiset ominaisuudet merkitsevät.🙄

On tässä ohjelmassa ollut mm. kauppatieteiden maisteri Lari ja verojuristi Sami jotka olivat oman alansa vakitöissä kummatkin. Ja sitten on ollut iso liuta ihan tavallisissa vakiduuneissa olevia asiansa hoitavia miehiä. Mieleen tulee ainakin matikan opettaja, yrittäjä, toimittaja...

En usko että Jenni lähtisi päsmäröimään esim Laria samalla tavalla kuin Jyrkiä. Eikös Larilla ollut todella siisti ja hyvällä maulla sisustettu kämppä omastakin takaa? Eikä varmasti olisi valittanut jostain portaiden kiipeämisestä ruuan jälkeen.Jyrkiä on pakko päsmäröidä että nousee sohvalta. 

Vierailija
18591/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipsykologina mietin Jennin ja Jyrkin tempperamentteja, joissa kaikista löytyy hyviä ja huonoja puolia. Jenissä on paljon koleerisuutta. Parhaimmillaan aikaansaava, päämäärätietoinen ja kokonaisuuden näkijä. Huonoimmillaam kiukustuva ja negaativisuuteen, masennukseen taipuvainen. Jyrkissä paljon flegmaattisuutta. Parhaimmillaan hän soljuu eteenpäin kuin virtaava vesi ja ratkaisee asioita rauhallisesti, huonoimmillaan jää paikoilleen ja aloitekyky heikkenee. Sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta enpä tiedä onko niin.

Vierailija
18592/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jennin ei edes tarvitsisi "päsmäröidä", koska normaali sivistynyt ja omatkin asiansa kunnolla hoitava mies, osaisi ne ilman muuta automaattisesti tehdä."

Ei osaisi oikein. Tiedän hyvin koska minussa on sisällä oma pieni "Jenni" joka tietää aina miten työt pitää tehdä. Ja vaikka mieheni on siistimpi ja pystyvämpi kotihommissa kuin yhdeksän miestä kymmenestä, ei hän kyllä minun standardejani täytä.

Onneksi olen oppinut vähitellen katsomaan toiseen suuntaan.

Vierailija
18593/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos Matti ei ole sanoittanut Tainalle pitävänsä esim halaamisesta hän on toiminut väärin, koska Taina ei voi olla ajatusten lukija?

Ja jos hän olisi toiveensa Tainalle ilmaissut hän olisi ahdistelija ja läheisyyteen pakottaja? 

Miten hänen olisi pitänyt toimia??

Jos nyt pitäydytään tosiseikoissa eikä olla itse selvännäkijoitä.

Matti on itse todennut paineistaneensa. Matti on itse sanonut olevansa ajoittain kylmä (edelleen ja pysyvästi). Minä en käsitä kylmyyttä ihmisessä muuten kuin kykynä vahingoittaa toista tai katsoa vierestä ilman empatiaa toisen tarpeetonta kärsimystä. 

Sinä et käsitä, mutta minä voin kyllä termille "kylmä" löytää paljon muitakin merkityksiä.

Ja niin muistaakseni teki Tainakin. En nyt pysty kelaamaan hänen uikutuksiaan tässä läpi, mutta muistelen, että käytti ihan toisia sanoja kuvaamaan jotakin Matin käytöksessä, ja sanoi sen olevan sitä mitä Matti itse kutsuu kylmyydeksi. 

Ja kylmyydestään puhuessaan Matti kyllä itsekin kertoi, mitä se on ollut (jos siis tosiseikoissa haluat pitäytyä). On siis voinut esim. lähteä suhteesta kevyesti, miettimättä miltä se toisesta tuntuu. No, olisiko lämpimämpi ihminen se, joka jää toisen takia roikkumaan? Jos, niin eikö tässä suhteessa Taina ollut se kylmä osapuoli, kun halusi Matin tunteista piittaamatta lopettaa?

Vierailija
18594/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle jokaa kirjoitit:

"Matti tehnyt niin paljon väärin, että häpeää"

Täysin absurdi kommentti. 

Matti ei ole ohjelmassa tehnyt mitään väärää. Päinvastoin, hän on ymmärtänyt huonostivoivaa Tainaa. Todella upea mies.

Matti on itse todennut moneen kertaan aiheuttaneensa Tainan pahan mielen. 

Matti on sanonut olleensa osa Tainan kuormittumista, mikä varmasti onkin totta. Tainan paha mieli tosin aiheutui varmaan monen asian summana.

Vierailija
18595/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista huumoria nämä kuvitelmat Jennistä jonkun varakkaan ja ehkäpä sivistuneenkin miehen vaimona. Jennin puheet ei nyt mitään sivistynyttä. Ja tuskin hän mihinkään korkeampaan asemaan itseään kouluttaisi miehen sparraamana, kun silloin taas tultaisiin tähän kotitöiden jakamisasiaan ja  päsmäröintiin.  Ainakin suhde loppuisi siihen. Kotirouvanakaan ei näiden miesten kanssa tulisi mitään varsinkin, jos saisivat lapsen. Jenni olisi tämän palstan mammojen tapaan se, jonka mielestä hänen työvuoronsa loppui miehen tullessa kotiin. 

Vierailija
18596/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Matti on itse todennut moneen kertaan aiheuttaneensa Tainan pahan mielen. "

Minäkin aiheutan lapselleni pahan mielen jos en anna karkkia mutta ei se paha mieli silti ole minun syyni. Jos toinen siis pahoittaa mielensä asioista joista ei pitäisi niin ei se silloin ole sen toisen syy.

Vierailija
18597/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin alkaa tuntumaan, etteivät asiantuntijat edes tosissaan yritä löytää sopivia pareja, vaan sellaisia että syntyy draamaa ja juonenkäänteitä. Ihan tavallinen katsojakin näkee tietyistä pareista jo heti alkuvaiheessa, että pieleen meni tämäkin mätsäys. Pitäisi myös kartoittaa heti aluksi, onko kaikilla psyyke varmasti siinä kunnossa, että he kestävät tällaisen julkisen pyörityksen. Ei voi kuin ihmetellä miten jotkut lähtevät tällaisiin ohjelmiin.

Vierailija
18598/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että Jenni lähtisi päsmäröimään esim Laria samalla tavalla kuin Jyrkiä. Eikös Larilla ollut todella siisti ja hyvällä maulla sisustettu kämppä

Jenni kertoo olleen äiti aiemmissakin suhteissaan eli päsmäröinyt. Kyllä Lariakin päsmäröisi. 

Vierailija
18599/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitten taas oikeasti menestyvän miehen kanssa asetun ihan kauniisti olemaan se suhteen nainen, joka ei ole äiti eikä ole mies vaan nainen miehelle. "

Tuskin asetut. Luonteesi sisältää halun päsmäröidä eikä se rahallakaan mihinkään katoa.

Ja aika harva menetynyt mies haluaa enää itselleen mitään pikkurouvaa. Koulutetuilla ja menestyneillä miehillä on järjestään menestyneet ja koulutetut vaimot, ei mitään kotipalvelijoita.

Mieheni ei katso naiseutta siitä, teenkö kotitöitä vai en. 

Vierailija
18600/30018 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jykä itkee, kun hänen toivotaan vähän ponnistelevan ja lykkäävän hetkeksi mielitekojaan. "

No Jyrki on herkkä mies jolle tulee kyyneleet silmiin helposti. Se on ihan fyysinen ominaisuus eikä mikään heikkouden osoitus. Oma miehenikin on sellainen jonka silmä kostuu kun telkkarissa on söpöjä eläimen pentuja tai vastaavaa. Eikä se tee hänestä vähemmän miestä että tunteet näkyvät.

Joku toinen kiristelee hampaitaan kun häntä arvostellaan eikä se reaktio ole sen kummempi.

Ketju on lukittu.