Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku olla Annan kanssa, tuskin.
Varmasti monikin peräkylän poikamies - ja miksei kaupunkilaismieskin - huolisi vaikka heti nätin ja nuoren opettajanaisen. Eri asia on se, kenet Anna huolisi.
Hah, hah, Anna menee kuin kuumille kiville. Näkeehän tuon päällekin päin. Naisena tiedän, ja miehet voi asian vahvistaa. Eri asia, kestääkö suhde, jos kumppani ei ole mittatilaustyötä.
Vaikka sun kaveripiirin miehet viehättyy por*ostaealookista botoxeineen, niin se ei todellakaan ole valtaosan miesten makuun.
Anna ei todellakaan näytä tuolta mitä väität. Ja kyllä Anna takuulla kelpaa ulkonäöllisesti monel
Miehet haluavat edelleenkin muotoja naiselleen. Ja niitä ei tälläisillä kuivaksi liikkuneilla laiheliineilla ole
Vierailija kirjoitti:
En muista niitä määreitä, joilla parit yhdistettiin. Muistaako kukaan? Tuntuu vaan siltä, että " asiantuntijat" takertuivat liian kapeaan "yhteiseen nimittäjään" noissa perien yhdistämisissä.
Olen ajatellut ihan samaa. Jos toinen on urheilullinen, laitetaan kaveriski toinen urheilullinen, vaikka muuten olisivat kuin yö ja päivä. Tai jos jos toinen tykkää tehdä kotitöitä ja toinen ei laitetaan nämä yhteen, vaikka muuta yhteistä ei olisi. jne. Ja jos toinen on "seikkailija" niin laitetaan toinen "seikkailija" kumppaniski ja sitten selviää, että toinen haluaa seikkailla vuorikiipeilyä ja toinen matkustaa junalla kaupunkiin, jossa ei ole vielä käynyt. Ja mitään muuta yhteistä ei sitten olekaan, kuin se, että kumpikin haluaa "seikkailla"
Itkikö Jyrki oikeesti? Onko rehvakas nauru vai teeskentelyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut, että Jenni ja isä Muurinen ovat ulkonäöllisesti ihan kopioita toisistaan? Täysin samat kasvonpiirteet ja hymyt
Ei ole sellaista kukaan huomannut.
Minä ainakin olen huomannut. Kasvojen muoto ja hymy.
Olisikohan tuo aiempi kommentti kuitenkin ollut vain sarkasmia. Siis, ettei olisi kukaan huomannut kun täällä on ollut ainakin sata kommenttia heidän samannäköisyydestään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et puhu suomea äidinkielenäsi. Hienoa että Hai on opetellut suomea ja puhuu sitä melko hyvin. Siitä on kuitenkin melko pitkä matka sujuvaan viestintään suomen kielellä. Viestinnässä täytyy ottaa huomioon kielen lisäksi myös se, mitä on soveliasta sanoa missäkin tilanteessa ja miten reagoida toisen sanomisiin. Tällaisia asioita ei opi pelkästään kieltä oppimalla. Mielestäni Anna ei ole mitenkään erityisen vaatelias Hain suhteen, vaan toivoo pelkästään sujuvaa viestintää kumppaninsa kanssa. Hai osaa kyllä puhua suomea, mutta ehkäpä hänen ottamisessaan ohjelmaan olisi enemmän täytynyt arvioida hänen selviytymistään arkisissa tilanteissa suomen kielellä.
No jumalauta nyt! Valoja päälle. Hai puhuu ihan täydellistä suomea. Minulle on esitelty ulkomaalaisia siippoja jotka kuulemma ovat sujuvia suomeksi vaikka eivät ole. Hai on kielen suhteen ihan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että Taina on ahdistunut koko ohjelmasta. Ei ollutkaan valmis sen luomiin paineisiin, kuvauksiin ja julkisuuteen. Halunnut heti alussa hoitaa vain pakolliset kuvaukset, ja tarvinnut kaiken muun ajan itselleen. Tämä on varmaan saanut Matin epäilemään motiiveja, jos kiinnostusta ei ole ollut nähdä edes sitä, millainen toinen on kun kaverit ei ole paikalla. Taina on tuosta loukkaantunut verisesti eikä pääse asiasta yli, mutta oisko juuri niin että Matti osuikin siihen mikä on täysin totta.
Juuri näin ajattelin myös!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Missä Hai ajatteli olla avioliitossa ? Olettiko, että Anna muuttaa hänen äitinsä luokse asumaan ?
Ehkäpä on sen verran säästynyt, että voisivat ostaa yhteisen asunnon. Anna asuu sellaisessa luukussa, että pakkohan hänelläkin säästöjä on olla vai eikö opet tienaa tuon paremmin?!
Yhteisen asunnon voi myös vuokrata. Se on nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et puhu suomea äidinkielenäsi. Hienoa että Hai on opetellut suomea ja puhuu sitä melko hyvin. Siitä on kuitenkin melko pitkä matka sujuvaan viestintään suomen kielellä. Viestinnässä täytyy ottaa huomioon kielen lisäksi myös se, mitä on soveliasta sanoa missäkin tilanteessa ja miten reagoida toisen sanomisiin. Tällaisia asioita ei opi pelkästään kieltä oppimalla. Mielestäni Anna ei ole mitenkään erityisen vaatelias Hain suhteen, vaan toivoo pelkästään sujuvaa viestintää kumppaninsa kanssa. Hai osaa kyllä puhua suomea, mutta ehkäpä hänen ottamisessaan ohjelmaan olisi enemmän täytynyt arvioida hänen selviytymistään arkisissa tilanteissa suomen kielellä.
No jumalauta nyt! Valoja päälle. Hai puhuu ihan täydellistä suomea. Minulle on esitelty ulkomaalaisia siippoja jotka kuulemma ovat sujuvia suomeksi vaikka eivät ole. Hai on kielen suhteen ihan suomalainen.<
Sinunkin äidinkieli taitaa olla jokin muu kuin suomi.
Nainen voi olla kaunis tai mies komea. Se ei todellakaan riitä hyvää parsuhteeseen. Se luonne on tärkeä. Jos on noin negatiivinen kuin Anna. Parisuhteen voi unohtaa. Johan siinä pää hajoaa , kun toinen valittaa ihan pienistäkin asioista.
Jennin grilli. Minä olisin tehnyt kuin Jyrki. Lempeästi vittuillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana tulee Ruotsin Ensitreffeillä "Gift vid första ögonkastet" tietääkseni ensimmäistä kertaa miespari, harmi vaan, ettei näy kuin Tornionjokilaaksossa, kysymykset osallistujille olivat olleet hyvinkin intiimejä. https://www.qx.se/noje/filmtvmusik/277685/ikvall-gifter-sig-hector-och-…;
Ei niinkään suuri harmi, kun tämän palstan kirjoittelijoista iso osa on vasta sitä pakollista ruotsia ilman mitään mielenkiintoa lukemassa
Siinä nyt ei mitään vahinkoa tule, vaikka ei Ruotsin EA:ta nääkään. Sen takia ei kannata vuosikausia panostaa pakkoruotsin lukemiseen. Näkyyhän täällä jo monen muun maan EA ja niissäkin on puolet liikaa. Ei tää nyt niin hyvä ohjelmaformaatti ole, että sitä jaksaisi illasta toiseen jonkun maan versiona katsoa. Töllöstä tulee niin paljon mielenkiintoisempiakin ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut, että Jenni ja isä Muurinen ovat ulkonäöllisesti ihan kopioita toisistaan? Täysin samat kasvonpiirteet ja hymyt
Ei ole sellaista kukaan huomannut.
Minä ainakin olen huomannut. Kasvojen muoto ja hymy.
Olisikohan tuo aiempi kommentti kuitenkin ollut vain sarkasmia. Siis, ettei olisi kukaan huomannut kun täällä on ollut ainakin sata kommenttia heidän samannäköisyydestään.
Ihmiset ei tunnista sarkasmia /tässä tapauksessa vitsiä, kun näin, että saman verran oli tullut alapeukkuja, kuin yläpeukkujakin tuolle kommentille:D (Siis missä sanotaan, "Ei ole sellaista kukaan huomannut" :D
Vierailija kirjoitti:
Jennin grilli. Minä olisin tehnyt kuin Jyrki. Lempeästi vittuillut.
Samoin. Sen jälkeen kun Jenni järjesteli Jyrki paidat kaappiin kuin lapselle, heittelisin letkautuksia jokaisesta villakoirasta ja pölypunkista Jennille.
Vierailija kirjoitti:
Spoileri
.
.
.
.
.
.
.
.
Jyrki oli eilen Kotkassa baarissa kahden kaverinsa kanssa, ei ollut sormusta 😔
Oliko oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut Hain kommunikoinnissa mitään erikoista. Hän on sosiaalinen ja pyrkii puhelemaan niitä näitä. Ajan edetessä hän on tullut varovaisemmaksi, koska joka sanaan takerrutaan ja niistä tehdään negatiivisia tulkintoja.
Ilmeisesti et puhu suomea äidinkielenäsi. Hienoa että Hai on opetellut suomea ja puhuu sitä melko hyvin. Siitä on kuitenkin melko pitkä matka sujuvaan viestintään suomen kielellä. Viestinnässä täytyy ottaa huomioon kielen lisäksi myös se, mitä on soveliasta sanoa missäkin tilanteessa ja miten reagoida toisen sanomisiin. Tällaisia asioita ei opi pelkästään kieltä oppimalla. Mielestäni Anna ei ole mitenkään erityisen vaatelias Hain suhteen, vaan toivoo pelkästään sujuvaa viestintää kumppaninsa kanssa. Hai osaa kyllä puhua suomea, mutta ehkäpä hänen ottamisessaan ohjelmaan olisi enemmän täytynyt arvioida hänen selviytymistään arkisissa ti
Sivusta: minä puhun suomea äidinkielenäni, enkä huomannut mitään kummallista kommunikaatiossa. Viestinnässä on olennaista myös ymmärtää "lähettäjän" tapaa viestiä, kaikki viestivät omalla tavallaan. Minusta "juotko paljon kahvia" on ihan normaali kysymys tutustumisvaiheessa, johon vastata vaikka että "2 kuppia päivässä". Voisi ehkä kysyä miksi Anna suhtautuu ihan yksinkertaisiinkin kysymyksiin sillä olettamalla että taustalla on jotain negatiivista, miksi hän on koko ajan ns. puolustuskannalla vaikka hänelle on selitetty tausta Hain kysymyksen perusteella ja pyydetty anteeksikin. Monestihan ihmiset kuitenkin leppyvät kun saavat anteeksipyynnön ja selityksen, mutta Annalla jää selvästi vielä jotain mielen päälle.
Hassua on myös se, ettei hän ymmärrä ensin ripittäneensä Haita siitä, että jutteli liian syvällisiä ja sitten siitä, että tämä ei kertonut tunteistaan. Suo siellä, vetelä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksileluboksi oli typerä. Ihme härpäkkeitä. Pitäisi parien ostaa omat käyttökelpoiset lelut omien mieltymysten mukaan omaan tahtiin - tai olla ostamatta.
Minä en ymmärrä noita seksileluja. Ei hyvä seksi ole sitä, että otetaan vuoron perään joku laite ja työnnetään se perseeseen tai pilluun ja välissä ruoskitaan ja pidetään käsirautoja.
😂
Eikö Taina tajua, että muhkupanta on hirveä.
Nyt on hei liikaa liikaa juttua Annasta ja Hai:sta tässä langassa! Hep!
Miksi Mattia ja Tainaa ei a) näy itse ohjelmassa melken ollenkaan ja b) ei kommentoida täälläkään? mitä heille on tapahtunut? mielestäni kiinnostavin pari näin miehen näkökulmasta.
t: Kommodoori (merivartiosto ja kansainväliset tehtävät. Nyk. eläkkeellä)