Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Tuo Anna on aivan perinteinen suomalainen nainen mielialaltaan ja käytökseltään. Siis aivan perus "perheen äiti", joka valittaa, miten metatyöt jäävät hänelle ja kaikki vastuu. No kuinka ollakaan.
Anna vaan Hain rahojen perässä kun Hai rikkaassa perhekodissa.
Kyllä Matin tahti läheisyydelle oli varmaan Tainalle liikaa. Ei välttämättä ole mitään erityistä tapahtunut mutta liian suuri ero toiveissa / lähestymisessä sille kuinka lähellä halutaan olla on hyvin ahdistavaa sille joka ei etene yhtä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Anna vaan Hain rahojen perässä kun Hai rikkaassa perhekodissa.
🤣 ei hyvää päivää nyt 🤣
Vierailija kirjoitti:
Voi Hai-parkaa!
Vasta teeveen tahtiin katselen, ja nyt Hai selvitti miespuoliselle ystävälleen, mitä Annan mielestä niin kammottavan traumaattista olikaan silloin hääyönä avautunut.
Hai oli ainoastaan kertonut aiemmista suhteistaan, että ne olivat sujuneet ja päättyneet täysin ongelmitta. Oli kysellyt vain, onko Annalla jotain asioita tai ikäviä suhteita taustalla, joista haluaisi puhua.
TÄMÄ oli sitten ollut se kammottavan traumatisoiva kysymys, joka Annan mielestä teki hänestä Hain terapeutin.
Nyt olen niin kypsä noihin Annan horinoihin etten taida katsoa edes jaksoa loppuun. Neiti Täydellinen.
(Mikään rouva Anna ei ole missään vaiheessa edes teeskennellyt olevansa)
Anna on niin järkky. Pitää itseään vielä niin arvossa että kykenee arvostelemaan toisia. Miten nuo asiantuntijat eivät osaa puuttua oikeisiin asioihin.
Voi jestas että voi olla raskaita ihmisiä nuo kaksi: Anna ja Taina. Miten ihmeessä pystyvät yleensä elämään ahdistuksensa ja turvallisuuden tarpeensa ja itsekeskeisyytensä kanssa! Huh huijaa!!
Vierailija kirjoitti:
Uskotaan jo Anna, että sä oot kipee.
Mutta ei niin kipeee, etteikö aina vähän imuroida voisi...
Että sairaanakaan ei voi ottaa iisisti.
Taina antaa itsestään kyllä itsekeskeisen, raskaan ja kylmän kuvan. Toisessa hetkessä puhuu iloisesti ja nättinä kameralle. Mikä hänen panos parisuhteeseen oikein on?
Ymmärrän Mattia jos hän on yrittänyt oikeasti saada selvää kaiken tuon ahdistus-oma tila-rajat- yms hälinän seasta mikä Tainan mielipide oikein on. Ja Taina romahtaa kun mies ei tyydy seli-arki vastauksiin. Mutta tarvitseeko tuota koko kesää puida ja itkeä?
Anna oli kamala siel Kroatias. Sabotoi häämatkan. Hai sä ansaitset parempaa!!!
Voi tuota Tainaa, ääh... Jos Matti ois ollu Tainalle tollanen kuin Taina on ollut Matille, niin mikähän ois Tainan turvallisuuden tunne silloin? Minä minä minä ja minun turvallisuuden tunne. Minä minä minä ja minua ei ymmärretä, yää! Voisko Taina tulla yhen kerran mieleen, että annatko ite ymmärrystä ja turvallisuuden tunnetta sille toiselle? Ihan hämmästyttävän paljon kärsivällisyyttä tolla Matilla. Kuka tahansa muu ois jo joko lähteny ovet paukkuen tai karannu salaa Tainan nukkuessa. Ja pysyny poissa.
Annan ja Taina ei olisi kannattanut osallistua tähän ohjelmaan, en usko että heidän liitot jatkuvat. Molemmat todella ongelmia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä melkoinen ryijy selässä
Hyi viddu🤢🤮😵💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä melkoinen ryijy selässä
Hyi viddu🤢🤮😵💫
Vaimo tuntuu tykkäävän
Kuinka paljon asiantuntijat pohtivat päätöksiä tehdessään osallistujien ulkoista habitusta? Jos mietitään esim. mittasuhteita, niin Matilla on mieheksi aika pieni ja siro pää ja Tainalla taas aika kookas ja jyhkeä. Ovat vain ihan eri paria. Sama hämmensi Ensitreffit alttarilla 2.0., kun Emmalle paritettiin hentoinen Temppari-Jape.
Harmittaa Matin puolesta, miksi Tainan kaltainen rikkinäinen ihminen on otettu ohjelmaan. Matti osaa puhua tunteistaan ja haluaisi vielä tukeakinTainaa. Itse en jaksais tuollaista omaan napaan tuijottajaa katsella.
Hai on komea, kiva ja fiksu. Oma mieheni ei myöskään halua tehdä päätöksiä pienistä asioista, vaan mennään minun mieleni mukaan. Tärkeämmissä asioissa on mies paikallaan ja huolehtii siitä että asiat menee menee maaliin. Mielestäni tämä on fiksua.