Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Ehkä epäsuosittu mielipide, mutta musta Jenni on ihana. Ei olla ihmisenä yhtään samanlaisia, mutta kun Jenni on niin sinut itsensä kanssa niin häntä on ihastuttavaa seurata kikatuksineen kaikkineen. Oli niin onnellinen kun Jyrki kasteli pihaa ja puhuikin hänelle niin kauniisti.
Sitten kun ruutuun tulee etu-, taka- ja joka suunnasta kireä Anna niin omatkin hartiat jännittyy ja katsominen on suorastaan tuskallista.
Veikkaan että Jyrkistä ja Jennistä tulee samanlainen pari kuin Villeistä ja Anniinasta, heissä ja tavassaan kommunikoida toistensa kanssa on paljon samaa.
Hailla on jo yli 30-vuotiaana ollut mahdollisuus nostaa asumistukea ja siten itsenäistyä, mutta eipä ole viitsinyt aikuistua vaan on jäänyt mamman ja siskojen passattavaksi. Siellä vaan pimeässä kopissaan yökaudet pelailee. Ilmankos onkin niin todellisesta reaalimaailmasta vieraantunut ettei kuulemaansa ymmärrä eikä normikeskustelua osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni kasvoiltaan ihan isänsä näköinen
Ja jotkut täällä sanoo kauniiksi.. maku se on huonokin
No onhan hän Jykän rinnalla kaunis. Kroppakin näytti olevan ihan miellyttävässä kunnossa, kun eilistä jaksoa katsoi.
Ja Jennillå on vielä kaiken lisäksi isot pyöreät luomurinnat. Monen miehen unelmanainen. Ja Jyrki nauttii.
Kyllä Jenni on tosi nätti ja ihanan kupliva.
Annasta näkee kuinka on jokin esitys päällä kun kamerat rullaa ettei pysty olemaan oma itsensä, aina joku show meneillään, 'otetaan tila haltuun'- meininki päällä. Sen näki jo niissä hääjuhlissa, hirveä tohottaminen kokoajan ja päällepäsmäröinti kaikessa, herranjumala nainen, hengitä!
Vierailija kirjoitti:
Jenni - hoe
Anna - broken
Taina - too sensitive
Onk nämä nyt näin?
Kiitos aan näistä englanninkiele opeista, olisi noi voinut suomeksikin sanoa, kun suomenkielisellä tekstillä kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Hailla on jo yli 30-vuotiaana ollut mahdollisuus nostaa asumistukea ja siten itsenäistyä, mutta eipä ole viitsinyt aikuistua vaan on jäänyt mamman ja siskojen passattavaksi. Siellä vaan pimeässä kopissaan yökaudet pelailee. Ilmankos onkin niin todellisesta reaalimaailmasta vieraantunut ettei kuulemaansa ymmärrä eikä normikeskustelua osaa.
Miten edes jaksaa asua vanhempien luona tuon ikäisenä. Jos Hai olisi muuttanut omilleen niin olisi saanut enemmän vastuuta itsestään ja ehkä omista tunteistaankin.. Kyllähän tuollainen vanhempien helmoissa asuminen vaikuttaa... Enkä ota nyt esille sitä että liittyy kulttuuriin.
Taina oli niin täydellisen tyytyväinen kun sai olla yksikseen kotona koiransa kanssa. Ihan eri tunnelma kun se kun Matti tuli ovelle. Onko kenties sitoutumiskammoinen ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan hän Jykän rinnalla kaunis. Kroppakin näytti olevan ihan miellyttävässä kunnossa, kun eilistä jaksoa katsoi.
Ja Jennillå on vielä kaiken lisäksi isot pyöreät luomurinnat. Monen miehen unelmanainen. Ja Jyrki nauttii.
Jenni on tavallisen nätti. On liioiteltua sanoa kaikista naisista "tosi nätti", koska se saa illuusion, että mikään mies ei ole näille naisille riittävä, ainoastaan miesmallit. Jenni on ihan perusnätti, kuten Mattikin on ihan tavallisen näköinen. Kuten Tainakin.
Toi Anna on kyllä niin minä minä minä tyyppi kuin olla voi. Järjettömän raskas tapaus. Koko ajan miettii miltä hänestä itsestään tuntuu. En jaksaisi tuollaista yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainalla löi ahdistuksen päälle jo häämatkalla, kun vihkimisestä oli kulunut pari päivää. Siitä asti on ollut tuskaista pusertamista ja itkuista naamaa. Pitäisi olla turvaa, pitäisi olla omaa tilaa, pitäisi olla sitä ja tätä. Ei puhettakaan siitä, että hän alkaisi vähitellen tutustumaan juuri tapaamaansa kumppaniin. Vaikka se lienee tämän ohjelman idea. Se on ihan sama, mille mutkalle Matti tuossa taipuu tai mitä sanoo tai jättää sanomatta.
Siinäpä todellinen pikakelaus avioliitosta. Alun hurmio loppui 12 h kohdalla, tasaantuminen kumppanuuteen 24 h, irtautuminen suhteesta 48 h ja totaalinen eriytymine noin 72 h. Se siitä ja ei kun eropaperit vetämään.
Tällä kaudella on taidettu oikeasti saavuttaa ennätykset, sekä T:n että A:n puolesta. Olikohan jopa A, joka otti ekat herneet jo hääyön aamuna?
Annalla lopahti innostus, kun ensisuudelma ei ollut täydellinen. Se oli siinä kohtaa taputeltu se "suhde".
Vierailija kirjoitti:
Taitaa täällä olla kirjoittajilla normina olla asumistuen nostajina. Hai on Aalto yliopistosta valmistunut tietotekniikan DI ja toimii ohjelmistokehittäjänä kuten tuon koulutuksen saaneet useasti juuri työskentelevätkin. Ei hän tidellakaan olisi mikään asumistuen saaja, kunswn verran korkea palkkainen. Kenties hän työskentelee pelialan yrityksessä, kun juuri siellä tuon alan Di on tavallinen työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jenkkitutkimus:Top 20% miehistä harrastaa heteroirtoseksistä 80%. Loput miehet parisuhdeseksiä ja ton 20% irtoseksiä mitä noilta top miehiltä jää."
Edelleen tuosta Tinder "tutkimuksesta" jäi uupumaan se tieto kuinka laaja oli se naisten joukko joka sitä seksiä noiden 20% mieheistä kanssa harrasti. Väittäisin että ei ollut kauheasti 20% isompi osuus naisistakaan.
Eiku se pointti oli juuri se, että 80% naisista harrastaa irtoseksiä noiden top 20% miesten kanssa 20-30 vuotiaana. Koska he viehättävät heitä. Osa tietoisesti ja osaa toi 20% miehiä vedettää; lupailee parisuhdetta jne. Särkevät sydämensä. Kuten Anna ja Je ni ovat tehneet aiemmin.
Kuules nyt, tää sun typerä inttäminen kosahtaa heti siihen, että 80% naisista ei harrasta irtosuhteita yhtään kenenkään, ei edes chadien kanssa. Joku 20-30% voi tehdä tätä, mutta se on pieni vähemmistö naisista. Suurin osa nuorista naisista on joko vakituisessa parisuhteessa yhden partnerin kanssa tai elää ilman seksiä (satunnaista kännipanoa ei lasketa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään aitoa hymyä, ainoastaan tekopirteää naaman vääntelyä.
Vierailija kirjoitti:
"Mä tarviin, mä haluun, mua pitää kuunnella, mun pitää saada. Kaikki on vain minä, minä, minä...
Tällainen ohjelmaa vaatisi sitä, että kestää uusia tilanteita ja ihmisiä ilman ylianalysointia ja osaa ottaa myös huumorilla ja kevyemmin asioita elämässä".
He ovat varattuja, joustavuus on tyypillinen piirre pitkissä liitoissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tainalla löi ahdistuksen päälle jo häämatkalla, kun vihkimisestä oli kulunut pari päivää. Siitä asti on ollut tuskaista pusertamista ja itkuista naamaa. Pitäisi olla turvaa, pitäisi olla omaa tilaa, pitäisi olla sitä ja tätä. Ei puhettakaan siitä, että hän alkaisi vähitellen tutustumaan juuri tapaamaansa kumppaniin. Vaikka se lienee tämän ohjelman idea. Se on ihan sama, mille mutkalle Matti tuossa taipuu tai mitä sanoo tai jättää sanomatta.
Siinäpä todellinen pikakelaus avioliitosta. Alun hurmio loppui 12 h kohdalla, tasaantuminen kumppanuuteen 24 h, irtautuminen suhteesta 48 h ja totaalinen eriytymine noin 72 h. Se siitä ja ei kun eropaperit vetämään.
Tällä kaudella on taidettu oikeasti saavuttaa ennätykset, sekä T:n että A:n puolesta. Olikohan jopa A, joka otti ekat herneet jo hääyön aVaikutti siltä, että se oli Hain ensisuudelma.
Vierailija kirjoitti:
Toi Anna on kyllä niin minä minä minä tyyppi kuin olla voi. Järjettömän raskas tapaus. Koko ajan miettii miltä hänestä itsestään tuntuu. En jaksaisi tuollaista yhtään.
Jo, on jo tullut selväksi. Olet keronut sen täällä jo tuhansia kertoja.
Jennillä ja Jyrkillä menee kaikki nappiin, kommunikaatiotavat, huumorintaju, kemia, seksuaalisuus... Joskus miettii että miten voi mennäkin noin hyvin, liian hyvää ollakseen totta. Uskoisin että mustasukkaisuutta on vahvemmin tällaisissa suhteissa.
Voi voi näitä naisia. Koko ajan ahdistaa, on oman tilan tarve ja turvattomuuden tunne. Varsinkin Tainalla. Yhdestä viattomasta kysymyksestä menee pasmat sekaisin ja tulee turvattomuuden tunne. Ei herranjumala. Eiväthän nämä selviä normaalielämässä, kun jokaiselle tulee jossain vaiheessa vaikka mitä todellisia pettymyksiä ja vastoinkäymisiä. Nämä eivät tiedä todellista elämästä mitään. Missä ihmeen pumpulissa ovat kasvaneet? Miehet joustavat ja joustavat ja ymmärtävät. Voi morjens, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tapaisin Matin tyylisen miehen, joka kertoisi olevansa kylmä ja jättävänsä toisen tosi pikku asioiden takia saadakseen pitää hauskaa JUOKSISIN karkuun ja kovaa.Matti tulee lähtemään mitättömien asioiden takia seuraavan naisen luo.
Juuri näin. Eihän tuollaisen miehen kanssa voi perustaa perhettäkään. Kuka ottaa riskin, että isä lähtee heti, kun yövalvomiset alkaa ahdistamaan?
Mielestäni päin vastoin. Osoittaa kypsyyttä ymmärtää ja myöntää, miten lapsellinen on ennen ollut. Mattihan sanoi, ettei ole enää samanlainen.
Miten paljon onkaan miehiä, jotka eivät ole tätä itsestään oivaltaneet, ja sitten vasta avioliitossa ahdistuvat ja karkaavat...
Välillä ihmetyttää ihmiset, jotka pelästyvät, kun toinen puhuu rehellisesti itsestään, myös niistä vioistaan, joista nyt yrittää päästä eroon. JOS tiedostat, niin olet paljon lähempänä aikuisuutta kuin sellainen, joka lupailee kuun taivaalta, ihan vain koska kuvittelevat itsestään liikoja.
Anna on pelkästään ruudun kautta jo niin ahdistavan oloinen, että voi olla livenä kyllä kiusallista seuraa. Triggeröityy ja kireänä hyökkää heti, sanoi tai teki toinen mitä vaan.
Tunnen samantyylisen naisen. Rikkaan perheen hemmoteltu tytär, jonka koko elämä pyörii itsen ja omien tunteiden ympärillä.
Ikisinkku jonka ei yleensä pääse ensimmäisiä treffejä pidemälle. Jota itse ihmettelee, kun "sanoitti tarkkaan toiselle mitä ITSE haluaa ja tarvitsee ja kuinka asioiden pitäisi mennä." Kumma juttu.
Tässä tulee se ongelman ydin. Lähdetään kaikkeen omat tarpeet edellä, kuin tyhjä kaivo jonne pitää loputtomasti kaataa. Ei mietitä sitä, mitä minä tarjoan toiselle. Miltä toisesta tuntuu tämä suhde, mitä toiveita hänellä on. Siihenhän koko parisuhde perustuu, molempien huomioimiseen ja kompromisseihin.
Tuntemani naisen kanssa en jaksa olla enää edes kaverina. Jos et vaikka työpäivän aikana heti vastannut viestiin. Tuli pitkä vuodatus perässä, miltä hänestä tuntuu ja kuinka häntä pitää huomioida. Tarpeet on kuin vauvalla joista toisten pitää kokoajan huolehtia. Terapia voisi olla tarpeen ennen parisuhdetta. Ja en tunne ohjelman henkilöitä, nämä ovat vain fiiliksiä mitä tätä seuratessa on herännyt. Jos tätä vielä jatketaan, voisi asiantuntijat taas vaihtaa ensikaudelle.