Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ostaa todella kalliita meikkejä?

Vierailija
26.08.2026 |

Luulisi näinä aikoina, ettei olisi varaa 70 euron meikkivoiteeseen tai 60 euron luomiväritrioon. 

Ihan markettien myymälöissä myydään kymmenesosaan tai jopa halvemmallakin tuotteita. Voiko niissä oikeasti olla niin iso ero ja mikä se ero on? 

Parfyymeissä ymmärrän, se 8 euron tuote ei ole yhtä laadukas kuin 100 euron parfyymi. 

Kuinkahan moni mies tietää vaimonsa meikkipussin sisällön hinnan muuten? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi tietää naisen meikkipussin sisällön hinta? Haluaako hän ostaa näitä samoja tuotteita itselleen?

Vierailija
2/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä, mutta mitä se miehelle kuuluu? Eihän se liity mitenkään häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on harrastus. Miksi kaikilla pitäisi olla varaa samoihin asioihin muutenkaan, aika suomalainen ajatusmaailma 🤣

Vierailija
4/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki brändistä, mutta kalliimmissa tuotteissa pigmentti voi olla parempi, koostumus hienostuneempi, levittyvyys tasaisempi ja kestävyys parempi. Myös sävyvalikoima, raaka-aineiden laatu, ihotuntuma ja pakkauksen toimivuus voivat olla parempia. Lisäksi kalliimmissa tuotteissa saatetaan panostaa enemmän esimerkiksi ihonhoidollisiin ainesosiin ja tuotekehitykseen.

Vierailija
5/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi tietää vaimonsa meikkipussin sisällön hinta? Ei tulisi mieleenkään puuttua toisen ostoksiin joita kukin omilla rahoillaan tekee. Olen siis nainen, mutta samalla tavalla miehetkin kuluttavat itselleen tärkeisiin asioihin.

Nurinkurinen ajatus, että kun kaikilla ei ole varaa, kukaan ei saisi ostaa. Tuolla ajatuksella tietysti kurjuus maksimoidaan, mutta se ei ole kenenkään etu, sillä jos ei ole kulutusta, ei ole työpaikkoja, verotuloja ei kerry jne. Itse ostan välillä kalliita meikkejä, koska vaikka halvempi tuota itsessään on monesti riittävän hyvä, pakkaukset ovat huonoja enkä kaipaa laukussa aukeilevia huulipunia. En myöskään pidä kalliina vaikka lähemmäs satasen meikkivoidetta, jota näytän pitkään, niin pitkään ostan kun on säännölliset tulot.

Vierailija
6/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kalliita meikkejä siksi, että olen pahasti allerginen jollekin ainesosalle, mitä tosi usein käytetään edullisemmissa tuotteissa. (En tiedä, mikä se on, eikä ehkä edes yksi tietty aine. Todennäköisesti jokin sidosaine ja/tai hajuste). Pitkään en voinut meikata ollenkaan, sitten löysin tietyn merkin jota voin käyttää ja se on valitettavasti aika kallis. 

Vierailija
7/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on eroa, erityisesti siinä meikkivoiteessa ja luomivärissä.

Mutta minä taas en ymmärrä miksi joku maksaa älyttömiä summia käsilaukusta. Hyvän ja kestävän saa halvallakin.

Vierailija
8/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä edes kukaan mies tunnista että onko meikki maksanut  euron vai 100€. Eli niitä kalliita ei osteta  muita kuin  itseä varten eli tulee jotenkin hyvä olo varmaan kun itse tietää että on kallis meikki. Sama asia kuin esim. kalliit kellot tms. harva kiinnittää huomiota ja vielä harvempi erottaa  arvokellon halvasta  mutta niitä ostetaakik vaik itseä varten 

Vierailija
9/9 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaus, että hyvin harva. Ja tuskin edes on kiinnostunut tietämään. Kalliimmat meikkituotteet on joskus todella paljon riittoisampia. Voi joutua ostamaan monta halpaa samalle kestoajalle, eli ei tule halvemmaksi aina halpatuotteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi