Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Eikö kukaan muu minun lisäkseni ole ihmetellyt sitä, kun Annaja Hai sanoivat, ettei heille tullut romanttisia fiiliksiä? Uskon, että Hai olisi ollut valmis yrittämään Annan kanssa tosissaan, jos Anna olisi alussa käyttäytynyt paremmin. Mutta ihmettelen sitä, että miksi Anna ei ihastunut Haihin,, vaikka Hai on niin komea ja kiva?
Anna keskittyy rakastamaan vain itseään.
Ja sitä naamaa nuolevaa piskiä 🤢
Kai sä tiedät, että ihmisen pitää osata rakastaa itseään, ennen kuin hän pystyy rakastamaan muita?
Olen samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa. Annan on syytä elää vain tuon piskinsä kanssa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Johtopäätös: opettajan koulutuksesta on tehtävä julkinen rekisteri ja opettajien arvo nostettava. On pöyristyttävä että opettajaksi voi kutsua kukin vain itseään kunhan vaan jotain sijaispätkää tekee.
Eihän kukaan voi sanoa olevansa lääkärikään ilman koulutusta. Koulutuksen aikana on lääketieteen kandi.
Heh heh, tunnen esim. suuren määrän it-asiantuntijoina toimivia, joilla ei ole alan papereita. Mutta hyvä likaa ja kysyntää riittää.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan oikeusprosessi tarvittaisiin Jyrkistä eroon pääsemiseksi. Miettikää nyt vielä mitä.
Kyllä. Jos Jyrki olisi muuttanut asumaan Jennille, ei Jenni voi heittää miestä ulos koska ovat aviopari. Näin se menee. Eron jälkeen vasta onnistuisi.
Joo sieltä ei Jyrki olisi lähtenyt kulumallakaan. Jenni-parka olisi vihjaillut ja vihjaillut, mutta Jyrki olisi vain röhnöttänyt sohvalla kykenemättä ymmärtämään mitään. Poliisit olisi lopulta tarvittu kantamaan hänet ulos sohvineen päivineen, oikeuden päätöksellä. Korvauksiakaan ei olisi Jenni saanut varattomalta Jyrkiltä edes menettämästään sohvasta, millä Jyrki olisi edelleen maannut Ämmässuon laitamilla. Huhhuh, mikä tuuri kävi, että tältä kaikelta nyt vältyttiin. Läheltä piti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Sen viiden viikon avioliiton aikana Jenni taisi vain kerran käydä Kotkassa ja muuten olivat vain Jennin luona.
Tosi ikävää, ettei Jennistä ja Jyrkistä tullut edes kavereita. Jenni sanoi Ensitreffit vodcastissa, etteivät he ole olleet missään tekemisissä Jyrkin kanssa sen jälkeen kun Jyrki tuli kesällä Helsinkiin palauttamaan auton ja kun Jenni ilmoitti, että haluaa erota.
Valehteleva akka sanoo viikon eron päätteeksi että oli ikävä. Samana päivänä haluaa erota. Luulen että Jenni tiesi jo 2 päivän päästä häistä ettei Jyrki kiinnosta.
Kelaa nyt ite ihan omilla sivuilla.
Lue Jyrkin esittely? Jyrki oli kaukana siitä.
Sit mentiin naimisiin, Jyrki ja Jenni puhui tulevaisuudesta. Molemmat haluaa yhteisen kod
Jykä on tyypillinen kitkeränkatkera stalkkaaja tyyppi.
Jykä on just sitä tyyppiä, joka pettymyksen jälkeen alkaa ulisemaan laatikkoleukaisista lentäjäkirurgeista.
"Kotkasta kotoisin oleva Jyrki, 39, työskentelee luokanopettajana ja urheiluliikkeen myyjänä. Hän on ollut sinkku 10 vuoden ajan.
Haastavampana puolena itsessään Jyrki pitää pienimuotoista saamattomuutta - kalsarit eivät aina katoa lattialta ihan niin nopeasti kuin toivoisi.
Tämä on vähän rumasti sanottu nykymaailmassa, mutta haluaisin, että puoliso ottaisi vaimon roolia myös kotona. Toki osaan itse kokata, ei siinä. Jos rouva pitää siisteyttä ja järjestystä yllä, kyllä minä autan, Jyrki kuvailee."
Tästä kaudesta jäi vähän surullinen olo jokaisen osallistujan puolesta. Laittoivat itsensä likoon, mutta kellään ei onnistanut.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Eikö kukaan muu minun lisäkseni ole ihmetellyt sitä, kun Annaja Hai sanoivat, ettei heille tullut romanttisia fiiliksiä? Uskon, että Hai olisi ollut valmis yrittämään Annan kanssa tosissaan, jos Anna olisi alussa käyttäytynyt paremmin. Mutta ihmettelen sitä, että miksi Anna ei ihastunut Haihin,, vaikka Hai on niin komea ja kiva?
Totta. Jos Anna ei olisi ollut alussa niin kaamea, Hain orastava ihastus olisi vain lisääntynyt.
Mutta Anna ei halunnut hääpäivän jälkeen Hain koskettavan itseään millään tavoin. Eikä kutsunut kotiinsa, ei juhannuksen viettoon, ei ilmeisesti tutustuttanut ystäviinsä.
Tästä johtopäätös, että Anna ei halunnut Haita elämäänsä yhtään pidempään kuin ohjelman takia oli pakko. Alun negailu johtui pettymyksestä, että oli saanut Hain puolisoksi. Sitten kokosi itsensä.
Nuo loppuaikojen muka-rennot keskustelut olivat tietoist
Vähän veikkaan, että Anna oli haussa sanoittanut, että odotukset ovat kohtuullisia, haluaa vain tasoisensa miehen. Tuotannon väki oli sitten soitellut, että tällainen löytyy ja odotukset huippusaaliista olivat korkealla ja Anna suostui. Mutta käsitys omasta tasosta on ollut aika paljon yli sen, mitä sivullinen saattaisi arvioida. Olikin sitten pettymys, kun prinssin sijaan tulikin vain riviritari.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan oikeusprosessi tarvittaisiin Jyrkistä eroon pääsemiseksi. Miettikää nyt vielä mitä.
Kyllä. Jos Jyrki olisi muuttanut asumaan Jennille, ei Jenni voi heittää miestä ulos koska ovat aviopari. Näin se menee. Eron jälkeen vasta onnistuisi.
Olihan tuo selvä että Jyrkiltä meni täysin maku Jennin suhteen, kun selän takana mollaamiset selvisivät. Päivänselvää että hän olisi lähtenyt sillä sekunnilla saman katon alta, kun asiat selvisivät, tuollaisen nöyryytyksen jälkeen vaikutti syvästi vastentahtoiselta joutua edes istumaan samalla sohvalla viimeisessä tapaamisessa.
Onko palstalla selvitetty miesten sotilasarvot?
Vierailija kirjoitti:
"Kotkasta kotoisin oleva Jyrki, 39, työskentelee luokanopettajana ja urheiluliikkeen myyjänä. Hän on ollut sinkku 10 vuoden ajan.
Haastavampana puolena itsessään Jyrki pitää pienimuotoista saamattomuutta - kalsarit eivät aina katoa lattialta ihan niin nopeasti kuin toivoisi.
Tämä on vähän rumasti sanottu nykymaailmassa, mutta haluaisin, että puoliso ottaisi vaimon roolia myös kotona. Toki osaan itse kokata, ei siinä. Jos rouva pitää siisteyttä ja järjestystä yllä, kyllä minä autan, Jyrki kuvailee."
🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jykä oli kyllä mukavin kaikista osallistujista
Jykä oli omalla tavallaan tosi kiva, nauravainen ja iloinen, mutta sitten se toinen puoli. Ei kiinnostanut normi arki, johon kuuluu ne kotityöt vaan ne jätettiin vaimolle ja sitten tuo rahapuoli. Miehellä ei ole mitään vielä tuossa iässä, vaikka on tienannut ihan ok ja sitten se, että ampuu alas heti kaikki toisen tulevaisuuden toiveet. Ei kiva.
No pahinta oli toi 5vuotiaan tasolla oleva keskustelu. Ainoat työkalut suuttuminen, loukkaantuminen ja mökötys..
Ihme että Jenni jaksoi katsoa edes niin kauan. Suosittelen Jyrkille terapiaa jos haluaa joskus toimivan parisuhteen.
Meillä on tuosta kuitenkin vain Jennin kertomus miten Jyrki reagoi. Jyrki itse taas kertoi, että hänellä on tapana lähteä kävelemään jäähdyttelemään ja kokoamaan ajatukset, jotta käsittely voisi jatkua asiat eikä tunne edellä. Ymmärrän myös Jyrkiä kun hän ei halunnut mennä esim. seksiasioissa avautumisessa kameran edessä pitkälle, Jenni varmaan otti senkin mökötyksenä.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Sen viiden viikon avioliiton aikana Jenni taisi vain kerran käydä Kotkassa ja muuten olivat vain Jennin luona.
Tosi ikävää, ettei Jennistä ja Jyrkistä tullut edes kavereita. Jenni sanoi Ensitreffit vodcastissa, etteivät he ole olleet missään tekemisissä Jyrkin kanssa sen jälkeen kun Jyrki tuli kesällä Helsinkiin palauttamaan auton ja kun Jenni ilmoitti, että haluaa erota.
Valehteleva akka sanoo viikon eron päätteeksi että oli ikävä. Samana päivänä haluaa erota. Luulen että Jenni tiesi jo 2 päivän päästä häistä ettei Jyrki kiinnosta.
Jyrkillä ja Matilla menivät vuorosanat sekaisin. Jyrki oli se, jonka olisi pitänyt kysyä oletko mukana ohjelman vai parisuhteen vuoksi.
Voin omaan kokemukseen perustuen vain onnitella Jenniä eropäätöksestä, mikä oli täysin oikea ratkaisu. Voin todella pahoin, kun seurasin Jyrki käytöstä (mieslapsi mököttelyineen, vastuuttomuus, rahankäyttö jne.) Itse aikoinaan olen kannatellut miestä, joka ei ollut osannut koskaan hoitaa raha-asioitaan eikä ottanut mistään vastuuta (vaikka oli paremmat tulot kuin minulla): jatkuvaa pummaamista, rahanlainailua ja minä sain säästöilläni maksaa matkat, hankinnat ja pitää huolta että eräpäivinä laskuja varten oli rahaa. Hänkin oli "jalkapallomies", ja rahaa riitti kyllä pelireissuihin, kavereiden kanssa pelien jälkeisiin baari-iltoihin ja rälläämiseen, veikkaukseen sekä "omiin menoihin". On ollut todella ahdistavaa kokea tuollaista arkea ja odottaa että toinen muuttuu. Ei se koskaan muutu, koska peruspalikat ja vastuullisuus puuttuu. Anteeksi vaan, mutta Jyrkillä on ollut 40 v. ikään mennessä ollut aikaa rakentaa taloudellisia asioitaan kuntoon, jos olisi ollut halua siihen. Vetelä olemus ja en oo saanut aikaiseksi - selitykset. Haloo, mihin hän on kuluttanut rahat, jos on tehnyt kahta työtä??? Eli täysi ymmärrys Jennin päätökselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut osallistujat ovat käyttäytyneet hyvin Annan alun sekoilun jälkeen, mutta Jenni jo aika törkeästi. Suurin mainehaitta on synrynyt tälle naiselle itselleen.
Miksi Jenni ei olisi saanut puhua asioista ja ongelmista niinkuin ne on? Miksi olisi pitänyt valehdella?Pointti on siinä, että hän puhui ikävästi toisesta selän takana. Kehitteli draamaa omasta päästään, (ei varaa edes pilttipurkkiin) puhui kameroille toisen yksityisasioista tämän tietämättä, juorusi kavereilleen myös. Antoi Jyrkistä väärän kuvan, muka kouluttamattomana ja työttömänä. Vaikka Jyrkillä on enemmän koulutusta ja työtä kuin hänellä. Esitti Jyrkille muuta kuin mitä ajatteli. Pyysi kotiinsa korjaamaan oven ja sitten ilmoitti, että tämä oli tässä. Tiesi jo m
No siitä samaa mieltä että Jenni olisi voinut vaan suoremmin sanoa että hänellä on paha olla tässä suhteessa. Toki hän yritti sitä tehdäkin omalla tavallaan, mutta Jykä taisi torpata moiset keskustelut. Jennihän sanoi asiantuntijallekin että oli yrittänyt jutella asiasta mutta se oli päättynyt tosi huonosti ja hän oli hieman pelästynyt Jyrkin reaktiosta. Siis en tarkoita, että pelkäisi Jyrkiä, vaan itse ymmärsin että Jyrkin tapa ja voimakkuus reagoida oli ollut yllätys ja oli jäänyt tilanteessa vähän ymmälleen.
Liian erilaiset kommunikaatiotyylit. Jyrkillä on luultavasti haasteita edes ottaa pientä huomautettavaa toisen tekemisistä esille, koska on miellyttämiseen pyrkivä ja herkkä ja pelkää, että saa toisen kokemaan sen hyökkäyksenä ja menemään kuoreensa (kuten itsekin reagoi). Jennillä taas tulevat maailmanlopun visiot heti pintaan ja asiat täräytetään julki ja spekuloidaan pahimmat vaihtoehdot edellä, kunnes toinen saisi Jennin rauhoiteltua ja asetettua huolet oikeisiin mittasuhteisiin. Ehkä Jyrki jopa koetti jossain määrin tätä jäähdyttelyä suhtautumalla vähän humoristisesti Jennin kierroksiin, mutta Jennille se olikin taas hänen tunteittensa aliarviointia.
Mä ymmärrän hyvin, että Jenni sanoi Jyrkille, ettei hän voi muutaman viikon tutustumisen jälkeen muuttaa pysyvästi hänen asuntoon vaan jos Jyrki päättää hakea töitä Helsingistä, niin sitten pitää hankkia oma asunto. Jyrki olisi varmaan saanut edullisen työsuhdeasunnon.
LouLou kirjoitti:
Mä ymmärrän hyvin, että Jenni sanoi Jyrkille, ettei hän voi muutaman viikon tutustumisen jälkeen muuttaa pysyvästi hänen asuntoon vaan jos Jyrki päättää hakea töitä Helsingistä, niin sitten pitää hankkia oma asunto. Jyrki olisi varmaan saanut edullisen työsuhdeasunnon.
Työsuhdasunnot jäivät jonnekin 80-luvulle.
Ihme haukkumista täällä akkojen palstalla. Jyrki on ihan ok, kunnollinen mies.
Jennin motiivina taitaa olla saada ponnahduslauta tosiTV-tähdeksi.
Näkihän sen jo heti alussa, että Jenni ja Jyrki olivat epäsopivia toisilleen, täysin erilaisia. Jennin isäkin oli vedetty ohjelmaan mukaan, että saadaan kontenttia tuon Jykän jalkapallofanituksen takia- harmi että suostuivat siihen, siitä miinusta. Jenni on täsmällinen ja suunnittelee, miettii tulevaisuutta, haluaa AIKUISTA vastuuntuntoista miehekästä miestä vierelleen, ei vätystä ja rassukkaa. Jyrki on vastuuta välttelevä pikkupoika, joka elää "raha tuli raha meni" - elämänfilosofialla, emmä sitä ja emmä tätä, koska ei mulla tuu koskaan olemaan rahaa tai mitään muutakaan. Ei se rakkaus ihan pelkästään riitä, kyllä ne elämän realiteetit tulee vastaan hyvin nopeasti.