Otto Meren mielestä hänen väitteidensä selvittäminen on "ajojahtia"
"Rehtori soitti. Hän kertoi, että kaupunki yrittää selvittää kuka kertoi minulle koulujen arjesta.
Ajojahti on käynnissä.
Epäkohtien korjaamisen sijaan kaupunkia kiinnostaa enemmän löytää ongelmista kertonut henkilö.
Ei ihme että opettajat pelkäävät kertoa totuutta."
Minkäköhän takia Otto ei halua kaupungin selvittävän rehtorin henkilöllisyyttä? Jos epäkohtia halutaan korjata, eikö olisi hyvä tietää, mistä koulusta on kyse?
Hmm...
Kommentit (28)
Mitä enemmän jatkaa tarinointiaan, sitä enemmän tarinan rakenne alkaa hajoamaan.
Koulut alkoivat kaksi viikkoa sitten, ja edes yksikään koululainen ei mukamas ole maininnut vanhemmilleen tästä "parrakkaasta miehenalusta"?
Meren tarina kusee ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli systeemi toimisi, tuo rehtori voisi ottaa yhteyttä puolueettomaan viralliseen tahoon.
Nyt ei uskalla potkujen yms. pelossa.
Systeemi on mätä, kun reksikin joutuu tuollaista pelkäämään.
Ei ole mitään reksiä joten ei tarvitse pelätä potkujakaan. Fiktiivisen henkilön ajojahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli systeemi toimisi, tuo rehtori voisi ottaa yhteyttä puolueettomaan viralliseen tahoon.
Ei ole mitään reksiä joten ei tarvitse pelätä potkujakaan. Fiktiivisen henkilön ajojahti.
Kuntapuolella johdetaan pelolla yleisesti. Epäkohtien esiintuoja leimataan ja mm. eristetään työyhteisöstä. Systeemi ei kykene itsereflektioon.
Taisi olla taas kerran sellainen kokoomukselle tyypillinen tapaus. Kuviteltu rehtori kertomassa kuviteltuja tarinoita Meren esille tuomiseksi.
Mielikuvitusrehtoriin kohdistuva mielikuvitusajojahti viemään yleisön huomion pois mielikuvitustalouskasvusta.
Mistä ihmeestä Kokoomuksen ajatuspieremöt poimivat nämä vedätyksensä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Otto Meri valehteli?
Se on kokoomusväen keskuudessa hienoa ja arvostettua.
Oikeistopiireissä totuus on mielipideasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kokoomusväen keskuudessa hienoa ja arvostettua.
Mitä falskimpi valhe sitä enemmän kertojaa arvostetaan noissa piireissä.
Eikö tuollaiselle pakonomaiselle valehtelu ole olemassa oikein tautiluokituskin?
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena ensi vuoden eduskuntavaalit ja vaalityö aloitettu, esikuvana Trump (esimerkkitapauksena "lemmikkikissoja syövät haitilaiset").
Miten mulle tulee mieleen tämä eräs entinen jääkiekkoilija, jonka ystävän alaikäinen tytär oli joutunut vakavan rikoksen uhriksi. Kuvaillun kaltaisesta tapauksesta ei koskaan löytynyt rikosilmoitusta.
Ehkä kyseessä oli jonkinlainen seksuaalissävytteinen fantasia, jonka Meri koki tärkeäksi jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle tulee mieleen tämä eräs entinen jääkiekkoilija, jonka ystävän alaikäinen tytär oli joutunut vakavan rikoksen uhriksi. Kuvaillun kaltaisesta tapauksesta ei koskaan löytynyt rikosilmoitusta.
Turpa kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Jos joskus ohimennen ajattelee ystävän tyttäreen kohdistuvaa törkeää seksuaalirikosta, niin keneltä se on pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Jos joskus ohimennen ajattelee ystävän tyttäreen kohdistuvaa törkeää seksuaalirikosta, niin keneltä se on pois?
Niinpä. Etenkin jos sitä ajatellessaan ei masturboi julkisesti vaan muilta piilossa.
Olen työskennellyt lasten parissa, eikä tuon Meren juttu ihan silkkaa höpötystä ole. Alakoulussa olen törmännyt noin rippikouluikäisiin ja yläkoulun puolella muutamat näyttävät ihan aikamiehiltä. Varmasti on lasten iät ilmoitettu alakanttiin, eikä papereita ole. Perheissä sattumalta kaikilla lapsilla syntymäaika 1.1.