Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
12901/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette tosta Ensiteffeilä Vodcast? Mun mielestä on outoa etä dissaavat saman kanavan ohjelman asiantuntijoita sekä erityisesti osallistujia. Aika törkeetä että joku hakee ohjelmaan ja sitten sama kanava tuottaa roastaus ohjelman heistä

Vierailija
12902/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis Matin kaltanen huumorimies hyvällä ammatilla kelvannut! Vaikka olenkin häntä reilusti ulkonäöllisesti paremman näköinen. Jos näin karkeasti puhutaan. Ihana Matti! Kyllä naisia luulisi riittävän jatkossa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12903/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö mikä erottaa ahdistujat onnistujista?

Huumorintaju! Kaikista hankalimmat ja raatelevimmat liitot ovat aina sellaisia, että jommalta kummalta uupuu huumorintaju ja erityisesti kyky nauraa itselleen. 

Annan eilinen takinkääntö jääkylmästä ja huumorintajuttomasta yhtäkkiä empaattiseksi ja lämpimäksi ihmiseksi, on hämmentävintä mitä enskareissa on hetkeen nähty. 

Juokse Hai, juokse kovaa!

CruellAnna sai selville että Hailla on masssia 🤑. Alkoi hymyilyttää ja "lämmetä väkisin". 💰💰💰💰💰

Luulisi, että Anna olisi tajunnut sen jo häissä kuullessaan Hain olevan Aalto-yliooistosta valmistunut diplomi-insinööri, jolla hyvä vakityö. 

Vierailija
12904/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ja Taina siinä kaksi niin outoa ihmistä. Taina muuttui silmäräpäyksessä todella huonoon suuntaan. Eikö tajunnut mihin ohjelmaan haki. Pää pitää olla kunnossa. Anna voivottelee ja hakee huomioita milloin mistäkin ja kauhea tarve valittaa jatkuvasti. Hai ja Matti löytävät vielä elämänsä naiset. Varmasti ohjelman jälkeen tulee yhteen ottoja.

Vierailija
12905/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä naimisiin, jos tavataan  sitten vain viikonloppuisin, jos silloinkaan?

Vierailija
12906/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös osa-aikatyötön, vaikka olenkin tuplamaisteri. Ihan omasta tahdosta tällainen järjestely. Teen siis puoli vuotta töitä ja puoli vuotta lomailen / matkustelen. Olen nyt 40 ja elämäntapa tuntuu toimivan edelleen. Päätin jo teininä, etten halua lapsia. Ei tule niin huono omatunto matkustelustakaan, koska jätin lapset hankkimatta. Eli kyllä työtön voi olla myös korkeakoulutettu, turhaan kritisoitte. 

Minä minä minä. Luuletko, että korkea koulutus tekee sinusta jotenkin paremman työttömän? En oikein osaa arvostaa ihmistä, joka ryhtyy tahallaan työttömäksi ja nostaa korvauksia. Ne korvaukset on tarkoitettu työttömille työnhakijoille eikä lomailijoille. Lomaile omalla kustannuksellasi!

Sanoin kylläkin vain, että myös työtön voi olla korkeakoulutettu, eli ei kannata suoriltaan tuomita

Viittasit itse itseesi osa-aikatyöttömänä. Et nyt kuitenkaan ilmeisesti ole työtön lainkaan, vaan teet työtä osa-aikaisesti. Tämä selvisi vasta nyt.

Oletin, että olet osa-aikaisesti työtön työnhakija, koska sanoit olevasi osa-aikatyötön. Pahoittelen tätä sekaannusta, joka kylläkin johtuu pitkälti ihan omasta ilmauksestasi.

Edelleenkään en ymmärrä mitä eroa sillä pitäisi olla, onko työtön tuplamaisteri tai peräti väitellyt versus vähemmän koulutettu. Ajatteletko kenties, että paremmin koulutettu on jotenkin yrittänyt enemmän, eikä siksi juuri häntä pitäisi tuomita? Miksi ylipäätään pitäisi tuomita, sitä vähemmän koulutettuakaan?

Tiedän ihmisiä, jotka tekevät useita tutkintoja juuri siksi, että eivät oikein löydä paikkaansa työelämässä. He ovat sitten moneen paikkaan ylikoulutettuja, liian vähällä työkokemuksella. Eli yrittävät ratkaista ongelmaansa nurinkurisesti. En tuomitse, mutta totean, että koulutus ei ole aina työllistävä ratkaisu.

Mutta jos palataan tuohon alkuperäiseen kommenttiini, niin tunnen ihmisen, joka on alalla, jossa on erittäin hyvä työllisyys. Niinpä hän tekee puoli vuotta töitä ja elää toiset puoli vuotta ansiosidonnaisella maassa, jonka hintataso on huomattavan matala. Paheksun tätä, sillä työttömyyskorvausta ei ole suunniteltu sitä varten, että sillä eleltäisiin herroiksi tropiikissa. Minusta hän on pummi. Kuten yllä selitin, tulkitsin tilanteesi olevan sama.

Vierailija
12907/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kelpaa kyllä tuo mies futarin tyttärelle

Vierailija
12908/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette tosta Ensiteffeilä Vodcast? Mun mielestä on outoa etä dissaavat saman kanavan ohjelman asiantuntijoita sekä erityisesti osallistujia. Aika törkeetä että joku hakee ohjelmaan ja sitten sama kanava tuottaa roastaus ohjelman heistä

Hyvä vaan, ettei ole mitään ylhäältä tulevaa määräystä, ettei oman kanavan ohjelmia saisi kritisoida. Tekeehän Utula myös Töllötuomareita, jossa puidaan omankin kanavan ohjelmia hyvin kriittisellä silmällä. 

Ja mä olin Katrin ja Teron asiantuntijoihin liittyvistä kommenteista ihan samaa mieltä. Niin näyttää olevan valtaosa täälläkin. Asiantuntijoilta todella epäonnistuneet matchit, liikaa ympäripyöreää diipaadaapaa ja kaikki joutaisivat jo vaihtoon. 

En kyllä kutsuisi tuota roastausohjelmaksi, vaan ihan asiallisesti kehuvat ja kritisoivat silloin kun aihetta on. Enemmän roastaukselta vaikuttaa Erkkutreffit alttarilla, eli Erkku käy instassaan viikottain jaksoja läpi humorististen kuvakaappausten, -muokkausten, ja -tekstien kera. Onhan Erkkukin saman kanavan työntekijä ja silti roastaa :D

Vierailija
12909/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ja Taina siinä kaksi niin outoa ihmistä. Taina muuttui silmäräpäyksessä todella huonoon suuntaan. Eikö tajunnut mihin ohjelmaan haki. Pää pitää olla kunnossa. Anna voivottelee ja hakee huomioita milloin mistäkin ja kauhea tarve valittaa jatkuvasti. Hai ja Matti löytävät vielä elämänsä naiset. Varmasti ohjelman jälkeen tulee yhteen ottoja.

Yhteydenottoja.

Yhteenotto = riita, tappelu, kahakka

Vierailija
12910/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jennin äiti menehtynyt / poistunut hänen elämästä kokonaan, vai miksi Jenni puhuu sekä ohjelmassa että somessaan pelkästään isästään? Ja välillä isoveljistään. Äidistä ei mitään mainintaa.

Vierailija
12911/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hämmästyin Annan  puheita. Hain pitäisi tukea häntä sairaudessa.  Kun  Hai kysyi voitko jo paremmin, kysymys ei kelvannut. Olisi pitänyt kysyä oireita, millaisia....koiraa ulkoiluttaessa kysyi Hailta kuin lapselta, kerrotko mitä koirani osaa. Ja yllätykseksi kertoi, ettei aijemmin ole ollut oma itsensä. Niin outoa puhetta ja jaarittelua. Anna ja Taina  käyttävät sanoja/ termejä/ lauseita/aiheita puheessaan mitä ovat terapiasta tuttuja. 

Vierailija
12912/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ohjelmaan ei edes pitäisi ottaa alle 30-vuotiaita. He ovat vielä liian nuoria raakileita tällaiseen. Heille pitää myös tehdä selväksi, että pettymyksestä huolimatta täytyisi vaikka sitten ihan kaveripohjalta jatkaa kausi loppuun. Ja että vaikka on ohjelmaan tosissaan mennyt, ei krampissa ja valtavin odotuksin. Vaikka tätä kautta katsellessa tulee mieleen, haluaako tuotanto edes auttaa ihmisiä löytämään parinsa? ;(

Eikö nämä kaikki edelleen jatka ja sillä kaveripohjalla ainakin?

Vierailija
12913/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkillä on varmaan painolastia lapsuudesta. Ei vain sitä tuo fiksusti esille kaikille. Äitinsäkin on vasta kuollut. 

Vierailija
12914/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt että nou ofens mutta välillä hämmentävää ajatella miten nuori Jenni on. Oon samanikänen 30v ja ei tulis mieleenkään roikkua kaljamahasen setämiehen kanssa eikä löytyis varmasti mitään yhteistä Jyrkin kanssa. Valmistuin vasta viime vuonna yliopistosta mutta silti tuntuu et oma kaveripiiri on tosi sitoutumattomia ja sellasia nuorekkaita vielä verrattuna noihin, vasta etsivät omaa elämäänsä.

Hämmentävää ajatella, että nykyään kolmekymppiset kuvittelee olevansa nuoria ja ovat kupanneet ison osan aikuisiästään koulussa.

Vierailija
12915/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olis Matin kaltanen huumorimies hyvällä ammatilla kelvannut! Vaikka olenkin häntä reilusti ulkonäöllisesti paremman näköinen. Jos näin karkeasti puhutaan. Ihana Matti! Kyllä naisia luulisi riittävän jatkossa! :)

Ehkä ei kuitenkaan ihan ruuhkaksi asti. Mutta jos oot vapaa, niin mikäpä estää yrittämästä. Tainasta ja Matista ei paria tule. Liian erilaiset ihmiset keskemään. 

Vierailija
12916/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon ennakkojakson teaserin perusteella näytti siltä, että Taina ilmoittaa eropäätöksestään etuajassa. Hanna Myllymaa kertoo saaneensa Tainalta huolestuttavia uutisia ja sitten nähdään Matti ja Taina yhdessä asiantuntijan/asiantuntijoiden luona. Asetelma vaikuttaa siltä, että Taina kertoo jättävänsä leikin kesken.

Vierailija
12917/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena oppinut paljon Annan ja Tainan ylianalysoinnista, koska miehet ei yleensä sitä ymmärrä.  Olen pyrkinyt lyhyesti ja selkeästi kertomaan jos jokin loukkaa tai ilostuttaa, mutta en pidä pitkiä paatoksellisia puheenvuoroja, menee helpommin perille. Anna ja Taina eivät tunnu olevan valmiita parisuhteeseen ehkä kenenkään kanssa.

Vierailija
12918/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs kauden 2022 Sallaa ja Lauria. Salla ei voinut olla Laurista varma, mutta ei draamaillut eikä ahdistunut, nätisti hoitivat kuvaukset loppuun asti!

Vierailija
12919/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää mennä naimisiin, jos tavataan  sitten vain viikonloppuisin, jos silloinkaan?

Aika moni suhda alkaa kehittymään niin, että nähdään vain viikonloppuisin. Itsekin aloitin tututstumisen noin. Pari vuotta nähtiin vain viikonloppuisin ja vasta sitten muutettiin samalle paikkakunnalle. Kyllähän tässäkin formaatissa voisi suhde lähteä kehittymään noin. Siinä jää hitaammin syttyvällekin aikaa suhteen syntymiselle. Hosumalla ei tule kuin kusipäisiä lapsia, vai miten se vanha sananlasku meni :D

Vierailija
12920/30018 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman jälkeen alkaa uusi podcast-ohjelma, Pappa Muurisen Parisuhdekoulu, jossa Antti Muurinen antaa nuorisolle vinkkejä miten saavuttaa hyvä ja taloudellisesti vakaa parisuhde ja elämä.

Ketju on lukittu.