Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
4561/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tämän ohjelman formaatti houkuttelee naisia, jotka RAKASTAVAT itsensä analysointia. He tykkäävät hakuprosessista, jossa keskitytään asiantuntijoiden kanssa siihen, millainen MINÄ olen ja millainen olisi "täydellinen" puoliso minulle. Ovat uteliaita. Mutta tämä on aivan väärä painopiste.

Oikeasti oleellista on se, että ymmärtäisi hakuprosessin aikana, että on "toinenkin tie" onnistuneen avioliiton muodostamiseen. Romanttinen rakastuminen ei ole ainoa vaihtoehto. Suuressa osassa maailmaa edelleen on käytössä jollain tasolla "järjestetty" avioliitto, eli että sinut tuntevat elämänkokemusta omaavat ihmiset ovat mukana aviopuolison valinnassa. Ennen vanhaa se oli näin vähän joka kulttuurissa. Ei katsottu, että nuoret kokemattomat ihmiset osaavat harkita asiaa riittävän monelta kantilta.

Hakuprosessissa pitäisi kertoa näistä asioista. Eli esim. että tutkimusten mukaan Intiassa saadaan yhtä onnellisia (ellei onnellisempia?) avioliittoja "järjestämällä". Ja että oikeasti hyvin monenlaiset ihmiset voivat muodostaa onnellisen parisuhteen, jos kummallakin on prioriteetti ME, ei MINÄ. Ei ole niin, että pitää olla "juuri oikeanlainen" (joka nyt löytyisi Enskareiden prosessin kautta), vaan että prosessin kautta löytyy sellainen, jolla on riittävän samanlainen tausta, arvot, unelmat - ja sitten siitä pitää ITSE tehdä se suhde toimivaksi. Sitoutua siihen. Vain siten homma voi toimia. Nämä monet edelleen ovat ajatuksissaan TÄYSIN romanttisen rakkauden mielikuvan vallassa, että rakkauden pitäisi syttyä heti.

Intiassa on sanonta: romanttisen rakkauden avioliitossa kuumaksi lämmitetylle liedelle laitetaan kattila, joka alkaa siinä sitten jäähtymään. Kun taas "järjestetyssä liitossa" kattila laitetaan kylmälle liedelle ja liesi päälle, jolloin se alkaa siitä sitten lämpenemään. (Järjestetty liitto siksi lainausmerkeissä, että ei se Intiassakaan tarkoita nykyään, etteikö ihminen saisi olla vaikuttamassa, millainen puoliso etsitään.)

Vierailija
4562/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui Anna on kyllä liian laiha. Ei näytä terveeltä. Jenni on nätti ja mukavan iloinen. 

Miten niin liian laiha? Ihan normaalin näköinen. Ihmisillä on kyllä todella vääristynyt kuva nykyään, hoikat ja normaalit on jo liian laihoja. Just.

Tämä on kyllä totta. Minä olen varmasti normaalipainoisena luuranko nykyisen mittapuun mukaan kun painan edelleen 47 kg ja ole olen 160 cm pitkä. :D

Muakin sanotaan jatkuvasti hoikaksi mitoilla 173/57, ihan normimitat ja tästä voi itse asiassa hyvin vaikka muutaman kilon vielä pudottaakin. Ennen kaikki oli hoikkia eikä sitä tarvinnut päivitellä. Nykyään normipainokin on jo hoikkuutta.

Jatkuvasti? Mun painoa ei kommentoida koskaan mihinkään suuntaan. En liiku piireissä, jossa ihmisten painoa mitenkään kommentoidaan. Olen 168 /54. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Katselen TV:n tahtiin kun maksu plussasta nousi ihan älyttömyyksiin, mutta siis miksi Annan tapainen kontrollifriikki on valittu ohjelmaan!? Parka Hai varmaan herää öisin omaan huutoonsa. Hänhän on tauottomassa syynissä ihan kaiken suhteen, kukaan voisi tuossa pärjätä. Lisämausteena vielä anglismit ja englanninkieliset fraasit.

Toinen pariskunta taas, ainakin toistaiseksi, jämähtänyt outoon ilmeilyyn ja jatkuvaan tekonauruun. Tämä komiikka ei oikein pure, ei edes Venetsiasta.

Taina ja Matti vaikuttavat eniten jalat maassa -tyypeiltä ja muutenkin normaaleilla, mutta mikä on nyt tämä Tainan ahdistus? Missä ovat "asiantuntijat" eivätkö he voisi tilanteessa auttaa? Olisiko syytä erottaa valmentajat ( kuten esim. jääkiekossa) ja uutta osaavampaa tyyppiä kehiin?

Vierailija
4564/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että tämän ohjelman formaatti houkuttelee naisia, jotka RAKASTAVAT itsensä analysointia. He tykkäävät hakuprosessista, jossa keskitytään asiantuntijoiden kanssa siihen, millainen MINÄ olen ja millainen olisi "täydellinen" puoliso minulle. Ovat uteliaita. Mutta tämä on aivan väärä painopiste.

Oikeasti oleellista on se, että ymmärtäisi hakuprosessin aikana, että on "toinenkin tie" onnistuneen avioliiton muodostamiseen. Romanttinen rakastuminen ei ole ainoa vaihtoehto. Suuressa osassa maailmaa edelleen on käytössä jollain tasolla "järjestetty" avioliitto, eli että sinut tuntevat elämänkokemusta omaavat ihmiset ovat mukana aviopuolison valinnassa. Ennen vanhaa se oli näin vähän joka kulttuurissa. Ei katsottu, että nuoret kokemattomat ihmiset osaavat harkita asiaa riittävän monelta kantilta.

Hakuprosessissa pitäisi kertoa näistä asioista. Eli esim. että tutkimusten mukaan Intiassa saadaan yhtä onnellisia (ellei onnel

Vaikka olisi muuten kuinka hyvä mätsi tahansa, niin jos toista ei halua p*nna, niin ei siinä auta yhtään mikään. 

Vierailija
4565/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää! Katselen TV:n tahtiin kun maksu plussasta nousi ihan älyttömyyksiin, mutta siis miksi Annan tapainen kontrollifriikki on valittu ohjelmaan!? Parka Hai varmaan herää öisin omaan huutoonsa. Hänhän on tauottomassa syynissä ihan kaiken suhteen, kukaan voisi tuossa pärjätä. Lisämausteena vielä anglismit ja englanninkieliset fraasit.

Toinen pariskunta taas, ainakin toistaiseksi, jämähtänyt outoon ilmeilyyn ja jatkuvaan tekonauruun. Tämä komiikka ei oikein pure, ei edes Venetsiasta.

Taina ja Matti vaikuttavat eniten jalat maassa -tyypeiltä ja muutenkin normaaleilla, mutta mikä on nyt tämä Tainan ahdistus? Missä ovat "asiantuntijat" eivätkö he voisi tilanteessa auttaa? Olisiko syytä erottaa valmentajat ( kuten esim. jääkiekossa) ja uutta osaavampaa tyyppiä kehiin?

Uusimmassa jaksossa Hai ja Anna puhuvat kriisipuheluita Tapsan ja Hannan kanssa. Hai ainakin saa puhelusta apua ja sanoo olevansa toiveikas. Taina ja Matti saa kylään Karin, joka antaa parille lahjakortin ravintolaillalliselle, koska pariskunta toivoo kepeyttä ja deittailua.

Vierailija
4566/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakuprosessissa pitäisi kertoa näistä asioista. Eli esim. että tutkimusten mukaan Intiassa saadaan yhtä onnellisia (ellei onnel

Vaikka olisi muuten kuinka hyvä mätsi tahansa, niin jos toista ei halua p*nna, niin ei siinä auta yhtään mikään. 

Näin juuri. Jos se seksuaalinen  kemia puuttuu, niin ei auta vaikka kuinka keskustelisi ja vatvoisi. Stolbow oli raivostuttava ns. asiantuntija, hänen mielestään puhuminen ratkaisee kaiken.  

Ja omassa elämässään sitten toimi kuitenkin toisin:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008280738.html

Vierailija
4567/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se Kanala tapaamassa kaikkia pareja. Sen anti oli vetää hääkuva esiin ja muistelkaas tuota päivää, niin ahdistus lähtee. Ihan joutava koko Kanala. 

Vierailija
4568/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakuprosessissa pitäisi kertoa näistä asioista. Eli esim. että tutkimusten m

Tässäkin on eroja. Joku päättää ensisekunnilla, haluaako toisen kanssa joskus sänkyyn. Toinen taas antaa asialle aikaa ja oppii ihastumaan ja rakastumaan, kun toiseen tutustuu. Tällöin tulee myös kiinnostus sänkypuuhiin, vaikka se ei olisikaan syttynyt heti.

Vierailija
4569/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo naiset on ihan sekoja. Miehet hätää kärsimässä, kun eivät tiedä, mitä sanoa ja tehdä. Sääliksi käy noita mukavan oloisia, tavallisia miehiä. 

Vierailija
4570/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Anna yhdistää laittautumisen/ei-laittautumisen älykkyyteen?

Niinpä! Tätä ihmettelin itsekin. Muutenkin Annan kommentit on jotenkin ihan epäloogisia.

Onhan se hyvinkin tyypillinen olettama, että blondi, jolla on tekoripset, tekokynnet ja vahvat pakkelit naamassa, on bimbo jonka päässä ei liiku kuin silmät. 

t. eri

Mutta Annalla ei ole mitään näistä paitsi vaalennetut hiukset.

Onhan. Rakennekynnet löytyy, tekoripset löytyy ja ilmeisesti tykkää meikata paljon, kun siitä on tehty niin iso numero ohjelmassa. 

Ja hänellä on myös hiustenpidennykset

Annan hiusten latva on todella huonossa kunnossa. Jos ja kun ne ovat pidennykset, pois pois. Jos omaa, leikata pitäisi ainakin 30 senttiä. 

Vierailija
4571/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai: niin, kun kerran kommentoit naisen ulkonäköä jotenkin negatiivisesti, luulen ettei tosta ole paluuta. Mitä jos vaimosi olisi kommentoinut sulle samalla tavalla. Ja toisaalta ymmärrän, että nuorten naisten laittautuminen saattaa ärsyttää, sillä onhan se mennyt vähän överiksi nykyisin, tosin ei Anna nyt niin laitetulta ehkä näytä. On varmaan myös miehiä, jotka tykkäävät tekoripsi- kynsi- pulleat huulet lookista, mutta Hai ei taida kuulua niihin miehiin. Aika moni mies myös kuvittelee, että kaikki naiset ovat luonnonkauniita :D mutta antaa nidden elää siinä illuusiossa. On kuitenkin tärkeää, että se halun ja ihailun kemia ja energia herää, kun ihastuu ja rakastuu, niin en aisti sitä yhdestäkään näistä parista.

Vierailija
4572/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui Anna on kyllä liian laiha. Ei näytä terveeltä. Jenni on nätti ja mukavan iloinen. 

Miten niin liian laiha? Ihan normaalin näköinen. Ihmisillä on kyllä todella vääristynyt kuva nykyään, hoikat ja normaalit on jo liian laihoja. Just.

Tämä on kyllä totta. Minä olen varmasti normaalipainoisena luuranko nykyisen mittapuun mukaan kun painan edelleen 47 kg ja ole olen 160 cm pitkä. :D

Muakin sanotaan jatkuvasti hoikaksi mitoilla 173/57, ihan normimitat ja tästä voi itse asiassa hyvin vaikka muutaman kilon vielä pudottaakin. Ennen kaikki oli hoikkia eikä sitä tarvinnut päivitellä. Nykyään normipainokin on jo hoikkuutta.

Minusta Anna ei ole vartaloltaan liian hoikka, mutta kasvoista paistaa alhainen rasvaprosentti/ehkä liiankin aktiivinen urheilu. Posket ovat jo vähän lommolla ja näkyy skeletaalisia piirteitä. Minusta Anna olisi huomattavasti kauniimpi ja säteilevämpi, jos saisi kasvoihin edes hitusen pehmeyttä/rasvaa. Alhainen rasvaprosentti vanhentaa kasvoja.

Vierailija
4573/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakuprosessissa pitäisi ker

Sekin henkilö, joka päättää harrastaa seksiä jonkun kanssa vähän myöhemmin on kuitenkin jollain tasolla tuntenut sitä vetovoimaa kaiken aikaa. Jos toinen on ihan kertakaikkisen turn off kemian suhteen, niin ei ole mitään tehtävissä. 

Vierailija
4574/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeita naisia ohjelmassa. Mikä nykyään vaivaa kun mikään ei kelpaa. Eihän nuo miehet uskalla puhua kun kaikki sanat tulkitaan väärin. 

Vierailija
4575/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti todellakin vetoaa naisiin

Minulle ainakin olisi liian epävarman tuntuinen. Voin kuvitella haparoivat otteet ja ujon suudelman. 

Vierailija
4576/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tainan ja Matin hääkuvaksi oli valittu vähän huono otos. Siinä Matti katsoo kaiholla etualalla olevaa Tainaa, joka tähyilee Matista poispäin. Tai no, ehkä se kuvaakin juuri parin tämänhetkistä tilannetta.

Hain ja Annan hääkuva oli ihan hyvä, ei kuulunut Annaltakaan kritiikkiä.

Jennin ja Jyrkin hääkuvaa en muista, se meni ehkä minulta ohi.

Vierailija
4577/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekos katsoneet tuoreintä Myyrä-kautta? Kanala on siinä jotenkin ihan erilainen, eli tosi äänekäs ja aktiivinen, pyrkii johtamaan ja vaikuttamaan. Myös huumorintaju tulee paremmin esille.

Vierailija
4578/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna voisi tekoäly valita parit, ei ainakaan enää huonommin voisi mennä.

Vierailija
4579/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mikä oli se vessanpytynkannen episodi Jennillä ja Jyrkillä. Siis oliko se vitsi tyrannista puolisosta? Ei kai kukaan nykyaikana oikeasti moiti toista tuollaisesta?

Vierailija
4580/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parien asumiskuviot meni tuoreimmassa (ennakko)jaksossa? Jyrki ainakin muutti Jennin rivitaloon Helsinkiin, siellä oli se Tshernobyl-kaappi. Matti ilmeisesti meni Tampereella ensin hotelliin ja sitten Tainan luokse? Onko kuitenkaan muuttamassa sinne kesäksi? Entäs Hai ja Anna? Asuvatko omissa kodeissaan pk-seudulla?

Ketju on lukittu.