Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus dissata kenenkään etnistä taustaa, mutta on melko riski homma heittää pariksi eri geeneillä varustettu yksilö. Jos homma toimisi (ihmeitä tapahtuu) niin lasten hankinnassa tulee sitten vastaan se "pikku juttu" että suomen kaltaisessa takapajulassa voipi olla ongelma, että ne lapset ei sitten näytä suomalaisilta. Ellei nainen ollut esittänyt nimenomaan toivetta puolisosta joka ei näytä suomalaiselta, niin tuo oli aika paha moka. Veikkaanpa, että tän kauden muutkin parit on no go, eli lopputulos +-0, kaikki eroavat.
Toivottavasti trollaat vaan.
Ja me suomalaisethan ollaan alunperin aika aasialaistaustaisia, mutta ollaan menty sekoittumaan valkoisten eurooppalaisten kanssa. Siitä ei ole edes kauaa kun meitä vielä kutsuttiin nimityksellä "China swede". Rasistit vois edes lukea jotain oman kansansa historiasta.
Suomalaiset eivät ole aasialaistaustaisia, ei ainakaan siten, että olisimme sukua kiinalaisille yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku kirjoitti, että Haillaon oma kultturi, jossa alistetaan naisia, mutta Hain vanhemmat on vietnamista ja Hai on syntynyt Virossa josta muuttanut Suomeen parikymppisenä, niin perinteet on varmaan pitkälle jo karisseet. Ja muistan, kun Suomeen tuli joskus Vietnamin venepakolaisia. He ilmeisesti sulautuivat Suomeen ihan hyvin, eikä heistä koskaan kuulunut mitään pahaa tai, että heillä olisi ollut vaikeuksia sopeutua Suomeen. He myös kohtelevat naisia ihan eri tavalla, kuin ar*abikulttuuri tai mus*limit.
En usko, että Hain kohdalla kultturierot on ne, jotja erottaa parin.
Muuten samaa mieltä mutta Hai on muuttanut Suomeen 2-vuotiaana, ei parikymppisenä. Nämä kulttuurierojen kommentoijat tekevät päätelmänsä puhtaasti ulkonäön pohjalta, ts. ovat rasisteja. Ulkonäöstä ei voi päätellä kenenkään kansallisuutta, kulttuuria, älykkyyttä eikä luonnetta.
Minäkin kuulin, että 20-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä karvainen kalju ja roteva mies on seksikäs?
Esim. minun <3
Miten vaikea on ymmärtää, että makuja on monia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus dissata kenenkään etnistä taustaa, mutta on melko riski homma heittää pariksi eri geeneillä varustettu yksilö. Jos homma toimisi (ihmeitä tapahtuu) niin lasten hankinnassa tulee sitten vastaan se "pikku juttu" että suomen kaltaisessa takapajulassa voipi olla ongelma, että ne lapset ei sitten näytä suomalaisilta. Ellei nainen ollut esittänyt nimenomaan toivetta puolisosta joka ei näytä suomalaiselta, niin tuo oli aika paha moka. Veikkaanpa, että tän kauden muutkin parit on no go, eli lopputulos +-0, kaikki eroavat.
Toivottavasti trollaat vaan.
Ja me suomalaisethan ollaan alunperin aika aasialaistaustaisia, mutta ollaan menty sekoittumaan valkoisten eurooppalaisten kanssa. Siitä ei ole edes kauaa kun meitä vielä kutsuttiin nimityksellä "China swede". Rasistit vois edes lukea jotain oman kansansa historiasta.
Mulle ei olisi edes tullut mieleen, että pariksi voisi valikoitua aasialainen tai tummaihoinen. En ole mikään ra sisti mutta puolisoksi haluan kyllä samaa alkuperää olevan kumppanin. Se toive ei kai tee kenestäkään mitään rotu kiihkoilijaa. Eli ymmärrän ap pointin, olihan tuo aikamoinen kierrepallo morsiamelle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jennillä ja Jyrkillä on erilliset vessat. Jos syövät samalla intohimolla lihaa kuin Jenni siitä paasaa, loppuu nuoren parin kiinnostus äkkiä kun käyvät toistensa jälkeen vessassa. Just saying.
Kolmekymppiset eivät siis tiedä vielä, että ihmisen kakka haisee? Ja sitten lopahtaa kiinnostus?
Ehkä ihan hyvä et kuollaan sukupuuttoon, sen verran näämmä elämästä vieraannutta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Jenni painotti perinteisiä miesten ja naisten rooleja niin hän ei missään vaiheessa maininnut että on kodinhengetär joka haluaa touhuta itse kotitöitä ja passata miestä.
Kukaan moderni nykyajan suomalainen itseään kunnioittava nainen ei varmasti ala hetkeäkään katsella miestä, joka ei osallistu kotitöihin tasavertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eka jakso katsottu ja Kaason kaataja -Matti mainittu. Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello vielä kauemmin. Kyllä me muistamme nämä tyypit, jotka viihdyttivät toilailuillaan syysiltojamme. Mikähän on nyt Matin tilanne?
Rupes heti soimaan Kaikuluotain päässä... Kuinkahan paljon kaasoa kaduttaa et pilas sekä ystävyyssuhteensa että oman avioliittonsa hetken mielijohteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus dissata kenenkään etnistä taustaa, mutta on melko riski homma heittää pariksi eri geeneillä varustettu yksilö. Jos homma toimisi (ihmeitä tapahtuu) niin lasten hankinnassa tulee sitten vastaan se "pikku juttu" että suomen kaltaisessa takapajulassa voipi olla ongelma, että ne lapset ei sitten näytä suomalaisilta.
Oletko tosissasi ? Onhan nykypäivänä paljon lapsi ja nuoria aikuisia, joiden toinen vanhempi on vaikka kiinalainen tai thaimaalainen, ei siinä ole mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua ne kaasojen ilmeet, kun näkivät Jyrkin 🤦🏻
Jyrki on ÄIJÄ eli ei mikään ihme, että kassojen sukat pyörivät jalassa.
Tää kommentti ei vaan voi tulla kuin joko:
1) läpällä (ja mahdollisesti kännissä) tai
2) Jyrkiltä tai
3) Jyrkin kaverilta
Sori vaan
Minä taas luulen et normaalilla AV-ilkeydellä. Pilkkaamistahan tuo on.
Mulle ei olisi edes tullut mieleen, että pariksi voisi valikoitua aasialainen tai tummaihoinen. En ole mikään ra sisti mutta puolisoksi haluan kyllä samaa alkuperää olevan kumppanin. Se toive ei kai tee kenestäkään mitään rotu kiihkoilijaa. Eli ymmärrän ap pointin, olihan tuo aikamoinen kierrepallo morsiamelle.
Minun taas on vaikea ymmärtää miten jollekin ei voisi edes tulla mieleen. Itse olen nuorempana seurustellut parinkin ulkomaalaisen (tosin valkoisen) kanssa, teen työtä monikulttuurisessa yrityksessä ja lapseni puoliso on suomalainen, muttei suomalaisen näköinen sukujuuristaan johtuen. Ei minua haittaa pätkääkään, jos lapsenlapsistani tulee vähän eri näköisiä. Tuntuu uskomattomalta, että vieläkin 2024 jollekin tällaiset voivat olla ongelmia. No ehkä ne jossain perähikiällä ovat. En tosin itsekään asu pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä toi Jyrkin kalsari juttu tuli ? Sanoiko vai näytettiinkö. Mulla meni ohi.
Sanoi, että toivoo naisen hoitavan kodin ja hän voi sitten vähän auttaa....
Mutta ei tuossa puhuttu kalsareista... Siis oliko palstan oma lisäys?
Vierailija kirjoitti:
Jenni on taatusti persu tai olisi ainakin loistava ehdokas. Vauhkotaan lihasta ihan vaan ärsyyttääkseen "viherpiipertäjiä". Feministien kiusaksi jankutetaan perinteisistä arvoista ja kuinka mies on pomo. Olemukseltaankin on sellainen nuorempi rempseä pubiruusun ja iskelmätähden sekoitus. Miehenä on pikkasen pönäkkä "miesten mies" joka nakkelee kalsareita lattialle samalla kun sohvasporttailee futista.
Uskon että heistä tulee pysyvä pari.
Urheilutaustoista olevat ihmiset ovat ylipäätänsä aika konservatiivisia, ei tullut yllätyksenä itselle! Enemmän minua ihmetyttää sellaset Sanna Marinin kaltaiset hybridit jotka toitottavat vihreitä arvoja mutta ovat samaan aikaan todella kilpailunhaluisia, jopa kylmiä. Joku siinä vaikuttaa hämäävältä.
Vierailija kirjoitti:
Minun taas on vaikea ymmärtää miten jollekin ei voisi edes tulla mieleen. Itse olen nuorempana seurustellut parinkin ulkomaalaisen (tosin valkoisen) kanssa, teen työtä monikulttuurisessa yrityksessä ja lapseni puoliso on suomalainen, muttei suomalaisen näköinen sukujuuristaan johtuen. Ei minua haittaa pätkääkään, jos lapsenlapsistani tulee vähän eri näköisiä. Tuntuu uskomattomalta, että vieläkin 2024 jollekin tällaiset voivat olla ongelmia. No ehkä ne jossain perähikiällä ovat. En tosin itsekään asu pääkaupunkiseudulla.
Tämä!
"En ole rasisti mutta...." etpä ole juu 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sanottiin jossain iltapäivälehden esittelyssä. Jyrki sanoi siinä, että on välillä vähän saamaton. Että aina kalsarit eivät siirry pyykkikoriin niin nopeasti kuin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastavampana puolena itsessään Jyrki pitää pienimuotoista saamattomuutta kalsarit eivät aina katoa lattialta ihan niin nopeasti kuin toivoisi.
Siis mikä Matti ja kaaso juttu täällä koko ajan toistuu? Voisitteko avata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain ottaminen mukaan ohjelmaan on joko ohjelman osoitus että hyvesignalointi ulottuu tv-mainoksien lisäksi myös tv-ohjelmiin tai "asiantuntija" Tapani Alasen katkeruuden osoitus Suomi-miehiä kohtaan. Ei voi tietää kumpi.
Siis mitähän helv...mä just luin? Pitäisikö ohjelmaan hakeminen kieltää Suomessa muilta kuin kantasuomalaisten näköisiltä?
No, miksi ei sitten ole romaneja?
1) Kukaan romani ei ole hakenut ohjelmaan
tai
2) Joku romani on hakenut ohjelmaan, muttei ole tullut hyvää osumaa kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä karvainen kalju ja roteva mies on seksikäs?
Esim. minun <3
Miten vaikea on ymmärtää, että makuja on monia?
Kyllä minäkin kaljuista ja rotevista _miehistä_ tykkään, en Jyrkin kaltaisista puutarhatontuista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä Matti ja kaaso juttu täällä koko ajan toistuu? Voisitteko avata?
Yhdellä kaudella morsiamen kaaso ja sulhanen (Matti) aloittivat suhteen kuvausten aikana morsiamen selän takana.
On riski heittää pariksi eri geeneillä varustettu yksilö??? Mitä oikein horiset siellä? Niin että pitäisi kloonata puoliso vai? Et taida edes tietää, mitä geeni tarkoittaa, vaan koitat vaan jotenkin kiertäen selittää olevasi pesunkestävä ras isti.