Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
12101/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainahan on hyvännäköinen nainen mun mielestä ainakin.Näistä vaimoista ehdoton ykkönen.

100% tavallisen näköinen nainen. Sellainen, joka valkkaa keksipakettia Ylöjärven sittarissa naama peruslukemilla, eikä kukaan katso perään.

Eikä siinä mitään vikaa.

Vierailija
12102/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vissiin huomautellaan, että lastentarhanopettajia pitäisi kutsua ammattinimikkeeellä töissä eikä tädeiksi. No huh eiköhän  ole parempi, että lapset kutsuvat tädeiksi kuin ammattinimikkeellä ja siinä vanhemmatkin voivat käyttää tätä täti nimikettä heistä lapselle puhuessa.

Voi luoja:D Aikuinen nainen siellä huutelee 20 vuotta nuoremmalle naiselle tarhan ovaella, että "hei sinä täti siellä" . Ei samaamari:D  Olin jonkin aikaa töissä päiväkodissa ja koskaan en kuullut kenenkään, en vanhempien , enkä lasten kutsuvan ketään "tädiksi". Kyllä siellä puhuttiin ihmisitä ihan etunimillä, ihan kuin muissakin työpaikoissa. Ei minua ole missään työpaikassa tätidelty, eikä täditelty päiväkodissakaan. 

Joo, ei ole todellakaan tätä päivää kutsua päiväkodin työntekijöitä "tädeiksi". Itse olen kyllä kuullut näin tapahtuvan, mutta asialla ovat olleet joko vanhukset tai sellaiset keski-ikäiset, jotka eivät ole pysyneet muissakaan asioissa mukana nykyajan kehityksessä, kuten exäni, joka puhutteli päiväkodin työntekijöitä tädeiksi varmasti myös päin kasvoja.

Etunimen käytön lisäksi voi puhua näppärästi päiväkodin aikuisista. Näin oman kokemukseni mukaan myös päiväkodin työntekijät ovat nimittäneet omaa porukkaansa esim. vanhemmille suunnatuissa viesteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12103/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon voi päätellä ihmisen sanoista, mitä ihminen arvostaa, huomaa tai ajattelee. Jos Hai huomauttaa meikkaamisesta, voi tehdä päätelmän, että hän arvostaisi vähempää meikkaamista. Samoin voi tehdä päätelmiä, mitä hän huomaa, sen perusteella, mitä hän kertoo havainneensa. Myös käytöksestä voi tehdä päätelmiä. Tietysti, jos haluaa spekuloida, että Hai valehtelee, niin voi esittää mitä vain väitteitä. Täällä on esimerkiksi väitetty, että Hai on neitsyt, vaikka hän ei ole niin sanonut. Itse pidän tällaisia väitteitä hölynpölynä.

Elätkö vieläkin Hain päässä? Anna olla jo.

Vierailija
12104/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon voi päätellä ihmisen sanoista, mitä ihminen arvostaa, huomaa tai ajattelee. Jos Hai huomauttaa meikkaamisesta, voi tehdä päätelmän, että hän arvostaisi vähempää meikkaamista. Samoin voi tehdä päätelmiä, mitä hän huomaa, sen perusteella, mitä hän kertoo havainneensa. Myös käytöksestä voi tehdä päätelmiä. Tietysti, jos haluaa spekuloida, että Hai valehtelee, niin voi esittää mitä vain väitteitä. Täällä on esimerkiksi väitetty, että Hai on neitsyt, vaikka hän ei ole niin sanonut. Itse pidän tällaisia väitteitä hölynpölynä.

Elätkö vieläkin Hain päässä? Anna olla jo.

Hai sanoi itse, että ihastumisen tunnetta ei ole tullut. Jos teen siitä päätelmän, että Hai ei ole ihastunut, niin varmaan sittenkin olen Hain päässä ja kertoilen satuja. 

Vierailija
12105/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis MIKSI tuo Jenni on niin ärsyttävän näköinen!!!! Ihmekään kun ei miestä ole löytynyt.

Minun mielestäni taas oikein mukavan näköinen ja sievä. Ja eivätkös miehet tykkää juuri iloisista naisista.

On sillä ilolinnunkin ulkonäöllä kuitenkin jotain väliä.. mursuja saa ilmankin.

Aina naurattaa tällaiset kommentit kun miettii millanen peräseinäjoen adonis niitä reikäisissä verkkareissaan vatsa vyötärönauhan päälle röllyten kirjoittelee.

Aina yhtä mukava lukea näitä trollien henkilöllisyyden arvaajia 🤣

Vierailija
12106/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen surullinen Matin ja Hain puolesta. Vastanaineina varmasti uskoivat pääsevänsä naimaan aamuin ja illoin, mutta joutuvatkin kuuntelemaan tyhjänpäiväistä pälätystä tunteista ja niiden sanoittamisesta. Varmasti suuri pettymys molemmille."

Heh, mitä pohdiskelua.Yleensäkin tyypit joille joku panemaan pääseminen on joku elämän kohokohta ovat säälittäviä. Paljon hienompaa on jos löytää jonkun sielunsisaren tai -veljen.

Mihin sitä tarvii?

Vierailija
12107/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainahan on hyvännäköinen nainen mun mielestä ainakin.Näistä vaimoista ehdoton ykkönen.

100% tavallisen näköinen nainen. Sellainen, joka valkkaa keksipakettia Ylöjärven sittarissa naama peruslukemilla, eikä kukaan katso perään.

Eikä siinä mitään vikaa.

Täällä joillakin on outo tarve korostaa Tainan ulkonäköä, niin kuin se paikkaisi hänen käytöstään. Toki Tainalla oli onnistunut häätyyli, mutta eihän hän sen ihmeellisemmän näköinen ole kuin Jenni ja Anna. Eikä Tainan ulkonäkö ole hirveästi päässyt hirveästi edukseen, kun hän lähinnä joko pusertaa itkua tai näyttää tympääntyneeltä.

Vierailija
12108/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Hai on herttainen, ihan viattomasti kysyi onko koskaan ajatellut kahvin juonnin lopettamista (perus small talkkia, kun hänen työkamu kokeillut lopettaa kahvin).. 

"Pian nähdään erikoinen keskustelu ruokapöydässä, kun käy ilmi, ettei Tuula juo ollenkaan kahvia, ja Miikalle taas kahvinjuonti on tärkeä asia. Tuula kertoo, että hänellä on kotona kuitenkin kahvinkeitin, jolla hän voi keittää sumpit tuoreelle aviomiehelleen. Kahvinkeittimen merkki ei kuitenkaan Miikaa miellytä, ja hän tuomitsee kyseisen kodinkoneen jyrkin sanankääntein. Tuula näyttää hämmentyneeltä."

Hihi hii, ihan mistä tahansa voi saada riidan aikaiseksi. Vaikka siitäkin, onko pupulla korvat vai ei. 

Eduskunnan Matti ajautu kans kynsilakka-gateen. 😃

Vierailija
12109/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen surullinen Matin ja Hain puolesta. Vastanaineina varmasti uskoivat pääsevänsä naimaan aamuin ja illoin, mutta joutuvatkin kuuntelemaan tyhjänpäiväistä pälätystä tunteista ja niiden sanoittamisesta. Varmasti suuri pettymys molemmille."

Heh, mitä pohdiskelua.Yleensäkin tyypit joille joku panemaan pääseminen on joku elämän kohokohta ovat säälittäviä. Paljon hienompaa on jos löytää jonkun sielunsisaren tai -veljen.

Mihin sitä tarvii?

Niin, mietipä sitä ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
12110/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari Kanala näyttää kananmunalta.

En ole vielä milloinkaan nähnyt noin karvaista kananmunaa 😄

Vierailija
12111/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä mitään vikaa.

Täällä joillakin on outo tarve korostaa Tainan ulkonäköä, niin kuin se paikkaisi hänen käytöstään. Toki Tainalla oli onnistunut häätyyli, mutta eihän hän sen ihmeellisemmän näköinen ole kuin Jenni ja Anna. Eikä Tainan ulkonäkö ole hirveästi päässyt hirveästi edukseen, kun hän lähinnä joko pusertaa itkua tai näyttää tympääntyneeltä.

Joo, sellainen lahnamainen vakioilme. Paitsi silloin kun vihdoin päästi Matin sisälle kotiinsa ja katsoi häntä kuin halpaa makkaraa. Ei kyllä millään lailla tee itseään tykö.

Vierailija
12112/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hauska sketsi on youtubessa, missä Hirviniemi matkii Kanalaa.

Vierailija
12113/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hauska sketsi on youtubessa, missä Hirviniemi matkii Kanalaa.l

Posse 8.

Vierailija
12114/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta liian usein tulee vastaan yhtä karvaisia ihmisen munia.

Vierailija
12115/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks muumipapparais.., eiku pappamuurista tiedossa huomisessa jaksossa?

Vierailija
12116/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/c7daa686-69b8-47d8-8446-7e13804…

Ensitreffit alttarilla -Anna tylyttää miestään: Ei ole arjen tunneälyä

Siis haloo. Jotta toisesta ns. huolehtisi kyselemällä vointia tjsp vaatii se jo hyvän pohjan suhteessa taakseen. Nyt Anna odottaa, että parin viikon ja kaiken sen hankaloinnin ja vittuilun jälkeen Hai alkaisi neidin hoivaajaksi ja tunteiden luotaajaksi.

Anna on vielä nirsompi prinsessa kuin kuvittelinkaan.

Anna kyllä huomaa toisen tunneälyn puutteet, mitenpä omansa?

Jos Annalle olisi valittu huolestuneempi puoliso, hän varmaan äksyilisi tälle, että osaan minä kyllä itsestäni huolehtia, ei tarvitse koko ajan paapoa. Tämä tietysti kärjistys. Mutta ehkä Hai ottanut tietoisesti etäisyyttä, antaakseen

Tämä on juuri sitä, missä mennään pahanpuhumisessa liian pitkälle ja halu on vain jatkaa rämkyttämistä. 

"Jos Annalle olisi valittu joku muu...ni varmaan olis silloinki ollu ihan tyhmä..."

Ei, et voi tietää, minkälainen Anna olis ollut, kun et ole Anna. Tässä on taas tätä, kun on merkillinen tarve vaan kiusata ja haukkua, tunteakseen itsensä jotenkin paremmaksi ihmiseksi. Vai mikä on tähän selitys?

Vierailija
12117/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/c7daa686-69b8-47d8-8446-7e13804…

Ensitreffit alttarilla -Anna tylyttää miestään: Ei ole arjen tunneälyä

Siis haloo. Jotta toisesta ns. huolehtisi kyselemällä vointia tjsp vaatii se jo hyvän pohjan suhteessa taakseen. Nyt Anna odottaa, että parin viikon ja kaiken sen hankaloinnin ja vittuilun jälkeen Hai alkaisi neidin hoivaajaksi ja tunteiden luotaajaksi.

Anna on vielä nirsompi prinsessa kuin kuvittelinkaan.

Anna kyllä huomaa toisen tunneälyn puutteet, mitenpä omansa?

Jos Annalle olisi valittu huolestuneempi puoliso, hän varmaan äksyilisi tälle, että osaan minä kyllä itsestäni huolehtia, ei tarvitse koko ajan paapoa. Tämä tietysti kärjistys. Mutta eh

Selitys in se, että Hai kitkeränkatkerana, kun ei kelvannut Annalle, mustamaalaa kavereineen täällä Annaa.

Ei kenelläkään muulla ole motiivia käyttäytyä noin rumasti.

Vierailija
12118/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retua salaattipedillä yrttivalkosipulikastikkeen kera 🤔

😂😹🐕

Vierailija
12119/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hauska sketsi on youtubessa, missä Hirviniemi matkii Kanalaa.

Siinä onkin sopiva moralisaattori.

Vierailija
12120/30018 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta liian usein tulee vastaan yhtä karvaisia ihmisen munia.

Tulee vastaan? Meilläpäin vastaantulijoilla on housut jalassa.

Ketju on lukittu.