Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
14341/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrkin itsetuntemus on kyllä heikolla tolalla. Hän luulee olevansa miesten mies mutta onkin boheemi lumihiutale, pehmeä estrogeenipakkaus joka luulee että miehekästä on jankuttaa että olen mitä olen enkä muuta voi. Heikko työtilanne ei selitä sitä että on ollut rahaa kasvattaa kaljamaha. Ja jos ei ole rahaa niin pitää ottaa vastuuta muista töistä.

Mielestäni Jyrki voi olla aivan rauhassa mitä on. Ei hän miltään huonolta ihmiseltä vaikuta. Mutta pitäisi tosiaan nähdä tilanteensa sellaisena kuin se on. 

Vierailija
14342/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä tyttären tai pojan pitää omat rahansa tienata. En ymmärrä näitä säästäjiä, jotka ajattelevat seuraavaa sukupolvea. He eivät välttämättä arvosta saamaansa rahaerää vaan pitävät sitä itsestäänselvyytenä, kuin Manu illallista."

Selvästikään sinulla ei ole lapsia ja ilmeisesti ei ole perintöäkään tulossa.

Eli...kateellista puhetta.

Itse ainakin teen kaikkeni että nimenomaan se jälkikasvu pääsee helpommalla.Jokainen vanhempi ajattelee lastaan . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14343/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit Alttarilla asiantuntijan kommentit (official)

Hai on selkeä beta-mies, jonka kokemus parisuhteista on minimaalinen. Siksi on myös hyvin mahdollista, että Hai on kaapissa. Hai tulisi laittaa viikoksi jollekin sissileirille, missä häntä höykkyytettäisiin alfa-urosten toimesta ja niin sanottujen prosenttikerhojen tapaan laveasti ilmaistuna "Hai hakattaisiin sisään miehisyyteen". 

Anna on sporttinen ja erittäin seksikäs pakkaus, joka kaipaa itselleen nimenomaan alfa-uroksen. Kohteliaana ja korrektina naisena Anna ei halua tuottaa Haille häpeää kertomalla kameroiden edessä, että Hai on beta ja hän haluaa alfan.

Matilla on silmissään pilkettä, joka ei ole positiivinen. Matin pilke on synkkää ja tummaa niin sanottua "musta aukko" -pilkettä, mikä tavallisesti kertoo psykopaattisista piirteistä. Matin kirveen käsittely yhdistettynä silmien välkkymiseen sai Tainan aivan paniikkiin, mitä Matti yritti lievittää pol

Huutista tälle analyysille! :D Ehkä joku tämänkin ottaa tosissaan ja saadaan 120 sivun mittainen juupas-eipäs -väittely aiheesta. Popparit esille!

Vierailija
14344/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Instansa mukaan Jyrki on ylioppilas; ei siis KM/ pätevä opettaja. Tämä varmasti vaikeuttaa työllistymistä."

Voi , mikä vetelys, edes ammattia ei ole hankkinut.

Jenni-parka.

Vierailija
14345/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kertyyhän sitä opettajan sijaisuudestakin lomaa tai maksetaan sijaisuuden lopussa kertyneet lomarahat. "

Lomaraha on maksimissaan puolen kuun palkka, opettajan kesäloma taas reippaasti yli kaksi kuukautta. Ei se riitä kattamaan kesän menoja.

Kun muut työtä tekevät ansaitsevat vuoden 11 kuukauden työskentelyn sijaisuudestakin   lomarahoina lähes kuukauden palkan. Yhdestä kuukaudesta tulee 2 lomapäivää.

Vierailija
14346/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 40 v. miehellä ei ole edes säästötiliä ja haluaa perheen. Asenne on hällä väliä kaikkeen. Oikeasti Jenni please jätä Jyrki. Se ei ole aikuinen mies sinulle!

Harmittaa Jennin puolesta, kun hän nimenomaan kertoi lähteneensä hakemaan aikuista miestä, hänellä kun on jo riittävästi kokemusta vastuuttomista poikasista. Tuli kuin märkä rätti silmille, että edes nelikymppiset miehet eivät välttämättä ole aikuistuneet.

Ja tässähän se onglema onkin. Ei Jennille välttämättä ole parempaa tarjolla, muuten hän olisi sen jo saanut. Jennin vaihtoehto on olla yksin tai jollakin tapaa epäsopivan miehen kanssa. Lastensaamisen kannalta Jyrki ei ole huono vaihtoehto JOS se vaan oppii ottamaan vastuuta kodinhoidosta.

Vierailija
14347/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Laillisesti tuotantoyhtiö ei kuitenkaan voi tietoja katsoa tiedottamatta asiasta osallistujia."

Ei tietenkään. Mutta on varsin todennäköistä että ihan jo kaikkien oikeusturvan kannalta osallistujilta katsotaan luottotiedot, rikosrekisteri ja mahdollisesti kysellään jotain terveystietoja. Tuotantoyhtiö voisi joutua melkoisiin vaikeuksiin jos noita ei mitenkään katsottaisi ja osallistumaan pääsisi joku ihan kajahtanut luottotiedoton rikollinen joka vain osaa näytellä hyvin.

Niinhän se olisi fiksua. Jostain syystä en kuitenkaan usko näin tapahtuvan.

Vierailija
14348/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Instansa mukaan Jyrki on ylioppilas; ei siis KM/ pätevä opettaja. Tämä varmasti vaikeuttaa työllistymistä."

Voi , mikä vetelys, edes ammattia ei ole hankkinut.

Jenni-parka.

Ammatillisen koulutuksen saa yo-papereilla noin 1,5 vuodessa. Ehkä kannattaisi tehdä edes sen verran. 

Vierailija
14349/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kertyyhän sitä opettajan sijaisuudestakin lomaa tai maksetaan sijaisuuden lopussa kertyneet lomarahat. "

Lomaraha on maksimissaan puolen kuun palkka, opettajan kesäloma taas reippaasti yli kaksi kuukautta. Ei se riitä kattamaan kesän menoja.

Kun muut työtä tekevät ansaitsevat vuoden 11 kuukauden työskentelyn sijaisuudestakin   lomarahoina lähes kuukauden palkan. Yhdestä kuukaudesta tulee 2 lomapäivää.

Ketkä muut? Opettajilla ei ole vuodessa työtä 11 kuukautta ja lomat määräytyvät ihan toisin.

Vierailija
14350/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrkin itsetuntemus on kyllä heikolla tolalla. Hän luulee olevansa miesten mies mutta onkin boheemi lumihiutale, pehmeä estrogeenipakkaus joka luulee että miehekästä on jankuttaa että olen mitä olen enkä muuta voi. Heikko työtilanne ei selitä sitä että on ollut rahaa kasvattaa kaljamaha. Ja jos ei ole rahaa niin pitää ottaa vastuuta muista töistä.

Mielestäni Jyrki voi olla aivan rauhassa mitä on. Ei hän miltään huonolta ihmiseltä vaikuta. Mutta pitäisi tosiaan nähdä tilanteensa sellaisena kuin se on. 

Tässä olen samaa mieltä. Jyrkin tapa olla ei haittaa minua ja suhtaudun hänen kaltaisiin ihmisiin myötätunnolla. Nyt hän on kuitenkin aiheuttanut tai aiheuttamassa valtavan pettymyksen toiselle ihmiselle vain siksi ettei ole pystynyt hakuprosessin aikana tunnistamaan oikeaa mielenlaatuaan, eikö myöskään ole toisen ihmisen vuoksi valmis muuttumaan sellaiseksi mitä on valehdellut olevansa.

Vierailija
14351/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä tyttären tai pojan pitää omat rahansa tienata. En ymmärrä näitä säästäjiä, jotka ajattelevat seuraavaa sukupolvea. He eivät välttämättä arvosta saamaansa rahaerää vaan pitävät sitä itsestäänselvyytenä, kuin Manu illallista."

Itse ainakin teen kaikkeni että nimenomaan se jälkikasvu pääsee helpommalla.Jokainen vanhempi ajattelee lastaan . 

Mä olen sellainen lapsi jolle on perintö tulossa ja on myös omia lapsia. 

Itseä ärsyttää ihan yli kaiken kun isä painaa edelleen niska vääränä hommia kerätäkseen mulle ja sisaruksille perintöä, sen sijaan että relais jo ja nauttisi elämästä. 

Me ollaan kaikki tienattu oma omaisuus eikä tarvita muiden rahoja, helpotti se elämää tai ei.

Meidän perheellä on pieni hätävara mutta muuten ei säästetä mitään varten vaan eletään nyt kun on vielä se elämä. 

Vierailija
14352/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meidän perheellä on pieni hätävara mutta muuten ei säästetä mitään varten vaan eletään nyt kun on vielä se elämä. "

Ei säästäväisyys ja "eläminen " ole mitenkään vastakohtia.LOL.

Vierailija
14353/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Jyrkin ja Annan tai muiden määräaikaisten opettajien rahatilanteesta kannetaan huolta. Itse olen pitkään ollut määräaikainen opettaja ja kesätyöt mukaanlukien tienaan lähes 50.000 vuodessa.

Tänä päivänä vakituinen työ ei ole mikään itsestäänselvyys mutta moniosaajana voit saada itsellesi jopa paremmat vuositulot tekemällä vuoroin yhtä, vuoroin toista työtä.

Koska pidät lomasi?

Vierailija
14354/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai sanoo uusimmassa jaksossa kameralle  että ei ole enää mitään ihastumista mitä oli hääpäivänä. Siis vain hääpäivänä ollut ihastunut. Sitä en ihmettele, kun saanut sellaista kuraa Annan taholta.  Nyt Juhannusjaksossa Anna on ensin Hsin luona tapaamassa Hain ystäviä ja sitten lähtee perheensä mökille pyytämättä Haita mukaan  vaikka perhe onkin toki kutsunut myös Hain. Annan selitykset  miksi ei halua Haita mukaan ovat jo outoja. Niin perhe on tavannut nimenomaan häissä Hain ja hän ei todellakaan ole mikään salassa pidettävä. No outoa on myös Annan ajelu mökiltä palatessa. Hän ajelee moottoritietä toinen jalka koukussa penkillä ja kännykkä kädessä siihen puhuen. 

Vierailija
14355/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"moniosaajana voit saada itsellesi jopa paremmat vuositulot tekemällä vuoroin yhtä, vuoroin toista työtä."

Moniosaajien tulot koostuu lähinnä sosiaalieduista.

Vierailija
14356/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Jyrkin ja Annan tai muiden määräaikaisten opettajien rahatilanteesta kannetaan huolta. Itse olen pitkään ollut määräaikainen opettaja ja kesätyöt mukaanlukien tienaan lähes 50.000 vuodessa.

Tänä päivänä vakituinen työ ei ole mikään itsestäänselvyys mutta moniosaajana voit saada itsellesi jopa paremmat vuositulot tekemällä vuoroin yhtä, vuoroin toista työtä.

Koska pidät lomasi?

Pidän lomaa 4-5 viikkoa perheeni kanssa joka kesä. 

Vierailija
14357/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän kaikki eroavat lopulta... Taina terapoi itseään ohjelman tuomilla mahdollisuuksilla. Taitaa Anna ja Hai oli pari jolla eniten mahdollisuuksia. Tainan ääni alkaa jo ärsyttää! 

Vierailija
14358/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä muut? Opettajilla ei ole vuodessa työtä 11 kuukautta ja lomat määräytyvät ihan toisin.

Niin opettajay eivät ymmärrä muilla olevan vuodessa 4 viikkoa kesälomas ja 1 viikko talvilomaa ja alle vuoden työsuhteissa kertyy vähän vähemmän lomaa. Ei kai sitä näille määräaikaisiöle opettajille kerry lomaa muuten ja huonommin  kuin normaaleille palkansaajille. Toki ei opettajan sijainen tee kuin korkeintaan 9 ja puoli kuukautta töitä vuodessa. Ja siitä opettaja varmaan osaa laskea mitä tekee 2 päivää kuukaudessa ja lomaviikossa myös lauantai on lomapäivä

Vierailija
14359/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Annan ajaminen kännykkä kädessä ois sakon paikka? Riittääkö tuommoinen todiste ohjelmasta, kun kuvannut miten ajaa ja puhuu samalla kännykkään? Todella törttöä käytöstä. Eikö muka saisi yhdistettyä autoonsa puhelua ettei tarvitsisi luuria pitää kädessä. 

Vierailija
14360/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on perinnöt saatu ja ansiot tienattu. Ostin perinnöllä sijoitusasunnon. Näitä isipapan tai äitimamman rahojen varassa tai perinnön odotuksen toivossa eläviä näkee liikaa työelämässä ja muutenkin. 

Ketju on lukittu.