Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Jenni kysyi "Haluatko lakata mun kynnet".
Jyrki vastasi "En halua, en kuitenkaan osaa ja valitat sitten mulle".
Jenni vastasi "En mää valita koskaan"
Jyrki vastasi "Et valitakaan, se oli huono sanavalinta"
Tämän jälkeen Jenni alkoi mököttäen lakkaamaan omia kynsiään.
Repesin tuolle kohtaukselle ihan täysin! Toi ukkohan on niin tossun alla kun voi vaan ihminen olla! On varmaan ukolla hieno avioliitto tiedossa, tosin pitää olla jatkossa ihan tahdoton robotti.
Ei edes niin vähäpätöistä hommaa vetelys viitsinyt tehdä.
Tekosyitä kyllä jaksaa tehtailla.
Mikseivät menneet alunperin Jyrkin kotiin tai miksei tuotanto vuokraa asuntoja. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä häslääkö Jenni siivouksen kanssa myös muualla.
Vierailija kirjoitti:
Joku tuolla sanoi, ettei enää jaksa Jyrkin mollausta ja että on ihan normaalia jakaa menot 50/50. No niin onkin , mutta silloin pitää jakaa ne kotityötkin 50/50 ja tähän Jyrki ei suostu. Kertoi olevansa perinteitä kannattava mies, eli ei tee kotitöitä vaan toivoo vaimon tekenän ne. No jos toivoo vaimon maksavan 50 /50 niin missä se perinne on? Nainen tekee kotityöt ja maksaa puolet kaikesta? Mitäs perinteista tuo sitten on? Se perinteinen arvo on se, että mies maksaa ja nainen tekee.
Noista kumpikaan ei sitten loppujen lopuksi ollut perinteisten arvojen kattajia, vaikka niin luulivat, mutta jos Jyrki haluaa 50/50 talouspuolella Jyrkin täyttyy suostua myös 50/50 muissakin asioissa. Ja tuo jos mika on nykypäivää, ei perinteisiä arvoja.
Kiinnostaisi ymmärtää mikä se Jyrkin perinteisen miehen turvaa ja tukea tuova rooli käytönnössä on, se tuntuu olevan erilainen kuin Jennin tulkinta asiasta. Rahallista turvaa ei ole, kotitöiden kanssa ehkä apua voisi saada, mutta henkisesti Jyrki on itse kovin hauras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taina otti erikoisten ihmisten Top10 kärkipaikan. Sitä ennen siinä oli Oskarin vaimo Heidi. Eiköhän tuo sarja tullut tiensä päähän. Nykyajan ihmiset eivät kestä painetta. Mieluummin pelataan pelejä ja syödään sipsejä.
TOP 10:
Taina skitsoineen, joita kukaan ei ymmärrä
Heidi, joka ei ottanut miestään mukaan rokkifestareille
Emma joka möksähteli pikkuasioista ja kiukutteli kuin teini
Lisäisin vielä himourheilija Petrin, sekä alkukausien Mikon Pirkanmaalta, joka käyttäytyi epäasiallisesti.
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Taina suinpäin sitten antoi Matille kuvan että on kiinnostunut hänestä enemmänkin kun päätyivät sänkyyn? Ei voi kyse olla miellyttämisestä, ei kukaan anna toiselle vain sen takia että haluaa miellyttää. Vai oliko kyse siitä että toinen pitää koeajaa että voi jatkaa... jos seksi ei ollutkaan sitä mitä hän halusi eikä halunnut sitä Matille ilmaista? Ja sitten Matin suorasukaiset kommentoinnit olivat viimeinen naula arkkuun.
Harva analyyttisesti pohtii miksi menee sänkyyn toisen kanssa, siinä hetkessä vain ehkä tuntui hyvältä ajatukselta? Takana kiva hääpäivä, uusi sulhanen, muutama lasi skumppaa, hyvä fiilis ja ehkä vähän perhosia vatsassa, miksi ei kun kerran o
Kuka sanoo puolisolleen ekan huonon seksikerran jälkeen, et huono oli, ei enää koskaan? Itse voi ja pitää toista ohjata parempaan, jotta se seksi olisi parempaa.
Aina kahden kauppa. Vai ajattelevatko nykyiset kolmekymppiset, että joko se on heti täydellistä tai ei koskaan? Kyllä meillä ainakin harjoiteltiin eikä kuviteltu, et toinen olis joku supertaitava seksimasiina & ajatustenlukija.
Mitään EI PIDÄ.
Ei tarvitse toitottaa toiselle päin naamaa, että on paska sängyssä, mutta yrittämään ja pitkämielisyyteen ei ole mitään pakkoa yhtään kenelläkään.
Olen tuota jakamaasi propagandaa uskonut ja se johti siihen, että ensimmäisen kerran jälkeen, joka täytti myös seksuaaliväkivallan tunnusmerkit (mitä en silloin tajunnut), jäin yrittämään saada sitä seksiä parempaan. No, ei parantunut vaan traumatisoi itseni vielä enemmän.
Kuunnelkaa ihmiset itseänne ja pitäkää jämäkästi omat rajanne. Ei ole velvollisuutta yhtään mihinkään. Kaunista käytöstä voi harjoittaa silti siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ei antanut Jyrkin etsiä työpaikkaa Helsingistä. Sieltä voisi vakityöpaikka löytyäkin. Sitten valittaa etäisyydestä Kotkaan ja siitä kun ei nähdäkään tarpeeksi usein.
Jos suhteen alkuvaiheessa ei ikävän tunnetta tule, niin kertoo ainakin minulle toisen tunteista tai niiden puuttumisesta aika paljon. Jyrkillä ikävä, Jennillä ei parin päivän erossaolon jälkeen.
Jenni arvostelee Jyrkiä, muttei itse kestä pienintäkään arvostelua. Esim. kun Jyrki huomautti puolitosissaan grillin kunnosta, Jennillä nousi tunteet pintaan... Jenni tekee kaiken oikein, Jyrki ei.
Heidän suhde ei tule jatkumaan.
Jenni tosiaan on kova tyttö päsmäröimään ja huomauttelemaan miehelle, mutta mies ei saakaan sanoa mitään Jennille. Ei pienintäkään arvostelua. Jyrki on ollut hyvin mielinkielin. Muut miehet olisi huomautelleet t
Tästä on nyt "perinteiset roolit" niin kaukana kuin olla saattaa. Tai sitten ei. Omalla tavallaanhan perinteiset roolit oli myös Justiinalla ja Pekka Puupäällä. Eiköhän vikassa jaksossa Jykä hipsi myöhään kaljalta kotiin, ja Jenni odottelee keittiössä kaulin kädessään...
Vierailija
tuntuu että vankalle akalle ei pienempi korsi riitä, sehän se ongelma. se palkan suuruus. Esitti aineellisia hyödykkeitä mitä Pitääää olla. Miksi ei voisi asua vuokralla, matkustaa joskus ja sillai että ok taso hankkia lapsia. jennille ei riitäkään... miksi hän ei sulata että mihellä voisi olla pieni palkka, kunhan on töitä
Mutta kun ei ole töitä! Edes sitä pientä palkkaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on nyt itsekin avata sanainen arkku. Alkaa tympiä jatkuva Jyrkin mollaus. Mies sanoo ihan suoraan, että hänen mielestä kulut jaetaan 50-50. Se on tätä päivää ja naisena mulle enemmän kuin ok.! Mä en ole koskaan hakenut mitään elättäjää Ja olen itsekin maksanut koko laskun ennen kaverin tilipäivää enkä saanut siitä mitään traumoja tai ruvennut kitisemään. Se maksaa jolla sillä hetkellä on enemmän rahaa. Toinen maksaa sitten tilipäivänä kaiken. Asia loppuun käsitelty.
Mistä Jyrki maksaa sen oman puolensa? Tai maksaa takaisin tilipäivänä, kun ei ole mitään tilipäivää tiedossa??
Maksaa maksaa. Rahaa rahaa. Missä raha. Missä säästöt. Rahaa tänne. Rahaa rahaa. Timantteja. Matkoja. Ihan tavallista rahakasta elämää. Rahaa, tai tulee kyynel.
#arvot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirvittävää tuo Jennin käytös. "No niin nyt mää jaan tehtäviä. Tuossa se mun papparainen läpsyttelee". Samaan aikaan kuvaa Jyrkiä kun Jyrki kuljettaa pyykkitelinettä. Sitten ohjeistaa vierestä mitä pyykeille tehdään. Seisoo kyttäämässä vieressä kun Jyrki nostelee märkiä pyykkejä koneesta. Pyörittelee silmiään siinä aikansa, välillä vessanpytyllä istuen vahtimassa. Kunnes kaappaa kameran mukaansa ja lähtee teatraalisesti ulos puhaltamaan hermoromahdustaan.
Tuo tapa miten kohtelee Jyrkiä menee jo henkisen väkivallan puolelle.
Itselle ei ainakaan naisena ole vierasta maksaa omaa osuuttani. Tälläkin hetkellä olen suhteessa jossa kulut jaetaan tasan. Myös ne ravintolakäynnit, oli sitten kumpi vaan ehdottanut sinne menemistä.
Mun mielestä romanttisuudessa ei ole kyse tuollaisista maksamisista. En ko
Puolin ja toisin voi viedä toisen yllätysraflan syömään tms reissuun ja maksakin sen ja ylimääräistäkin. Ja se jolla isot tulot voi maksaa aina vaikka ravintolamenot. Jos se toinen pienstä rahastaan osallistuu joihinkin kuluihin kuitenkin. Toisella ei tunnu missään. Jätkien kansa illassa menis jo 500e, joten ... ja toinen voi mennä joskus lounas-seisovaan pöytään. Niin onhan toisella silloj varaa antaa raflakokemus toisellekin
Oma rahatilanne on tällä hetkellä heikko aikuisopintojen vuoksi. Siksi oli aivan ihanaa, kun kesällä lähdimme reiluksi viikoksi kiertämään Suomea ja mies sanoi, että panostetaan erityisesti ruokaan ja joka päivä syötiin (kalliisti) ja hyvin ja molemmat nauttivat. Mies sai tuntea itsensä mieheksi, minä naiseksi ja molemmat saivat hyvää ja ravitsevaa ruokaa ja mukavia kokemuksia.
Olisi tosi ankeaa, jos kaikki laskettaisiin aina tasan. Ja ihan turha nyt jonkun incelin tulla ulisemaan, olen antanut miehelle paljon rahallisesti ja muutenkin palveluksia ja huolenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on kyllä säälittävä lapanen.
Kiva jätkä. Ja kaikkien ei tarvii juosta rahan perässä,kunhan maksaa laskunsa ja suht toimiva elämä. laittaa rahaa vaikka matkustamiseen kuin velkakämppää puurtaa joka kk. Julkisilla voi kulkea, ekologistakin, voi vuokrata auton lomilla,mökin voi vuokrata, taksilla .. kaikkea ei pakko omistaa. Tuo liitto on sinetöity nyt finito. Tanakka vankka nainen tuo jenni, jaksaa ottaa lisätyönkin saa sitä fyrkkaa ja ihan itse ostaa mökkinsä. Nyktin velkaaaaa. Ties milloin vasta oma. ja kuinka vanhukset on alullepanneet asunnon, takaajana tai säästäneet penskalleen jne. Eri lähtökohdista nuokin voineet tulla.
Paitsi että Jykä ei halua matkustaakaan. Sanoi Jennille (joka kertoi matkustushaaveista), että tässä avioliitossa ei matkoja tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveeni on, että jos seuraava kausi tulee, niin ohjelmaan tehdään isoja muutoksia. Kirjoitan tänne, jos vaikka joku tuotannosta näitä joskus lukisi.
1) Paluu ns juurille. Eli osallstujille tulee etukäteen briefata, mitä on edessä. Te muutatte yhteen, tutustutte toisiinne, saatte jatkuvaa asiantuntijoiden apua yms. Tästä ei voi neuvotella eikä lähteä karkuun ensimmäisen kriisin tultua.
2) Parien valinta. Nykyinen prosessi, miten se ikinä meneekään, ei selvästi toimi. Onko vika asiantuntijoissa, haastatteluissa vai missä, mutta kovin pintapuolista tuntuu olevan kun katsojille on parin ensimmäisen jakson jälkeen itsestäänselvää, että pieleen menee eikä kyse on vain ns kemiasta. Tämä on onnistumisen kannalta kaikkein kriittisin osa-alue ja tämä prosessi pitää katsoa hyvin analyyttisesti nyt läpi. Tuntuu, että on jopa tahallaan p
Ymmärrättekö, että tällaiset vihjailut voivat täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit?
Asiantuntijat järjestää koko ajan Haille ja Annalle treffejä, miksi? Uusimmassa jaksossa oltiin savenvalantakurssilla, jonka siis tuotanto/asiantuntijat järjestivät. Samaan aikaan Jenni ja Jyrki nysväävät tapit otsissaan kotinurkissa ja yrittävät keksiä jotain ilmaista tekemistä, ettei tarvitse laskea senttejä pihviravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveeni on, että jos seuraava kausi tulee, niin ohjelmaan tehdään isoja muutoksia. Kirjoitan tänne, jos vaikka joku tuotannosta näitä joskus lukisi.
1) Paluu ns juurille. Eli osallstujille tulee etukäteen briefata, mitä on edessä. Te muutatte yhteen, tutustutte toisiinne, saatte jatkuvaa asiantuntijoiden apua yms. Tästä ei voi neuvotella eikä lähteä karkuun ensimmäisen kriisin tultua.
2) Parien valinta. Nykyinen prosessi, miten se ikinä meneekään, ei selvästi toimi. Onko vika asiantuntijoissa, haastatteluissa vai missä, mutta kovin pintapuolista tuntuu olevan kun katsojille on parin ensimmäisen jakson jälkeen itsestäänselvää, että pieleen menee eikä kyse on vain ns kemiasta. Tämä on onnistumisen kannalta kaikkein kriittisin osa-alue ja tämä prosessi pitää katsoa hyvin analyyt
Ymmärrättekö, että tällaiset vihjailut voivat täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit?
Ei kukaan voi ymmärtää, kun et osaa tehdä lainausta.
18606 lainaus pielessä. Siis Matin raskaista teoista vihjailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni kysyi "Haluatko lakata mun kynnet".
Jyrki vastasi "En halua, en kuitenkaan osaa ja valitat sitten mulle".
Jenni vastasi "En mää valita koskaan"
Jyrki vastasi "Et valitakaan, se oli huono sanavalinta"
Tämän jälkeen Jenni alkoi mököttäen lakkaamaan omia kynsiään.
Repesin tuolle kohtaukselle ihan täysin! Toi ukkohan on niin tossun alla kun voi vaan ihminen olla! On varmaan ukolla hieno avioliitto tiedossa, tosin pitää olla jatkossa ihan tahdoton robotti.
Ei edes niin vähäpätöistä hommaa vetelys viitsinyt tehdä.
Tekosyitä kyllä jaksaa tehtailla.
Et varmaan itsekään puolison varpaankysiä leikkaa. Vai. On olemassa asioita jotka tehdään ihan itse.
Miten Jenni oletti saavansa ohjelman kautta varakkaan miehen? Eihän sellaisia ole tässä realityssa koskaan ollut tarjolla. Jenni oli outo valinta ohjelmaan. Varmaan luritteli kaunopuheisesti, kuinka vaan henkiset ominaisuudet merkitsevät.🙄
Näemmä ei mennyt omakaan lainaus putkeen XD
Mutta siis joo, ihmisten on välillä vaikea tietää, mihin viitataan, kun lainaukset osoittuvat jonnekin aiemmin lainattuun viestiin ja se, jota on tarkoitus lainata, ei ole nähtävissä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on nyt itsekin avata sanainen arkku. Alkaa tympiä jatkuva Jyrkin mollaus. Mies sanoo ihan suoraan, että hänen mielestä kulut jaetaan 50-50. Se on tätä päivää ja naisena mulle enemmän kuin ok.! Mä en ole koskaan hakenut mitään elättäjää Ja olen itsekin maksanut koko laskun ennen kaverin tilipäivää enkä saanut siitä mitään traumoja tai ruvennut kitisemään. Se maksaa jolla sillä hetkellä on enemmän rahaa. Toinen maksaa sitten tilipäivänä kaiken. Asia loppuun käsitelty.
Mistä Jyrki maksaa sen oman puolensa? Tai maksaa takaisin tilipäivänä, kun ei ole mitään tilipäivää tiedossa??
Maksaa maksaa. Rahaa rahaa. Missä raha. Missä säästöt. Rahaa tänne. Rahaa rahaa. Timantteja. Matkoja. Ihan tavallista rahakasta elämää. Rahaa, tai tulee kyynel.
#arvot
#arvoilla ei elätetä perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#arvot
Ihan mun tavallisella palkalla. Mun Peruspalkalla.
Mustikka lähtee kuin taikaiskusta, kun kaadat päälle juuri keitettyä vettä suoraan vedenkeittimestä. Ei tarvita mitään aineita edes. Eikä pieni ryöpsäys pilaa kangasta ellei kysymyksessä ole villa tai silkki.