Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vaikka Hai sanoisi vain että "Haluan leipää", niin Anna ottaisi tämän niin, että Hai tarkoittaa, ettei Anna ole yhtä älykäs, eikä tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Matti oulussa tiedetään ja osataan varoa.
Lähtee heti jos joku asia ärsyttää.
Kerro toki lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jenkkitutkimus:Top 20% miehistä harrastaa heteroirtoseksistä 80%. Loput miehet parisuhdeseksiä ja ton 20% irtoseksiä mitä noilta top miehiltä jää."
Edelleen tuosta Tinder "tutkimuksesta" jäi uupumaan se tieto kuinka laaja oli se naisten joukko joka sitä seksiä noiden 20% mieheistä kanssa harrasti. Väittäisin että ei ollut kauheasti 20% isompi osuus naisistakaan.
Eiku se pointti oli juuri se, että 80% naisista harrastaa irtoseksiä noiden top 20% miesten kanssa 20-30 vuotiaana. Koska he viehättävät heitä. Osa tietoisesti ja osaa toi 20% miehiä vedettää; lupailee parisuhdetta jne. Särkevät sydämensä. Kuten Anna ja Je ni ovat tehneet aiemmin.
Jenni on takuuvarmasti laulattanut hanuriaan huolella.
Vierailija kirjoitti:
Monen kertaan on kuultu, miten Tainalle tuli "loukattu olo", kun Matti kysyi, onko hän mukana ohjelman vai parisuhteen takia. Oki tullut noin tunnin kestävä "kriisitilanne", muistaakseni.
En saa kiinni, miksi tuon kysymyksen takia pitää menettää hermonsa ja kokea tulleensa tavattoman loukatuksi. Silmätkin itkusta punaisina ja turvonneina tästä syystä.
Vai onko tämä sitä, että jotain pitää ohjelmassa puhua?
Luulen, että Matilla on ollut takataskussa mielipide vaikka Tainan etäisestä käytöksestä ja kysäissyt kireys pinnan alla piilossa passiivisagressiivisesti että ootkohan mukana kumman vuoksi. Taina tunneälykkäänä tajunnut tämän käytöksensä arvosteluna ja ahdistunut.
Ainakin minulla on ollut hyvin huolta kantavia ja myötäeläviä opettajia.
Kansakoulussa soitti loma-aikoinakin minulle kotiin, koska olin todella pahoinpidelty pieni poika.
Oppikoulussa luokanvalvoja osti omilla rahoillaan joka päivä minulle puoli litraa maitoa, kun olin niin aliravittu, että pyörtyilin tunneilla.
Molemmat olivat todella pelättyjä naisopettajia. Äidit tekivät kaikkensa etteivät lapset joutuneet heidän luokilleen. Mutta heidän sydämensä oli puhdasta kultaa. Vielä näin yli 80-vuotiaana pappanakin muistan heitä kaivaten ja kunnioittaen. En ehkä olisi elossa ilman huolenpitoaan.
Siksi ymmärrän hyvin, että Annallakin voi olla oppilaissaan joku, josta on huolissaan tai johon on muusta syysta kiintynyt ja siksi ikävöi oppilaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos Anna on KM, luulisi tiedon löytyvän esim. LinkedIn:stä.
Osoitit juuri tietämättömyytesi LinkedInistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Matti oulussa tiedetään ja osataan varoa.
Lähtee heti jos joku asia ärsyttää.
Ei osaa käsitellä.
Matti on kyllä sen näköinen, että osaa hyvinkin tehokkaasti v'ttuilla.
Jo näin alkuvaiheessa, kun pitäisi olla kultainen ja ihana, niin on naamansa, kuin sillä kuuluisalla norsun takapuolella. Kylmä arvioiva katse. Tyyliin ; Mikä säkin akka luulet olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke ja vaikuttajien tahoilta näytetty esimerkki.
Mikä on woke?! Eikö kukaan tiedä ja silti käytätte sitä?
Täällä on muka opettajia, mutta hekään eivät tiedä, mutta sehän on täällä normaalia, että käytetään muotisanoja, ymmärtämättä niiden merkitystä.
Kas tässä https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Woke
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä nykyajan trendi on puhuta turvattomasta olosta. Sekä Anna että Taina jankuttavat tätä. Että heillä ei turvallinen olo. Jeesus sanon minä...mukavat TURVALLISET miehet heillä. Taina voi pysyä siellä omassa kodissaan -turvasatamassaan- muhkupanta päässä, jos niin ahdistaa.
Ai sinäkö tunnet henkilökohtaisesti nuo ukot, kun noin itsevarmasti kutsut heitä turvallisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jenkkitutkimus:Top 20% miehistä harrastaa heteroirtoseksistä 80%. Loput miehet parisuhdeseksiä ja ton 20% irtoseksiä mitä noilta top miehiltä jää."
Edelleen tuosta Tinder "tutkimuksesta" jäi uupumaan se tieto kuinka laaja oli se naisten joukko joka sitä seksiä noiden 20% mieheistä kanssa harrasti. Väittäisin että ei ollut kauheasti 20% isompi osuus naisistakaan.
Eiku se pointti oli juuri se, että 80% naisista harrastaa irtoseksiä noiden top 20% miesten kanssa 20-30 vuotiaana. Koska he viehättävät heitä. Osa tietoisesti ja osaa toi 20% miehiä vedettää; lupailee parisuhdetta jne. Särkevät sydämensä. Kuten Anna ja Je ni ovat tehneet aiemmin.
Jenni on takuuvarmasti laulattanut hanuriaan huolella.
Jennillä ei vaikuta olevan estoja niissä asioissa. Varmaan juttu luistaisi seksistä pidempäänkin Tapsan kanssa. Kaikkia nyansseja myöten.
Vierailija kirjoitti:
Kansakoulussa soitti loma-aikoinakin minulle kotiin, koska olin todella pahoinpidelty pieni poika.
Oppikoulussa luokanvalvoja osti omilla rahoillaan joka päivä minulle puoli litraa maitoa, kun olin niin aliravittu, että pyörtyilin tunneilla.
Molemmat olivat todella pelättyjä naisopettajia. Äidit tekivät kaikkensa etteivät lapset joutuneet heidän luokilleen. Mutta heidän sydämensä oli puhdasta kultaa. Vielä näin yli 80-vuotiaana pappanakin muistan heitä kaivaten ja kunnioittaen. En ehkä olisi elossa ilman huolenpitoaan.
Siksi ymmärrän hyvin, että
Annallakin voi olla oppilaissaan joku, josta on huolissaan tai johon on muusta syysta kiintynyt ja siksi ikävöi oppilaitaan.
Nyt ei puhua kivikaudesta :D Montakosataa vuotta siitä on, kun kansakoulusta siirryttiin peruskouluun.
Ja kyllä minä isovanhemmilta kuulin vähän erijuttuja kansakoulun "opetusmetodeista".
Turhaan yrität opettajana pestä ammattianne.
Vierailija kirjoitti:
Hai ei kertonut, miten koululaisia opetetaan ja millaisia opetusmetodeita kannattaa käyttää, vaan kertoi omista kokemuksistaan yläasteella ja niiden perusteella piti Annaa opettajan ammatissa rohkeana osallistuessaan ETA-ohjelmaan. Olen itse entisenä koululaisena, monia sijaisia luokkamme edessä nähneenä Hain kanssa samaa mieltä.
Olisihan se nyt aika kummallista, ettei mitään saisi omasta koululaisena olostaan sanoa, koska toinen on opettaja. Minulla olisi ainakin ollut moniakin kysymyksiä Annalle nykyisestä koulumaailmasta, toki niillekin on aikansa ja paikkansa, ettei menisi vaikka yhteinen illallishetki liian heviksi. Kokisin kyllä, että "saisin" sanoa jotain. Ei Anna toki Haita kieltänytkään, mutta täällä kommentoijissa on niitä, joiden mielestä Hai ei olisi ilmeisesti saanut sanoa omasta kouluajastaan mitään, koska toinen on opettaja.
Kaikki noi kolme ukkoa on vähän "urpoja" ja noi naiset on mahdottomia.
Onpas täällä kateelisia komeille tinder-miehille. Hyviä uutisia: Myös ei-viehättävät miehet voivat parantaa asemiaan parisuhdemarkkinoilla. Myös rumemmat miehet saavat kauniita naisia, JOS heillä on esim. paljon rahaa tai valtaa, arvostettu yhteiskunnallinen asema. Tai julkkis-status (esim. harva räppäri on komea). Eli siitä vaan kouluttautumaan, takomaan massia tai hankkimaan jonkun lajin taito, jolla päästä pinnalle.
Miksi puhutaan Annan työstä. Tuskin se liittyy hänen aivan uskomattoman huonoon käyttäytymiseen Haita kohtaan. Ilmeet vihaisia. Kaikki Hain syytä.
Mikä tämä Hain mollaaminen kouluelämästä on? Ihan yleisessä tiedossahan noi asiat on jota sanoi Annalle.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ymmärrän hyvin, että Annallakin voi olla oppilaissaan joku, josta on huolissaan tai johon on muusta syysta kiintynyt ja siksi ikävöi oppilaitaan.
Stemmaa. Nykyään, kun on vielä paljon Vilja-Eerikoita, nepsy-adha-pikkuisia, niin sydänsärkyy kovista kohtaloista, kun vain lehdistä lukee. Saati sitten, kun heitä näkee päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea vähän pidemmälle ketjua niin huomaat, että asia on jo selitetty auki. Ei ole kovin vaikeaa pysähtyä lukemaan edes 2-4 viestiä eteenpäin ennen kyselemistä.
Miten luet eteenpäin pysähtymällä?
Siinäpä sinulle miettimistä loppuillaksi. Voit aloittaa vaikka kysymällä avustajaltasi, mikä ero on ilmaisuilla "pysähtyä lukemaan" ja "lukea pysähtymällä".
Kysyppä sinä äidiltäs miten kirjoitetaan suomeksi. Paitsi, että tais tulla jo uniaika.
Kysypä, ei kysyppä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noi kolme ukkoa on vähän "urpoja" ja noi naiset on mahdottomia.
Jos asiat olisivat toisin, niin nuo ihmiset eivät tarvitsisi ohjelmaa saadaakseen parisuhdetta ja avioliiton.
Ei voida rinnastaa, koska aivan eri kulttuurit. Vietnamilaiseen kulttuuriin ilmeisesti kuuluu isommat perhekunnat, joissa mm. vanhemmat ja lapset susaruksineen asuvat yhdessä. Varmasti usein myös isovanhemmat ja lapsenlapset. Perheenjäsenistä huolehditaan ja vietetään paljon aikaa yhdessä. Suomessa on kai joskus aiemmin vielä jaettu sama torppa tai pihapiiri isovanhempien, vanhempien, sisarusten, puolison ja lasten kanssa, muttei enää vuosikymmeniin. Enkä usko, että Suomessa muutenkaan on ollut ihan niin tiiviit perhekunnat kuin esim. monissa Aasian ja Afrikan maissa.