Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
3781/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna on tosikko, perfektionisti. Nauraa tai ainakin esittää nauravansa. Jos johonkin ryhtyy, se tehdään hampaat irvessä ja just vain ja ainoastaan täydellisyyttä tavoitellen. Esimerkiksi just 30 000 askelta. Miten kukaan päivätöissä oleva ehtiin kävellä tuon verran päivässä? 20 000 vielä ymmärrän ja siinäkin saa tehdä 7-10 km lenkkiä joka päivä. Kun Hai lyö säröjä ja kyseenalaistaa tai vain uteliaisuuttaan kysyy, Anna ottaa kaikesta itseensä. Ei tässä paljon vaadita, kun näkee miksi Anna on sinkku. Hänen elämään ja sen suorittamiseen ei mahdu muita.

Lisäksi hän taitaa arvioida olevansa todella tasokas catch.

Vierailija
3782/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä höpistään Annan kauneudesta? Tuolla käyttäytymisellä ei ole mitään merkitystä miltä näyttää.

Mielestäni kaikki nämä tämän kauden naiset ovat ulkonäöllisesti aika samalla viivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt plussajaksoa, mutta minusta Matti on tähän asti vaikuttanut mukavalta.

Vaikuttaa nimenomaan mukavalta. Sellaiselta kivalta kiltiltä mieheltä, jonka kanssa on miellyttävää olla, mutta seksuaalinen vetovoima on pienempi kuin 0. 

Edellisillä sivuilla mainittiin Assi ja  oletettu vetovoiman puute, olisiko mielestäsi ok kirjoittaa samoin hänestä?

Miksi ei olisi? Sehän on täysin luonnollista ja normaalia, että kaikkia ihmisiä kohtaan ei tunne seksuaalista vetoa. Olisi itseasiassa varsin pelottavaa, jos jokainen ihminen herättäisi himot henkiin. 

Vierailija
3784/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä oli hieno ja siisti tasokas koti sekä mukavuuksia, kuten tiskikone ja pyykinkuivausrumpu. Haluan itsekin tuollaisen kodin kuin Jennillä. Toki tummalla värillä sisustaisin, mutta siis muuten. Sen sijaan joudun vielä neljäkymppisenäkin asumaan kotiorjana vanhempani luona hirveässä sotkuisessa ja likaisessa läävässä, jossa on liikaa tavaraa, eikä edes tiskikonetta tai pyykinkuivausrumpua. Sisareni ja muutkin ovat kehdanneet jopa sanoa, että en edes ansaitse noita. Näen jatkuvasti unta tiskikoneesta. Niin, ei kai orja mitään ansaitse.

Mietinkin jo milloin tiskikonehullu ilmaantuu ketjuun 😂

Vierailija
3785/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herttinen tota Annaa. Tunnistan valitettavasti tän ihmistyypin, ja näin ajattelevat / käyttäytyvät ihmiset ei tunnu koskaan itse tiedostavan sitä, miten totisia ja tuomitsevia ovat. Heillä on hirveän vahva moraalikäsitys itsellä, ja käyttäytyvät tiukasti sen mukaan, ovat ylikorrekteja ja niin "täydellisiä" kuin vain mahdollista. Itseäni kävi ärsyttämään myös Annan kontrolloitu ja jäsennelty tapa tilittää kameralle. Ei se saa ihmistä olemaan oikeassa, että osaa kuvailla konfliktin jälkeenpäin mahdollisimman neutraalilla tavalla. Edes siinä tilittäessään ei Anna näyttänyt mitään tunnetta, ei säröäkään itsessään. Tämä ihmistyyppi ei tunnu käsittävän, miksi muut ovat niin epätäydellisiä kun he itse ovat täydessä itsekontrollissa koko ajan. Anna estää Haita saamasta millään tavalla kivaa häämatkakokemusta, ei mitään rentoa yhdessäoloa ja tavallista tutustumista. Annalta oli ihan älytöntä liioittelua kutsua Hain kommentteja kontrolloiviksi.

Vierailija
3786/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee tuoksusta. Jos ihminen haisee eli tuoksuu väärältä, ei tule mitään. Toisen tuoksuun (siis omaan, ei kaupan purkkiin) pitää rakastua. Tiedän ihmisen ominaistuoksusta kuka on mun ihminen. 

Vierailija
3787/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakuutusyhtiössä töissä ja palkkaus on huono.

Varsinkin tuossa Jennin työtehtävässä on matala palkka, vaikka työtä saa tehdä urakalla.

Vierailija
3788/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni haluaa, että myös toinen osallistuu niihin arjen kuluihin ja nimenomaan epäili tätä uudessa jaksossa. Ilmeisesti Jyrkillä ei riittävät tulot hänelle. 

Meinaatko, että vakuutusneuvojalla on jotenkin erityisen paljon kovempi palkka kuin myyjällä/opettajalla? :D Tai että opettajan/myyjän palkalla ei voi osallistua Tsernobyl-kaapin aukottomana pitämiseen? 

Osa naisista odottaa, että mies maksaa isomman osan elämisestä. Se onkin toinen juttu, että onko tämä ajatusmalli järkevä. 

Joudun itse asumaan köyhänä työttömänä vanhan ja sairaan vanhempani luona ja tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki. Ikävä tapahtuma tuhosi paljon tavaraa joitakin vuosia sitten ja lopulta olin se, joka joutui pienillä tuloillaan ostamaan uudet lakanat, uudet pyyhkeet, uusia ruokailuvälineitä ja muita kodintarvikkeita täysin yksin. Vanhempani ei antanut noihin yhtään rahaa. En nyt pysty kertomaan, mistä tuo tavaroiden tuhoutuminen johtui kun se oli erittäin traumaattista, mutta väkivaltaa tai tuollaista siihen ei kuitenkaan riittänyt, eikä vakuutus mitään korvannut. Reiluahan tämä ei ole ollut. Lisäksi kun 11 vuotta vanha pesukone hajosi niin vanhempani mielestä vastuullani olisi ollut maksaa uusi pesukone. Tuohon en sentään suostunut, eivätkä rahani olisi tuohon riittäneet. Vanhempani maksoi uuden pesukoneen, mutta jaksaa tuosta yhä aina välillä raivota.

Vierailija
3789/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUN HAI RUN!!

Vierailija
3790/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Anna yhdistää laittautumisen/ei-laittautumisen älykkyyteen?

Niinpä! Tätä ihmettelin itsekin. Muutenkin Annan kommentit on jotenkin ihan epäloogisia.

Onhan se hyvinkin tyypillinen olettama, että blondi, jolla on tekoripset, tekokynnet ja vahvat pakkelit naamassa, on bimbo jonka päässä ei liiku kuin silmät. 

t. eri

Mutta Annalla ei ole mitään näistä paitsi vaalennetut hiukset.

😃 Ja 👀ja iso nauru kuin tyhjännauraja tangokuningattaren suvussa. 

Vierailija
3791/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Anna yhdistää laittautumisen/ei-laittautumisen älykkyyteen?

Niinpä! Tätä ihmettelin itsekin. Muutenkin Annan kommentit on jotenkin ihan epäloogisia.

Onhan se hyvinkin tyypillinen olettama, että blondi, jolla on tekoripset, tekokynnet ja vahvat pakkelit naamassa, on bimbo jonka päässä ei liiku kuin silmät. 

t. eri

Mutta Annalla ei ole mitään näistä paitsi vaalennetut hiukset.

Onhan. Rakennekynnet löytyy, tekoripset löytyy ja ilmeisesti tykkää meikata paljon, kun siitä on tehty niin iso numero ohjelmassa. 

Oliko täytteitä myös?

Vierailija
3792/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai on ehkä vähän sosiaalisesti kömpelö, josta Anna sittne triggeröityy. Esim Hain kysymys "ootko ajatellu lopettavasi kahvin juontia?" on aika outo ja töksäyttävä. Hai tuskin tarkoittaa sillä pahaa, mutta kuulija ottaa sen silleen, että "onko mun kahvin juonnissa jotain vikaa?"

Vierailija
3793/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna on kaunis nainen, eikä mitään meikkiä tarvitsisi. Olen itse ruma ja lihava nainen, enkä meikkaa koskaan. En edes omista yhtään meikkiä. Kannatan luonnollisuutta, enkä ymmärrä sitä jatkuvaa tarvetta ehostautua. Jos olisin itse noin kaunis kuin Anna en todellakaan ehostautuisi ja todellakin uskaltaisin aina ilman meikkiä joka paikkaan kun uskallan tehdä sen nyt rumanakin, vaikka itsetuntoni onkin vahvasti negatiivisen puolella. Toisaalta olisinkin syntynyt mielummin mieheksi, mutta eipä sitä kysytty.

Kaunis on, mutta hänellä on todella huono itsetunto. Epävarma itsestään ja siksi reagoi kaikkeen noin. Jotenkin tulee vaikutelma, että edellisessä suhteessa ollut jotain, mikä murskannut hänen itseluottamuksensa. 

Oman itseluottamukseni on liian moni ikävä ja traumaattinen tapahtuma, huono kohtelu ja yksin ilman apua jääminen tuhonnut lopullisesti. Vaikka olenkin myös ruma nainen ei itseluottamuksen puute ilmene kohdallani tarpeena meikata. Toki monella muulla tavalla kamalaa elämääni ja kaikkea ikävää sitten oireilen ja mm. mielenterveysongelmista kärsin. Tiedän syyn ongelmille, mutta ongelmia aiheuttavia asioita en pysty muuttamaan tai elämästäni poistamaan varsinkaan yksin ilman mitään apua. Jos näin tekisin voisin varmasti paremmin, mutta sitten asuisinkin kodittomana kadulla, joten voisinko lopulta todellisuudessa paremmin.

Vierailija
3794/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kuvailla, mitä Annan ja Hain välillä on tapahtunut 5 jaksossa? Nelosjakson olen nyt itse nähnyt. Ilmeisesti eivät muuttaneet häämatkan jälkeen yhteen.

Vierailija
3795/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hai on ehkä vähän sosiaalisesti kömpelö, josta Anna sittne triggeröityy. Esim Hain kysymys "ootko ajatellu lopettavasi kahvin juontia?" on aika outo ja töksäyttävä. Hai tuskin tarkoittaa sillä pahaa, mutta kuulija ottaa sen silleen, että "onko mun kahvin juonnissa jotain vikaa?"

Kuulija ei ota sitä noin, jos kuulijalla ei ole tarvetta kuvitella, että kaikki kommentit ovat hänen kritisoimistaan. Esimerkiksi kysymys, oletko koskaan kokeillut lopettaa kahvinjuontia, on ihan neutraalikysymys, josta keskustelu voi edetä vaikka siihen, millainen merkitys kahvilla on ja miksi sitä ei halua lopettaa. Tai vaihtoehtoisesti siihen suuntaan, että haluaisi lopettaa, muttei pysty jne. Ei kaikesta  tarvitse hakemalla hakea "sussa on jotain vikaa" näkemystä. 

Vierailija
3796/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista miten tämä Antti Muurinen seikkailee tässä sarjassa vähän siellä sun täällä. Mä en oikein tiedä kohta mitä mä seuraan kun Antti kommentoi,  koutsaa ja jakaa ohjeita joka jakson tiimoilta :D Jenni oli taas isänsä Antti Muurisen luona, jossa Muurinen esitti kysymyksiä. Öö onks tää fudista häitä vai mitä :D mut eihän siin. Naurua.

Vierailija
3797/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kuvailla, mitä Annan ja Hain välillä on tapahtunut 5 jaksossa? Nelosjakson olen nyt itse nähnyt. Ilmeisesti eivät muuttaneet häämatkan jälkeen yhteen.

No luet vaikka nyt alkuun 20 sivua taaksepäin tätä ketjua. Sieltä löytyy vaikka millä mitalla kuvailua tuosta aiheesta. Turha niitä samoja asioita on sataan kertaan toistaa. 

Vierailija
3798/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lähtee tuoksusta. Jos ihminen haisee eli tuoksuu väärältä, ei tule mitään. Toisen tuoksuun (siis omaan, ei kaupan purkkiin) pitää rakastua. Tiedän ihmisen ominaistuoksusta kuka on mun ihminen. 

Ja just vähän ennen tätä toiset selittivät että feromonit ovat hajuttomia! Ei päätä ei häntää...

Vierailija
3799/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja just vähän ennen tätä toiset selittivät että feromonit ovat hajuttomia! Ei päätä ei häntää...

Ne ovat. Ihminen ei haista niitä samalla tavalla kuin haistetaan vaikka sitruunan tai paskan haju. Mutta feromonit vaikuttavat tiedostamattomalla tasolla siihen, millaista toisen lähellä on olla. Ne ovat tuoksu, jonka aistii vain tiedostamattomalla tasolla. Ei ole kovin vaikea asia tämäkään. 

Vierailija
3800/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista miten tämä Antti Muurinen seikkailee tässä sarjassa vähän siellä sun täällä. Mä en oikein tiedä kohta mitä mä seuraan kun Antti kommentoi,  koutsaa ja jakaa ohjeita joka jakson tiimoilta :D Jenni oli taas isänsä Antti Muurisen luona, jossa Muurinen esitti kysymyksiä. Öö onks tää fudista häitä vai mitä :D mut eihän siin. Naurua.

Muurinen varastaa show vähän samaan tyyliin kuin jollain kaudella oli se yksi ystävä (Eino tms.) joka oli jatkuvasti framilla. Tai Miikan koira :D

Ketju on lukittu.