Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
13961/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalla se nälkäkiukku oli ? Jyrkillä vai Jennillä ?

Jyrkillä. Oli kiree ku viulun kieli. Mutta ei toki sanonut mitään. Jenni ihmeissään vieressä.

Vierailija
13962/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalla se nälkäkiukku oli ? Jyrkillä vai Jennillä ?

Sillä, jolla on isompi kaljamaha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13963/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt katsoa, jospa Annasta alkaisi tulla esiin jotain positiivista, ihan siis avoimin mielin. 

Mutta ei, ei mitenkään. En pysty katsomaan häntä.

Terveisin utelias mies.

13964/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 40-vuotias miespuolinen luokanopettaja, on hyvin poikkeuksellista, että ei ole saanut virkaa. Miehet nimittäin työllistyvät naisia huomattavasti helpommin ja yleensä saavat nopeasti viran. Tämä voisi viitata siihen, että Jyrki tekee luokanopettajan työtä epäpätevänä, esim. ei ole koskaan valmistunut, 

Onhan se outoa, jos henkilö opiskelee yliopistossa luokanopettajaksi viisi vuotta ja sitten jättää gradun tai jonkun kurssin suorittamatta, eikä siksi valmistu koskaan. Ei kai se gradun tekeminen nyt niin ylitsepääsemättömäm vaikeaa ole? Tai onko jokin kurssi sitten ollut niin haastava , ettei tentistä pääse läpi?

Entä jos on niin, että Jyrkillä on ollut aiemmin luokanopettajan työpaikka/vakivirka jossain Kotkan naapurikunnassa , kuten Loviisassa tai Haminassa, ja sitten hän on irtisanoutunut siitä kun on halunnut työn lähempää kotoa Kotkasta? Ja hän on vaan luottanut siihen, että kyllä hän saa piakkoin kotipaikkakunnaltakin vakituisen luokanopettajan viran? Jokin järkevä selitys tässä varmaan on takana...

13965/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tähän opettaja-asiaan. Itse olen luokanopettaja, tosin täällä pohjoisemmassa, mutta minulla on kyllä sellainen käsitys, että Etelä-Suomessa opettajista on enneminkin pulaa. Jos on 40-vuotias miespuolinen luokanopettaja, on hyvin poikkeuksellista, että ei ole saanut virkaa. Miehet nimittäin työllistyvät naisia huomattavasti helpommin ja yleensä saavat nopeasti viran.

Miksi miespuolinen luokanopettaja saa helpommin viran tai ylipäätään työllistyy nopeammin kuin naispuolinen?

Vierailija
13966/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt katsoa, jospa Annasta alkaisi tulla esiin jotain positiivista, ihan siis avoimin mielin. 

Terveisin utelias mies.

Anna on taitava koiransa kanssa, pitää huolta kunnostaan urheilemalla säännöllisesti, hänellä on puhdas kämppä, vakityö.. ja sinä et keksi MITÄÄN positiivista? 

Vaikutat todella epämiellyttävältä ihmiseltä.

Vierailija
13967/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin kroppa on jämäkkä painijan kroppa, jalat tanakasti maassa seisoen.

13968/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jenni on nyt niin valtavan huolissaan siitä, ettei vaan käy niin, että joutuu jossain vaiheessa elättää puolisoaan, niin suosittelen, ettei hän ainakaan hanki itselleen vihervasemmistolaista tai demaripuolisoa. Itse nimittäin olen omista kokemuksista huomannut, että nuo vihervassarimiehet mielellään maksattaisivat omat menonsa naisella.

Vierailija
13969/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entä jos on niin, että Jyrkillä on ollut aiemmin luokanopettajan työpaikka/vakivirka jossain Kotkan naapurikunnassa , kuten Loviisassa tai Haminassa, ja sitten hän on irtisanoutunut siitä kun on halunnut työn lähempää kotoa Kotkasta?"

No mitä hemmettiä irtisanoutuu ensin ja sitten hakee uutta, tottakai hakee samaan aikaan kun on töissä.

Kyllä se on niin että Jykä ei ole pätevä kuten tämä ope-nainen kirjoitti.

Vierailija
13970/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kun Jenni on nyt niin valtavan huolissaan siitä, ettei vaan käy niin, että joutuu jossain vaiheessa elättää puolisoaan, niin suosittelen, ettei hän ainakaan hanki itselleen vihervasemmistolaista tai demaripuolisoa. Itse nimittäin olen omista kokemuksista huomannut, että nuo vihervassarimiehet mielellään maksattaisivat omat menonsa naisella.

Vasureillahan ongelma on se että jossain välissä muiden rahat loppuu. 

Vierailija
13971/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tähän opettaja-asiaan. Itse olen luokanopettaja, tosin täällä pohjoisemmassa, mutta minulla on kyllä sellainen käsitys, että Etelä-Suomessa opettajista on enneminkin pulaa. Jos on 40-vuotias miespuolinen luokanopettaja, on hyvin poikkeuksellista, että ei ole saanut virkaa. Miehet nimittäin työllistyvät naisia huomattavasti helpommin ja yleensä saavat nopeasti viran.

Miksi miespuolinen luokanopettaja saa helpommin viran tai ylipäätään työllistyy nopeammin kuin naispuolinen?

Oletan, että miehet ovat halutuimpia koska heitä lienee vähemmistö opettajina. Sama, kuten lastentarhan opet,  miehiä otetaan mieluusti koska pojille on hyvä olla oikeita " miehenmalleja". Missä muualla kuin lähinnä opettajina. Kaikilla pojilla ei ole isäkään kuvioissa. 

Vierailija
13972/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin utelias mies.

Anna on taitava koiransa kanssa, pitää huolta kunnostaan urheilemalla säännöllisesti, hänellä on puhdas kämppä, vakityö.. ja sinä et keksi MITÄÄN positiivista? 

En määrittele sinun miellyttävyyttäsi mielipiteesi perusteella. Sinulla on mielipide ja minulla on mielipide.

Vierailija
13973/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että miehet ovat halutuimpia koska heitä lienee vähemmistö opettajina. Sama, kuten lastentarhan opet,  miehiä otetaan mieluusti koska pojille on hyvä olla oikeita " miehenmalleja". Missä muualla kuin lähinnä opettajina. Kaikilla pojilla ei ole isäkään kuvioissa. 

Yhtä lailla tytötkin tarvitsevat miehenmalleja. Missä muualla heitä helpommin kohtais kuin koulussa.

Eri

Vierailija
13974/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys (naisista pitäville) miehille:

Kuka näistä naisista olisi eniten sun makuun, Taina, Anna vai Jenni? Miksi?

Taina lyhyt seksisuhde, ehdottomasti kuumin. Muttta mental case ja siksi out.

Jenni ihan liian blondi mun makuun ja en muutenkaan lämpene. Jotenkin mammatyylinen olemus.

Eli siis Anna. Tässä on kyllä suurta riskinoton makua. Mutta on mun mielestäni heistä kuitenkin fiksuin (siis äly, ei tunneäly) ja timmissä kunnossa. 

Korostan: jos olisi ihan pakko valita!

Tähän oli joku kommentoinut, että tyypillinen naisen kommentti. On vissiin poistettu / en vaan löytänyt.

Olen mies ja tämän kirjoitin. Mietin itsekin tässä yön pimeinä tunteina, että miksi valitsin näin. Selvästi fyysinen olemus ja ulk

Ihan selvästi naisen (pyöreän sellaisen) kommentti tämä.

Vierailija
13975/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ensimmäisen jakson uudelleen. Jyrkin sanottiin toimivan valmistavan luokan opettajana. Tuo tämä jotain uutta spekulaatioihin koskien hänen koulutustaan? Itse ajattelisin, että valmistavan opeksi kelpaa ilman tutkintoakin hätätilassa, jos päteviä ei ole? Ja muutenkin tietenkin sijaisuuksia saa ilman tutkintoa, jos pätevistä on pulaa.

.

Vierailija
13976/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin utelias mies.

Puututaamoa tähän keskusteluun. Kumpukin kauden opettajista on määräaikaisilla työsopimuksilla. Annakin sanoi töiden loppuneen ja vielä silloin alkukesästä todettiin vain, että missä koulussa sitten opettaakaan syksyllä. Tuosta koiran kasvatuksesta voi olla montaa mieltä. Tio mitä sallii koiran tehdä istuttaessa sohvalla ei ole hyvän koulutuksen tulosta. 

Vierailija
13977/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ensimmäisen jakson uudelleen. Jyrkin sanottiin toimivan valmistavan luokan opettajana. Tuo tämä jotain uutta spekulaatioihin koskien hänen koulutustaan? Itse ajattelisin, että valmistavan opeksi kelpaa ilman tutkintoakin hätätilassa, jos päteviä ei ole? Ja muutenkin tietenkin sijaisuuksia saa ilman tutkintoa, jos pätevistä on pulaa.

.

Monikohan pätevä luokanopettaja lähtisi mamuluokkaan "opettamaan" porukkaa jota se ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
13978/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M*nalisä siis. Jos naisvaltaisilla aloilla on kerta korostunut hinku ja tarve saada lisää miehiä nimenomaan sukupuolen vuoksi, niin onko vastaavasti miesvaltaisilla vastaavanlaista hinkua saada lisää naisia? 

Vierailija
13979/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet ei jää pitkille äitiyslomalle + perheelisissä usein sairasta lasta jää hoitamaan äiti. Siksi miehet ovat työnantajan näkökulmasta "parempia" työntekijöitä 👍

Vierailija
13980/30018 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että miehet ovat halutuimpia koska heitä lienee vähemmistö opettajina. Sama, kuten lastentarhan opet,  miehiä otetaan mieluusti koska pojille on hyvä olla oikeita " miehenmalleja". Missä muualla kuin lähinnä opettajina. Kaikilla pojilla ei o

''Ja miehet ei jää pitkille äitiyslomalle + perheelisissä usein sairasta lasta jää hoitamaan äiti. Siksi miehet ovat työnantajan näkökulmasta "parempia" työntekijöitä''

Ja silti jaksetaan kauhistella syntyvyyden laskua ja ihmetellä ja moralisoida sitä, että miksi ihmeessä naiset ovat niin ''kylmiä ja hedonistisia'', etteivät halua synnyttää sankoin joukoin. Nainen on yhteiskunnan näkökulmasta riesa synnyttipä tai ei,

Ketju on lukittu.