Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
4521/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakki päässä muuten saa syödä, jos ollaan auringonpaisteessa.Ota selvää ensin ja sitten vasta tuut pöyrimään.ps. Millä tavalla lippis vaikeuttaa kanssakäymistä? Vielä ei olla huomattu.

Kukaan ei syö auringonpaisteessa muuta kuin jäätelöä. 

Itse olen ollut useissa kesäjuhlissa ja festareilla, joissa ei aina löydy varjoa minkä alla syödä. Useimmiten Suomessa, aina ei edes ulkomailla.

Vierailija
4522/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka pitkä prosessi tämä parin valinta 😳 Sekä hakijoiden tarkka tutkiminen, niin kuinka noin epävarma, keskeneräinen parisuhteeseen, mitä Anna on, läpäisee kaikki osiot ja hänelle valikoituu Hai????? En luota enää tippaakaan tällaiseen raatiin. Sielläkin koko porukka vaihtoon.Anna oli jo aika pian päättänyt ettei Hai ole oikea hänelle. Tarvii sellaisen joka koko ajan kehuu ja jättää itsensä taka-alalle. Ei Annasta ole kypsään aikuisten suhteeseen. Paras kun jatkaa kävelyään ihan omineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4523/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt kaikkein eniten Jennistä: hauska, rento, perusiloinen luonne, jonka vaatimukset ei ole liiallisia. Mutta: jos hänen toiveensa miehestä, joka huolehtii hänestä ja ottaa miehen paikan, tarkoittikin sitä, että miehen pitää olla rikas ja pystyä maksamaan kaiken, niin että nainen siivoaa ja mies huolehtii taloudesta, niin sitten kyllä petyn. Jyrkihän ei tuonut Jennin kotiin tullessaan 20 ruusun puskaa ja kalleinta shampanjaa, vaan yhden ruusun ja kokista. Saapa nyt nähä. Harmi, jos tääkään pari ei onnistu..

Eikö se perinteinen parisuhdemalli, jota nämä molemmat kertoivat haluavansa, nyt kuitenkin ole se että nainen hoitaa kodin ja lapset kun taas mies käy töissä ja elättää perheen? Rikas tuskin tarvitsee olla, mutta elättäjän rooli kuuluu aivan olennaisena osana perinteiseen miehen malliin.

Itse olen tasa-arvon kannattaja. En ikinä haluaisi kotirouvaksi v

Asiantuntijat ovat tehneet virheen, jos ovat laittaneet tällaiselle "mies elättää ja nainen hoitaa kodin" tyypille keskituloisen miehen. Ei nykyään elä yhden ihmisen palkalla pk-seudulla, jos meinaa jossain kivassa talossa asua ja lapsia hoitaa vuosia kotona. Tällöin pitäisi miehellä olla keskituloa isommat tulot, jotta toimeentulosta ei tarvitse stressata. Tässä nyt asiantuntijat ovat ehkä ajatelleet, että Jyrkin palkka riittäisi, vaikka Jenni on kaivannutkin paremmin tienaavaa miestä.

Sitä tosin ihmettelen, miksi Jenni kuvittelisi saavansa hyvätuloisen miehen tämän ohjelman kautta. Ne hyvätuloiset miehet saavat vaimon muutenkin.

Vierailija
4524/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta naisten tälläytymisestä sen verran, että ehkä olen pinnallinen sitten, mutta en haluaisi millään että nainen käyttäisi päivittäin noita tuheroripsiä, en vain pidä siitä miltä se näyttää. En myöskään voisi olla täytehuulen kanssa, en vain halua että naisellani on vierasainetta naamassa huulien turvottamista varten, tuo kuulostaa ihan fetissiltä, että on valmis pistämään itseensä tietyn ulkonäön vuoksi vierasaineita. Eli ymmärrän kyllä Haita.

Kiitos tiedosta. Ja miten tämä liittyy tähän ketjuun? Ei Annalla ole käsittääkseni mitään tekoripsiä tai täytteitä huulissa. Meikkaaminen ja kynsien laittaminen on kuitenkin aika normaali arkinen asia, joten vähän ihmettelin Hain kommenttia. En mäkään katselisi enää miestä joka puuttuu mun ulkonäköön ja määräilee kuinka paljon saan laittaa mitäkin meikkiä.

Vierailija
4525/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta naisten tälläytymisestä sen verran, että ehkä olen pinnallinen sitten, mutta en haluaisi millään että nainen käyttäisi päivittäin noita tuheroripsiä, en vain pidä siitä miltä se näyttää. En myöskään voisi olla täytehuulen kanssa, en vain halua että naisellani on vierasainetta naamassa huulien turvottamista varten, tuo kuulostaa ihan fetissiltä, että on valmis pistämään itseensä tietyn ulkonäön vuoksi vierasaineita. Eli ymmärrän kyllä Haita.

Sama täällä. Täytehuulet, silikonitissit, tekoripset...no-no. Kertoo pään sisällöstä tai siitä kuinka tyhjää siellä on.

Ja sama. P***unpuutteiset urpot tykittävät kiimaemojeilla näitä lisäkebimboja somessa ja huonoitsetuntoisimmat naiset sitten kuvittelevat että se kertoo että kaikki haluavat sitä.

Vierailija
4526/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti todellakin vetoaa naisiin

Vierailija
4527/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joitain tällaisia Annan tyylisiä ja oloisia naisia. Heillä on usein puolisona joku menestynyt mies, kuten toimitusjohtaja. Suorittavat molemmat tahoillaan, ottavat yhteen välillä ja ulospäin esittävät täydellistä paria. 

Vierailija
4528/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt kaikkein eniten Jennistä: hauska, rento, perusiloinen luonne, jonka vaatimukset ei ole liiallisia. Mutta: jos hänen toiveensa miehestä, joka huolehtii hänestä ja ottaa miehen paikan, tarkoittikin sitä, että miehen pitää olla rikas ja pystyä maksamaan kaiken, niin että nainen siivoaa ja mies huolehtii taloudesta, niin sitten kyllä petyn. Jyrkihän ei tuonut Jennin kotiin tullessaan 20 ruusun puskaa ja kalleinta shampanjaa, vaan yhden ruusun ja kokista. Saapa nyt nähä. Harmi, jos tääkään pari ei onnistu..

Eikö se perinteinen parisuhdemalli, jota nämä molemmat kertoivat haluavansa, nyt kuitenkin ole se että nainen hoitaa kodin ja lapset kun taas mies käy töissä ja elättää perheen? Rikas tuskin tarvitsee olla, mutta elättäjän rooli kuuluu aivan olennaisena osana perinteiseen miehen malliin.

Itse olen tasa

Tuollainen mies elättää vaimon kuvio on kyllä Suomessa todella harvinainen vaikka olisi kuinka hyvätuloinen ja varakas mies. Tunnen useita hyvätuloisia ja jopa varakkaita pariskuntia, ja kyllä noissa perheissä myös vaimolla on hyvä koulutus ja oma ura. 

Vierailija
4529/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai on sellainen leppoisa ja on sanonta , että ei tekisi varmaan kärpäselle edes pahaa. Anna taas niin jankutin jankutin ja vihainen ilme. Ajattelin vaan vedä nyt hitto vie välillä happea.

Vierailija
4530/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisivat Kotkaan, sieltä saa ison perheasunnon muutamalla kymppitonnilla. Riittää Jyrkinkin palkka mainiosti lainojen maksuun ja ruokiin 

Vierailija
4531/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muka pitkä prosessi tämä parin valinta 😳 Sekä hakijoiden tarkka tutkiminen, niin kuinka noin epävarma, keskeneräinen parisuhteeseen, mitä Anna on, läpäisee kaikki osiot ja hänelle valikoituu Hai????? En luota enää tippaakaan tällaiseen raatiin. Sielläkin koko porukka vaihtoon.Anna oli jo aika pian päättänyt ettei Hai ole oikea hänelle. Tarvii sellaisen joka koko ajan kehuu ja jättää itsensä taka-alalle. Ei Annasta ole kypsään aikuisten suhteeseen. Paras kun jatkaa kävelyään ihan omineen. 

Minä olen aiempien kausien perusteella epäillyt seuraavaa:

Joku asiantuntija saa pakkomielteen jostakin osallistujasta. Haluaa ko. ihmisen ehdottomasti mukaan ohjelmaan. Sitten tälle ihmiselle on etsitty joku kumppani ja homma ei ole toiminut ensinkään.

Itselle on tullut näistä olo, että Kanala on halunnut mukaan joko tietyn kauniin naisen tai miehen, jonka luonne muistuttaa Kanalaa itseään.

Vierailija
4532/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Anna on ylipäätään hakeutunut tähän formaattiin? Eihän sellaista miestä löydy tästä maailmankaikkeudesta, joka hänelle kelpaisi. Joka sanaan ja sanamuodon mikrovivahteeseenkin puututaan ja analysoidaan kuinka sekin ja tämäkin loukkaa ihan hirveesti, kaameeta ylidramatisointia ja nipotusta aivan kaikesta. Ihan kerrassaan etova luonne. Hänen elämänsä on pelkkää suorittamista (näkeehän sen jo tuosta sairaasta treenaamisesta) ja kaiken tulee mennä hänen mielensä mukaan ja olla täydellistä. Minä, minä, minä. Naama on jatkuvasti norsun veenä. 

Vierailija
4533/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se perinteinen parisuhdemalli, jota nämä molemmat kertoivat haluavansa, nyt kuitenkin ole se että nainen hoitaa kodin ja lapset kun taas mies käy töissä ja elättää perheen? Rikas tuskin tarvitsee olla, mutta elättäjän rooli kuuluu aivan olennaisena osana p

Kotka on aika juntti paikka, paljon työttömiä, huumeongelmaa ja väkivaltaa. Siihen on syynsä miksi sieltä saa latoja halvalla. Tosin modernit perheasunnot eivät Kotkassakaan ole ilmaisia kuten eivät missään päin muuallakaan. 

Vierailija
4534/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt tuota mies on perheen pää ja elättäjä kuviota:

Nykyisin iso osa pk-seudulla asuvista pareista asuu kerrostalossa tai osa rivitalossa. Perheessä on ehkä auto, jos sitäkään. Mitä ne miehen työt oikein ovat, kun ei ole omakotitalon remppaamista ja muuta? Miehelle jää lähinnä joku auton renkaiden vaihtaminen kahdesti vuodessa (osa hoitaa autoliikkeessä) ja grillaaminen kesällä. Eipä paljon vaadi. Nykynaisen kannalta tuo diili on ihan surkea, jos kotona ei ole paljon "miehisiä" töitä ja jos mies ei edes tienaakaan kahden edestä.

Siinä ei ole mielestäni mitään pahaa, jos joku pari haluaa tuollaisen perinteisen parisuhdejaon. Sitä en käsitä, että nykyversiossa naiselle kaatuu hirveästi vastuuta ja mies keskittyy luomakunnan kruununa makaamaan sohvalla kalja kädessä. 

Vierailija
4535/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on varmasti ihan kiva ihminen, mutta miksi asiantuntijat ovat kuvitelleet miehen olevan saalis Jennille? Jenni on selvästi kaivannut menestyvää miestä, eikä Jyrki ole sellainen, vaan ihan perusjantteri.

Jyrkin kohdalla myös ihmetyttää, miksi perhettä halunnut mies on 39-vuotiaana vieläkin yksin ja lapseton? Olisihan tuossa ollut hyvin vuosikymmen aikaa edistää asiaa.

Vierailija
4536/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Täytehuulet, silikonitissit, tekoripset...no-no. Kertoo pään sisällöstä tai siitä kuinka tyhjää siellä on.

Ja sama. P***unpuutteiset urpot tykittävät kiimaemojeilla näitä lisäkebimboja somessa ja huonoitsetuntoisimmat naiset sitten kuvittelevat että se kertoo että kaikki haluavat sitä.

Usein olen näitä juntteja kuunnellut, pari on jopa maksanut tytsynsä silarit. Heidän mielestään naisen tekee seksikkääksi kumihuulet ja -tissit. Ilmeisesti kuvittelevat saavansa näiltä helpommin. 

Vierailija
4537/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki on varmasti ihan kiva ihminen, mutta miksi asiantuntijat ovat kuvitelleet miehen olevan saalis Jennille? Jenni on selvästi kaivannut menestyvää miestä, eikä Jyrki ole sellainen, vaan ihan perusjantteri.

Jyrkin kohdalla myös ihmetyttää, miksi perhettä halunnut mies on 39-vuotiaana vieläkin yksin ja lapseton? Olisihan tuossa ollut hyvin vuosikymmen aikaa edistää asiaa.

Ja millä meriiteillä juuri Jennin pitäisi saada se menestyvä alfa? Kaikella kunnioituksella, mutta Jenni on ihan peruspirkko joka tekee perus aspaduunia. 

Ei Suomessa ole mitään kotirouvakulttuuria missä rikas mies elättää vaimon. Menestyvillä miehillä on koulutetut vaimot joilla itselläänkin on oma ura.

Vierailija
4538/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen tapaus. Joskus aikoinaan mennyt suhde/suhteet mönkään ja sen jälkeen on vaan luovutettu sen sijaan että olis käsitelty pettymykset pois ja siirrytty eteenpäin. 

Vierailija
4539/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun joka kaudella on näitä naisia, jotka heti parin päivän päästä vihkimisestä ahdistuu ja tarvii "omaa tilaa" ja enemmän aikaa olla yksin ja tehdä OMIA juttuja, lohdutonta vollaamista kuinka niin ahdistaaaaa.... No joopa joo, miks täytyy sitten osallistua tällaiseen formaattiin, jossa jo perusideana on se, että tulee tosiaankin tutustua toisiinsa melko lyhyellä periodilla ja sehän tarkoittaa sitä, että täytyy viettää aikaa yhdessä ja ainakin yrittää olla toistensa kanssa. Muutaman viikon päästä tulee jo ilmoittaa asiantuntijoille, että jatketaanko liittoa. Jos oman luonteensa tietää, ettei siedä läheisyyttä kuin esim. kerran viikossa yksi iltapäivä tai joka toinen viikonloppu, niin eikös olisi helpompaa pysytellä sinkkuna eikä lähteä leikkimään avioliittoa.?

Vierailija
4540/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Jennistä tulee kestojulkkis.

Ketju on lukittu.