Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Arvostan Jennin reipasta ja toimeentarttuvaa otetta. Minusta hän sopisi kenelle vaan. Joo hänellä on se hiukan neuroottisesti kasattu Tšernobyl-kaappi siellä, mutta mitä sitten. Jos toi on ihmisen huonoin puoli että hamstrailee hammastahnaa, niin tosi hyvin menee.
Jenni päsmäröi miestään ja niin tätä äidin roolia valitti olleen aiemmissakin suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että Jenni ei jätä Jyrkiä vielä viimeisessä jaksossa. Näkee, että hän välittää Jyrkistä ihmisenä, eikä halua katsella hänen itkuaan kameroiden edessä. Kuvausten jälkeen sitten sanoo heipat.
Kyllä se jättää Jykän. Oli aika kypsä viime jaksossa, kameroiden takia piti kädestä kun jykä vollotti.
Minusta näytti, että Jenniä inhotti Jyrkin vollotus. Varmaan alkaa halutkin mennä, kun mies paljastuukin lapseksi.
Toivottavasti Jenni ei jatka Jykän kanssa. Jokainen päivä on yksi päivä vähemmän kohti unelmia ja omia lapsia.
En oikein ymmärrä miksi Jenni veti herneen nenään Jyrkin reaktiosta ikävään. Eikö Jyrki saa olla pettynyt, kun vaimo ei edes ikävöi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi jatkaa suhdetta miehen kanssa, joka kertoo olevansa kylmä ihminen? Itselleni se olisi tuosta poikki.
Kaikkein tärkeintä puolisossa on lämpö, turvallisuus ja empaattisuus. Kylmyys on kaiken tuon vastakohta.
Ja siihen päälle vielä jotkut idioottimaiset "haastamiset" siinä vaiheessa, kun pitäisi aloittaa tutustuminen toiseen ihmiseen.
Elämässä tulee haasteita vastaan ilman että kumppani niitä kehittelee. Päinvastoin puolisoiden tulisi olla tiimi ja samalla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkätyöopettajat saavat nykyään yleensä myös kesäajan palkan.
Ja tosiaan tarvittaessa ansiosidonnaista. Eivät siis ole persaukisia. Tuhlaajat oma lukunsa.
Ansiosidonnaisen ensimmäinen erä maksetaan vasta heinäkuun lopussa
Ansiosidonnaista ei ole enää olemassa, hallitus tuhosi sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan Jennin reipasta ja toimeentarttuvaa otetta. Minusta hän sopisi kenelle vaan. Joo hänellä on se hiukan neuroottisesti kasattu Tšernobyl-kaappi siellä, mutta mitä sitten. Jos toi on ihmisen huonoin puoli että hamstrailee hammastahnaa, niin tosi hyvin menee.
Jenni päsmäröi miestään ja niin tätä äidin roolia valitti olleen aiemmissakin suhteissa.
Niin no aikuinen mies ei lähtökohtaisesti olisi kenenkään päsmäröitävissä parisuhteessa tai missään muuallakaan. Sellasta tervettä rajojen asettamista ja oma-aloitteista toimintaa kehiin niin ei siinä kukaan mitään päsmäröi.
Tuotannon pitäisi varmistaa, että ohjelmassa ei tapahdu tuollaista kun mitä Tainalle nyt tapahtui. Roskaluokan realityjen tuotannot nyt ovat moraalittomia ja täyttä hyväksikäyttöä, mutta tämän ohjelman pitäisi olla tuon roskaluokan yläpuolella. Onko tämäkin ohjelma lopulta vain roskaluokkaa?
Pakko sanoa, että olen tehnyt kausi ja keikkaluontoisia töitä aina johtuen ammateistani. Silti olen perheeni aina elättänyt ja tullut hyvin toimeen vaikka ei ole mitään vakituista virkaa. Se ei ole mikään elämisen este.
Jennikin on ihan perusduunari. Vaikuttaa saaneen elämiseen perheeltä pesämunaa. Heillä on vaan liian erilaiset elämäntavat ja toiveet. Rahan lainailu ei ole koskaan hyvä tapa. Jennin pitäisi iskeä joku pappa Muurisen ikäinen ukko, jos haluaa rikkaan perinteisen miehen.
Onko Taina jopa ollut vaarassa Matin kanssa? Jos näin on niin, miksi tuotanto on sallinut tämän?
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon pitäisi varmistaa, että ohjelmassa ei tapahdu tuollaista kun mitä Tainalle nyt tapahtui. Roskaluokan realityjen tuotannot nyt ovat moraalittomia ja täyttä hyväksikäyttöä, mutta tämän ohjelman pitäisi olla tuon roskaluokan yläpuolella. Onko tämäkin ohjelma lopulta vain roskaluokkaa?
Taina draamaili ja uhriutui ihan omasta puolestaan. Ei kukaan voi etukäteen tuollaista käytöstä aavistaa.
"Olen kylmä ihminen. Haluan haastaa. En ole päästänyt Tainaa helpolla."
On se ihana tuo Matti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että Jenni ei jätä Jyrkiä vielä viimeisessä jaksossa. Näkee, että hän välittää Jyrkistä ihmisenä, eikä halua katsella hänen itkuaan kameroiden edessä. Kuvausten jälkeen sitten sanoo heipat.
Kyllä se jättää Jykän. Oli aika kypsä viime jaksossa, kameroiden takia piti kädestä kun jykä vollotti.
Minusta näytti, että Jenniä inhotti Jyrkin vollotus. Varmaan alkaa halutkin mennä, kun mies paljastuukin lapseksi.
Jenni on itse tilannut haukkunut Jyrkiä miltei koko ajan niin monin tavoin jatkuvasti myös kameralle. Tämä Jenni on vasta lapsi, kun ei osaa käyttäytyä aikuisesti. Mitä hän saa itselleen tällä lapsellisella käytöksellään. Kyllä sen eron voi tehdä sivistynerdtikin.Joo kyllä Jyrki on itkeskellyt monta kertaa osin varmasti myös tämän Jennin tekemän julkisen tilauksen vuoksi. Mitäköhän täällä sanottaisiin, jos joku toinen varsinkin mies osapuoli haukkuisi niin monin tavoin toista kuten Jenni tekee. Varmasti tätä haukkujaa arvosteltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tainasta ja Matista on näytetty ylipäätään aika vähän, koko ohjelma on leikattu niin oudosti että ihan mahdotonta sanoa mitä siellä on alussa tapahtunut (kuten kaikki realitytelkkariohjelmat nykyään, kuka näitä leikkaa kun mistään ei saa selvää?!).
Mutta itsestä ainakin nuo Matin vitsit ja huumorintaju oli aika luotaantyöntävää settiä. Jotenkin sieltä alta paistaa aika kolkko ja vihamielinenkin maailmankuva, joka verhoutuu huumoriin. Tosin Matti kyllä yritti ymmärtää Tainaa ja muutenkin oli aika avoin ja keskusteleva, että siitä propsit.
Matti vaikuttaa ihan tavalliselta maalaismieheltä. En nähnyt mitään vihamielistä maailmankuvaa. Huvittaa kommenttisi.
Tämä ohjelma on muuttunut oudoksi, sairaaksi, kuvottavaksi ja laatu laskenut todella paljon. Ohjelmassa toistetaan samoja virheitä kerta toisensa jälkeen, eikä virheistä ole opittu, mutta eteen on tullut hyvä vaativampia ja vakavampia tilanteita, joka johtuu osaltaan siitä, että osallistujaksi on otettu ohjelmaan oikeasti sopimattomia ihmisiä, jotka on sitten vielä naitettu täysin väärille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no aikuinen mies ei lähtökohtaisesti olisi kenenkään päsmäröitävissä parisuhteessa tai missään muuallakaan. Sellasta tervettä rajojen asettamista ja oma-aloitteista toimintaa kehiin niin ei siinä kukaan mitään päsmäröi.
Siksipä tämän päsmätöinnin vuoksi Jennin suhteet ovatkin loppuneet.
Miten näiden osallistujien todellista identiteettiä tai sitä, että vetävät jotain roolia ei ole hakuvaiheessa huomattu? Useammin kohdalla on nyt tällä kaudella näin. Jenni ja Hai kai kuitenkin ovat sentään suunnilleen sitä, mitä esittivät olevansa, mutta muut eivät niinkään.
Matti vaikuttaa kyllä hyvältä mieheltä, leppoisa, osaava/tekevä ja rennon lupsakka huumori. Älykäskin.
Joko täällä on selvitetty, että mikä hermoromahdus sille Tainalle tuli?
Vierailija kirjoitti:
Onko Taina jopa ollut vaarassa Matin kanssa? Jos näin on niin, miksi tuotanto on sallinut tämän?
tuskinpa? Tainalla varmaan joku vanha trauma aktivoitunut, mikä olisi kenen kanssa tahansa voinut aktivoitua. Kurjaa molemmille osapuolille, myös Matille.
Minä voisin jatkaa. Olen utelias ihminen, ja minua kiinnostaisi selvittää, mitä toinen sillä sanalla tarkoittaa. Varsinkin kun Matista ei minkäänlainen kylmyys ole huokunut, kun on Tainasta puhunut. Ei minulla suhde tuohon yhden sanan käyttämiseen kaatuisi.
Anna väitti olevansa lämmin ja empaattinen, totuus näytti toiselta. Jyrki väitti olevansa turvallinen, no sehän on iso vitsi vain. Matti ilmeisesti ei anna itsestään mitään kaunisteltua kuvaa ja ennen muuta ei näe itseään parempana kuin on, ja jo se on minulle plussaa.
Minulle ratkaisevaa olisi vasta se, jos käytös on kylmää ja välinpitämätöntä.
Ja ihan sama sen "haastamisen" kanssa. En minä ole näissä jaksoissa nähnyt, mikä Matin käytöksessä sitä olisi. Onko se vain sitä, että jos toinen puhuu epäjohdonmukaisesti, huomauttaa niistä ja kysyy, miten se asia nyt oikeasti menee? Tai joskus kyseenalaistaa toisen toimintatapoja, kysyy miksi et mieluummin toimisi näin?
Mitä huumoriin tulee, niin Taina halusi miehen, jolla on yhtä huonoa huumoria kuin hänellä itsellään. Sai mitä halusi.