Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Ottaen huomioon, että ollaan häämatkalla, ja vasta tutustutaan niin aika tilannetajuton komentti naiselle. Mitä se vielä töksäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on aika kuluneen näköinen kasvoistaan 30-vuotiaaksi. Jenni on samanikäinen ja naiset nähtyäni ajattelin, että Jenni on juuri siinä kolmissakymmenissä ja Anna sitten 35-37v.
Sitä se 30000 askelta päivässä tekee...juonteet paistaa kuin ajokoiralla.
Liikutko itse yhtään? Kommenttisi vaikuttaa muutenkin ihan kiusaajan kommentilta. Paremmalta se urheilullinen kroppa näyttää kuin ylipaino, mitä paljon nykyään katukuvassa näkee. Ei kyllä kaunista sekään ei.
eri, mutta kyllä tolla 30t päivässä rupee jo rikkomaan kroppansa jossakin vaiheessa. 6000-10000 askelta on jo erittäin hyvä arkinen suoritus + parit salikäynnit päälle. Se että pitää mainostaa kävelevänsä joka paikkaan alkaa vetämään jo vähän ortoreksian puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sain hyvin tökerön kuvan Haista, mistään rauhottelusta ei ollut kyse vaan töksäytti suoraan sen mitä ajatteli. Urpo.
Ihan tavallista juttelua, jota myöhemmin vielä pahoitteli.
Annaa ei olisi tähän ohjelmaan edes pitänyt ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää Annan haukkumista koko ketju. Itse ajattelen, että ehkä eivät vaan kerta kaikkiaan sovi toisillensa. Helposti se näyttäytyy juuri tuollaisena tyytymättömyytenä ja ärsyyntymisenä, kun ei ollakaan tyytyväisiä. Jos mitään kemiaa ei vain ole. Tällaisia ajatuksia itselläni tuli mieleen.
Oletpas Anna ollut ahkera kommentoija tänäiltana!
Vierailija kirjoitti:
Anna on juuri niitä omasta mielestään keskustelutaitoisia ihmisiä, jotka haluavat puhua syvällisiä ja analysoida ja "sanoittaa" kaikki tunteet ja tekemiset, mutta eivät sitten oikeasti jaksa edes kuunnella toista, puhumattakaan, että edes yrittäisivät ymmärtää toista. Annakin kyselee itse, mitä kriteereitä Hai sanonut hakuprosessissa, millaista puolisoa toivonut. Mutta kun Hai vasta aloittaa varovaisesti vastata, Anna keskeyttää heti ja tuntuu tietävän paremmin kuin Hai, mitä tämä on toivonut. Ja loukkaantuu. Tod.näköisesti tuo Hain ulkonäkökommenttikin on saatu samalla tavalla, Anna kysynyt, halunnut tietää ja sitten otti heti itteensä. Hän halusi kovasti tutustua ja mennä "syvään päätyyn", mutta ärsyyntyy ja valittaa siitä, että Hai on kertonut itsestään liikaa... Annan kanssa pärjäis vain joku täysin joojoo mies. No siitäin Anna varmasti valittais..Ajatustenlukija pitäis olla Annalle.
Anna on ammattiloukkaantuja.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinjuonnista. Kahvihengitys haisee aika pahalta, ja voin kuvitella että haisee vielä pahemmalta jos ei itse sitä juo. Eihän tuollaista olisi helppoa ottaa puheeksi uuden ihmisen kanssa, ei vaikka se toinen kysyisi että miten niin, miksi olisin ajatellut lopettaa.
Kyllä tee hengitys haisee ihan yhtä kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Anna on juuri niitä omasta mielestään keskustelutaitoisia ihmisiä, jotka haluavat puhua syvällisiä ja analysoida ja "sanoittaa" kaikki tunteet ja tekemiset, mutta eivät sitten oikeasti jaksa edes kuunnella toista, puhumattakaan, että edes yrittäisivät ymmärtää toista. Annakin kyselee itse, mitä kriteereitä Hai sanonut hakuprosessissa, millaista puolisoa toivonut. Mutta kun Hai vasta aloittaa varovaisesti vastata, Anna keskeyttää heti ja tuntuu tietävän paremmin kuin Hai, mitä tämä on toivonut. Ja loukkaantuu. Tod.näköisesti tuo Hain ulkonäkökommenttikin on saatu samalla tavalla, Anna kysynyt, halunnut tietää ja sitten otti heti itteensä. Hän halusi kovasti tutustua ja mennä "syvään päätyyn", mutta ärsyyntyy ja valittaa siitä, että Hai on kertonut itsestään liikaa... Annan kanssa pärjäis vain joku täysin joojoo mies. No siitäin Anna varmasti valittais..Ajatustenlukija pitäis olla Annalle.
Touché. Annan keskustelu on sitä, että hän kysyy toisen mielipidettä, toinen aloittaa vastaamisen, jonka Anna keskeyttää, koska Anna tietää paremmin toisen ajatukset kuin se toinen itse.
Minulle kyllä kaikesta Annan ja Hain välillä nähdystä käy todella sääliksi miesparkaa. Sanoipa tai teki hän mitä hyvänsä, niin aina Anna keksii siitä jotain moitittavaa. Hai ei olisi saanut edes kertoa itsestään, kun sekin oli Annasta vastenmielistä. Käsittämätön ihminen! Miten tuollainen ongelma-ihminen otetaan tällaiseen ohjelmaan?! Hänelle ei kelpaa mikään, mitä toinen tekee tai sanoo. Todella väärin hyväntahtoista Haita kohtaan, että joutuu kestämään kaiken tuon ja se vielä näytetään TV:ssä. Asiantuntijat vaihtoon! Tämä porukka ei ole saanut aikaan yhtään onnistunutta paria. Ja sitten vielä pilaavat yhden miehen elämän noin totaalisesti, kuin Haille nyt on käynyt. .
On se kyllä kumma, kuinka suuri tarve porukalla täällä on haukkua Annan - melkost normatiivisella tavalla kauniin naisen ulkonäköä. Annan persoonan lyttääminen on vain seurannut tuota ulkonäön ruotimista, joka alkoi jo ekan jakson jälkeen. Olette läpinäkyviä.
Vierailija kirjoitti:
Apua Jennin tarvikekaappi, josta ei saa koskaan loppua mitään. Jos näkisin jollain tuollaisen sotilaallisesti järjestetyn kaapin, olisin kauhuissani. Todellinen red flag.
Olikohan siellä joditabletteja 🤣
En ole missään nimessä Jyrkin fani. Mutta lopettakaa nyt tuo puhe ajokortin hankkimisesta ja ajotaidottomuudesta. Jyrki ajoi autoa jaksossa, jossa lähdettiin häämatkalle. Tuskin hän olisi tehnyt sitä ilman ajokorttia. Samaisessa yhteydessä annettiin ymmärtää, että Jenni oli jäkättänyt jotain Jyrkin ajamisesta ja kehottanut varovaisuuteen syystä tai syyttä? Kun Jyrkillä ei ole autoa niin on ehkä ajanut vähemmän ainakin Kotkaa isommassa kaupungissa.
Mikä opettaja tuo Jyrki on? Miesopettajat saavat kyllä melkein joka paikassa aika helposti vakituisen työpaikan. Miksei hän ole saanut..? Jotain omituista tuossa on. Onkohan pätevä opettaja edes...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää jo Anna rauhaan, ettehän te TUNNE häntä, lyhyitä klippejä sieltä täällä ja jo tuomitaan valittavaksi ämmäksi 🙄
Emme tunne, se on totta. Se ei kuitenkaan ole meidän vika, että kolmas jakso on leikattu siten, ettei Anna sanonut mitään positiivista Haista eikä mitään muutakaan kovin rakentavaa tai edes kaunista. Meille näytettiin ilmeisesti vain pahimmat puolet Annasta ja nurkkaan ahdistettu Hai.
No jos ollaan reiluja niin vielä kun kävelivät ensi kertaa hotellilta kaupungille ja kävivät roikkuradalla, Anna oli ihan ok seurallisen oloinen.
Miks tuonne pitää hommata näitä epävarmoja ahdistuneita yksilöitä.Annahan on aivan pihalla kaivaa toista ja joka sanasta tekee omat johtopäätökset outo muija.797
Todella mautonta parittaa kohtelias ja hillitty Hai Annan kanssa. Annalla taas ei ole hajuakaan, mitä hän haluaa. Todella selkeät kriisin merkit.
Ilmeisesti tässä halutaan mennä Australian version suuntaan. Joka tapauksessa keinot ovat väärät.
Minusta on jotenkin hyvin tavallista, että tässä ohjelmassa naiset itkeä tillittävät ja ovat hyvin epävarmoja itsestään ja omista tunteistaan. Ehkä siinä on semmoista tyhjyyden tunnettakin, kun ei se avioliitto sitten oikein tunnukaan niin ihmeelliseltä ja ihanalta kuin oli aina uskonut ja kuvitellut. Ja tyypillistä on myös ahdistua, kun mies haluaa läheisyyttä. Jennillä ja Jyrkillä näyttää kuitenkin vielä menevän hyvin. Matti vaikuttaa aika fiksulta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee mitä kujanjuoksua.. toi Anna on TODELLA epävarma ja sen lisäks hyvin kontrolloiva. En tosiaan tiedä mikä mies olisi hyvä jos ihminen on itsensä kanssa noin pahasti kesken.
Tämä saattaa olla melko epäsuosittu mielipide, mutta luulen että hänelle sopisi esim. sellainen 10 vuotta vanhempi mies, jota hän kokisi voivansa katsoa ylöspäin. Sellainen kokeneempi mies, joka ei lähtisi mukaan hänen ylianalysointeihin ja rauhoittaisi tilanteen nopeasti tyynellä itsevarmuudella ennen kuin se pääsee eskaloitumaan.
Tuollainen "tasa-arvoinen" suhde, missä molemmat osapuolet ovat suunnilleen samalla viivalla kaikessa, tuntuu aiheuttavan kaikille komelle ohjelman naiselle ahdistusta, ja ruokkivan sitä sisällä asuvaa neuroottisuutta sekä epävarmuutta.
Monet naiset ovat ainakin minulle sanoneet ihan suoraan, että
Hyvä ettet yleistä koskemaan muita ihmisiä. Koska minulle naisena tasa-arvoinen suhde, missä ollaan samalla viivalla, on se ainoa mahdollinen. En ikinä voisi olla suhteessa, jossa minulle olisi varattu pikkutyttömäinen rooli. Olen aina ollut perusluonteeltani itsenäinen ja itsevarma. Pystyn rauhoittamaan itseni, mielelläni olen myös rauhoittavana osapuolena silloin jos kumppanini sitä kaipaa. Toinen toistaan tukien.
Jenni on Tradenomi, AMK. Aika varmasti.
Yks mikä mua kummeksuttaa on, että kaikki parit sanoo sitä kuinka samanlaisia ne on. Liika samanlaisuus voi kyllä olla uhka. En kyllä haluaisi itse esim olla itseni kaltaisen tyypin kanssa parisuhteessa, se olis too much :D
Ei se hai missään vaiheessa ole arvostellut että annalla liikaa meikkiä tai kynsilakkaa, sehän sanoi että oli luullut että urheilijat eivät juuri meikkaa (jonka jälkeen vielä tunnusti ajatelleensa vähän stereotypisesti). anna KUVITTELI että häntä arvostellaan .ja nyt täällä palstoilla jauhetaan hevonpuppua tästä aiheesta