Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--Vakuutusyhtiön palveluneuvoja ei tietääkseni kuitenkaan ihan sama kuin puhelinmyyjä--
On se sama asia. Myy vakuutuksia.
En kyllä itse ostaisi Jenniltä. Enkä luottaisi häneen.
Samoin. Jos Jenni Ifiltä soittaa, niin puhelimeni menee kiinni. En ostaisi vakuutuksia henkilöltä, joka noin paljon suoraan valehtelee.
Helpottiko?
Sulla ei ole kaikki kunnossa. Apu on yhtä lähellä kuin lähin puhelin: soita mielenterveystoimistoon!
Taina - ihan hirvee, epätasapainoinen
Anna - ei kiitos
Jenni - Ok, suht normaali ihminen
Jyrki - miesvauva
Hai - nössö
Matti - suht ok.
Jennin ja Matin olisi pitänyt olla pari.
Vierailija kirjoitti:
Jenni oli aluksi todella ihastunut Jyrkiin, eikä ole sitä kieltänyt.
Vähitellen hän alkoi epäröidä, kun selvisi, ettei miehellä ole tietoa opettajan työstä, eikä edes pätevyyttä. Jyrki haki moneen paikkaan, mutta ei päässyt.
Jyrki oli monissa asioissa jyrkkä: häneltä ei tule asuntoa tai autoa, eikä hänen kanssaan reissata. Hän sanoi, että osaa laittaa ruokaa, mutta ei viitsi. Ei hän viitsinyt myöskään imuroida. Rahat eivät riittäneet seuraavaan palkkapäivään.
Ongelmat alkoivat kasautua aika pian häämatkan jälkeen. Suurin niistä oli pariskunnan täysin erilainen elämänasenne: toinen oli suruton hälläväliä-tyyppi, toinen pedantti suunnittelija. Toinen halusi puhua suoraan, toinen murjotti.
Jyrki on todella katkera. Hän ei ilmeisesti vieläkään näe itsessään mitään vikaa ja selittelee jotain miljoonatalosta ja rahojen syrjään pistämisestä. Samaa uhriutumista ja itsesääliä kautta kauden.
Nyt haastatteluissa Jenni kieltää olleensa ihastunut koko aikana. Vedätti koko ohjelman ajan niin katsojia kuin varsinkin Jyrkiä.
Vieläkö Jykä nyyhkii Kotkassa?
Av-palstalla olisi tarjolla ihastuneita mummeleita. Vähän kuivahtaneita tosin, mutta tuskin haittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Jenni on voinut asua kotonaan opintojen ajan. Samalla voi myös nostaa opintolainaa. Monet rikkaiden penskat tekee noin. Ne sijoittaa opintolainan. Jenni laittoi sen varmaankin asuntoon. Tarina ei toki kerro kuka kuittasi lainan pois, Jenni vai isä. Sehän saattoi olla tuohon aikaan vielä korotontakin. Nykyään ei.
Jyrki taas opiskeli hieman pidemmälle ja kauemmin, eikä asunut vanhemmillaan opintojen aikana, joten opintolaina meni oikeasti elämiseen.
Pohdiskelen tässä mitä Jyrkin tai Jennin opiskeluaikojen asumismuodot tai asuntolainat liittyvät siihen millaiset tavoitteet heillä on elämässä ja miten suhtautuvat raha-asioihin. Tässä on jo todettu että Jyrkillä ei ole isoja rahoja varmaan nuoruudessaan ollut, Jennillä luultavasti on ollut paremmin. Mutta kaiken järjen mukaan silloin Jenni, rikkaan penska, olisi tsuppaduidaa ja Jyrki säästäväinen? Nyt kuitenkin on niin että Jenni on säästänyt pienestä palkastaan ja Jyrki ei. Ei siinä mitään vikaa ole, suuntaan tai toiseen. Mutta täällä nyt luodaan kovasti narratiivia jossa Jenni on rikas ja saanut apua elämässään ja siksi hänellä on nyt noin huikeasti kaikkea (eli kaksio edullisella alueella ja satunnainen ulkomaan matka silloin tällöin). En tiedä tajuavatko tätä narratiivia tekevät edes, että te saatte Jyrkin vaikuttamaan aika reppanalta joka ei traumaattisen lapsuutensa ja köyhän kotinsa takia ole pystynyt samaan noita asioita aikaan. Tosiasiassa hän on aikuinen joka on tehnyt omia valintoja. Lapsuus on jokaisella mitä on ja sille me ei voida mitään, mutta Jyrki on aikuisena kuitenkin saanut kaikenlaista aikaan, opiskellut jne. Tässä talousasiassa ollaan oltu vähän huolettomia, mutta hän on jo ottamassa itseään niskasta kiinni.
Ihan tavallinen tyttö. Avioerolapsi Kontulasta. Opiskellut minimin ja tekee puhelinaspaa.
Tässä valossa on helpompi ymmärtää, että hän toivoi "asiantuntijoiden" löytävän hänelle Sinkkuelämän Kihon nostamaan hänet vihreämmälle oksalle.
Tuli Jyki ja nyt on iso pettymys. Pitää polkea jalkaa ja jankata rahasta.
Toivon, että Jenni löytää rahamiehensä.
Toivon, että Jyrki löytää rakkauden.
En todellakaan ole Team Jyrki. Huono paritushan tuo oli.
Ihan tavallinen tyttö. Avioerolapsi Kontulasta. Opiskellut minimin ja tekee puhelinaspaa.
Tässä valossa on helpompi ymmärtää, että hän toivoi "asiantuntijoiden" etsivän hänelle Sinkkuelämää Kihon nostamaan hänet vihreämmälle oksalle.
Sai Jykin ja pettymys on suuri. Nyt pitää polkea jalkaa ja jankata rahasta.
Toivon, että Jenni löytää rahamiehensä
Toivon että Jyrki löytää rakkauden
En todellakaan ole Team Jyrki. Huono paritushan tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin toive ja näkemys oli että parisuhteessa molemmat maksaa omansa. Joutui kuitenkin maksumieheksi. Alussa toki teki sitä oma-aloitteisesti kohteliaisuudesta. Mutta kyllähän ne rahat hupenee, jos yhtäkkiä joutuu toista jatkuvasti syöttämään ja juottamaan.
Jaa mistä sen tietää? Sen tietää siitä, että Jenni olisi ulissut asiasta heti kättelyssä jo häämatkalla. Asia nousi hänen puheisiin vasta kun joutui kerran ravintolassa maksamaan sentilleen sen mitä oli tilannutkin. Ei tykännyt ajatuksesta yhtään. Koska hänen mielestään mies maksaa. Loukkaantui joutuessaan maksamaan omat ruokansa.
Katsoimmeko samaa sarjaa? Jenni kertoi että epäilykset heräsivät heti häämatkan aikana. Jykä vippaillut jo tuolloin. Vippailujen jatkuessa hän nosti asian esille. Jos Jyrki olisi maksanut alussa kaiken niin aivan varmasti
Joo tää on uskomaton palsta, Jykän vippailut on saatu käännettyä niin, että se olikin Jenni joka maksatti Jyrkillä kaiken. Sen lisäksi mm. Taina on sateenkaariperheen lapsi, koska asunut äidin ja äidinäidin kanssa. Mut näin nämä asiat koetaan.
Palstalla luotu narratiivi tuntuu olevan että Jenni on rikkaan perheen tyhmä lapsi joka on saanut kaikki edut, pappa betalar, Jyrki taas on köyhä, mutta urhea ja älykäs mies, joka elättää pikkusisartaankin, kaikki rahat todennäköisesti menevät vähempiosaisten tukemiseen, eivätkä esim. futispeleihin tai dartsin pelaamiseen baarissa.. Jennin lähes käsittämättömät rikkaudet ovat perheeltä saatuja ja tietysti kaikilta mieskumppaneilta lähes väkisin huijattuja koska hän maksattaa elämisensä näillä miesparoilla. Joillain on nyt kovat antipatiat Jykän puolesta ja vilkas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on voinut asua kotonaan opintojen ajan. Samalla voi myös nostaa opintolainaa. Monet rikkaiden penskat tekee noin. Ne sijoittaa opintolainan. Jenni laittoi sen varmaankin asuntoon. Tarina ei toki kerro kuka kuittasi lainan pois, Jenni vai isä. Sehän saattoi olla tuohon aikaan vielä korotontakin. Nykyään ei.
Jyrki taas opiskeli hieman pidemmälle ja kauemmin, eikä asunut vanhemmillaan opintojen aikana, joten opintolaina meni oikeasti elämiseen.
Pohdiskelen tässä mitä Jyrkin tai Jennin opiskeluaikojen asumismuodot tai asuntolainat liittyvät siihen millaiset tavoitteet heillä on elämässä ja miten suhtautuvat raha-asioihin. Tässä on jo todettu että Jyrkillä ei ole isoja rahoja varmaan nuoruudessaan ollut, Jennillä luultavasti on ollut paremmin. Mutta kaiken järjen mukaan silloin Jenni, rikkaan penska, olisi tsuppaduidaa ja Jyrki säästäväinen? Nyt kuitenkin on niin että
Jenni on tottunut keräämään rahaa. Saanut arvomaailmansa kotoa lapsuudessa.
Jyrki ei ole tottunut keräämään rahaa. Hänen arvonsa ovat erilaiset. Tulevat myös lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jänniä argumentteja. Jyrki tahtoi peliin, ravintolaan, mäkkäriin, Tallinnaan, kauppaan. Jyrki maksaa.
Hmmmm.... mitäs Jenni tahtoi? Mitä Jenni maksaa? No ei tietenkään mitään, kun Jenni on kääntänyt jutut näin päin.
Mutta mutta.... silloinhan Jenni on ihan tahdoton. Se taas ei oikein istu määrätietoisen imagoon. Mites se nyt näin kääntyi että Jenni on ihan tahdoton ja perässä vedettävä.....
Niin. Jenni ei siis olisi tahtonut peliin vaan olisi halunnut tehdä jotain muuta häämatkalla. Jenni olisi halunnut myös johonkin vähän kivempaan ravintolaan. Jenni luuli että pihviravintola olisi romanttinen deitti, mutta ei sitten ollutkaan. Jenni halusi esimerkiksi juoksulenkille ja treenaamaan, mutta jopa nämä oli vähän kipeitä paikkoja. Jenni olisi halunnut tehdä suunnitelmia perheen perustamiseksi ja yhteisen kodin hankkimiseksi. Jenni maksoi niitä kauppalaskuja ja oli valmis maksamaan oman puolensa elatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi yksi kysymys. Miksi Jenni tahtoi tehdä näin Jyrkille?
Rahasta nyt voi vouhkata loputtomiin. Mutta mun mielestä isoimman haavan teki sydämeen. Jyrki oli laittanut todella syvälle piiloon toiveet omasta lapsesta. Jenni otti ainakin kahdesti itse puheeksi Jyrkin lapsitoiveet. Jenni sanoi vielä kamerallekin, että nyt on Jyrkin lapsitoiveet kaivettu sieltä jostakin syvältä esille taas koska voisi olla ajankohtaista.
Samaan aikaan Jenni ei ollut enää edes ihastunut koko mieheen.
Aivan järkyttävää vahinkoa tehnyt Jyrkin mielelle.
Ei todellakaan ole ihme, että Jyrki antaa ohjelman jälkeen haastattelun, jossa kertoo vielä toipuvansa erosta ja että siihen menee aikaa.
Eihän hän tahtonutkaan. Jenni haluaisi perheen, hän selkeästi toivoo sellaista n. 5 vuoden sisään. Hän on miettinyt ja valmistellut itse asiaa, hankkinut niitä säästöjä ja muita. Sen näkee esimerkiksi siitä kuinka hän pohtii että kuka ostaisi pilttipurkit lapselle. Vaikka tuo on vain heitto, se kertoo siitä kuinka paljon lapsi-asia on ollut Jennin ajatuksissa. Jyrkin lapsihaaveet, opettajan työ jne olivat todennäköisesti alkuun juurikin sitä mitä Jenni oli toivonut. Tässä on tilanne jossa he ovat joissain asioissa tosi sopivia toisilleen ja sitten niissä toisissa todella kaukana toisistaan. Jos valinta olisi niin selvä niin kaipa Jenni olisi tehnyt Tainat ja nostanut kytkintä. Oikeasti tuo on varmaan ollut sellaista tahtojen taistelua.
Jenni sanoi haastattelussaan että oli kysynyt ohjelman jälkeen asiantuntijoilta, että miksi parititte meidät, kun olin niin selkeä tästä toiveestani ja asiantuntijat olivat vaan vastanneet että olisivat vieläkin tehneet paperilla tämän saman parin. Heillä oli paljon yhteensopivaa, mutta valitettavasti niiltä parin kannalta tärkeissä asioissa olivat erilaisia.
Kyse ei ole siis siitä että Jenni tekee jotain Jyrkille, eihän hän voi jäädä suhteeseen vain siksi että Jyrki haluaa lapsia. Asia on iso ja ihan varmasti vaikea hänellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jänniä argumentteja. Jyrki tahtoi peliin, ravintolaan, mäkkäriin, Tallinnaan, kauppaan. Jyrki maksaa.
Hmmmm.... mitäs Jenni tahtoi? Mitä Jenni maksaa? No ei tietenkään mitään, kun Jenni on kääntänyt jutut näin päin.
Mutta mutta.... silloinhan Jenni on ihan tahdoton. Se taas ei oikein istu määrätietoisen imagoon. Mites se nyt näin kääntyi että Jenni on ihan tahdoton ja perässä vedettävä.....
Niin. Jenni ei siis olisi tahtonut peliin vaan olisi halunnut tehdä jotain muuta häämatkalla. Jenni olisi halunnut myös johonkin vähän kivempaan ravintolaan. Jenni luuli että pihviravintola olisi romanttinen deitti, mutta ei sitten ollutkaan. Jenni halusi esimerkiksi juoksulenkille ja treenaamaan, mutta jopa nämä oli vähän kipeitä paikkoja. Jenni olisi halunnut tehdä suunnitelmia perheen perustamiseksi ja yhteisen kodin hankkimiseksi. Jenni maksoi niitä ka
Höpöhöpö. Tuo on sinun omaa päätelmää ja perustuu mielikuvitukseesi ja Jennin puhuvapää tarinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jenni esitellyt itsensä päämäärätietoisena? Miksi hän ei vienyt opintojaan loppuun? Pelkkä amis.
Mikä juttu tää on et tarvis käydä AMK et voi sanoa olevansa päämäärä tietoinen?
Mä oon amis. Mun haave oli perhe, omakotitalo ja mökki.. kaikki on toteutettu..
Enkö mä nyt sit ole ollut päämäärätietoinen?
Sinähän sen sanoit: kyse on subjektiivisesta ja varsin epämääräisestä määritelmästä. Siksi on yhtä väärin väittää ettei Jyrki ole päämäärätietoinen kuin että Jenni ei ole. Ihmisten päämäärät ovat erilaisia!
Näinpä. Jyrkihän sanoi, että vaikkei hänell
Eli taas palaat tähän samaan. Jyrkillä kaksi työtå ja usean alan koulutus. Ei ole ollut työttömänä. Jennillä yksi (1) toisen asteen koulutus ja töissä puhelinmyyjänä.
Eli minkälaista kunnianhimoa tarkalleenottaen olisi mieheltä vaadittu ja miten on pokkaa vaatia, kun on itse mennyt sieltä missä aita on matalin?
Todennäköisesti Jenni hakee kunnianhimolla sitä, että mies haluaisi mennä elämässä eteenpäin. Siis vaikkapa saada oman kodin, parempia töitä ja sen sellaista. Jenni on itse säästänyt ja toiminut ihan fiksusti tuossa asuntoasiassa. Ei ole koulutusasioissa loistanut, mutta ehkä siihenkin joku suunnitelma olisi, hän on kuitenkin 10 Jyrkiä nuorempi, eli aikaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahasta nyt voi vouhkata loputtomiin. Mutta mun mielestä isoimman haavan teki sydämeen. Jyrki oli laittanut todella syvälle piiloon toiveet omasta lapsesta. Jenni otti ainakin kahdesti itse puheeksi Jyrkin lapsitoiveet. Jenni sanoi vielä kamerallekin, että nyt on Jyrkin lapsitoiveet kaivettu sieltä jostakin syvältä esille taas koska voisi olla ajankohtaista.
Ei todellakaan ole ihme, että Jyrki antaa ohjelman jälkeen haastattelun, jossa kertoo vielä toipuvansa erosta ja että siihen menee aikaa.
Eihän hän tahtonutkaan. Jenni haluaisi perheen, hän selkeästi toivoo sellaista n. 5 vuoden sisään. Hän on miettinyt ja valmistellut itse asiaa, hankkinut niitä säästöjä
Jenni olisi voinut valita toimia toisin. Haluaa lapsen, mutta se on Jennin henkilökohtainen tavoite. Ei Jyrkin velvollisuus.
Ei ollut enää häämatkan jälkeen edes ihastunut Jyrkiin. Jolloin Jennin olisi kuulunut myös kertoa se Jyrkille, eikä ainakaan esittää ihastunutta.
Tämän ohjelman idea, eikä tarkoitus ole esittää pariskuntia. Ei ole tarkoitus näyttelemällä vetää viihdeohjelmaa. Siksi ei voi puolustella Jenniä sillä, että hän teki kaiken ohjelman vuoksi.
Jenni on käyttäytynyt törkeästi. Sitä ei poista mikään mitä täällä puolustellaan, eikä mikään mitä haastatteluissaan tarinoi.
Jenni ei voi kohdella ihmistä noin, eikä syyttää Jyrkiä siitä, ettei saanut lasta ja taloa.
Parisuhde on parisuhde, ei toisen ponnistuslauta omiin tavoitteisiinsa. Jos haluaa talon se pitää ostaa itse. Jos haluaa lapsen, voi sen asian järjestää monella eri tavalla myös ilman puolisoa. Mikäli haluaa säästää rahaa tai vaikka postimerkkejä, niin jokainen tehköön itse omat säästönsä, eikä voi arvostella toisen kokoelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdiskelen tässä mitä Jyrkin tai Jennin opiskeluaikojen asumismuodot tai asuntolainat liittyvät siihen millaiset tavoitteet heillä on elämässä ja miten suhtautuvat raha-asioihin. Tässä on jo todettu että Jyrkillä ei ole isoja rahoja varmaan nuoruudessaan ollut, Jennillä luultavasti on ollut paremmin. Mutta kaiken järjen mukaan silloin Jenni, rikkaan penska, olisi tsuppaduidaa ja
Jenni on tottunut keräämään rahaa. Saanut arvomaailmansa kotoa lapsuudessa.
Jyrki ei ole tottunut keräämään rahaa. Hänen arvonsa ovat erilaiset. Tulevat myös lapsuudesta.
Siinä olet varmaan oikeassa että arvot tulevat lapsuudesta. Jennin perheessä on paljon urheiluihmisiä ja miehiä. Tavoitteellisia suorittajia joilla on pyrkimyksiä, aktiivisia tekijöitä. Koska isä on valmentajia ja isoveljiäkin on pari ja Jenni on perheen iltatähti niin hän on todennäköisesti tottunut siihen että häntä hemmotellaan. Isästä ja veljistä on myös syntynyt se miehen malli ja Jyrki ei tuossa mallissa vertaudu hyvin. Todennäköisesti säästämistäkin on kotona opetettu, urheilijan urahan ei ikuisesti kestä.
Jyrki ei todennäköisesti ole opetettu säästämään, kuulostaa siltä että Jyrkin teinivuodet ovat menneet vanhempien erosta selviämiseen ja ehkä siksi elämäntavat ovat osin jääneet teinin tasolle. Ei ole ollut sitä aikuista ohjaamassa ja neuvomassa. Ero on raskas koska vanhempien erosta on jäänyt trauma. Mä toivon että vaikka kokemus oli raskas Jyrkille, niin se olisi katalyytti johonkin parempaan, että tulisi se oppimiskokemus jonka kautta hän voisi eheytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän tahtonutkaan. Jenni haluaisi perheen, hän selkeästi toivoo sellaista n. 5 vuoden sisään. Hän on miettinyt ja val
"Parisuhde on parisuhde, ei toisen ponnistuslauta omiin tavoitteisiinsa"
Niin vain mullekin kävi. Mies hyödynsi minua, minkä pystyi ja sen jälkeen, goodbye.
Maksoin miehen opiskelut, asumisen, ruoat, kustansin jatko-opuskelukämpän toisella paikkakunnalla (jossa majoittui sitten myös opiskelijakaverinsa! Jei, ilmaiseksi!), jaoin vanhempainrahakauden, niin että miehelle maksettiin isyysrahaa, vaikka oli toisella paikkakunnalla jne jne.
Sitten mies vain lähti. Meni piakkoin naimisiin eikä puhunut mulle asiasta mitään. Ei ylipäätään kertonut mulle mitään "ylimääräistä". Ei kuulemma ollut asiaa. Onneksi asuu nykyään kaukana ulkomailla uuden perheensä kanssa.
Siinä olet varmaan oikeassa että arvot tulevat lapsuudesta. Jennin perheessä on paljon urheiluihmisiä ja miehiä. Tavoitteellisia suorittajia joilla on pyrkimyksiä, aktiivisia tekijöitä. Koska isä on valmentajia ja isoveljiäkin on pari ja Jenni on perheen iltatähti
Jyrki ei todennäköisesti ole opetettu säästämään, kuulostaa siltä että Jyrkin teinivuodet ovat menneet vanhempien erosta selviämiseen ja ehkä siksi elämäntavat ovat osin jääneet teinin tasolle. Ei ole ollut sitä aikuista ohjaamassa ja neuvomassa. Ero on raskas koska vanhempien erosta on jäänyt trauma. Mä toivon että vaikka kokemus oli raskas Jyrkille, niin se olisi katalyytti johonkin parempaan, että tulisi se oppimiskokemus jonka kautta hän voisi eheytyä./////
Vai Jyrkin pitää eheytyä 🤣 kuten homojen ja ei uskovaisten?
Jennin ei tarvitse eheytyä. Hän on täydellinen 👍
Mahtavaa tekstiä!!!!!
Saanen kuitenkin muistuttaa, että myös Jenni on eroperheen lapsi.
Joten tuo vesittää kaiken mitä aivonystyräsi tuotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni olisi voinut valita toimia toisin. Haluaa lapsen, mutta se on Jennin henkilökohtainen tavoite. Ei Jyrkin velvollisuus.
Ei ollut enää häämatkan jälkeen edes ihastunut Jyrkiin. Jolloin Jennin olisi kuulunut myös kertoa se Jyrkille, eikä ainakaan esittää ihastunutta.
Tämän ohjelman idea, eikä tarkoitus ole esittää pariskuntia. Ei ole tarkoitus näyttelemällä vetää viihdeohjelmaa. Siksi ei voi puolustella Jenniä sillä, että hän teki kaiken ohjelman vuoksi.
Jenni on käyttäytynyt törkeästi. Sitä ei poista mikään mitä täällä puolustellaan, eikä mikään mitä haastatteluissaan tarinoi.
Jenni ei voi kohdella ihmistä noin, eikä syyttää Jyrkiä siitä, ettei saanut lasta ja taloa.
Parisuhde on parisuhde, ei toisen ponnistuslauta omiin tavoitteisiinsa. Jos haluaa talon se pitää ostaa itse. Jos haluaa lapsen, voi sen asian järjestää monella eri tavalla myös ilman puolisoa. Mikäli haluaa säästää rahaa tai vaikka postimerkkejä, niin jokainen tehköön itse omat säästönsä, eikä voi arvostella toisen kokoelmaa.
Niin, Jenni taisi sanoa juhannusjaksossa (eli pari viikkoa häämatkan jälkeen) että se ensihuuma(ihastuminen) alkoi hiipua. Oli pikkuhiljaa huomannut erilaisia asioita ja esimerkiksi Jyrkin työkuviot olivat nousseet tapetille. Kyllä hän varmaan edelleen tuossa vaiheessa yritti, ohjelman ideanahan on se, että tutustutaan siihen toiseen ja yritetään löytää ratkaisuja huoliin. Kun ohjelma etenee, näet kuinka Jennin ahdistus kasvaa kun ei löydä ratkaisuja tilanteeseen. Yrittää keskustella Jyrkin kanssa, mutta se ei mene hyvin jne jne. Jyrki on myös kertonut että oli tietoinen Jennin tunteista, ei vain halunnut uskoa niitä.
Lapsi on Jennin tavoite, mutta se oli myös Jyrkin haave, kuten hän itse on sanonut. Jenni on tehnyt suunnitelmia asian suhteen, Jyrki on toivonut. Niissä on eroa ja se ero on syy miksi Jenni halusi erota.
Ei Jenni syytä Jyrkiä siitä ettei saanut lasta ja taloa, hän on vain todennut että Jyrkin kanssa en ilmeisesti saa lasta ja taloa joten lähden etsimään niitä muualta. Se on ok ja reilua myös Jyrkiä kohtaan kun Jenni ei yritä muokata häntä toiveidensa mukaiseksi. Jyrki sen sijaan on mediassa kertonut kuinka kipeää tekee kun lapsihaaveet taas sortuivat, isänpäivä jne. Sinun logiikallasi voisi sanoa, että ei Jyrki saa syyttää Jenniä omien toiveidensa kaatumisesta, jos hän haluaa lapsen niin miehellä on siihen kyllä konstit ilman vaimoakin.
Eikö se suomen batchelor jo alkanut? Siitä ei sit taida olla mitään puhuttavaa kun loputtomiin jauhetaan jykäjennin rahoista. Se show on jo ohi.
Höpöhöpö! Nainen saattaa pelätä miehen reaktiota. Etenkin kun kyseessä on ripustautuja, joka muutenkin herkkänahkainen eikä riitele rakentavasti. Tämä on käsittääkseni ollut tilanne, mökötetty, lähdetty keskusteluista pois, jankutettu ikävöinnistä jne. Tosi raskas tyyppi siis kyseessä. Hänen reaktiot saattavat hieman mietityttää etukäteen.