Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Maikkari ottaa näkyvästi kantaan syntyvyysongelmaan. :D Näitä Jyrkejähän on nurkat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ajokortti. Esimerkiksi Paavo Lipponen sai ajokortin vasta ikämiehenä kun oli jo toiminut pääministerinä.
Meillä oli suhteen alkaessa sama tilanne. Minulla oli auto, mutta DI-miehelläni ei. Itse tarvitsin sitä harrastuksissa kulkemiseen, mutta miehellä taas ei ollut tarvetta autolle kuin satunnaisesti ja silloin lainasi isänsä autoa. Isänsä ei tarvinnut autoa juuri koskaan, kun tykkäsi pitää kuntoa yllä pyöräillen ja kävellen. Myöhemmin ostettiin yhdessä isompi saa auto oman vanhan ja huonokuntoisen auton tilalle.
Jyrki ajoi autoa häämatkalle lähdettäessä, joten kortti ainakin löytyy, jos ei sitten kortitta ajellut.
Vierailija kirjoitti:
Minä puhdistan haavan, laitan laastarin. Annan särkylääkkeen pääkipuiselle.
Olenko sairaanhoitaja?
Kummallista, että on pokkaa tituleerata itseään valtakunnallisesti opettajaksi, vaikka ei ole edes päivääkään koulutusta. Sijainen, tuuraaja se on ilman ammattipätevyyttä. Joku roti. Ihme tyyppi muutenkin. Luulot pois tommoselta lässyltä.
Häpeäisin silmät päästäni jos minua tituleerattaisiin valtakunnallisessa mediassa luokanopettajaksi, enkä tosiasiallisesti olisi sitä. Vaatii tietynlaisen ihmistyypin, että pokkana kykenee tällaiseen. Mitähän muuta vielä paljastuu hemmosta jaksojen edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin suuresti, kun Anna kertoi, että Hai on kertonut itsestään liikaa. Mielestäni se on avoimuutta ja luottamusta toiseen, eikä yritystä käyttää toista terapeuttina. Anna ei kykene normaaliin, soljuvaan keskusteluun. Yrittää olla rento heittelemällä englannin kielissä sanoja ja lauseita. Hän on omaan napaansa tuijottava, itsekeskeinen, epävarma tei nityttö. Häneltä puuttuu kyky kuunnella, empaattisuutta ei lainkaan.
Riippuu aika paljon, mitä on kertonut, jos on ensimmäisenä iltana kaatanut kaiken kuin likasankoon, niin en ihmettele, jos pitää sulatella. Mutta jotainhan tässä on tapahtunut eikä juuri näytetä Hain puheita. Tosin useinhan väärinymmärrykset ruokkii toisiaan ja ne sitten kertaantuu. Sellaisesta negatiivisuuden kierteestä on vaikea päästä ulos.
Joku mainitsi, että jaksossa 5 on silmänruokaa. Mistä on kyse? Tiedän olla katsomatta, jos siellä ollaan nakuna.
Voiko Hai nostaa kytkintä kesken kuvauksien ? Siis jos pää ei kestäisi. Onhan tuo Annan käytös ihan outoa ja ihmeellistä. Saman katon alla asua tuollaisen ihmisen kanssa voi olla aika rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko sairaanhoitaja?
Kummallista, että on pokkaa tituleerata itseään valtakunnallisesti opettajaksi, vaikka ei ole edes päivääkään koulutusta. Sijainen, tuuraaja se on ilman ammattipätevyyttä. Joku roti. Ihme tyyppi muutenkin. Luulot pois tommoselta lässyltä.
Häpeäisin silmät päästäni jos minua tituleerattaisiin valtakunnallisessa mediassa luokanopettajaksi, enkä tosiasiallisesti olisi sitä. Vaatii tietynlaisen ihmistyypin, että pokkana kykenee tällaiseen. Mitähän muuta vielä paljastuu hemmosta jaksojen edetessä.
Kenestä hemmosta on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Matti ja Taina onnistuisi.
Tainalla tuntuu hyökyvän lujaa fiilikset yli, itse en pystyisi ikinä lähtemään tommoseen formaattiin koska olisi tosiaan liikaa kaikki kerralla.
Vaikuttavat kuitenkin siltä et olis hyvät ainekset onneen
Minä olen katsonut kyllä aivan eri sarjaa sinun kanssa!
Jotenkin hassua, että toivotaan näiden suhteen jatkuvan. Matin pitäisi juosta jo kovaa.
Eihän Taina ole vaikuttanut missään kohtaa kovin kiinnostuneelta. Nyt tämä viimeisin televisiossa näytetty jakso, jossa se selvittelee kameralle omaa ahdistustaan ja Matti pohtii vieressä, että "keskusteltiin tästä kuitenkin, ettei se ahdistus ole ilmeisesti hänestä johtuvaa?" Tainan syvä niinh, pyöräytys ja virnistys kameraan oli todella epäkunnioittavaa.
Kertoo myös, että on yrittänyt luoda draamoja ja on kiva kun Matti ei niihin juuri reagoi?! Nauttii siitä, että puoliso on ihan kiva, kun se katsoo ja sietää tätä, sekä kohtelee hyvin. Ei pysty itse hakemaan läheisyyttä, mutta on hei ihan kiva kun joku muu sen tekee, ettei jää ilman. Molemmilla on vastuu saada asiat toimimaan ei vain toisella. Taina tuntuu tekevän kaikkensa ajaakseen alas toisen alkavaa ihastusta, ettei itse tarvitse osallistua suhteeseen.
Mitähän hyvää Matti on tästä suhteesta saanut? Innolla odotan kuinka hän reagoi tähän Matin kysymykseen. Jestas mikä tyyppi! Tätä ilmeisesti kutsutaan nykypäivänä tasapainoksi.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Hai nostaa kytkintä kesken kuvauksien ? Siis jos pää ei kestäisi. Onhan tuo Annan käytös ihan outoa ja ihmeellistä. Saman katon alla asua tuollaisen ihmisen kanssa voi olla aika rankkaa.
Ei olisi ensimmäinen. On tapahtunut ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ei kyllä tosiaan ole laitetun näköinen. Hailta tosi tyhmä kommentti. Tuo määrä miten Anna laittautuu on mielestäni todella vähäinen ja melko tyypillinen ja normaali mitä suomessa on.
Jengi ei tajua, et ihan vaan nuo gtekohuulet tekee luonnottoman näköiseksi :/
Jennillähän ne kumihuulet on.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kumma, kuinka suuri tarve porukalla täällä on haukkua Annan - melkost normatiivisella tavalla kauniin naisen ulkonäköä. Annan persoonan lyttääminen on vain seurannut tuota ulkonäön ruotimista, joka alkoi jo ekan jakson jälkeen. Olette läpinäkyviä.
Annan ulkonössä ei ole mitään vikaa, eikä tulisi mieleenikään ruotia yhdenkään osallistujan fyysisiä ominaisuuksia. Kaikki kommenttini ovat koskeneet Annan käyttäytymistä ohjelmassa, ja seison täysin mielipiteideni takana. Ja olen onnellinen, että omassa lähipiirissäni ei ole tuon tyyppistä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko sairaanhoitaja?
Minä nauraisin vaan, jos mua kutsuttaisiin luokanopettajaksi. Vai onko tuo nimike luokanopettaja niin vahvasti suojattu ammattinimike? Itseäni huvittaisi silloin kahta enemmän
Matti on yllättänyt erittäin positiivisella tavalla ja osoittautunut fiksuksi kaveriksi. Voi miten kauniisti ja lempeästi hän katsoo puolisoaan! Toivottavasti Taina pääsee yli ahdistuksistaan ja huomaa miten kivan miehen on saanut.
Annan ja Hain suhteesta on jo sanottu moneen kertaan samat asiat mitä itsekin ajattelen. Mietinkin, että millainen mies Annalle ylipäätään sopisi? Olisi voinut kuvitella, että tasapainoinen, rauhallinen ja lämmin mies, mitä Hai myös on, olisi ns paperilla ollut hänelle hyvä match. Näköjään ei.
Anna on vain liian itsekeskeinen minä minä -ihminen vielä.
Katson nyt maksullisen Katsomon jaksoa. Herää iso kysymys, miksi Anna ja ilmeisesti Tainakin ovat tähän ohjelmaan lähteneet.
Jos Matin kertomus matkalta paluusta pitää paikkansa, olihan tuo nyt erinomaisen tylyä pyytää paikalle kaveri kantamaan matkatavaratkin, Matti ei "saanut" edes siinä auttaa ja saattaa vaimoaan kotiin. Ymmärrän paremmin kuin hyvin oman tilan tarpeen ja sen, että vieraan ihmisen kanssa sosialisoiminen on rankkaa - mutta haloo, kannattaako lähteä hakemaan omaa tilaa tv-ohjelmaan, jossa mennään naimisiin sen vieraan ihmisen kanssa?
Anna - olen sanaton. Ei minkäänlaista itsereflektiota tai itsekritiikkiä, mutta kertoo pokkana kohdistavansa negatiiviset tunteet itseensä. Ja samalla on vain ja ainoastaan passiivis-aggressiivinen tai ihan vaan paljaan aggressiivinen Haita kohtaan. Annalle tuli "vaativa olo" Hain käyttäytymisestä, ei herranjestas. Naurattaisi jos ei itkettäisi Hain puolesta. Mitenköhän julkisuus kohtelisi Annan tavalla käyttäytyvää miestä? Puhuttaisiinko jo avoimesti henkisestä väkivaltaisuudesta?
Jyrkin autonpuute: eikös kaikki saaneet ohjelman ajaksi auton käyttöönsä? Jyrki voi ajella sillä. Jennillähän on oma autonsa. Jos liitto hajoaa, ei Jyrki tarvi enää autoakaan, ja palaa Kotkaan.
Minua häiritsee se, että Anna kertoo keskusteluista Hain kanssa, joita ei ole katsojille näytetty. Ja näistä kertomuksista on vain Annan versiot. Anna saattaa selostaa mitä sylki suuhun tuo, eikä asia pidä ollenkaan paikkaansa tai on vahvasti värittynyt. Minusta on väärin, ettei alkuperäistä keskustelua ja Hain näkemystä kuulla.
Ihmettelen kyllä tosissani sitä, että kun täällä on julkaistu jo varmaan sata Annan sietämättömyyttä ja hirveyttä julistavaa kommenttia, että mikä saa ihmisen arvioimaan, että tuon viestijoukon jatkeeksi tarvitaan vielä yksi täysin samanlainen kommentti. Kai sitten on kyse siitä iänikuisesta inhimillisestä tarpeesta kuulua porukkaan. Vaikka tuo porukka olisikin pinnallisten, kateellisten, tympeä-älyisten, omaan avioelämäänsä pettyneiden aikuisten koulukiusaajien porukka. Sama porukka täällä vahtaa, että ETA:n keskiluokkainen tunnelma ja käsikirjoitus pitää eikä vain missään kohtaa lipsuta Unelmahäiden duunarismin ja valkoisen roskan puolelle. Koska siitä räjähtäisivät pää ja muumimuki kädessä.
Kaikki miehet näyttivät häämatkalla alle 10-vuotiailta pikkupojilta lippalakkeineen. Onhan se tapa peittää kaljuuntumisiaan ja teräsjouhina sojottavaa aasialaista pehkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä tosissani sitä, että kun täällä on julkaistu jo varmaan sata Annan sietämättömyyttä ja hirveyttä julistavaa kommenttia, että mikä saa ihmisen arvioimaan, että tuon viestijoukon jatkeeksi tarvitaan vielä yksi täysin samanlainen kommentti. Kai sitten on kyse siitä iänikuisesta inhimillisestä tarpeesta kuulua porukkaan. Vaikka tuo porukka olisikin pinnallisten, kateellisten, tympeä-älyisten, omaan avioelämäänsä pettyneiden aikuisten koulukiusaajien porukka. Sama porukka täällä vahtaa, että ETA:n keskiluokkainen tunnelma ja käsikirjoitus pitää eikä vain missään kohtaa lipsuta Unelmahäiden duunarismin ja valkoisen roskan puolelle. Koska siitä räjähtäisivät pää ja muumimuki kädessä.
Et voisi enempää väärässä olla. Itselleni katsojana ja hyvin satunnaisena kommentoijana Annan käytös vaan on todella ahdistavaa ja vaikeaa katsottavaa. En voi olla miettimättä itseäni Hain asemaan, sitä kutsutaan empatiaksi. Minulle tulee paha olla Hain puolesta, koska hänen neuvottomuutensa ja suoranainen pelkonsa välittyy tv-ruudun tällekin puolelle.
Anna on todella vaativa ja kontrolloiva ihminen tässä ohjelmassa nähdyn perusteella. Miksi sitä ei saisi sanoa ääneen, koska tuollainen käytös ON vahingollista käytöksen kohdetta kohtaan.
Just tää!
Siis vihitty puoliso haluaa kertoa ja kertookin henkilökohtaisia asioita, eikä toinen osapuoli halua kuulla.
Siis mikä voi olla suurempi luottamuksen tai rakkaudenosoitus kuin avautua läheiselleen, omalle aviopuolisolleen, tuolla tavalla? Ja mikä taas täydellisempi loukkaus kuin tyrmätä ja kieltäytyä?
Jo pelkästään tuo Annan käytös ja asenne paljastaa, ettei hän ole tosissaan tässä ohjelmassa mukana eikä anna Haille aitoa mahdollisuutta.