Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OKT, meissä ihan jokaisessa on pimeä puoli. Jos muuta luulet, niin et vielä tunne itseäsi.
Olenko muuta väittänyt? Mutta ihmisissä jotka ovat tasapainossa/harmoniassa sisimmässään se pimeä puoli on hyvin hatara tai korkeintaan harmaan värinen, koska he ovat oppineet jo Karman lain ja tietävät, että mitä annat ulos palautuu aina takaisin sinulle - on se sitten hyvää tai pahaa
Kuulostiko Matti tasapainoiselta sanoessaan, että on ollut hyvin itsekäs parisuhteissa?
-OKT
Teetkö sinä siis hyvää, jotta saisit itsellesikin hyvää? Etkä sen vuoksi, että on oikein tehdä oikein?
Mielestäni nimenomaan on tasapainoisen ihminen merkki, että näkee omassa toiminnassaan vikaa, puutteita ja korjattavaa. Liikaa on ihm
Hyvää ei tehdä siksi, että siitä saavutettaisiin jotain, se on vain itsekkyyttä piiloutuneessa eli pimeässä muodossa - hyvää tehdään, koska ollaan opittu jo Karmanläksyjä, elämän oppikouluja ja ollaan enemmän sieluyhteydessä eli yhteydessä todelliseen itseen mikä tarkoittaa ehdotonta rakkautta ja totuutta itseä ja kaikkea muuta kohtaan.
Matti on hyvässä vaiheessa kun osaa katsoa itseään objektiivisesti peiliin ja myöntää, että on ollut itsekäs parisuhteissa. Ns. Yksi pimeä puoli on tuotu valoon eli tietoisuuteen.
-OKT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jenni puhui myös sooloseksistä, mielestäni sisällytti senkin tähän, leluilla ja ilman. Miksi Matilla ei olisi sooloseksi-elämää? On sekin saamista."
Täytyy olla hieman harkintakyvyn puutetta että puhuu telkussa omasta onanoinnistaan. Valkoista _oskaväkeä.
Mäkin mietin, että onko mussa vikaa kun myötähäpesin... Et kuuluuko IHAN noin avoin olla.
Hävetti ja Jyrkiäkin hävetti. Yritti vaimon mieliksi olla yhtä avoin, mutta sanoi kameralle että kaikki hänen ja Jennin asiat ei kuulu kaikille.
Ja miten monimutkaiset mieltymykset voi olla, jos pitää viikkokausia keskustella, mistä ja miten tykkää?
Ei tuollainen seksin ylikorostaminenkaan tasapainoiselta kuulosta. Yrittää kompensoimalla peittää epävarmuutta.
Luetellaan tähän vielä kaikki ne, jotka käyttävät hiuspantoja. Ja se todistaa mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Hai olisi ollut kipeänä, niin olisiko Anna kysellyt vointia ? Tähän mennessä ei ole paljon kysellyt mitään. Hänet pitää huomioida. Sen takia Hai on vähän varpaillaan mitä oikein uskaltaa sanoa. Hyvin erikoinen nainen on kyllä Anna.
Anna on tosiaan erikoinen. Hänellä on hyvin kärkkäitä mielipiteitä eikä Hai-parka varmaan ymmärrä, mikä olisi paras tapa suhtautua. Ei saa kysyä mitään, ei saa koskettaa. Kaikki välittömyys on pannassa.
Ja sitten Anna soittaa, että on kuumeessa. Sen sijaan, että odottaa Hailta empatiaa, hän olisi voinut itse kertoa mitä toivoisi Hailta tässä tilanteessa.Itselleni tuli ekaksi mieleen Retu ja sen ulkoilutus. Olisiko voinut ehdottaa Haille, että olisko sinulla aikaa viedä Retu lenkille. Hai ei ymmärrä koiraihmisten elämää eikä ymmärrettävistä syistä osaa ehdottaa ko
Varmaan olikin niin, että Anna kyllä pärjäsi kuumeensa kanssa ja on tosiaan sopinut kavereidensa kanssa Retun hoidon jos sitä tarvitaan. Mutta tässähän olisi ollut oivallinen tilaisuus testata Haita, että kuinka auliisti hän olisi tullut käymään vai olisiko ollut haluton tulemaan. Sehän tässä nyt kiinnostaa miten Hai olisi suhtautunut asiaan. Vai kenen pihalla se Lexus tönöttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jyrkin ulkonäkö ei kylläkään ole se turn off vaan olemus. Tuota miestä todella vaikeaa nähdä missään asiassa tekemässä mitään oma-aloitteisesti saati pitämässä perheestään huolta.
Jos katsoo viime jaksoa, niin tuo mies ihan oma-aloitteisesti leikkasi nurmikon ja kasteli puutarhaa
Tällähän ei ollut mitään tekemistä, että häntä kuvattiin siinä tilanteessa. Pisteet kotiin, kun oli mahdollista 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Hai olisi ollut kipeänä, niin olisiko Anna kysellyt vointia ? Tähän mennessä ei ole paljon kysellyt mitään. Hänet pitää huomioida. Sen takia Hai on vähän varpaillaan mitä oikein uskaltaa sanoa. Hyvin erikoinen nainen on kyllä Anna.
Anna on tosiaan erikoinen. Hänellä on hyvin kärkkäitä mielipiteitä eikä Hai-parka varmaan ymmärrä, mikä olisi paras tapa suhtautua. Ei saa kysyä mitään, ei saa koskettaa. Kaikki välittömyys on pannassa.
Ja sitten Anna soittaa, että on kuumeessa. Sen sijaan, että odottaa Hailta empatiaa, hän olisi voinut itse kertoa mitä toivoisi Hailta tässä tilanteessa.Itselleni tuli ekaksi mieleen Retu ja sen ulkoilutus. Olisiko voinut ehdottaa Haille, että olisko sinulla aikaa viedä Retu lenkille. Hai ei ymmärrä koiraihmisten elämä
Kovin pientä on Hain saama hyöty sen reilun kuukauden Lexuksen käytössä, jos auto on hänellä käytössä kun vertaa sitä tuohon asiattomaan Annan käytökseen mitä häntä kohtaan on ollut. Ja jos Hain olisi pitänyt sitä koiraa käydä tunnin ajomatkan päästä ulkoiluttamassa, niin olisi Annan sopinut pyytää suoraan Haita tekemään sen
Varsinkin kun Anna niin korostaa puhuvansa suoraan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten Anna soittaa, että on kuumeessa. Sen sijaan, että odottaa Hailta empatiaa, hän olisi voinut itse kertoa mitä toivoisi Hailta tässä tilanteessa.Itselleni tuli ekaksi mieleen Retu ja sen ulkoilutus. Olisiko voinut ehdottaa Haille, että olisko sinulla aikaa viedä Retu lenkille. Hai ei ymmärrä koiraihmisten
Mikä velvollisuus Hailla olisi hoivata henkilöä, joka vaan v ittuilee ja angstaa?
Aivan. Ei mikään.
Katsoin eilen Niinan ja Larin häät, kun halusin virkistää muistiani, että onko tämä aina ollut näin nihkeä ohjelma. Oli kyllä kiva nähdä kaksi positiivista ja hauskaa ihmistä, jotka katsoivat toisiaan kohti ja nauttivat olostaan yhdessä alusta alkaen.
Juuri niin mikä velvollisuus Hailla oli hoivata Annaa ? Tunteneet pari viikkoa ja kuinkas on mennyt ? Rouva kaivamalla kaivaa riitaa ja minä nyt mieleni pahoitin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jyrkin ulkonäkö ei kylläkään ole se turn off vaan olemus. Tuota miestä todella vaikeaa nähdä missään asiassa tekemässä mitään oma-aloitteisesti saati pitämässä perheestään huolta.
Minulle Jyrki on kysymysmerkki kokonaisuutena. Onko lintu vai kala kuten perinteisesti jotkut jaotellaan ? Jollain tapaa koen tutumpana persoonana Matin, hänenlaisiaan on ollut työkavereina paljon. Mm sairaalamaailmassa. Hai on kiinnostavan oloinen persoona, johon voisin mielelläni tutustua jos olisin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nyt muistaa, että mm. nämä seksiin painostamiset ovat täyttä spekulaatiota (ainakin tvssä nähtyjen jaksojen perusteella) eikä esim. kellonaika kerro siitä yhtään mitään. Itse olen sekä käynyt pitkiä keskusteluja että harrastanut seksiä hyvin erilaisina kellonaikoina. Välillä näistä spekulaatioista puhutaan täällä ikään kuin täytenä totena.
Tunnustan etten ole jaksanut lukea kuin joitakin uusimmista viesteistä. Tämä keskustelu on todella paljon raskaampaa kuin mikään itse tv-ohjelmassa.
Nämä seksivonkausspekulaatiot tuntuvat jotenkin oudolta. Eikö Matti ole kommentoinut kameroille, ettei olla Tainan kanssa juuri halailtu. Vai onko ajatus, että miehille läheisyys on aina pelkästään yhdyntää? En tiedä, kun itse olen nainen, mutta Matista ei ole ainakaan itselleni välittynyt mielikuvaa vonkaajana.
Voihan se olla, että riita on tullut rauhallisena ilta-aikana yksinkertaisesti siksi, jos Taina päiväaikaan vähän välttelee suoraa keskustelua tai kontaktia. Tainastakaan ei ole välittynyt telkkarista vaikutelmaa, että olisi helpoin keskustelukumppani, vaikuttaa konfliktin välttelijältä.
Tainalla oli mielessä ennen häitä, että haluaa stand-up koomikon, koska sanoi kutsuvansa vielä tuntematonta Mattia koomikoksi kavereilleen. Sitten häissä hän yritti nauraa Matin jutuille (joista osa varmaan ihan hauskoja) kuin nauraisi kuvittelemalleen mestarikoomikolle. Vahvisti vielä tätä sanomalla Matille, että tästä tykkäsi, kun Matti onnistui vähän naurattamaan.
No, ei Matti sitten kuitenkaan ollut huippuhauska koomikko, jollainen oli tilauksessa ja mielenkiinto katosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nyt muistaa, että mm. nämä seksiin painostamiset ovat täyttä spekulaatiota (ainakin tvssä nähtyjen jaksojen perusteella) eikä esim. kellonaika kerro siitä yhtään mitään. Itse olen sekä käynyt pitkiä keskusteluja että harrastanut seksiä hyvin erilaisina kellonaikoina. Välillä näistä spekulaatioista puhutaan täällä ikään kuin täytenä totena.
Tunnustan etten ole jaksanut lukea kuin joitakin uusimmista viesteistä. Tämä keskustelu on todella paljon raskaampaa kuin mikään itse tv-ohjelmassa.
Nämä seksivonkausspekulaatiot tuntuvat jotenkin oudolta. Eikö Matti ole kommentoinut kameroille, ettei olla Tainan kanssa juuri halailtu. Vai onko ajatus, että miehille läheisyys on aina pelkästään yhdyntää? En tiedä, kun itse olen nainen, mutta Matista ei ole ainakaan itselleni välittynyt mielikuvaa vonkaajana.
Voihan se olla,
Tapsan vastaanotolla:
Taina: "jos tänään annan... läheisyyttä, enkä huomenna välttämättä pystykään, en halua luoda toiselle odotuksia."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jenni puhui myös sooloseksistä, mielestäni sisällytti senkin tähän, leluilla ja ilman. Miksi Matilla ei olisi sooloseksi-elämää? On sekin saamista."
Täytyy olla hieman harkintakyvyn puutetta että puhuu telkussa omasta onanoinnistaan. Valkoista _oskaväkeä.
Mäkin mietin, että onko mussa vikaa kun myötähäpesin... Et kuuluuko IHAN noin avoin olla.
Hävetti ja Jyrkiäkin hävetti. Yritti vaimon mieliksi olla yhtä avoin, mutta sanoi kameralle että kaikki hänen ja Jennin asiat ei kuulu kaikille.
Ja miten monimutkaiset mieltymykset voi olla, jos pitää viikkokausia keskustella, mistä ja miten tykkää?
Ei tuollainen seksin ylikorostaminenkaan tasapainoiselta kuulosta. Yrittää kompensoimalla peittää epävarmuutta.
No mitä niin erityisiä mieltymyksiä on, että pitää monen jakson verran niitä kuvailla?
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän Jyrkissä ärsyttää tämä ininä, että kerrankaan hänen ulkonäköään ja vaatteitaan ei arvostella.
Eikö ole tullut mieleen, että arvostelussa on saattanut olla jotain perää ja omaa pukeutumista voisi ihan itse parannella pikkuhiljaa? Miksi antaa itsetuntonsa murentua arvostelun alla sen sijaan, että olisi marssinut kauppaan ja ostanut pari hyvälaatuista ja sopivaa paitaa.
Liian pienet urheilupaidat eivät näytä hyvältä kenenkään päällä eikä liian tiukka puku. Vai onko pienten paitojen pitäminen niin oleellinen osa omaa persoonaa, ettei siitä mitenkään voi luopua.
Jenniä tämä ei (vielä) häiritse, koska on varmaan tottunut verkkapukuisiin miehiin ympärillään.
Ulkonäköä ja pukeutumista on junttia arvostella henkilölle itselleen, ellei tämä ole sitä pyytänyt. Mitähän tapahtuisi, jos jollekulle naiselle sanoisi, että pukeudut aika tyrkysti. Mikä meteli siitä nousisi! Naisillehan ei saa huomauttaa vaikka sisemmätkin häpyhuulet piirtyisivät trikoista esiin. Minulla on oikeus!
Jättäkää arvostelijaä mm ät Jykke rauhaan! Teitä vaan häiritsee, kun joku on vielä uros eikä piittaa mielipiteistänne.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä juttua täällä kirjoitellaan. Syyllistetään esim tainaa siitä ettei "perunakellari kostu" kun Matti tuoksuu väärältä. Mutta mitä väärää on siinä, ettei nainen kostu joka ukosta??? Ei naisen tarvii joka ukosta kostua , tuoksui tai haisi tämä miltä tahansa. Ja tiedätkö -OKT, että naisen ei tarvitse suostua miehelle vaikka kiima valuisi housuista pitkin sääriä. Naisella on AINA oikeus kieltäytyä seksistä miehen kanssa. Nainen on se johon tunkeudutaan ja nainen saa päätää kuka tunkeutuu ja milloin. Yksinkertaista.
Vai antaisko -OKT pyllynreikänsä kenen käyttöön tahansa ja milloin tahansa, kunhan ihminen vaan tuoksuisi oikeasta.
Js jos antaisitkin, siltikään se ei tarkoita, että naisten pitäisi antaa miesten käyttää tuosta vaan, jos mies haluaa.
Pitäiskikö nyt jo porukoitten pikku hiljaa ymmärtää, että nainen saa ihan oikeasti määrätä kropastaan. Sitä
Vissiin on pyllynreikää ja muitakin reikiä käytetty luvatta kun noin hyökkäävästi esiinnyt!
Vierailija kirjoitti:
Kovin pientä on Hain saama hyöty sen reilun kuukauden Lexuksen käytössä, jos auto on hänellä käytössä kun vertaa sitä tuohon asiattomaan Annan käytökseen mitä häntä kohtaan on ollut. Ja jos Hain olisi pitänyt sitä koiraa käydä tunnin ajomatkan päästä ulkoiluttamassa, niin olisi Annan sopinut pyytää suoraan Haita tekemään sen
Varsinkin kun Anna niin korostaa puhuvansa suoraa.
Niin, ja muistetaanpa vielä miten Anna kokee joutuvansa koko ajan pienentämään itseään. Hai on niin helevetin vaikea ja dominoiva ihminen. Tyypillinen alistaja. Voi suloista fiksua kaunista ymmärtäväistä Anna-parkaa :-D
Vierailija kirjoitti:
"Jos katsoo viime jaksoa, niin tuo mies ihan oma-aloitteisesti leikkasi nurmikon ja kasteli puutarhaa"
Tosi v...n oma-aloitteisesti. Kas kun oli kamerakin taltioimassa tuota spontaania toimintaa.
Eli tässä pelissä ei nyt mies voi voittaa? Jos hän ei tee jotain, hän on aloitekyvytön nyhverö. Ja jos tekee, niin hän tekee sen kameroiden vuoksi.
ookoo.
Kolme miestä ja yksikään ei nappaa millään mallilla. Ei vois kuvitellakaan, että saman peiton alle kömpisi. No ohjelman takia noitten naisten on puhuttava joutavia miesten kanssa. Eivät kerta kaikkiaan sovi ollenkaan yhteen. Ehkä se kaljupää ja blondi yrittävät, mutta ovat kuitenkin eri maata. Mutta ohjelma velvoittaa. Itse olisin melko äkkiä lähtenyt kiitämään.
Miksi avioliitto ei jatku taivaassa ? Mitä Raamattu sanoo syyksi ?
Kyllä tahtoisin tavata ainakin kaikki kuolleet kissani ja koirani plus muut eläimet taivaassa, jos sinne sattuisin pääsemään.