Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
17461/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, ystävinä jatkavat. Ei noista paria saa, onneksi kuitenkin Anna on rauhoittunut.

Miksi väität noin. Molemmat ovat kertoneet, että suhteessa on mahdollisuuksia. Tiedätkö enemmän. "

Jokainen näkee ettei kumpaakaan enää kiinnosta kuin ystävyys.

Vierailija
17462/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahamiehet tai muutkaan paremmin palkat korkeammassa asemassa olevat miehet ei Jennin kaltaista naista ottaisi vaimokseen. Ei tälläinen pissis tyttö kelpaa kuin korkeintaan toiseksi naiseksi kun vielä tuntuu olevan halukas seksiin. 

Miehethän ainakin täällä vauvalla korostaa, että miestä ei naisen ammatti/status kiinnosta pätkääkään. Mies voi ihan hyvin ottaa vaikka työttömän vaimokseen. Vain naiset on rahanperään. Jenni on kaunis nainen ja aikomoisen hyvä kroppainen. Siitä miehet tykkää. 

Enkä usko, että Jenni oli mitenkään erityisesti  hakemassakaan "korkeammassa asemassa olevaa", kunhan toinen kävisi vakituiseti töissä ja palkka juoksisi. Jenni sanoi, ettei pysty toista elättämään. Ei Jenni hae elättäjää vaan kanssa eläjää, joka elättää itse itsensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17463/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkistä voisi ehkä tulla ihan hyvä isä lapsille. On sellaista koti-isä -tyyppiä, tosin siihen kuuluisi sitten sitä ruuanlaittoa ja siivoamista, kun rouva käy töissä tienaamassa. Sehän ei sitten Jyrkille käy, joten aika kapeaksi käy se, mitä hänellä on parisuhteeseen antaa.

Hän itse kertoi haluavansa olla tuki ja turva vaimolleen. Itse en kyllä tuollaista persaukista, vätysmäistä itkeskelijää voisi mitenkään pitää sellaisena. Rouvahan siinä joutuisi tukijan rooliin, kaiken muun hyvän lisäksi.

Vierailija
17464/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin olisi parempi elää yksin elämäänsä. Juoda viiniä ystäviensä kanssa ilman, että täytyy stressata toisesta ihmisestä. 

Jennille sopisi sellainen seurustelu, että kummallakin olisi oma koti, jonka järjestyksestä kumpikin saisi itse päättää. Nähtäisiin silloin kun halutaan, ja nautittaisiin välillä omasta ajasta.

Jennille sopisi herrasmies, joka keräisi kalsarinsa makkarin lattialta päälleen  ja jolla olisi jo kiire kotiin oman vaimon luo. 

Vierailija
17465/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennille taas ei riitä mikään. Miehen pitää haluta täysin samoja asioita kun se itse. Pitää myös tehdä kotityöt just samalla tavalla. Lisäks pitää asua samalla paikkakunnalla mutta työtä pitäis hakea eri paikkakunnalta. H

Jennille riittäisi jämäkkä mies joka hoitaa asiansa ja osansa taloustöistä ihan omalla tavallaan. Ja jos Jenni tulee siihen motkottamaan että väärin tehty, niin toteaisi vain napakasti että kuules eukko, nyt turpa rullalle ja rulla taskuun.

Harva ihminen edes yrittää tehdä kunnolla sellaista asiaa, joka ei yhtään kiinnosta. Jyrkiä ei taida kiinnostaa muu, kuin jalkapallo.  Jyrki tuskin edes yrittää siivota kunnolla (kerran kuussa imurointi riittää, lattioita ei tarvitse koskaan pestä jne.) Ruokaa kuulema

Mistä tietää, että hän on kiinnostunut kummipojastaan. Kameroiden edessä piti tietenkin esittää mukavaa kummisetää.

Vierailija
17466/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei Jenni hae elättäjää vaan kanssa eläjää, joka elättää itse itsensä. "

Kenen rahoilla se Jyrki siis nyt elää jos ei elätä itse itseään?

Vierailija
17467/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennille taas ei riitä mikään. Miehen pitää haluta täysin samoja asioita kun se itse. Pitää myös tehdä kotityöt just samalla tavalla. Lisäks pitää asua samalla paikkakunnalla mutta työtä pitäis hakea eri paikkakunnalta. H

Jennille riittäisi jämäkkä mies joka hoitaa asiansa ja osansa taloustöistä ihan omalla tavallaan. Ja jos Jenni tulee siihen motkottamaan että väärin tehty, niin toteaisi vain napakasti että kuules eukko, nyt turpa rullalle ja rulla taskuun.

Ja siitäkös tämä Jenni suuttuisi, kun hänen tyylillään ei kotitöitä tehtäisi, kun hän itse kerta on uskaltanut joitain kotitöitä antaa miehen tehtäväksi. Ja mokoma vielä laittaa vastaankin. Kun ei mies edes saa jämäkästi sanoa miten asetella mööbelit terassilla. Jenni räjähti s

Ei puutu Justiinasta kuin kaulin kädestä ja moottoriturpa.

Vierailija
17468/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi tähän ohjelmaan hakee noin moniongelmaisia ihmisiä. Onhan se tiedossa miten tämä ohjelma menee ja mikä tahti tässä on. Taina ja Anna on ihan vääriä ihmisiä tähän ohjelmaan. Molemmilla on niin paljon epävarmuuksia ja ongelmia itsensä kanssa, että sitä on järkyttävää katsella. Sitten siinä miehet on ihan pihalla, että mikä homma. Molemmat naiset on super raskaita ihmisiä. Analysointia ja oman navan ympärillä pyörimistä. Matti ja Hai on molemmat tosi kivan oloisia miehiä ja varmaan oikeiden naisten kanssa voisi olla omia itsejään. Sekä Taina että Anna tarvisi terapiaa, ei miestä. Mattia erityisesti on käynyt sääliksi. Varmaan pirun raskasta ollut Tainan parina. Hailla tosin sama homma.

Millä tavalla Anna on väärä tähän ohjelmaan. Hän analysoi alussa paljon, mutta korjasi kurssia. 

Ystävätär muistutti Annaa, että kuvatut näkyvät ohjelmassa ja kannattaa olla sen mukaan. Sitä on tämä yhtäkkinen tyylin muutos jopa selityksineen. Näyttelyä siis vain nyt. 

Vierailija
17469/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hailla on insinöörin aivot eikä Annalla sen takia tule ns. arjen tunnepuoli täytetyksi. Varsinkaan kun heillä ei ole tunne yhteyttä keskenään. Ei minuakaan kiinnostaisi jonkun naljailijan flunssat tai vointi.

Insinöörejä ei kiinnosta ihmiset tai tunteet, vaan koneet ja teknologia.

Ehkä parempi, että Hai odottaa vain sitä robottirakastajan tuloa markkinoille. Tai sitten etsii enemmän insinöörimäisen naisen. 

Olipa outo kommentti. Ensinnäkin kummallisia yleistyksiä insinööreistä. Eivät insinöörit ole mikään yhtenäinen joukko. Hai ei ole antanut aihetta esittämiisi väitteisiin. 

Täyttä asiaa oli joka sana. Insinöörit on v.. outoja

Taidat olla insinööri

En ole insinööri, mutta tunnen insinöörejä. Ihan tavallisia miehiä ja naisia. 

Vierailija
17470/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa, että oma elintaso ei laske parisuhteen myötä. Eli että oma elintaso pysyy vähintään samana kuin se oli sinkkuna. Tämä on varmasti Jennilläkin ajatuksena. Jos itse on keskipalkkaisessa työssä ja on säästöjäkin, ja on sinkkuna ollessa ollut rahaa välillä syödä pavintolassa, matkustella, pitää autoa jne, niin ei näistä halua luopua miehen köyhyyden takia, nainen tajuaa, että jos ottaa köyhän ja työttömän miehen aviomieheksi niin oma elintaso väkisin sen vuoksi laskee. Ei naiset elättäjää etsi, vaan miestä joka kykenee vähintään samaan elintasoon kuin nainen, 

Vierailija
17471/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paljastui loppujen lopuksi kaikkein tasapainoisimmaksi naiseksi.

Vierailija
17472/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkistä voisi ehkä tulla ihan hyvä isä lapsille. On sellaista koti-isä -tyyppiä, tosin siihen kuuluisi sitten sitä ruuanlaittoa ja siivoamista, kun rouva käy töissä tienaamassa. Sehän ei sitten Jyrkille käy, joten aika kapeaksi käy se, mitä hänellä on parisuhteeseen antaa.

Hän itse kertoi haluavansa olla tuki ja turva vaimolleen. Itse en kyllä tuollaista persaukista, vätysmäistä itkeskelijää voisi mitenkään pitää sellaisena. Rouvahan siinä joutuisi tukijan rooliin, kaiken muun hyvän lisäksi.

Ukko lojuisi sohvalla, kämppä olisi siivoton ja lapset nälissään. Joo, todella hyvä olisikin.

Vierailija
17473/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma kertoo tämän päivän alle 35-vuotiaista naisista paljon eikä se ole hyvää eikä kaunista. On Jenni jolle on tärkeää matkailu, ravintolaillalliset ja sitten leikitään kotia. Mies on Jennin elämässä kuin huonekalu, se pitää olla jossain kohtaa oikean kokoisena, hintaisena ja värisenä. Sitä käytetään kun tarvitaan, se kehystää omaa elämää. Se voidaan panna myös kiertoon tai kaatopaikalle.

On Taina joka on sitä naistyyppiä joka on kasvatettu ylikiltiksi ja yliempaattiseksi. Ammatinvalintakin kertoo tästä. On toisaalta omat mielihalut miehen suhteen, mutta sisäistä taistelua käydään omien halujen ja sen välillä ettei toista halua loukata vaikka juttu olisi niin yksinkertainen, että jos Matti ei kiinnosta niin ei kiinnosta eikä sellaisen takia kannata yöunia menettää ja itkeä tihrustaa. Sellainen ero kuin mitä nähtiin Petrin ja Marin välillä on just hyvä. Ei selityksiä, ei itkuja. 

Vierailija
17474/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen edes yrittää tehdä kunnolla sellaista asiaa, joka ei yhtään kiinnosta. Jyrkiä ei taida kiinnostaa muu, kuin jalkapallo.  Jyrki tuskin edes yrittää siivota kunnolla (kerran kuussa imurointi riittää, lattioita ei tarvitse koskaan pestä jne.) Ruokaa kuulema

"Minä kyllä uskon, että Jyrki on lapsirakas ja tykkäisi hoitaa tulevia lapsiaan. Kun on niin kiinnostunut  kummipojastaankin."

Nauratti tämä kommentti :D On ihan eri asia olla lapsirakas, kuin jaksaa hoitaa sitä lasta. Ja vaikka jaksaa kummilasta halata ja pitää sylissäkin hetken se ei takaa, että oikeasti jaksaa lasta hoitaa. Alkaa tuossa iässä yövalvomisetkin ottaa koville ja muutenkin pienen lapsen hoitaminen on kovaa hommaa. Ei taitaisi Jyrki kauaa jaksaa. Ei viitsisi. Mukavampi kelliä sohvalla jalkapalloa katsellen. 

Vierailija
17475/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota ihmettelen, miksi Jyrki etsii vain opettajan töitä. Miksi ei esim. yritä saada enemmän myyjän töitä. Kuvio on jotenkin vaikeasti hahmotettava. Hänhän ei ilmeisesti ole koulutukseltaan opettaja.

Mä kyllä ymmärrän hyvin, että luokanopettajan koulutuksen hankkinut ihminen ensisijaisesti yrittää saada koulustustaan vastaavaa työtä. Onhan myyjän palkka paljon pienempi kuin luokanopettajan palkka. Ja mä en edelleenkään ymmärrä, että kuka on keksinyt päästään sen, että Jyrki ei ole koulutettu luokanopettaja. Jos joku esittlee itsensä luokanopettajaksi, niin kyllä mä oletan, että hän on pätevä luokanopettaja (tai ainakin viittä vaille valmis kasvatustieteen opiskelija). En minäkään väitä olevani poliisi, kun en ole päivääkään käynyt poliisikoulua.

Vierailija
17476/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipojan vanhemmat ainakin kehuivat. Ja voin jo kuvitella Jyrkin kannustamassa poikaansa jalkapallokentän laidalla ja käymässä yhdessä matseissa. Minusta vaikuttaa lapsirakkaalta tyypiltä.

Vierailija
17477/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehistä Hai on ainoa normaali. Eipä nää asiantuntijat oikein osaa pareja yhdistellä. 

Vierailija
17478/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei Jenni hae elättäjää vaan kanssa eläjää, joka elättää itse itsensä. "

Kenen rahoilla se Jyrki siis nyt elää jos ei elätä itse itseään?

Lainaa kavereilta niin kuin Jenniltäkin?

Vierailija
17479/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahamiehet tai muutkaan paremmin palkat korkeammassa asemassa olevat miehet ei Jennin kaltaista naista ottaisi vaimokseen. Ei tälläinen pissis tyttö kelpaa kuin korkeintaan toiseksi naiseksi kun vielä tuntuu olevan halukas seksiin. 

Vähän samaa miettinyt. Onhan Jenni aika pissis: kumihuulinen kikattelija, jolle alko maistuu, ja sitten tulee avauduttua kameralle Jyrkin yksityisasioista. Eikä kovin korkea koulutuskaan. Ei tuollaista kehtaisi hienompiin seurapiireihin viedä, ei oikein mikään varsinainen edustusrouva.

Mutta miten olisi joku ihan duunarialan yrittäjä? Sellaisetkin voivat olla varakkaita, ja ainakin olisi ne perinteiset arvot, hyvässä ja pahassa. Vai nyrpistelisiko Jennin ystäväpiiri liikaa, jos jonkun maansiirtourakoitsijan terassibileisiin roudaa?

Jenni löytäisi siitäkin moitittavaa, jos ei teekään yhtään kotitöitä ja sotkee Jennin järjestystä. Jos mies tekee tuollaista yrittäjän hommaa, niin ei järjestystyrannia kotiin elätä, vaan naisenkin pitäisi käydä edes osapäivätöissä ja siitä taas tulee nämä kotityöjaot. 

Vierailija
17480/30018 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan naisista ei ole tasapainoinen. 

Ketju on lukittu.