Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
17861/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Matti olisi painostanut Tainaa seksiin , niin varmasti noiden kahden kohdalta olisi puhallettu ohjelma poikki jo aikaisemmin. Taina silmät kyynelissä kehui miestään silloin , kun asiantuntija oli paikalle. Se jää vaan katsojille mysteeriksi mikä Tainalle tuli. Ihmisen mieli on erikoinen. Kuka vaan voi romahtaa milloin tahansa. Silloin tuntuu , että seinät kaatuu päälle ja ketään ei kiinnosta. Olivat muuten todella vähän tekemisissä. 

Vierailija
17862/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että olen tehnyt kausi ja keikkaluontoisia töitä aina johtuen ammateistani. Silti olen perheeni aina elättänyt ja tullut hyvin toimeen vaikka ei ole mitään vakituista virkaa. Se ei ole mikään elämisen este. 

Jennikin on ihan perusduunari. Vaikuttaa saaneen elämiseen perheeltä pesämunaa. Heillä on vaan liian erilaiset elämäntavat ja toiveet. Rahan lainailu ei ole koskaan hyvä tapa. Jennin pitäisi iskeä joku pappa Muurisen ikäinen ukko, jos haluaa rikkaan perinteisen miehen.

Ei ne rikkaat eläkeläisetkään katsoisi Jenniä pitkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17863/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kylmä ihminen. Haluan haastaa. En ole päästänyt Tainaa helpolla."

On se ihana tuo Matti.

Haastamisella voisin kuvitella tarkoitettavan asioista napakkaa keskustelua tarpeen tullen. En minäkään päästä puolisoani vaipumaan hiljaisuuteen, kun asioista on käytävä tiukkojakin keskusteluita. Minä argumentoin, kuuntelen ja odotan toisenkin perustelevan itseään.

Vierailija
17864/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihmettele yhtään Tainan ahdistumista. Hän oli alkuun aivan mutkattoman oloinen ihminen, mutta Matti kylmänä ihmisenä (oma määritelmänsä) haastoi häntä liikaa. En mäkään halua naisena mitään ihme haastamista. Toi uupuminen tilanteeseen kertoo siitä miten hankalaa Matin kanssa oli ja miten paljon hän yritti. Yritti aivan liikaakin minun mielestä ja siksi asiantuntijat keskeytyikin sen. Lopputulema näytti samalta kuin henkisen väkivallan jälkeen.

Jos olet jo joskus ollut väkivallan uhri, on todella pelottavaa olla kaksin ulkomailla täysin vieraan miehen kanssa, jos hän rupeaa "haastamaan" tai ärtyneeksi tms.  Nainen on aina alakynnessä eikä kameraryhmä ole alati läsnä. 

Vierailija
17865/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jyrki nyt enskarihistorian huonoin mies toki ole. Mutta yksi heistä, joiden on äärimmäisen vaikea kuvitella pariutuvan. 

Jyrki ilmoittaa, ettei osallistu kokkaamiseen tai siivoiluun, hän tekee miesten töitä. Samalla asuu kerrostalossa (mitä ne miesten työt siellä olisi?) ja se kuuluisa turvan tuominen on hakusessa kaikin puolin. Henkisesti on vaikea säilyttää syvä turvallinen yhteys, jos ongelmista puhuminen voi johtaa mökötykseen. Konkreettista taloudellista turvaa hän ei tuo myöskään (taas mietin mikä se hänen osuutensa ns perinteisistä rooleista on) ja jos pitäisi hakea fyysistä turvaa, niin luottaisin näin pienenä naisenakin enemmän itseeni, kuin heikkokuntoisen oloiseen Jyrkiin. Ei perinteisen naisellinen nainen saa Jyrkistä sitä, mitä Jyrki hänestä. 

Kyseessä on ihan peruskiva mies noin muuten, mutta kun hän ei halua naista, jolle tällainen mies voisi sopia. Joku voisi hyvinkin erillisuhteeseen treffailemaan ottaa, kunhan on lupsakkaa seuraa, tosin siinäkin kaipaisi mieheltä kykyä huomioida ja hemmotella kumppania. Talouden jakaminen saati lasten kasvattaminen tuossa seurassa olisikin jo ihan jäätävä rasti, mutta lapsia ja yhteistaloutta Jykä sanoo hinkuvansa. 

Taloudesta vielä sen verran, että minä ja puolisoni ollaan molemmat pienituloisia ja miehelläni osin epävarma työ. Ja kammoksuisin noin taloudellisesti arvaamatonta miestä kuin Jyrki vaikuttaa olevan.  On sellainenkin asia olemassa kun säästäminen, hyvinä aikoina hoidetaan puskurit kuntoon! Jennikin kaivannee enemmän ennakoitavuutta ja suunnitelmallisuutta kuin jotain suurta massimiestä. 

Vierailija
17866/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta täällä sanottiin että Jenni ja Jyrki on nähty Vantaan Ikeassa. Toisaalta Jyrki on nähty Kotkan baarissa kahden kaverin kanssa ilman sormusta (tämä on varma havainto). Ja Jennin koti ON myynnissä. Eikö kukaan tiedä heidän nykyisiä työpaikkoja? Onhan Jenni voinut saada vakuutusyhtiössä siirron Kotkaan...?

Toisaalta tämän palstan juttuihin ei kannata uskoa.Itse uskon telkussa näkemäni Jennin kyllästymisen tilanteeseen ja Jyrkin saamattomuuden. Ja mikä ihmeen siirto Kotkaan? Kyllä on niin kaukaa haettua juttua taas. Ensinnäkin suurin osa palveluneuvojista toimii luurin päässä. Aika vähän on enää fyysisesti paikalla olevia jossain vakuutusyhtiössä kun kaikki hoituu netissä.Kohta joku epäilee että J ja J on ostaneet yhteisen asunnon. Jep.

Vierailija
17867/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Taina jopa ollut vaarassa Matin kanssa? Jos näin on niin, miksi tuotanto on sallinut tämän? 

No ei tasan varmasti ole.

Vierailija
17868/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihmettele yhtään Tainan ahdistumista. Hän oli alkuun aivan mutkattoman oloinen ihminen, mutta Matti kylmänä ihmisenä (oma määritelmänsä) haastoi häntä liikaa. En mäkään halua naisena mitään ihme haastamista. Toi uupuminen tilanteeseen kertoo siitä miten hankalaa Matin kanssa oli ja miten paljon hän yritti. Yritti aivan liikaakin minun mielestä ja siksi asiantuntijat keskeytyikin sen. Lopputulema näytti samalta kuin henkisen väkivallan jälkeen.

Jos olet jo joskus ollut väkivallan uhri, on todella pelottavaa olla kaksin ulkomailla täysin vieraan miehen kanssa, jos hän rupeaa "haastamaan" tai ärtyneeksi tms.  Nainen on aina alakynnessä eikä kameraryhmä ole alati läsnä. 

Täällä taas Suomen "kerma" kommentoi. Ai että Matti olisi niin pelottava että Taina pelkäsi tulevansa hakatuksi.Valoja nyt päälle.

Vierailija
17869/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana tuo Matti.

Haastamisella voisin kuvitella tarkoitettavan asioista napakkaa keskustelua tarpeen tullen. En minäkään päästä puolisoani vaipumaan hiljaisuuteen, kun asioista on käytävä tiukkojakin keskusteluita. Minä argumentoin, kuuntelen ja odotan toisenkin perustelevan itseään.

Se on ihan sama, mitä sinä kuvittelet, kun Taina ja Matti keskustelivat siitä, että haastamisen tarkoitus on jonkinasteisesti puristaa toisesta osapuolesta ulos totuus (jota hän oletusarvoisesti pimittää, ellei häntä kovistella). 

Matti Incel alkanut tietysti tivata eksien lukumäärää jne. Voisiko olla...Eikä ole antanut periksi eikä uskonut vastauksia?

Vierailija
17870/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas Suomen "kerma" kommentoi. Ai että Matti olisi niin pelottava että Taina pelkäsi tul

MISTÄ SINÄ SEN TIEDÄT? Joku se hakkaaja aina on eikä sitä ole tatuoitu otsaan. En siis tarkoita, että Matti olisi, mutta Taina ei voi sitä tietää, onko hänen seurassaan oleva mies turvallinen vai ei, etenkin, jos tämä alkaa käyttäytyä normaaleja käytössääntöjä rikkovalla tavalla. 

Vierailija
17871/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Matti olisi painostanut Tainaa seksiin , niin varmasti noiden kahden kohdalta olisi puhallettu ohjelma poikki jo aikaisemmin. Taina silmät kyynelissä kehui miestään silloin , kun asiantuntija oli paikalle. Se jää vaan katsojille mysteeriksi mikä Tainalle tuli. Ihmisen mieli on erikoinen. Kuka vaan voi romahtaa milloin tahansa. Silloin tuntuu , että seinät kaatuu päälle ja ketään ei kiinnosta. Olivat muuten todella vähän tekemisissä. 

Valitettavasti koko ajan alkaa vaikuttaa enemmän siltä, että jostakin tuollaisesta on ollut kyse. Uusimmassa jaksossa 11 Matti itsekin tilittää suoraan, että tältä osalta asiat eivät menneet Matin toivomalla tai oikeammin olettamalla ja itsestäänselvänä pitämänä tavalla ja syytti toista osapuolta siitä, että fyysiset tarpeet jäivät tyydyttämättä. Kuitenkaan tällaista ei saisi olettaa tai pitää selvänä asiana, vaikka sattuisikin olemaan naimisissa. Tässä ohjelmassa mennään lisäksi heti naimisiin vieraan ihmisen kanssa. Jos tuollaista suhdetta kaipaa niin siihen on omat keinonsa ja tämä ohjelma ei ole siihen oikea paikka.

Vierailija
17872/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana tuo Matti.

Niin. Se onkin vähä eri tilanne vakiintuneessa suhteessa kuin kahden päivän tuntemisen jälkeen. 

Vierailija
17873/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkiä nyt täällä vähän liikkaa parjataan, mutta on totta, että Jenniä parempaa ei varmasti tule saamaan. 10v nuorempi, kaunis, itsestään ja kodistaan ja taloudestaan huolta pitävä nainen. Jos Jyrkillä olisi enemmän järkeä päässä, niin nyt pitäisi tsempata kun on Jennille naitettu. Perhe olisi heidän ihan mahdollista toteuttaa, mutta Jyrki ei halua toteuttaa omaa osaansa. Vai haluaako ehkä enemmän itsensälaisen puolison, joka kanssa ottaa rennosti eikä tavoitella elämään mitään perusarkea isompaa

Ihmettelen myös. Jyrki ollut (ainakin omien sanojensa mukaan) 10v. sinkku ja ehtinyt jo haudata lapsihaaveet yms. Nyt olisi yhtäkkiä kaikki tarjolla jos viitsisi vähän tsempata. Mutta se sijaan lyö niitä nauloja arkkuun (Jennin sanoin) ja tyrmää kaiken suorilta eikä muutenkaan anna itsestään yhtään mitään. 

Vierailija
17874/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana tuo Matti.

Nämä vasta tutustuivat toisiinsa ja vieläpä täysin poikkeuksellisissa oloissa. Kyllä silloin on ihan normaalia olla huomioonottava ja toista kunnioittava.

Vierailija
17875/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti koko ajan alkaa vaikuttaa enemmän siltä, että jostakin tuollaisesta on ollut kyse. Uusimmassa jaksossa 11 Matti itsekin tilittää suoraan, että tältä osalta asiat eivät menneet Matin toivomalla tai oikeammin olettamalla ja itsestäänselvänä pitämänä tavalla ja syytti toista osapuolta siitä, että fyysiset tarpeet jäivät tyydyttämättä. Kuitenkaan tällaista ei saisi olettaa tai pitää selvänä asiana, vaikka sattuisik

No huh huh. Noille pitäisi olla kerrottu joku turvasysteemi, että saa heti yhteyden ohjelman tarjoamaan terapeuttiin, jos yhtään mitään tapahtuu. 

Vierailija
17876/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki lienee kyynikko. Siksi mikään ei juuri kiinnosta kun kaikki menee kuitenkin päin peetä.

Vierailija
17877/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrkiä nyt täällä vähän liikkaa parjataan, mutta on totta, että Jenniä parempaa ei varmasti tule saamaan. 10v nuorempi, kaunis, itsestään ja kodistaan ja taloudestaan huolta pitävä nainen. Jos Jyrkillä olisi enemmän järkeä päässä, niin nyt pitäisi tsempata kun on Jennille naitettu. Perhe olisi heidän ihan mahdollista toteuttaa, mutta Jyrki ei halua toteuttaa omaa osaansa. Vai haluaako ehkä enemmän itsensälaisen puolison, joka kanssa ottaa rennosti eikä tavoitella elämään mitään perusarkea isompaa

Ihmettelen myös. Jyrki ollut (ainakin omien sanojensa mukaan) 10v. sinkku ja ehtinyt jo haudata lapsihaaveet yms. Nyt olisi yhtäkkiä kaikki tarjolla jos viitsisi vähän tsempata. Mutta se sijaan lyö niitä nauloja arkkuun (Jennin sanoin) ja tyrmää kaiken suorilta eikä muutenkaan anna itsestään yhtään mitään. 

Hänen kaverinsa mukaan taas Jyrki on ollut sarjasuhteilija eli Jyrki mieltää itsensä sinkuksi, koska ei ole sitounut niihin juttuihin. 

Vierailija
17878/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana tuo Matti.

Se on ihan sama, mitä sinä kuvittelet, kun Taina ja Matti keskustelivat siitä, että haastamisen tarkoitus on jonkinasteisesti puristaa toisesta osapuolesta ulos totuus (jota hän oletusarvoisesti pimittää, ellei häntä kovistella). 

Matti Incel alkanut tietysti tivata eksien lukumäärää jne. Voisiko olla...Eikä ole antanut periksi eikä uskonut vastauksia?

Vai olisikohan ihan vaan keskusteltu siitä, että mikä h e l v e t t i sitä rouvaa vaivaa, kun kylmää alkoi sataa heti häämatkalta palattua ihan urakalla, että ei aviomies saanut edes tavaroita auttaa ylös. Sekin voi olla se *totuus*, mikä Matille kyllä ihan perustellusti olisi kuulunut.

Vierailija
17879/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki lienee kyynikko. Siksi mikään ei juuri kiinnosta kun kaikki menee kuitenkin päin peetä.

Ja pygmikko.

Vierailija
17880/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana tuo Matti.

Vai olisikohan ihan vaan keskusteltu siitä, että mikä h e l v e t t i sitä rouvaa vaivaa, kun kylmää alkoi sataa heti häämatkalta palattua ihan urakalla, että ei aviomies saanut edes tavaroita auttaa ylös. Sekin voi olla se *totuus*, mikä Matille kyllä ihan perustellusti olisi kuulunut.

No vaivaisikohan ehkä se, jos miehellä on yli sata vuotta vanhat asenteet aviollisista velvollisuuksista???? Kyllä todella ymmärrän Tainan hokemisen turvasta.

Ketju on lukittu.