Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
6981/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se toimi ihan niin, että ystävät ei töksäyttele loukkaavia asioita Annan ulkonäöstä :D

Mitä loukkaavaa Hai on sanonut Annan ulkonäöstä? Ei mielestäni mitään.

"Oletpas laittautunut, lakkaatko kynsiä useinkin, minä kyllä luulin ettei urheilulliset naiset meikkaa noin paljon kuin sinä"

Itse en todellakaan kommentoisi noin kenellekään. Ikinä. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi pitää suunsa kiinni  

Tuo lainaus EI OLE niistä kuudesta jaksosta, mitkä minä olen katsonut. Jos olet lainaavinasi, niin TEE SE OIKEIN. Olet kuin Anna (ehkä oletkin) ja kuulet kaiken kuten itse haluat.

Vierailija
6982/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Tshernobyl-kaapissa on kolme purkkia tahranpoistoaine Vanishia? Tuskin siinä vaatetahrat on ensimmäisenä ajatuksissa, jos tapahtuu jokin kriisitilanne..

Ei pidä tarttua yksityiskohtiin, vaan katsoa kokonaiskuvaa. Ole hyvä, sait ilmaisen Kanatelma-muunnelman. 

What the fuck is Kanatelma-muunnelma??

Ne ovat näitä pastori Kanasen filosofisia haikuja eli ajatelmia.

Live and learn.

"Parisuhde ei ole peli, se on leikki. Pelissä kisaillaan toisia vastaan, leikissä taas tehdään yhdessä asioita"

- K.Kanala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6983/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Tshernobyl-kaapissa on kolme purkkia tahranpoistoaine Vanishia? Tuskin siinä vaatetahrat on ensimmäisenä ajatuksissa, jos tapahtuu jokin kriisitilanne..

No voi luoja sentään! Ei jenni sitä kaappia minkään kriisitilanteen takia pidä. Kyllä se on ihan vain sitä varten, ettei kotoa pääse mikään loppumaan ja sellaiset aineet joita käyttää usein , niin niitä voi ostaa kerralla useamman. Ehkä Jenni käyttää kyseistä ainetta usein. En minäkään mitään kriisiä odota, vaikka pidänkin huolen siitä, ettei esim ruokatarvileet ja pesuaineet lopu kotoa. 

Vierailija
6984/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se toimi ihan niin, että ystävät ei töksäyttele loukkaavia asioita Annan ulkonäöstä :D

"Oletpas laittautunut, lakkaatko kynsiä useinkin, minä kyllä luulin ettei urheilulliset naiset meikkaa noin paljon kuin sinä"

Itse en todellakaan kommentoisi noin kenellekään. Ikinä. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi pitää suunsa kiinni  

Tuo lainaus EI OLE niistä kuudesta jaksosta, mitkä minä olen katsonut. Jos olet lainaavinasi, niin TEE SE OIKEIN. Olet kuin Anna (ehkä oletkin) ja kuulet kaiken kuten itse haluat.

Vitsit, että Anna vihaaja on vainoharhainen.

Vierailija
6985/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei Taina päästänyt häämatkan jälkeen Mattia edes asunnossaan käymään, vaan passitti tämän hotelliin, on tökeröin teko enskareissa miesmuistiin. Kehtaa itkeä omaa ahdistustaan tuon tempun jälkeen. Minustakin asiantuntijoiden pitäisi puuttua selvästi tilanteeseen, jos näkevät selkeästi huonoa käyttäytymistä/tökeröä kohtelua tms. Australian enskareissa näin tosiaan tehdään.

Ja ihme eufenismi se, että kaveri tulee kantamaan laukkuja. Kai normaali aikuinen laukkunsa saa talon edestä asuntoonsa. Ei ole kyse niin hentoisesta ihmisestä.

Tuskin tuossa on takana se, ettei jaksaisi, mutta joskus kasseja on niin monta, ettei kaikkea yksi ihminen saa kannettua kerralla, e

Lexus olisi hauska nimi, tai suomalaisittain "Leksus"

Vierailija
6986/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on näiden osallistujien Instagramin (tai muun somen) käyttäjänimet?

Tai heidän sukunimensä? 😁

Vierailija
6987/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku on niin tosikko, että ottaa lempinimen Tshernobyl-kaappi kirjaimellisesti? Että oikeastiko uskot Jennin avaavan tuon kaapin ainoastaan kriisitilanteessa?

Siellä on sellaisia tuotteita, joita Jenni kokee tarvitsevansa arjessa, eikä halua niiden loppuvan.

Virallisestikin suositetaan ihmisille muutaman päivän ns. kotivaraa. Listassa ei puhuta tahtanpoistoaineista. 

No tämä ei ole minkään virallisen suosituksen mukainen kaappi, vaan Jennin ikioma kaappi. Hän on laittanut sinne niitä tavaroita mitä hän tarvitsee.

Miten ihmeessä tämä voi hinkata joitakin niin kovasti? Onko sinulla virallisen suosituksen mukaiset kotivarat? Entä kutsutko vieraasi aina virallisilla kutsuilla juhliisi?

Vierailija
6988/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin mahdollista, että Jenni on yrittänyt varautua vaikka sellaiseen, että vettä ei tulisi hanasta ollenkaan tai sitä ei voisi käyttää. Silloinhan vaatteet pitäisi puhdistaa tuulettamalla tai pahimmat hajut jostain kainaloista - esimerkiksi tehokkaalla tahranpoistoaineella ja pienellä määrällä vettä jostain pullosta. Luultavasti hänellä on vettä varastoituna jonkin verran. 

Vierailija
6989/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, Matti itse sanoi olevansa kylmä ihminen. Kannattaa uskoa, kun itse niin  sanoo. Ei kukaan sano tuollaista peitelläkseen jotain söpöä herkkyyttä. Sellainen ihminen sanoo noin joka on kylmä tai tietää olevansa. Voi sitten myöhemmin sanoa että minähän sanoin. 

Sanon tämän siksi koska olen tavannut samanlaisen miehen. Pidin sitä olen kylmä höpinää ihan vaan höpinänä. Se mies särki sydämeni pahemmin kuin kukaan. Olisi pitänyt uskoa. Kylmä mikä kylmä. 

Vierailija
6990/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa! En uskaltanut lukea enää tätä ketjua kun huomasin tuossa aiemmin kirjoituksia eläinrääkkäyksestä. Haluan vaan tietää KUKA noista ehdokkaista on se eläinrääkkääjä? Mutta en halua kuulla/lukea mitään kamalia tarinoita.

EI KUKAAN!

Vierailija
6991/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että tappavat toisensa.

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä jaksoa, jossa parit tapaavat toisensa. Se tulee tosin vasta kauden loppupuolella.

Tykkään eniten siitä tapaamismallista, jossa miehet ja naiset tapaavat keskenään jossain piknikillä tai kahvilassa. Kuten aiemmilla kausilla, silloin tilanteet oli rennompia. Mukana ehkä myös aiemman kauden onnistujia vertaistukena. Silloin puhuttiin paljon avoimemmin kokemuksista.

Viime kauden uudistuksesta en tykännyt. Parit tapasivat toisensa pareina jossain terapiahenkisissä tiloissa. Tunnelma oli liian formaali ja jäykkä, kuin haastattelutilanne. Sitä vielä lisäsi se, että mukana oli kaikki asiantuntijat vetämässä tilaisuutta. Liikaa pönötystä. Ja tunnelmaa latisti myös se, että tuolloin kaikki muut parit paitsi yksi taisi olla jo eronnut.

Vierailija
6992/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni järki-ihminen puhuu itsestään kylmänä, itsekin. Jos ei mene kaikkien tunneailahduksien mukaan ja toinen menee, niin helposti tuntee itsensä kylmäksi...

Matti taisi avata varsinaisen Pandoran lippaan, kun meni kertomaan olevansa aika kylmä. Kun sen sanan tosiaan voi ymmärtää niin monella tavalla.

Minäkin varmaan olen kylmä, kun en oikein jaksa ympärilläni olevissa ihmisissä voimakkaita tunteita. Mutta siitä seuraa, että sitä tarkemmin yritän olla loukkaamatta heitä, kun se vasta kurjaa olisi kun toinen itkeä vollottaa aiheuttamaani pahaa mieltä. Tunnehan sekin on, ja sitä juuri en jaksaisi.

Vierailija
6993/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin mahdollista, että Jenni on yrittänyt varautua vaikka sellaiseen, että vettä ei tulisi hanasta ollenkaan tai sitä ei voisi käyttää. Silloinhan vaatteet pitäisi puhdistaa tuulettamalla tai pahimmat hajut jostain kainaloista - esimerkiksi tehokkaalla tahranpoistoaineella ja pienellä määrällä vettä jostain pullosta. Luultavasti hänellä on vettä varastoituna jonkin verran. 

Meinaatko etttei sitä vettä tulisi viikkoihin ja Jennillä ei kenties ole muita vaatteita?

Vierailija
6994/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala että voi olla raskas ihminen toi Anna.  En jaksa enää ees katsoa niitä kohtia missä se puhuu aka paasaa, pikakelauksella ohi. Hai-raukka, minkä taakan sai.

Vierailija
6995/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Annalle voi sanoa mitään kun loukkaantuu heti. Vaikuttaa aika epäkypsältä. Miten voi ajatella noin itsekeskeisesti.

Vierailija
6996/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on näiden osallistujien Instagramin (tai muun somen) käyttäjänimet?

Tai heidän sukunimensä? 😁

Käytä haku.. eikun joudut selaamaan noin 3900 viestiä taaksepäin, siellä lukee 😄

Vierailija
6997/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin Annan kumarat hartiat ja yläselän. On epäilemättä urheilullinen henkilö, mutta tuo ryhti ihmetytti. Onko kukaan muu huomannut? Ja jos se sellainen onkin, niin voiko se kertoa jotain tunnetiloista ja persoonasta vai onko vaan synnynnäinen asia. 

Kiinnitin ihan samaan huomiota. Hai käveli ryhdikkäänä puistossa tapaamaan asiantuntijaa ja Anna kovin kumarassa hänen vierellään.

Vierailija
6998/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Jennin siivouskaappi.

Vierailija
6999/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mennä ihan sanasta sanaan tuo lainaus.

Kerro sinä sitten, miten se menee sanasta sanaan. 

Vierailija
7000/30018 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko etttei sitä vettä tulisi viikkoihin ja Jennillä ei kenties ole muita vaatteita?

Meitähän on ainakin kehotettu varautumaan kaikenlaisiin häiriöihin ja kiusantekoihin. Maailma on epävarma paikka nykyään. Mutta se on sitten toinen keskustelu. 

Ketju on lukittu.