Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
4421/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset...moniko jaksaisi Matin tapaista roikkujaa ...??

Vaikka olisi kuinka hyvä mies, niin en todellakaan jaksaisi. Mikään ei ole niin paha turn off kuin tuollainen huomion kerjääminen mieheltä. 

Vierailija
4422/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt kaikkein eniten Jennistä: hauska, rento, perusiloinen luonne, jonka vaatimukset ei ole liiallisia. Mutta: jos hänen toiveensa miehestä, joka huolehtii hänestä ja ottaa miehen paikan, tarkoittikin sitä, että miehen pitää olla rikas ja pystyä maksamaan kaiken, niin että nainen siivoaa ja mies huolehtii taloudesta, niin sitten kyllä petyn. Jyrkihän ei tuonut Jennin kotiin tullessaan 20 ruusun puskaa ja kalleinta shampanjaa, vaan yhden ruusun ja kokista. Saapa nyt nähä. Harmi, jos tääkään pari ei onnistu..

Eikö se perinteinen parisuhdemalli, jota nämä molemmat kertoivat haluavansa, nyt kuitenkin ole se että nainen hoitaa kodin ja lapset kun taas mies käy töissä ja elättää perheen? Rikas tuskin tarvitsee olla, mutta elättäjän rooli kuuluu aivan olennaisena osana perinteiseen miehen malliin.

Itse olen tasa-arvon kannattaja. En ikinä haluaisi kotirouvaksi v

Joo haluta saa toki mitä vain. Mutta jos oikeesti haluaakin vain rikkaan miehen, niin se pitäisi kertoa kriteeriksi, eikä loruilla miehen ja naisen rooleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi näyttää pariutumisen vaikeuden. Naisille ei riitä mikään muu kuin jännämies joka hakkaa, pettää ja loukkaa. Tavallinen mies on niin tylsä.

Vierailija
4424/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menreekö taas pipariksi koko kausi ja kaikki eroaa?

Jos kaikki eroavat (taas), niin mitähän asiantuntijat ajattelevat ja sanovat? Tuskinpa he itseään ja ohjelmaideaa moittivat. Asiantuntijat saavat ohjelmasta rahaa ja julkisuutta. Tunnetulla naamalla pääsee muihinkin ohjelmiin saamaan lisää rahaa ja julkisuutta. Asiantuntijat sanovat kenties jotenkin näin: Parisuhde vaatii siinä olevilta päivittäistä arjessa työstämistä, aikaa, kykyä ja halua kuunnella ja keskustella. Pitää myös osata tulla toista vastaan ja saada toinen tuntemaan suhteessa itsensä arvokkaaksi ja merkitykselliseksi omana itsenään. Eipä nuo kauniit sanat tosin auta yhtään sitä, joka tajuaa avioliiton olleen karmea virhe ja itselleen toisten valitseman puolison olevan sellainen, jonka kanssa ei halua yhdessä elää.

Vierailija
4425/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä ekaa jaksoa nähtyäni sanon vain, että Hai vaikuttaa unelmamieheltäni.

Keskusteleva, rauhallinen, vaikuttaa älykkäältä, urheilullinen, harrastaa tanssia, hemmetin hyvän näköinen (vaikka ulkonäkö ei pääasia olekaan), uskaltaa haastaa itseään, avoimen ja rehellisen oloinen, joustava ja mukautumiskykyinen mutta osaa myös puolustaa itseään tarvittaessa. Ihan täysi kymppi! Ainoa syy miksi en ole jo valmistautumassa lähestymään häntä ohjelman jälkeen on oletus että hän varmaan haluaa lapsia. Itse en halua, mikä rajaa monet tuollaiset unelmamiehet pois potentiaalisten kumppaneiden joukosta.

Toivon Haille kaikkea hyvää.

Täysin samaa mieltä. Myös minä haluaisin juuri Hain tapaisen miehen. Kunhan jaksan taas deittailla, niin laitankin tuollaisen kiikariin. Kiitos formaatille siitä, että tunnistin unelmamieheni. 

Vierailija
4426/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet näyttivät häämatkalla alle 10-vuotiailta pikkupojilta lippalakkeineen. Onhan se tapa peittää kaljuuntumisiaan ja teräsjouhina sojottavaa aasialaista pehkoa.

Mikä on tuo nykymiesten muoti pitää lippalakkia? Itse en katselisi tuota. Tekee 15-vuotiaan näköiseksi.

Eihän sinun tarvitsekaan katsella, nämä miehet eivät ole sinulle vaan aivan muille naisille.

Ylihuomenna lähdetään etelään ja oma 57v mies ottaa lippalakin mukaan. Ei se haittaa jos suojan lisäksi vähän nuorentaakin :)

Jotkut osaavat rakastaa, jotkut taas ei...

Katsopa pitääkö saksalainen, italialainen tai ranskalainen mies lippalakkia. Ei muuten pidä.

So? Mitä väliä? Minulle ei ainakaan.

Noloa tuollainen myötähäpeily sinulta. Ei aina tarvitse miettiä, mitä mahdollisesti joku ajattelee. Tuskin ajattelee, ja jos ikäviä, niin se on sitten hänen häpeänsä.

Vierailija
4427/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annalle sopisi kumppani joka on äärimmäisen kärsivällinen ja totaalisen ihastunut Annaan. Kumppanilla pitäisi olla myös motivaatio opettaa Annaa pääsemään eroon näistä kriittistä ajattelutavoistaan ja kärsivällisyyttä ja halua saada parin keskustelu toimimaan ilman joka lauseen ja sanan kääntämistä ja tulkitsemista tahallaan väärin. Tällainen puoliso on toki mahdollista löytää ja uskon kyllä että Anna pystyy muuttamaan ajattelu- ja keskustelutapaansa pysyvästikin. Se vain vaatii melko paljon työtä (ja rakkautta ja luottamusta) häneltä ja kumppaniltaan. Toivon että hän löytäisi tällaisen kumppanin. Toki joku voi miettiä että olisiko terapeutti tähän parempi kuin puoliso...

Aika raskaaksi käy kumppanille tuo terapeutin osa, jota hänelle maalaat. Anna psykoterapiaan ja sen jälkeen uudelleen ajatus

Veljeni on parisuhteessa Annan tyyppisen naisen kanssa. Tilanne on kärjistynyt aivan sietämättömäksi sen jälkeen, kun saivat lapsen, koska naisen vaativuus kasvaa eksponentiaalisesti, ja toisaalta naisen jaksamista tukeakseen miehen on ollut otettava täysi vastuu lapsesta ja kodista, jotta vaativa nainen saa palautua. Juokse, Hai! 

Vierailija
4428/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako tainalla pullapitko päästä? Musta tai pinkki pullapitko jatkuvasti päälaella

Vierailija
4429/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttiani ei julkaistu, kun kirjoitin epähuomiossa ilmeisesti edelleen kielletyn sanan.

Kerroin siis katsoneeni uudelleen ykkösjakso. Jyrki ei sanonut olevansa luokanopettaja, vaan valmistavan luokan opettaja. Joudutte itse ottamaan selvää, mikä on valmistava luokka. 

Vierailija
4430/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet näyttivät häämatkalla alle 10-vuotiailta pikkupojilta lippalakkeineen. Onhan se tapa peittää kaljuuntumisiaan ja teräsjouhina sojottavaa aasialaista pehkoa.

Mikä on tuo nykymiesten muoti pitää lippalakkia? Itse en katselisi tuota. Tekee 15-vuotiaan näköiseksi.

Eihän sinun tarvitsekaan katsella, nämä miehet eivät ole sinulle vaan aivan muille naisille.

Ylihuomenna lähdetään etelään ja oma 57v mies ottaa lippalakin mukaan. Ei se haittaa jos suojan lisäksi vähän nuorentaakin :)

Jotkut osaavat rakastaa, jotkut taas ei...

Katsopa pitääkö saksalainen, italialainen tai ranskalainen mies lippalakkia. E

Öh, pitäisikö keski-ikäisen olla sexy, ja jos niin miksi?

Pinnallisia ootte te, jotka tuijotatte vain ulkoisia asioita.  Lippis tai ei, ei pitäisi olla niin iso asia aikuisten maailmassa. Teinien epävarmuuden ymmärrän, mut en muiden.

Vierailija
4431/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua, että minulle tulee se maskuliininen olo siitä, että minulla on vaikka parempi palkka kuin miehellä tai että hänellä ei ole autoa, ja minä olen se, joka heittää, hakee, vie ja tuo, niin ei hyvää päivää, hän sanoo."

Kuulostaako rakastuneen naisen jutulta?

Vierailija
4432/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa pitääkö saksalainen, italialainen tai ranskalainen mies lippalakkia. Ei muuten pidä.

Noloa tuollainen myötähäpeily sinulta. Ei aina tarvitse miettiä, mitä mahdollisesti joku ajattelee. Tuskin ajattelee, ja jos ikäviä, niin se on sitten hänen häpeänsä.

On sillä väliä. Suomalaisia ei oteta vakavasti. Joitain vuosia sitten esim. Dubrovnikissa tai Roomassa suomalaisen tunnisti siitä, että mies on kaupungissa ilman paitaa ja lippalakissa ja naisella vilkkuu tissit ja perse. Sivistysmaissa ei pukeuduta noin.

Vierailija
4433/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaako tainalla pullapitko päästä? Musta tai pinkki pullapitko jatkuvasti päälaella

Se luulee sen olevan kaunis. On juntti.

Vierailija
4434/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä väliä. Suomalaisia ei oteta vakavasti. Joitain vuosia sitten esim. Dubrovnikissa tai Roomassa suomalaisen tunnisti siitä, että mies on kaupungissa ilman paitaa ja lippalakissa ja naisella vilkkuu tissit ja perse. Sivistysmaissa ei pukeuduta noin.

Lollia ja huutonaurua. Nämä etelän maiden limaiset ja rakkauttaan heti vakuuttelevat miehet toki vetoavat naisiin joille rehellisyys ei ole tärkeää vaan ulkonäkö, vaatteet ja ruusuiset sanat. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies voi kulkea vaikka verkkareissa jos huvittaa.

Vierailija
4435/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei oteta vakavasti? Meidät on aina otettu, vaika lippiksellä mies mennyt.

Epä-älyllistä nyt sekoittaa lippistä ja rivoa mauttomuutta, eli paidattomuutta ja tissien vilkkumista. Mut jatka toki, minun osaltani riittää tämä vääntö.

Vierailija
4436/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En halua, että minulle tulee se maskuliininen olo siitä, että minulla on vaikka parempi palkka kuin miehellä tai että hänellä ei ole autoa, ja minä olen se, joka heittää, hakee, vie ja tuo, niin ei hyvää päivää, hän sanoo."

Kuulostaako rakastuneen naisen jutulta?

On taitanut sortua taas siihen miellyttämiseen. 

Vierailija
4437/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lollia ja huutonaurua. Nämä etelän maiden limaiset ja rakkauttaan heti vakuuttelevat miehet toki vetoavat naisiin joille rehellisyys ei ole tärkeää vaan ulkonäkö, vaatteet ja ruusuiset sanat. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies voi kulkea vaikka verkkareissa jos huvittaa.

Et taida olla matkustanut missään. Tässä ei ole kyse mistään gigoloista ja rakkauden vakuutteluista vaan siltä mikä on oikea pukeutuminen oikeassa paikassa. Italiassa esim. toimistotöissä ollaan puku päällä kesät talvet koska se on uskottavaa.

Vierailija
4438/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epä-älyllistä nyt sekoittaa lippistä ja rivoa mauttomuutta, eli paidattomuutta ja tissien vilkkumista. Mut jatka toki, minun osaltani riittää tämä vääntö.

Oletkos varma tuosta? Lippis on pikkupoikien asuste. 

Vierailija
4439/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla matkustanut missään. Tässä ei ole kyse mistään gigoloista ja rakkauden vakuutteluista vaan siltä mikä on oikea pukeutuminen oikeassa paikassa. Italiassa esim. toimistotöissä ollaan puku päällä kesät talvet koska se on uskottavaa.

Ostaisitko käytetyn auton PUKUmieheltä?? :))

Vierailija
4440/30018 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos varma tuosta? Lippis on pikkupoikien asuste. 

Mä en tiedä puhutaanko me jotenkin eri asioista. Itse esimerkiksi vietän paljon aikaa golf-kentillä niin Suomessa kuin ulkomailla ja niillä on täysin tavallista ja normaalia että niin miehet kuin usein naisetkin käyttävät lippistä. Lippiksessä ei ole mun mielestä mitään vikaa tietyissä tilanteissa ja lippiksiäkin on moneen lähtöön. 

Ketju on lukittu.