Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus dissata kenenkään etnistä taustaa, mutta on melko riski homma heittää pariksi eri geeneillä varustettu yksilö. Jos homma toimisi (ihmeitä tapahtuu) niin lasten hankinnassa tulee sitten vastaan se "pikku juttu" että suomen kaltaisessa takapajulassa voipi olla ongelma, että ne lapset ei sitten näytä suomalaisilta. Ellei nainen ollut esittänyt nimenomaan toivetta puolisosta joka ei näytä suomalaiselta, niin tuo oli aika paha moka. Veikkaanpa, että tän kauden muutkin parit on no go, eli lopputulos +-0, kaikki eroavat.
Ethän nyt järkyty tästä tiedosta, mutta kahdella suomalaistaustaisella henkilöllä on ihan yhtä lailla keskenään eri geenit. Paitsi jos ovat keskenään läheistä sukua. Ja varmaan kaikki tiedämme että avioliitto tai rakkaussuhde lähisukulaisen kanssa ei ole oikein ok. Mitä erilaisempi geeniperimä puolisolla on, sitä terveemmät lapset.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei olisi edes tullut mieleen, että pariksi voisi valikoitua aasialainen tai tummaihoinen. En ole mikään ra sisti mutta puolisoksi haluan kyllä samaa alkuperää olevan kumppanin. Se toive ei kai tee kenestäkään mitään rotu kiihkoilijaa. Eli ymmärrän ap pointin, olihan tuo aikamoinen kierrepallo morsiamelle.
Kyllä sinä rasisti olet jos pidät Haita aasialaisena. Hai on syntynyt Virossa ja 2-vuotiaasta eteenpäin asunut ja kasvanut Suomessa. Hän on suomalainen.
Oonko ainoa joka kuuli, et Jenni haluaa siivota itse, omalla tavallaan? Minusta siihen VOI ajatella sisältyvän myös kalsareiden keruun, toisaalta ei välttämättä ;D
Meillä miestä ärsyttää lasten lattialla olevat vaatteet, minua ei taas yhtään, eli voin poimia ne ilman tunnereaktiota. Ei kai niiden kalsareiden nyt tartte olla mikään kotiorjuuden symboli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka jakso katsottu ja Kaason kaataja -Matti mainittu. Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello vielä kauemmin. Kyllä me muistamme nämä tyypit, jotka viihdyttivät toilailuillaan syysiltojamme. Mikähän on nyt Matin tilanne?
Rupes heti soimaan Kaikuluotain päässä... Kuinkahan paljon kaasoa kaduttaa et pilas sekä ystävyyssuhteensa että oman avioliittonsa hetken mielijohteesta.
MAtti ja kaaso ovat jo eronneet vuosia sit ja kaaso uusis naimisis :D Ehtiväinen likka..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielle askelten laskemisesta ja pitää saada 30 000 askelta päivässä??
Se on kyllä ihan jäätävä määrä. Olin juuri reissussa, jossa käveltiin lähes koko päivä. Tuloksena oli noin n. 20000- 25000 askelta/pv.
Sääliksi käy sitä koira parkaa, kun joutuu pikku tassuillaan marssimaan omistajansa pakkomielteiden käskyttämänä tappohelteissä.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä sellanen Kauniit ja Rohkeat -farssi, että huh. Tietääkö kukaan, mitä tuolle Matille ja The Kaasolle kuuluu?
Toivottavasti sille sympaattiselle, petetylle morsiamelle kuuluu pelkkää hyvää!
Tältä palstalta luin joskus että olivat eronneet melko nopeasti ja että kaaso on jo mennyt naimisiinkin jonkun toisen kanssa.
Sopii oikein hyvin siihen kuvaan minkä tuollainen salamarakastuminen luo ihmisestä. Intensiiviset, liian nopeasti kehittyvät suhteet eivät kestä, koska ne eivät perustu siihen millainen se kumppani oikeasti on ihmisenä (häntähän ei vielä edes tunne siinä vaiheessa kun ihastutaan ensisilmäyksellä), vaan omaan päänsisäiseen fantasiaan. Kun sitten paljastuu ettei kumppani ollutkaan fantasian mukainen, pettymys on niin suuri että moni päätyy eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä karvainen kalju ja roteva mies on seksikäs?
Minun, ei seksikkyys hiuksista kiinni ole.
https://i.pinimg.com/236x/24/1d/6e/241d6eca8be9843e4347fd76ff002315.jpg
https://i.pinimg.com/236x/1b/b3/b6/1bb3b6f7099fc712b8d4751a100cea1e.jpg
On miehekäs jos mittaa on yli 180 cm, joku 160 cm lyhyillä raajalla ja isolla mahalla ei nyt ihan mene tuohon. Lisäksi kun naiset puhuvat psykologisesta turvallisuudesta ja kainaloon menosta niin ei siinä mitään hukkapätkiä ajatella, vaan itseä selkästi isokokoisempi mies, joka on fyysisesti miehen kokoinen.
Vain todella avuton ja huonolla itsetunnolla varustettu barbie etsii itselleen pitkää machomiestä, hyvän itsetunnon omaava
Eiköhän jokaisella on mahdollisuus pitkään mieheen, jos tämä voi olla vähän kolmoismur haaja, ja myös hoikkaan naiseen, jos täysi mielenvikaisuus ei haittaa.
Ihan pöhkö ajatus, et joku yksittäinen ulkoinen ominaisuus olisi se mihin on tai ei ole "mahdollisuus", eikä muulla väliä. Idarivarmaa tasojankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Hesassa syntynyt ja asunut täällä koko ikäni. Edelleenkin väitän, että halu saada puoliso joka on kasvanut samassa kulttuurissa, omaa samat arvot ja näkemykset esim. tasa-arvosta Ei tee minusta minkään sortin ra sistia! Mä elän ja annan muiden elää, niin sanotusti. Olen myös seurustellut ulkomaalaisen kanssa (tosin valkoisen) ja jo se kokemus korosti sitä, että tosiaan haluan kumppanin ed. mainituilla kriteereillä.
Sinulla saa olla sellaiset kumppanitoiveet kuin on, mutta älä yritä esiintyä paljasjalkaisena helsinkiläisenä kun selvästikään et sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä karvainen kalju ja roteva mies on seksikäs?
Minun, ei seksikkyys hiuksista kiinni ole.
https://i.pinimg.com/236x/24/1d/6e/241d6eca8be9843e4347fd76ff002315.jpg
https://i.pinimg.com/236x/1b/b3/b6/1bb3b6f7099fc712b8d4751a100cea1e.jpg
On miehekäs jos mittaa on yli 180 cm, joku 160 cm lyhyillä raajalla ja isolla mahalla ei nyt ihan mene tuohon. Lisäksi kun naiset puhuvat psykologisesta turvallisuudesta ja kainaloon menosta niin ei siinä mitään hukkapätkiä ajatella, vaan itseä selkästi isokokoisempi mies, joka on fyysisesti miehen kokoinen.
Aika monella meistä naisista on vain vähän itseä isompi mies kultana, ei se koko ole läheskään koko miehisyys.
Tuo hukkapätkä on kyllä
"Tuo hukkapätlä on kyllä niin niin ruma sanaettä voisit lopettaa sen käytön"
Mulla on tuollainen hukkapätkä miehenä, eikä tuo sanonta kyllä loukkaa minua mitenkään. En sitten tiedä loukkaisiko miestäni. Mies on alle 170cm pitkä ja vain sentin minua pitempi. Minä olen kaunis ja hoikka nainen, eikä minua ole vaivannut miehen pituus/lyhyys ja tiedostan, että hän on todella lyhyt mieheksi. Kaikki muut miehet on paljon pitempiä ja hän näyttää kääpiöltä toisten rinnalla, mutta mitä sitten, sillä mennään. Ei ole vielä kukaan tullut julkisesti naureskelemaan meille tai huutelemaan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus dissata kenenkään etnistä taustaa, mutta on melko riski homma heittää pariksi eri geeneillä varustettu yksilö. Jos homma toimisi (ihmeitä tapahtuu) niin lasten hankinnassa tulee sitten vastaan se "pikku juttu" että suomen kaltaisessa takapajulassa voipi olla ongelma, että ne lapset ei sitten näytä suomalaisilta. Ellei nainen ollut esittänyt nimenomaan toivetta puolisosta joka ei näytä suomalaiselta, niin tuo oli aika paha moka. Veikkaanpa, että tän kauden muutkin parit on no go, eli lopputulos +-0, kaikki eroavat.
Toivottavasti trollaat vaan.
Ja me suomalaisethan ollaan alunperin aika aasialaistaustaisia, mutta ollaan menty sekoittumaan valkoisten eurooppalaisten kanssa. Siitä ei ole edes kauaa kun meitä vielä kutsuttiin nimityksellä "China swede". Rasistit
"Mulle ei olisi edes tullut mieleen, että pariksi voisi valikoitua aasialainen tai tummaihoinen. En ole mikään ra sisti mutta puolisoksi haluan kyllä samaa alkuperää olevan kumppanin. Se toive ei kai tee kenestäkään mitään rotu kiihkoilijaa. Eli ymmärrän ap pointin, olihan tuo aikamoinen kierrepallo morsiamelle."
Olen aika satavarma, että osallistujilta on kysytty asiaa. Että haittaako jos ei ole kantis, onko ro dulla väliä. Tuskin siis on mikään yllättävä kierrepallo kenellekään muulle kuin muutamalle katsojalle.
Itse olisin onnellinen ihan jo mahdollisten lapsien geeniperimän suhteen. "Sekoitukset" on hurjan kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän nyt järkyty tästä tiedosta, mutta kahdella suomalaistaustaisella henkilöllä on ihan yhtä lailla keskenään eri geenit. Paitsi jos ovat keskenään läheistä sukua. Ja varmaan kaikki tiedämme että avioliitto tai rakkaussuhde lähisukulaisen kanssa ei ole oikein ok. Mitä erilaisempi geeniperimä puolisolla on, sitä terveemmät lapset.
Tuossapa ihan faktaa sulle:
Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa.
Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei olisi edes tullut mieleen, että pariksi voisi valikoitua aasialainen tai tummaihoinen. En ole mikään ra sisti mutta puolisoksi haluan kyllä samaa alkuperää olevan kumppanin. Se toive ei kai tee kenestäkään mitään rotu kiihkoilijaa. Eli ymmärrän ap pointin, olihan tuo aikamoinen kierrepallo morsiamelle.
Kyllä sinä rasisti olet jos pidät Haita aasialaisena. Hai on syntynyt Virossa ja 2-vuotiaasta eteenpäin asunut ja kasvanut Suomessa. Hän on suomalainen.
Mielenkiintoista, miten vietnamilaisille vanhemmille voi Virossa syntyä suomalainen lapsi. Suoranainen ihme!
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti hakijoiden kysymyspatteristossa on kysytty täytyykö kumppanin näyttää perinteisesti suomalaiselta ja jos ei, niin mitkä ulkonäön/kansallisuuden piirteet ovat ulkonäössä ok ja mitkä eivät. Eli ei riskiä Hain ja Annan parituksessa siinä mielessä.
Ilmeisesti myös Haille on sopinut vaaleaverikkö eikä kumppanissa ole tarvinnut olla aasialaisia piirteitä 😁
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen ja tanssillinen Hai oli vankemman oloinen fyysisesti kuin mielikuva aasian pienistä, hennoista miehistä. Positiivista myös hyvät hampaat ja iloinen hammashymy.
Monet aasialaiset miehet ovat jotenkin nukkemaisia/mallinukkemaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun taas on vaikea ymmärtää miten jollekin ei voisi edes tulla mieleen. Itse olen nuorempana seurustellut parinkin ulkomaalaisen (tosin valkoisen) kanssa, teen työtä monikulttuurisessa yrityksessä ja lapseni puoliso on suomalainen, muttei suomalaisen näköinen sukujuuristaan johtuen. Ei minua haittaa pätkääkään, jos lapsenlapsistani tulee vähän eri näköisiä. Tuntuu uskomattomalta, että vieläkin 2024 jollekin tällaiset voivat olla ongelmia. No ehkä ne jossain perähikiällä ovat. En tosin itsekään asu pääkaupun
Hm, itse en tunne yhtään Helsingissä syntynyttä, jotka sanovat asuvansa "Hesassa"...
Minä olisin ikionnellinen jos osallistuisin tähän ohjelmaan ja alttarilla odottaisi Hain kaltainen komistus! Joka on lisäksi fiksu (ammatin perusteella) ja persoonaltaan monipuolinen (tanssiharrastus).
Olen nähnyt vasta ensimmäisen jakson ja odotan mielenkiinnolla miten pahasti se puoliso nyt sitten hänet jyrää häissä. Minuakin on pari miestä joskus lempeästi syytellyt hieman pelottavaksi ja jyrääväksi, joten ymmärrän että jännitys voi purkautua myös niin. Toivon että tämä pari löytää ajan kanssa tasapainon ja kummankin hankalat piirteet toisen läsnäolon myötä hieman asettuvat.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaukseni tän vuoden lopputuloksesta on se, että yksikään pari ei jatka avioliittoaan. Katsotaan osunko oikeaan, vähänkö oon hyvä jos osun!
Ei siinä nyt mikään suuri ennustaja tarvitse olla, liki 90% ohjelmaan osallistuneista ovat eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa ihan faktaa sulle:
Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa.
Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.
Tämä on varmaan tutkijoiden näkökulmasta "etu", koska se helpottaa erilaisten tutkimusasetelmien tekemistä. Mutta sinulle ja minulle tavan ihmisinä ei ole minkäänlaista etua siitä että olemme pieni ja sisäsiittoinen kansa. Päin vastoin.
Mitä ihmeen nasaaliääntelyä taas soitettiin muka musiikkina alussa. Oliko se lepso, torahammas Sannaa?